Letrozolin käyttäjiä?

@Unis Joo, kuten Alcea vastasi, ne on kalliimpia ja niitä kuluu enemmän, koska niillä on pakko alkaa testata ennen kuin estrogeenitasot nousevat. Se on älykkäämpi testi, muistaa edellisen päivän estrogeenitasot ja kun ne nousevat, alkaa vilkuttaa hymynaamaa. Pysyvä hymynaama tulee sitten LH-huipussa kuten muillakin testeillä. Eli testipäitä kuluu enemmän. Minulla ovis on usein aika myöhään, eli paketin testipäät eivät aina edes riitä ja joudun ostamaan toisen paketin.

Vaaleanpunaisella cb:lla testatessa voi alkupäivinä testata vähän halvemmalla testillä ja kun viiva alkaa vahvistua, siirtyy digiin. Säästää testipäitä eli rahaa.
Lisäys vielä, että toisaalta suosittelen kokeilemaan joskus myös dual-testiä (violetteja), koska vilkkuva hymynaama antaa tietoa siitä, milloin on mahdollista jo tulla raskaaksi. Se antaa tietoa omasta kierrosta ja pelivaraa talletteluille.

@Onnenomena onko sulla mitään muuta ns. tavallista testiä jolla näkisi mitä viivaa antaa? Toivottavasti sulla ois tänään testissä ollut jo plussa. Olet ajatuksissa! ✨🧡
Kiitos ❤️

On apteekin omia testejä. Nekin näyttää aika haaleaa.

Aamulla oli jo vähän vahvistunut, mutta iltapäivällä ihan onneton hailura taas.

Olen lähdössä perjantaina heti töiden jälkeen rerissuun. Se korpeaa, että jos ovis tulee myöhässä juuri viikonloppuna, niin kuinka suuret mahdollisuudet meillä on, kun ei sitä tärppiä ole tullut edes ovispäivän suhteen optimaalisilla talletuksilla.

Tämän reissun piti olla ovulaation kannalta turvalliseen aikaan, oviksen piti olla varmasti ohi! 😑😔🥺

@Onnenomena äh, toi on kyllä raivostuttavaa kun kaikkensa tekee ja aikatauluttaa ja sitten kroppa päättä toisin. Kuvastaa hyvin sitä miten tämä lapsettomuus on todellakin opettanut sen ettei kaikki aina ole omassa hallinnassa. 🥺

Oli pakko tehdä liuska ovistesti ja sen perään paniikissa digi, kun on tuntunut vähän ovismaisia oloja tänään, vaikka nyt on vasta kp7 😳 Mieskin sopivasti reissussa. Huh, onneksi digiin tuli toistaiseksi tyhjä pallo, mut ”huolestuttavan” tumma toi viiva on digissäkin jo tässä vaiheessa kiertoa 👀

5EC04E71-221F-455C-BDEA-61795FC41433.jpeg

Kiitos ❤️

On apteekin omia testejä. Nekin näyttää aika haaleaa.

Aamulla oli jo vähän vahvistunut, mutta iltapäivällä ihan onneton hailura taas.

Olen lähdössä perjantaina heti töiden jälkeen rerissuun. Se korpeaa, että jos ovis tulee myöhässä juuri viikonloppuna, niin kuinka suuret mahdollisuudet meillä on, kun ei sitä tärppiä ole tullut edes ovispäivän suhteen optimaalisilla talletuksilla.

Tämän reissun piti olla ovulaation kannalta turvalliseen aikaan, oviksen piti olla varmasti ohi! 😑😔🥺
@Onnenomena miten sulla kävi? Ehtikö ovis tälle aamulle?

@Onnenomena miten sulla kävi? Ehtikö ovis tälle aamulle?
Kiitos kun kysyt. Ei ehtinyt, ei lähelläkään. Kp19. Talleteltiin kuitenkin miehen kanssa töiden jälkeen ennen kuin lähdin. Minä olin ensin sitä mieltä jo että antaa olla, mutta mies halusi varmistaa... En hennonnut sanoa sille, että tiedätkö kun tuskin sitä ovista on ollut koko kierrossa... Vähän masensi ajatus aamulla, että jaksaako sitä iloita reissusta, kun ei ollutkaan se ovis ennen reissua. Mutta meillä on ollut ihan tosi kivaa, kun vanha kaveriporukka näkee pitkästä aikaa.

Milloin miehesi palaa kotiin? Milloin ovis yleensä on sinulla? Onneksi digin viiva on vielä noin haalea, mutta tuo liuska taitaa olla herkempää mallia.

Hei, millasia proge arvoja teillä on ollut dpo 7?

Mä kävin ohjeen mukaan eilen labrassa dpo 7 ja tulos oli 67,5 😮 se on vissii aika hyvä, viite arvon yläraja 72.

Hei, millasia proge arvoja teillä on ollut dpo 7?

Mä kävin ohjeen mukaan eilen labrassa dpo 7 ja tulos oli 67,5 😮 se on vissii aika hyvä, viite arvon yläraja 72.
Mulla oli 36,2 mitattu dpo6/7 ja itseasiassa raskaus alkoi tuosta kierrosta (meni kylläkin kesken rv9) . Onnea hyvästä tuloksesta 😊

Muokattu viimeksi:
@Onnenomena harmi juttu! Toivottavasti reissu on mennyt kivasti siitä huolimatta. 💕 Voihan se ovis tulla poikkeuksellisen myöhään syystä tai toisesta.

@Unis oho vahvat viivat kyllä! Teillä inssi lähenee. 🤩🌈 Sä kiilaat varmaan mun ohi ja päästään piinailemaan sua ensin tässä kierrossa! Täällä nimittäin ei vielä ovis-oloja ja testitkin melko haaleaa, dpo14. Eli menee kyl ens viikkoon ovis.

Kp15 ja ei vieläkään ovis+! Pöh. En oo edes varma onko ovislimatkaan ilmestyneet (on joskus hankalaa erottaa kumman eritteet kyseessä, mun vai miehen... 😅). Viimeeksi tuli kummasti vauhtia oviksen saapumiseen kun valitin tänne joten tässä sitä taas mennään. 😀

Mites meidän piinailijat jakselee, ainakin @Yksihaaveissa @Alcea @Haisuli19 @Kisu83 ? Onko kukaan testannut jo? 🌈🤞🏼

Kiitos kun kysyt. Ei ehtinyt, ei lähelläkään. Kp19. Talleteltiin kuitenkin miehen kanssa töiden jälkeen ennen kuin lähdin. Minä olin ensin sitä mieltä jo että antaa olla, mutta mies halusi varmistaa... En hennonnut sanoa sille, että tiedätkö kun tuskin sitä ovista on ollut koko kierrossa... Vähän masensi ajatus aamulla, että jaksaako sitä iloita reissusta, kun ei ollutkaan se ovis ennen reissua. Mutta meillä on ollut ihan tosi kivaa, kun vanha kaveriporukka näkee pitkästä aikaa.

Milloin miehesi palaa kotiin? Milloin ovis yleensä on sinulla? Onneksi digin viiva on vielä noin haalea, mutta tuo liuska taitaa olla herkempää mallia.
Ihanaa, että viikonloppusi on kuitenkin ollut kiva ☺️ Toivotaan, että oviskin ilmoittelisi itsestään vaikkakin myöhässä 🤞🏻 Mies palaa maanantaina kotiin ja ti mennään sit ultraan tarkastelemaan follin ja limiksen kokoa. Ovis on nykyannoksella letroja ollut joko kp12 tai kp14.

@Yksihaaveissa Mulla oli dpo8 49.

@Viikuna91 Jee, piinailukavereina ollaan sit tässäkin kierrossa, jos molempien ovikset osuu ens viikolle 😄

Testasin 🤣 2h pidätyksellä tänään tuossa tunti sitte 🙄 dpo 9 siis täällä. Voi huoh mun kanssa🤭 ja iha nega oli niinku voi kuvitella!
Kääk, mulla on kans perus toi et sorrun kesken päivän jostain laimeesta pissasta testaamaan lopulta... Onneks toivoa todellakin on, toivotaan että lähipäivinä piirtyis toinenkin viiva sulla testiin! 🌈

Oon monta kertaa miettinyt tätä, joten laitetaan se nyt tännekin. Oon niin ilonen siitä, että on olemassa tällainen keskusteluryhmä. Vaikka en kyl kenellekään soisi lapsettomuutta ja toivon, että joka ikinen meistä pääsee siirtymään pois täältä 🌈 Silti täältä saatava vertaistuki ja ylipäätään vertaisuus on parasta tässä tilanteessa.

Ja on myös ihana huomata, että meitä varhaisia tikun uittajia on enemmänkin 😂 Pidän täällä peukkuja sulle @Yksihaaveissa , et huomenna näkyisi haamua! ☺️👍🏻👍🏻

Nää on kyllä niin tärkeitä juttuja että saa vertaistukea. 💛✨️ Tässä keskustelussa on ollut tosi kiva henki, kiitos kaikille jotka tänne jakaa omasta matkastaan.

Meillä tulee muuten keltarauhastuki lisäksi nyt tähän kiertoon. Soittelin polille kun tiputteli ennen menkkoja useamman päivän ja ohje ois nyt sitten syödä teroja dpo3 alkaen. Googlettelin sitten puhelun jälkeen että ehkä yleisemmin määrätty luget tähän mutta en jaksanut enää soitella polille ja kysyä perusteluja teroille (vrt luget). 🤷🏼‍♀️

Täällä vasta dpo 7, joten testit odottelevat vielä kaapissa. Ehdin jo ihmetellä menkkamaista särkyä dpo 5-6 ja tuli mieleen, että voisko kiinnittymisen tuntea näin aikaisin. Tänään on ollut kuitenkin lähinnä jomotusta oikeassa munasarjassa, josta ovulaatio tapahtui tässä kierrossa. Samanlaisia oireita ollut aiemmissakin kierroissa. En siis millään usko, että olisi (tässäkään) kierrossa tärpännyt. 😒

Lähinnä tulee mieleen, että onkohan mulla vikaa keltarauhasen toiminnassa, onko muilla samanlaista jomotusta näin aikaisin kierrossa? Alkaa olla jotenkin niin lannistunut olo, kun ei tää kroppa näköjään saa koskaan raskautta aikaiseksi 😞 En tietty toivo keskenmenoa tms, mutta tietäisi sentään, että se on edes mahdollista.

Sori tästä tuli vähän tällainen negavalitus, mutta viime aikoina tää on vaan tuntunut aika raskaalta.

Kp15 ja ei vieläkään ovis+! Pöh. En oo edes varma onko ovislimatkaan ilmestyneet (on joskus hankalaa erottaa kumman eritteet kyseessä, mun vai miehen... 😅). Viimeeksi tuli kummasti vauhtia oviksen saapumiseen kun valitin tänne joten tässä sitä taas mennään. 😀

Mites meidän piinailijat jakselee, ainakin @Yksihaaveissa @Alcea @Haisuli19 @Kisu83 ? Onko kukaan testannut jo? 🌈🤞🏼

Täytyy jaksaa odotella ainakin torstaihin ennen kun voi alkaa tikuttelemaan, sitten ei pitäisi enään ovitrellen näkyä testissä 😁 toisaalta hyvä kun pistää ovitrellen niin ei tuu tuhlattua testejä turhaan ihan sika aikasten testailujen takia 😂

Takaisin