Letrozolin käyttäjiä?

Kauanko se ovitrelle siis näkyi sulla pistämisen jälkeen? Toivon teille niin kovasti tärppiä seuraavaan kiertoon ellei joku ylläriviiva ilmesty tänään tai huomenna 🌈
11 päivää näkyi, tänään kaksi testiä ihan negoja joten tuskinpa mutta eihän sitä ikinä tiedä 😁 kiitos 😊

@Unis oisko se laskenta oviksesta (eli ovisplussa on dpo-1) kuten normaalistikin, ei se inssi kuitenkaan sitä ns. nopeuta vaikka simpat laitetaan sinne hollille odottelemaan 😊 Luulisin.

@Haisuli19 harmi juttu! 🥺 Toivottavasti uusi kierto käynnistyy nopeasti.

Täällä on dpo5. Toivottavasti menee aina nopeasti. Kiva kun meitä on useampi aika samoilla dpo:lla 💛😊 Milloin @Unis meinaa aloittaa testirumban? 🙈

@Haisuli19 Oho, miten pitkään! Siinä säästää tosiaan pitkän pennosen testeissä, kun ei voi testata luotettavasti aiemmin 😅

@Viikuna91 Noniin, eli sitten täällä olis jo dpo4 💃🏼 Ajattelin malttaa sunnuntaille testien kanssa, mutta katsotaan sorrunko tikuttamaan jo pe tai la 😂
Joo se on kyllä hyvä plussa tuossa lääkkeessä että on vaan pakko jaksaa odotella tarpeeks pitkään, rahaa säästyy😁

Moikkamoi!

Oon lueskellu varmaan koko ketjun läpi. Täällä letrokierto 1 menossa. 2v yritystä, pcos ilm syynä. Nyt letroja 2x pvä ja metformiini käytössä. Ultra oli eilen, mutta ovis jo ilmeisesti tapahtunut lääkärin mukaan (ainakin sitten irronnut onneksi ettei siitä kiinni, toiv on ollut hyvä folli) , ed päivänä sunnuntaina sain elämäni ekan ovis plussan, onneksi tuli jo lauantaina hommailtua sekä eilen myös.

Miten tässä nyt jaksaa odotella kuun loppuun? Ristiriitaset fiilikset kun toiveet korkeella mut pelkää sitä ainaista pettymistä 😅

Moikkamoi!

Oon lueskellu varmaan koko ketjun läpi. Täällä letrokierto 1 menossa. 2v yritystä, pcos ilm syynä. Nyt letroja 2x pvä ja metformiini käytössä. Ultra oli eilen, mutta ovis jo ilmeisesti tapahtunut lääkärin mukaan (ainakin sitten irronnut onneksi ettei siitä kiinni, toiv on ollut hyvä folli) , ed päivänä sunnuntaina sain elämäni ekan ovis plussan, onneksi tuli jo lauantaina hommailtua sekä eilen myös.

Miten tässä nyt jaksaa odotella kuun loppuun? Ristiriitaset fiilikset kun toiveet korkeella mut pelkää sitä ainaista pettymistä 😅
Hienoa että letrot toimii sulla! 😎👍 Piinaviikot on nimensä mukaiset 😁 tekemistä ja ohjelmaa päiviin vaan niin ne matelee vähän nopeemmin 😊

Moikkamoi!

Hyvältä kuulostaa tämä kierto! 😍🌈 Toi on kyllä niin luonnollista että toiveet on korkealla kun on uusi hoito ja se toimii. Toivotaan että teillä tästä ekasta tärppäisi! Tsemppiä piinailuun! 💛

Moikkamoi!

Lupaavalta kuulostaa, hienoa et heti ekalla letrokierrolla tuli kauan odotettu ovis 😊 Tsemppiä täältäkin!
Tuo fiilis on kyllä tuttu, kun samalla pelkää pettymystä mut sit kuitenkin vähän väliä yllättää itsensä mehustelemasta sillä ajatuksella, et mitä jos sit kuitenkin..

Täällä on dpo 7 menossa ja taas on tuntuvinaan erinäisiä jomotuksia alavatsalla/kohdun seudulla. Mutta eipä niistä ole ennenkään voinut mitään päätellä. Edelleen koitan pysyä lujana ja olla testaamatta ennen viikonloppua 👀😬

@Ninni33 jännää! 🤩 Täällä dpo6 ja alan lähestyä vaarallisesti sitä ajanjaksoa kun oireita voi alkaa tarkkailemaan (dpo7 taitaa olla aikaisin hetki kun kiinnittyminen voi tapahtua joten oon aina miettinyt et kaikki sitä ennen johtuu vaan keltarauhasesta). Onneksi on kiireiset päivät töissä tiedossa, jos mä pääsisin sen avulla perjantaille dpo9 ennen kuin testaan... Ehkä onnistun ehkä en 🤷🏼‍♀️

@Ninni33 jännää! 🤩 Täällä dpo6 ja alan lähestyä vaarallisesti sitä ajanjaksoa kun oireita voi alkaa tarkkailemaan (dpo7 taitaa olla aikaisin hetki kun kiinnittyminen voi tapahtua joten oon aina miettinyt et kaikki sitä ennen johtuu vaan keltarauhasesta). Onneksi on kiireiset päivät töissä tiedossa, jos mä pääsisin sen avulla perjantaille dpo9 ennen kuin testaan... Ehkä onnistun ehkä en 🤷🏼‍♀️
Mä olin siinä luulossa, et ainakin teoriassa dpo 5-10 voi tapahtua kiinnittyminen. Mut tää perustuu vaan johonkin hämärästi muistamaani vauvafoorumikeskusteluu, ei sen luotettavampaan lähteeseen 😁 Mut joo, totta et keltarauhanenhan se siellä on todennäköisesti jomotellut!

Toi on kyl hyvä jos työkiireet pitää ajatukset muualla, ehkä ei sit testihimokaan pääse liian aikasin valloilleen 😊

Teitähän on monta siellä hyvillä dpo: lla ottamassa testailujen alkua, niin pidän peukkuja teille 👍🤩

Täällä alko menkat eilen eli tänään kp 2 ja ens torstaina on ultra. Mitä kikka kolmosia vois ottaa vielä tähän kiertoon mukaan? 🤔 Tosiaan syön pelkkiä vitamiineja normaalisti mutta nyt tekis mieli kokeilla ehkä jotain lisääkin 😁

@Ninni33 teoriassa kai mutta jossain oli statistiikkaa siitä milloin kiinnittyminen tapahtuu ja taisi olla ihan tosi marginaalinen osa tapauksista kun kiinnittyminen on edes dpo7. Yleisin taisi olla dpo9. Ja toisaalta myöhäisillä kiinnittymisillä oli korkeampi km-riski, mielenkiintoista. 🧐

@Haisuli19 mitäs niitä kikkoja on... greippimehu ja punaviinit ym. 😉 Pitäskö itsekin kaivaa taas kikkakolmoset jos tää kierto ei tärppää. Joskus on jaksanut enemmänkin panostaa, on kokeiltu royal geleet, macat, eri asennot ym. 😅

@Ninni33 teoriassa kai mutta jossain oli statistiikkaa siitä milloin kiinnittyminen tapahtuu ja taisi olla ihan tosi marginaalinen osa tapauksista kun kiinnittyminen on edes dpo7. Yleisin taisi olla dpo9. Ja toisaalta myöhäisillä kiinnittymisillä oli korkeampi km-riski, mielenkiintoista. 🧐

@Haisuli19 mitäs niitä kikkoja on... greippimehu ja punaviinit ym. 😉 Pitäskö itsekin kaivaa taas kikkakolmoset jos tää kierto ei tärppää. Joskus on jaksanut enemmänkin panostaa, on kokeiltu royal geleet, macat, eri asennot ym. 😅
Muistan kans esikoisen ajoilta että sillon greippimehua litkin ja muistaakseni ainakin ovislimoihin vaikutti jos ei muuhun. Vaikuttaakos se letrojen imeytymiseen? 🤔 Punaviini taas ei uppoa millään kyllä alas. Mikäs se vehnänalkioöljy on? 🤔

@Haisuli19 hyvä pointti toi greippimehu, ainakin muistan kuulleeni että joidenkin lääkkeiden kanssa ei sovi! Mulla ei tosiaan silloin kun kokeilin greippimehu tehnyt mitään mutta silloin mulla olikin ovulaatio jatkuvasti hukassa.

@Haisuli19 hyvä pointti toi greippimehu, ainakin muistan kuulleeni että joidenkin lääkkeiden kanssa ei sovi! Mulla ei tosiaan silloin kun kokeilin greippimehu tehnyt mitään mutta silloin mulla olikin ovulaatio jatkuvasti hukassa.
Joo heikentää joidenkin lääkkeiden tehoa ilmeisesti 🤔 toisaalta eipä kai esim. greippimehun tehoa oo mitenkään todistettu että tiedä sitten kannattaako sitä lähteä yrittämään 😁

Muistan kans esikoisen ajoilta että sillon greippimehua litkin ja muistaakseni ainakin ovislimoihin vaikutti jos ei muuhun. Vaikuttaakos se letrojen imeytymiseen? 🤔 Punaviini taas ei uppoa millään kyllä alas. Mikäs se vehnänalkioöljy on? 🤔
Täältä näköjään löytyi listaus noiden kaikkien ”extrakeinojen” oletetuista hyödyistä 😊

@Unis mulla on suun kautta terolut, se on kai synteettisessa muodossa, en oikein tiedä miksi määrättiin se eikä luget. 🤷🏼‍♀️ Hirveesti ei vielä oo oireita muuta kuin että oon ollut viikon syväjäässä mutta se johtuu keltarauhasesta toki. Jotain nippailua ehkä alavatsalla...
Huomenna on dpo8 ja luulen että testaan aamulla. Joo, piti odottaa perjantaihin, mutta. 🙈
Mites sulla oireet ja fiilikset? Onko luget aiheuttaneet mitään? 😊

Hei tää oli täysin uutta tietoa mulle - kiinnostavaa 😊

Mä kokeilin viime talvena/keväänä läpi kaikki vehnänalkioöljyt (kapselit), macat, galeet, greippimehut ym., mut kärsimättömänä kyllästyin jo muutaman kierron jälkeen kun ei vaikutusta ollut.

Unis, tänäänkin on ollut tuntemuksia, vähän sellasta paineen tunnetta kohdun seudulla koko ajan. Ei selkeitä kipuja kuitenkaan. Hitto, pitäsköhän munkin testata jo huomenna, kun dpo 9 😬 testejä ainakin löytyy reilusti, niin kai sitä vois jonkun halpiksen tuhlata.

Takaisin