Letrozolin käyttäjiä?

Nyt alkaa piinailut. Follikkelilla oli kokoa 22mm ja limis oli 12mm. Pesun jälkeen siittiöitä oli yli 13miljonaa 😊 Eli vissiin kaikki aika optimaalisesti, vielä ku kuu ja tähdet ois oikeessa asennossa nii ois bueno 🤣

Jännät pari viikkoa tiedossa, pitää olla kiireinen ni jos aika menis nopsaa🤭

Joskus tekee kyllä hyvää ottaa etäisyyttä. 😊 Mikä hoitosuunnitelma teillä tähän kiertoon, onko taas ovitrelle mukana?
Ei ovitrelleä tässä kierrossa, pari kiertoa pelkillä letroilla. Lääkäri suositteli vähän kevennystä välillä, taukoa klinikalla ravaamiseen. 🌈

Vielä ei vilkuttanut hymynaamaa, kp12.

Ultrassa käyty! Limakalvo 8,6 sekä löyty vasemmalta 16mm sekä oikealta 12mm ja kaksi 10mm hyvin siis toimii tällä kertaa tällä annoksella, Jes! :smiling face with heart-eyes: nyt ovistestailuja ja heti kun on positiivinen niin saa pistää ovitrellen tai jos ei positiivista tuu niin maanantaina sitte saa pistää. Ja tämän kierron jälkeen mennään ainakin 1 kierto vielä tällä letrot + gonal-f, jos ei plussaa tästä tule. Tosi hyvä ja toiveikas fiilis nyt :Hugging Face:

Nyt alkaa piinailut. Follikkelilla oli kokoa 22mm ja limis oli 12mm. Pesun jälkeen siittiöitä oli yli 13miljonaa 😊 Eli vissiin kaikki aika optimaalisesti, vielä ku kuu ja tähdet ois oikeessa asennossa nii ois bueno 🤣

Jännät pari viikkoa tiedossa, pitää olla kiireinen ni jos aika menis nopsaa🤭
Jee, mahtavaa 💃🏼 Toivotaan tärppiä! 🤩

@Viikuna91 tänään kp15 tai 16, mutta näköjään kääntyy kp1 puolelle. Fiilikset yllättävän ok edelleen. Nyt kyl ihan hyvä fiilis myös tulevasta inssistä 😊

Niin kiva että ultrat ja inssit menneet putkeen, jes jes! 🤩 @Haisuli19 @Yksihaaveissa

@Unis kiva kuulla että oot pystynyt pitää hyvän fiiliksen! En tiedä mitä sä itse ajattelet mutta musta on lupaavaa että teidän solut oli kohdanneet tässä viime kierrossa, niiden haamulaisten perusteella. 🧡 Ja toi inssikin vielä! 🌈🌈🌈

@Kisu83 pidän sormet varpaat ristissä että tulis plussa tässä kierrossa! 🌈🤞🏼 Sä taidat olla piinailijoiden kärjessä tässä keskustelussa! Johda meidät johonkin kunnon plussa-aaltoon! 😅✨

Muokattu viimeksi:
Ovulaatiotestejä on tehty perjantaista lähtien ja ei positiivista tuu vaikka kuinka tekee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: perjantaina oli se johtofolli 16mm, niin lääkärin mukaan sen tänään täytyis olla jo niin iso että lähtis sieltä irtoamaan ja testi olis jo positiiviseks muuttunu. Mutta kertokaa viisaammat mulle että mistä se kertoo kun testiä ei positiiviseks saa, rupesin vaan mietiskelemään asiaa ja nyt vaivaa :tears: Onneksi on ovitrelle käytössä joten ei tuo asia sinällään haittaa mutta mietityttää vaan. Piikki pistetty joten tästä se piinailu sitten virallisesti taas starttaa :Grimacing Face:

Ovulaatiotestejä on tehty perjantaista lähtien ja ei positiivista tuu vaikka kuinka tekee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: perjantaina oli se johtofolli 16mm, niin lääkärin mukaan sen tänään täytyis olla jo niin iso että lähtis sieltä irtoamaan ja testi olis jo positiiviseks muuttunu. Mutta kertokaa viisaammat mulle että mistä se kertoo kun testiä ei positiiviseks saa, rupesin vaan mietiskelemään asiaa ja nyt vaivaa :tears: Onneksi on ovitrelle käytössä joten ei tuo asia sinällään haittaa mutta mietityttää vaan. Piikki pistetty joten tästä se piinailu sitten virallisesti taas starttaa :Grimacing Face:

Digitaalinen? Teethän useamman testin aina päivän aikana?

Mulla saattaa aamuisin antaa iha hailakkaa viivaa mutta päivällä sitte jo plussaa. Että voiskohan se vielä muuttua 🤔

Tosin hyvä tuo ovitrelle niin ei tartte sinällään stressaa testeistä 🙏

Siis joo käytän tavallisia Apteekin testejä pariin kertaan päivässä sekä digiä sitten kyllä lisänä mutta silti ei sitä positiivista tule. Joo sinänsä ei sitä asiaa tarvitse murehtia koska ovitrelle on käytössä, silti mielenkiinnosta testejä teen ja polilta aina kyllä sanovat että tee. Joissain harvoissa kierroissa olen saanut positiivisen mutta nyt kaikki kierrot tämän vuoden puolella ovat olleet semmoisia etten saa sitä positiivista. Vaikuttaako se munasolun irtoamattomuus sitten niin että se lh piikki ei tule jolloin se näkyisi testissä 🤔😅

Siis joo käytän tavallisia Apteekin testejä pariin kertaan päivässä sekä digiä sitten kyllä lisänä mutta silti ei sitä positiivista tule. Joo sinänsä ei sitä asiaa tarvitse murehtia koska ovitrelle on käytössä, silti mielenkiinnosta testejä teen ja polilta aina kyllä sanovat että tee. Joissain harvoissa kierroissa olen saanut positiivisen mutta nyt kaikki kierrot tämän vuoden puolella ovat olleet semmoisia etten saa sitä positiivista. Vaikuttaako se munasolun irtoamattomuus sitten niin että se lh piikki ei tule jolloin se näkyisi testissä 🤔😅
Tsemiä piinaviikkoihin! Onko tuo ovitrelle laskennallisesti dpo0 vai miten se menee?

Mulla alkais huomenna taas tikkuun pissailut (johan tässä on yli viikko pidetty siitä taukoa). Kp10 ja ovista alan siis metsästämään. Sinänsä se ja sama testata kun ei mulla ikinä oo ovis mennyt ohi huomaamatta, niin selvät ovislimat tulee pari päivää etukäteen... mutta testaan nyt kuitenkin. Voi kun tulis hyvissä ajoin ovis eli tän viikon aikana! 🌈

Ovitrellestä menee reilu vuorokausi ovulaatioon.

Täällä tuskastuttaa myös ovulaatio. Kp15 ja cb violetillä ei edes vilkkuvaa hymynaamaa. Viiva tosi haalea. 🤨 Toivottavasti vain johtuu siitä, että olisin aloittanut testaamisen liian myöhään. Aloitin 29-päiväisen kierron mukaan, vaikka joskus tosi harvoin kierto on 28 päivää...

Alan pelätä, että kaikki nämä vuoden aikana pistetyt ja popsitut hormonit ovatkin sekoittaneet kehoni....

Ja se on ärsyttävää, että kun tallettelut menevät putkeen, niin sitten ovis antaa odotuttaa itseään ja menee hyvä sarja talletuksia hukkaan.

Ovitrellestä menee reilu vuorokausi ovulaatioon.

Täällä tuskastuttaa myös ovulaatio. Kp15 ja cb violetillä ei edes vilkkuvaa hymynaamaa. Viiva tosi haalea. 🤨 Toivottavasti vain johtuu siitä, että olisin aloittanut testaamisen liian myöhään. Aloitin 29-päiväisen kierron mukaan, vaikka joskus tosi harvoin kierto on 28 päivää...

Alan pelätä, että kaikki nämä vuoden aikana pistetyt ja popsitut hormonit ovatkin sekoittaneet kehoni....

Ja se on ärsyttävää, että kun tallettelut menevät putkeen, niin sitten ovis antaa odotuttaa itseään ja menee hyvä sarja talletuksia hukkaan.
Voi hitsi, tiedän hyvin mistä puhut! Onko sulla ollut tai onko yleensä ovisoireita joista voisi päätellä ehtikö ovis jo mennä? Tai onko selkeitä luteaalivaiheen oireita (lämmöt) joista saisi osviittaa..? Toivotaan että ois vaan vähän myöhässä ovis ja huomenna sulla ois jo paremmat viivat tikussa. 🤞🏼

Voi hitsi, tiedän hyvin mistä puhut! Onko sulla ollut tai onko yleensä ovisoireita joista voisi päätellä ehtikö ovis jo mennä? Tai onko selkeitä luteaalivaiheen oireita (lämmöt) joista saisi osviittaa..? Toivotaan että ois vaan vähän myöhässä ovis ja huomenna sulla ois jo paremmat viivat tikussa. 🤞🏼

Kiitos!
Ei, tuskin ovis on mennyt vielä. Kyllä tuo violetti kaksoishormonitesti näyttää LH - huipun riippumatta siitä, että testaaminen on aloitettu estrogeenitasojen ja siis vilkkuvan hymynaaman suhteen liian myöhään.

Vähän on lima ja halut jo lisääntyneet. Lämpöjä en ole mitannut koskaan. Minulla näkyy aina ovisplussa testissä kahden eri vuorokauden puolella. Se ei ole mennyt koskaan nopeasti ohi.

Viiva oli tänä aamuna aavistuksen vahvempi kuin eilen, ei sanottavasti kyllä. Selkeä vahvuusero on neljän päivän takaiseen.

Vähän alkaa tuntua, että tämä kierto meni harakoille. 😑😔

Mistä te ostatte niitä vilkkuvia testejä? Mä en oo ikinä törmännyt niihin 😳 pelkästään siihen, mikä näyttää tyhjää palloa tai hymynaamaa, mut mikään ei kyllä koskaan vilku edes käyttöohjeiden mukaan.

@Viikuna91 ja @Onnenomena, toivotaan teille molemmille oikein kunnon ovista ja onnistuneita talletteluja sen alle!

Täällä kp4 ja unohdin eilen alottaa letrot 🤦🏼‍♀️ Se olikin sit heti eka asia, mikä oli mielessä tänään aamul herätessä. Käytiin myös gynellä tänään tekemässä sopimukset omien sukusolujen käytöstä hedelmöityshoidossa. Ruksattiin samalla menemään kaikki luvat aina insseistä pakastealkioihin. Ens tiistaina olis uä-kontrolli ja loppuviikosta sit toivottavasti ovis ja eka inssi. Gyne anto 15-20% mahiksen onnistua inssiä kohtaan. Itse luulin, että se olis ollut 10-15%/inssi.

Jos haluat kokeilla, niin kannatta tilata se Clearbluen violetti digi vilkkuva hymytesti raskauskeijulta, koska siellä on tosi paljon halvemmat kuin apteekissa.

Tsemppiä tulevaan inssiin ja toivottavasti raskaus alkaisi siitä. 🌈 Tosi jännittävää! :smiling face with heart-eyes:

Täällä kp4 ja unohdin eilen alottaa letrot 🤦🏼‍♀️ Se olikin sit heti eka asia, mikä oli mielessä tänään aamul herätessä. Käytiin myös gynellä tänään tekemässä sopimukset omien sukusolujen käytöstä hedelmöityshoidossa. Ruksattiin samalla menemään kaikki luvat aina insseistä pakastealkioihin. Ens tiistaina olis uä-kontrolli ja loppuviikosta sit toivottavasti ovis ja eka inssi. Gyne anto 15-20% mahiksen onnistua inssiä kohtaan. Itse luulin, että se olis ollut 10-15%/inssi.
Niin jännittävää että pääsette inssiin! 🌈 Tuskin toi letro unohdus haittasi, heh! Anteeksi mä en nyt muista olitteko julkisella vai yksityisellä hoidoissa?

Mä en myöskään oo koskaan kokeillut tuota vilkkuvaa ovistestiä. Polin suosituksesta käytettiin niitä CB ei vilkkuvia hymynaama-testejä kuitenkin ja huh nekin on kyl kalliita. Mä oon niillä testannut vaan ne ns. varmat päivät, en todellakaan raaski tuhlata niitä tyyliin kp10 alkaen kun halpisliuskat on vielä ihan negat. Tosiaan raskauskeijulla ne oli merkittävästi edullisemmat kuin apteekissa, siis tyyliin 30% hintaero jos en väärin muista...

Minä ostan apteekista ne ovistestit. Täällä pikkupaikkakunnan apteekissa on hyllyssä vaan violetteja eli vilkkuvia. Itse tykkäisin käyttää enemmän vaaleanpunaisia (jotka eivät vilku) mutta niitä saa vain tilaamalla ja olen ollut laiska siinä. Rahaahan siinä kyllä säästäisi... Jotenkin olen aina niin optimistinen että en viitsi tilata isoja määriä jos tämä on viimeinen kerta kun tarvii...

@Unis Siitä se lähtee, toivottavasti on lyhyt ja onnistunut hoitopolku! 🥰

@Sofia83 ai niitä saa raskauskeijulta. Pitääkin tutkailla niiden valikoimaa tarkemmin ja vähän vertailla 👀 ja kiitos ❤️ Olisi ihanaa, jos inssi tärppäisi 🥰

@Viikuna91 ei kuulemma haitannut unohdus, nyt vaan normi letrosatsi kp 4-8😊 Me ollaan yksityisellä ainakin nyt toistaiseksi. Ja joo, ne digit on aivan törkeän hintaisia. Itsekin tikuttelen pc:n testeillä ja lähempänä ovista otan vasta digit käyttöön.

@Onnenomena kiitos ❤️ toivotaan niin! En mäkään oo raaskinut ostaa isoa määrää, vaan aina kierto kerrallaan tarvittavat 😅 Onko ne vilkkuvat testit olleet sun käytössä huonoja vai miksi haluaisit ne ei vilkkuvat?

@Sofia83 ai niitä saa raskauskeijulta. Pitääkin tutkailla niiden valikoimaa tarkemmin ja vähän vertailla 👀 ja kiitos ❤️ Olisi ihanaa, jos inssi tärppäisi 🥰

@Viikuna91 ei kuulemma haitannut unohdus, nyt vaan normi letrosatsi kp 4-8😊 Me ollaan yksityisellä ainakin nyt toistaiseksi. Ja joo, ne digit on aivan törkeän hintaisia. Itsekin tikuttelen pc:n testeillä ja lähempänä ovista otan vasta digit käyttöön.

@Onnenomena kiitos ❤️ toivotaan niin! En mäkään oo raaskinut ostaa isoa määrää, vaan aina kierto kerrallaan tarvittavat 😅 Onko ne vilkkuvat testit olleet sun käytössä huonoja vai miksi haluaisit ne ei vilkkuvat?
Vastaan, vaikka multa ei kysytykään 😅 Kaksoishormonia testaavat (ne vilkkuvat) ovat muistaakseni vähän kalliimpia. Mulla ne eivät myöskään toimineet ihan optimaalisesti, kun hymynaama vilkkui välillä tosi monta päivää putkeen, ennen kuin pysyvä naama pärähti tikkuun. Varmaan liikaa estrogeeniä tjms 🤔 Niillä ”tavallisilla” homma on pelittänyt hyvin 👍

@Unis Joo, kuten Alcea vastasi, ne on kalliimpia ja niitä kuluu enemmän, koska niillä on pakko alkaa testata ennen kuin estrogeenitasot nousevat. Se on älykkäämpi testi, muistaa edellisen päivän estrogeenitasot ja kun ne nousevat, alkaa vilkuttaa hymynaamaa. Pysyvä hymynaama tulee sitten LH-huipussa kuten muillakin testeillä. Eli testipäitä kuluu enemmän. Minulla ovis on usein aika myöhään, eli paketin testipäät eivät aina edes riitä ja joudun ostamaan toisen paketin.

Vaaleanpunaisella cb:lla testatessa voi alkupäivinä testata vähän halvemmalla testillä ja kun viiva alkaa vahvistua, siirtyy digiin. Säästää testipäitä eli rahaa.

Takaisin