Minäkin oon samoilla kierron vaiheilla menossa! Tosin ovis bongattu keskiviikkona kipuineen kaikkineen. Onneks saimme talleteltua just edellisen vrk:n aikana, ei ois ke kyllä pystynyt millään
Nyt siis dpo2 ja kohdunsuulla tuntuu vähä väliä paineen tunnetta, toivottavasti kielis jotain positiivista.
Munhan ois pitänyt aloittaa terolut kp15 mut halusin oottaa et tuleeko ovis. No sehän tuli kp16, ja eilen vielä tein yhen ovistestin jossa näkyi jo haalistuminen, joten eka tero nassuun
Mulla ois vielä lugesteron määrätty dpo3 lähtien, mut meinaan ottaa varaslähdön ja ottaa nyt illalla jo, ku ei siitä mitään haittaakaan oo.
Nyt siis piinaviikot. Jossei plussaa tule toiseen testiin, ni sit alkaa rankemmat lääkitykset ens kuussa IVF-hoidon takia. Keretään yks hoitokerta tehä julkisella puolella ennen mun iän täyttymistä. Jossei sekään tuota toivottua tulosta niin ilman muuta jatkamme yksityisellä sit, kaikki keinot ja resurssit käyttöön jotta saisimme toivotun raskauden alkuun ja loppuun onnellisesti
Tuosta raudasta: mulla oli 2021 toukokuussa ferrit 27, vaikka olin sillon jo koko syksyn ja sen talven syönyt rautalisää.
Nyt en oo saanut aikaiseks käydä mittauttamassa, mut oon saanut mun suoliston kuntoon maitohappobakteereilla, ja tuon tuloksen takia skarpannut rautalisän kans, eli syön nykyisin 300mg lähes joka päivä. Nyt lisäksi ostin suusuihketta joilla moni on saanut rautavarastot nousemaan paremmin
Täytyy sanoa et huomaan kyl omassa olossa et varastot on nousseet, ei hengästytä ja jaksaa paljon paremmin. Lisäksi uniongelmat on kadonneet, paino lähtenyt laskuun kuin itsestään, hiukset alkaneet kasvamaan pituutta ja vahvistuneet yms.
Toki syön kaikkea muutakin vitamiini- ja hivenainelisää, Q10 ja inositolia mm. et niilläkin on varmasti osuutensa.
Täällä meiän alueella neuvolassa mitataan odottavilta ferritiini, jospa pääsis sen kautta mittauttaan oman arvonsa