Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi että Vielä on aikaista kuitenkinDpo11 nega edelleen.
Äh, miten inhottavia oireita toivottavasti virtsis helpottaa nopeasti! Mulla letrot tekee itkuisuutta. Itkin jo 1tbl/pv annostuksella ihan perusasioista ja sit isommalla annoksella tuplasti enemmän Ei onneks sillain haittaa, kun sen itkuisuuden syyn tunnistaa ja tietää, että se kuuri kestää aina vaan sen hetken. Vähän kauhistuttaa jo valmiiksi kuin paljon mahdolliset muut tulevat hormonilääkkeet vaikuttaa mielialaan, jos letroilla ei tärppää.Mitä oireita teille on tullut letroista? Mulle ei tullut sitä paljon puhuttua päänsärkyä, mutta ihan tajuton väsymys iski muutamaksi päiväksi En tajunnut heti, että se voisi olla oire letroista, mutta kyllä se siellä haittavaikutuslistalla näköjään oli. Lisäksi limalvot kuivahti totaalisesti ja virtsatientulehdus tuli samaan syssyyn, jes! No, kai näitä nyt jonkin aikaa kestää, mutta väsymys tuli aika ikävänä yllärinä, kun olisi aika tärkeä ja keskittymistä vaativa työjuttu tässä. Onneksi on nyt letrot syöty tähän kiertoon!
Unis Täällä on mieli aika maassa myös. On kyllä niin epäreilua että energiaa menee tähän niin paljon, kaikkine tunteiden myllerryksineen. Minusta tuo inssi kuulostaa hyvältä; taas uusi mahdollisuus vähän paremmilla todennäköisyyksilläMä ajattelin huomenna testata (dpo9), kun mielummin saan vaikka kemiallisen kiinni, kuin pelkän negan. Silti ekaa kertaa jotenkin jännittää ja pelottaa, jos testit tässäkin kierrossa on taas negatiivisia, eikä tärppiä tulekaan ja menkat taas alkaa Mieliala on mulla aina ollut hyvä, mutta onhan nää kuukaudet ihan vuoristorataa nykyään, kun raskautta ei kuulukaan. Vähän huolettaa jo valmiiksi, miten negaksi se taas sit vetää mielen ennen tilanteen hyväksymistä ja uuden oviksen odottelua. Samoin ens kierron inssiin siirtyminen samalla helpottaa ja samalla ärsyttää, et miks tää on oikeesti näin vaikeeta. Anteeksi tämä avautuminen, uskon, että ymmärrätte nämäkin fiilikset.
Kuulostaa kurjalta! Toivottavasti ei tarvitse montaa letrokiertoa kärsiä tai että oireet helpottaisi muissa kierroissa.Mitä oireita teille on tullut letroista? Mulle ei tullut sitä paljon puhuttua päänsärkyä, mutta ihan tajuton väsymys iski muutamaksi päiväksi En tajunnut heti, että se voisi olla oire letroista, mutta kyllä se siellä haittavaikutuslistalla näköjään oli. Lisäksi limalvot kuivahti totaalisesti ja virtsatientulehdus tuli samaan syssyyn, jes! No, kai näitä nyt jonkin aikaa kestää, mutta väsymys tuli aika ikävänä yllärinä, kun olisi aika tärkeä ja keskittymistä vaativa työjuttu tässä. Onneksi on nyt letrot syöty tähän kiertoon!
Mä näen!!! ️Siis ei oo totta Tein pari tuntia sit uusiks apteekin herkän, kun alavatsalla tuntu menkkakipumaisia kramppeja ja se näytti tältä:
Näettekö tässä toista viivaa? Livenä näkyy toinen.
Kiitti Omppu Miten sulla menee?@Viikuna91 Pahoittelut!
Voi harmi Hyvä, jos olo on parempi ja onhan se totta, et kp3:sta lähtien kun saa ”tehdä” jotain, niin päivät tuntuu menevän nopeemmin.Kiitti Omppu Miten sulla menee?
Täällä tuli kp1 (jo eilen illalla). Onkohan toi luteaalin pituus 12pv liian vähän... Pitää ehkä varmistella polilta. Eilinen meni pitkälti itkuksi mutta nyt on jo yllättävän ok olo. Alkukierrot on kyllä olleet henkisesti helpompia näissä letrokierroissa, kun on joku Tehtävä jo heti kp3 alkaen.
Miten @Unis testit? ️
Ootko testannut eri merkkisillä? Jos näkyy useassa testissä niin eiköhän siellä joku ole tarraamassa kiinni!Voi harmi Hyvä, jos olo on parempi ja onhan se totta, et kp3:sta lähtien kun saa ”tehdä” jotain, niin päivät tuntuu menevän nopeemmin.
Täällä edelleen testi haamuilee ja menkkakipumaiset krampit alavatsalla jatkuu. En tiedä onkohan viivat vaan viivanpaikkoja Hyvin huomaa, miten alitajunta työstää asiaa, kun unet on pelkkää plussatestiä ja vauvaa ja herätessä karu totuus paljastuu
Oon käyttänyt vaan noita samoja. Pitää varmaan käydä hamstraamassa lisää eri merkkisiäOotko testannut eri merkkisillä? Jos näkyy useassa testissä niin eiköhän siellä joku ole tarraamassa kiinni!
Kyllä se kp1 on masentava! Hyvä, että ajatys on kääntynyt uuteen mahdollisuuteen. On se kumma, että niin se aina tekee.Kiitti Omppu Miten sulla menee?
Täällä tuli kp1 (jo eilen illalla). Onkohan toi luteaalin pituus 12pv liian vähän... Pitää ehkä varmistella polilta. Eilinen meni pitkälti itkuksi mutta nyt on jo yllättävän ok olo. Alkukierrot on kyllä olleet henkisesti helpompia näissä letrokierroissa, kun on joku Tehtävä jo heti kp3 alkaen.
Miten @Unis testit? ️
Kyllä se kp1 on masentava! Hyvä, että ajatys on kääntynyt uuteen mahdollisuuteen. On se kumma, että niin se aina tekee.
12 pv luteaali on oikein hyvä!
Kiitos, täällä kp7 eli vika letro tänään. Päänsärky vähän kolkutelee?
Mutta tämä on ollut ihana viikonloppu, olen ollut henkisesti ihmeellisen vapaa vauvan kuolemasta ja lapsettomuudesta. Ollaan oltu mökillä miehen kanssa ja siitä se hyvä fiilis ei varsinaisesti ole johtunut - on niitä itkuviikonloppujakin täällä mökillä ollut. Luonto kyllä toki auttaa ja tekee hyvää oloa, mutta ehkäpä lopulta on kulunut aikaa riittävästi (2,5 v) keskenmenosta ja kliseisesti aika on parantanut haavat... Toki tiedän että suru ajoittain iskee, mutta tällästä keveää oloa näin monta päivää putkeen en muista vähään aikaan olleen.
Esimerkiksi kun ajettiin miehen kanssa veneellä auringon laskettua ja kurjet, joutsenet ja lokit siinä maisemassa myös. Tunsin niin suurta onnea katsoessani miestäni. Näitä aidosti huolesta ja surusta vapaita hetkiä ei ole ollut tässä parin viimeisen vuoden aikana liikaa.
Ps. Oireista puheenollen, minullakin selvästi letrot aiheuttavat kuivuutta. Ceridalia tarvitaan paljon useammin letrokierroissa että yhdyntä onnistuu. Vaikka olisin jo saanut esileikistä orkun, paikat saattavat olla vielä liian kuivat. Kun taas greippimehukierroissa sen lotinan määrää... Greippimehua en ole uskaltanut juoda yhdessä letrojen kanssa,koska molemmat vaikuttavat estrogeenitasoihin.
Onko yhtään haamut tummumeet? Ja mitä fiiliksiä?Oon käyttänyt vaan noita samoja. Pitää varmaan käydä hamstraamassa lisää eri merkkisiä