Letrozolin käyttäjiä?

Letrozol kokemuksia:
Mulla oli häiriöitä kuukautiskierroissa ja pari km takana, sain reseptin Letroihin ja söin niitä muistaakseni kiertopäivät 2-7. Bongasin tikuilla (ekaa kertaa ikinä) ovulaation kp 15 ja nyt ootellaan kaksosia.

Noudatin hormonidieettiä, vedin punaviiniä ja macajauhetta. Söpöstelyä oli tiuhaan ennen ja jälkeen ovulaation sekä erityisesti ovulaatiopäivänä.

Oliko sulla seurantaultraa ollenkaan? Mietin vaan noita kaksosia kun mullakin näkyi kaksi johtofollia mutta lääkäri oli silti sitä mieltä että hommiin vaan kun ei niitä ollu enempää.

Meillä oli aikomus heiluttaa peittoja joka päivä oviksen ympärillä mutta perjantaina ei ehditty ja sunnuntaina kun sain ovisplussan, niin aiottiin varmuudeksi harrastella sekä aamulla että illalla mutta mieheltä loppui kunto illalla joten jäin yhteen kertaan sinä päivänä. :shy: Toivottavasti riittäisi :angelic:

Alinahilla kyllä kärsivällisyyttä koetellaan, toivon niin että saat pian avun niistä piikityksistä!

Kp30 eikä ovista oo ollut, eikä tule. Niinku tiedetty kokoajan, siitä on nyt semmoset 6kk aikaa kun oon viimeksi ovuloinut.

Taidan mä aloittaa ne primolutit, mutta sitten taas meillä on tulossa etelänreissun 5.5-12.5 niin mietin että kiva jos sille viikolle osuu just joku ultra! Mutta pakko mun on aloittaa noi pillerit kun en taas halua että mulla on menkkoja tuolla reissussa.
Tai jos aloitan viikon päästä niin menkat just loppu kun lähdetään reissuun.

Kuulostaapa tutulta tuo kuukausien ovuloimattomuus, tosin tässä minun ensimmäisessä hoitokierrossa yritetään ilmeisesti välttää primoja viimeiseen asti. Viimeksi oon ehkä ovuloinut joskus kesällä, sen jälkeen pari superpitkää kiertoa, joista primoluteilla katko kun ei omat kierrot käynnistyneet millään. Siitä sitten pelkkää primokiertoa ja oviksesta ei ole voinut kuin haaveilla. Nyt eka letrokierto pienellä annoksella, pieni oli kyllä vastekin. Ultran jälkeen jouduin vielä piikityshommiin ja nyt jännätään kasvaako mikään seuraavaan ultraan mennessä. Piikitys on karmivaa, mutta olisipa mahtavaa saada ensimmäistä kertaa ikinä plussa ovistestiin o_O

Oliko sulla seurantaultraa ollenkaan? Mietin vaan noita kaksosia kun mullakin näkyi kaksi johtofollia mutta lääkäri oli silti sitä mieltä että hommiin vaan kun ei niitä ollu enempää.

Meillä oli aikomus heiluttaa peittoja joka päivä oviksen ympärillä mutta perjantaina ei ehditty ja sunnuntaina kun sain ovisplussan, niin aiottiin varmuudeksi harrastella sekä aamulla että illalla mutta mieheltä loppui kunto illalla joten jäin yhteen kertaan sinä päivänä. :shy: Toivottavasti riittäisi :angelic:

Alinahilla kyllä kärsivällisyyttä koetellaan, toivon niin että saat pian avun niistä piikityksistä!

Oli kyllä seuranta ja 3 munasolua siellä näkyi mutta lääkäri oli sitä mieltä että hommiin vaan.

Tuleeko teillä kuiva kausi oviksen jälkeen ? Mähän sain sunnuntaina sen vähän epäselvän ovisplussan ja maanantaina alkoi rintojen arkuus joten tulkitsin oviksen tapahtuneen. Ja aikamoisia kananmunalimoja oli koko viikonlopun. Nyt sitten tänään keskiviikkona vessassa pyyhkiessäni tuli selvästi kananmunalimaa taas :O mitä ihmettä.. mulla näkyi ultrassa kaksi melko samankokoista johtofollia joten voiko se toinen olla irtoamassa nyt..? Tai sit ovis jotenkin estynyt ja rintojen arkuus tulee jostain muusta.. ? Vai voiko limaa tulla vielä hetki oviksen jälkeenkin? Eilen en huomannut mitään ja tänäänkin vain tuon kerran.. Ota tästä kropasta nyt selvä!:grin:confused:

Ilmeisesti riippuu lääkäristä. Jotkut kieltävät seksin jo silloin kun johtofollikeleita on 2, ettei vain tulisi monikkoja, jos se estettävissä on. Aina on vielä näiden erimunaisten monikoiden lisäksi olemassa riski, että joku hedelmöittynyt munasolu jakautuu kahdeksi alkioksi ja sitä taas ei pysty estämään millään.

Tein varmuudeksi vielä ovistestin ja oli onneksi nega joten ehkä se vuoto oli vain vähän limaisempaa valkkaria. Pitäisi kyllä olla joku kotiultralaite että pysyis kartalla omasta kierrosta :hilarious:

Oliko sulla mikä annostus Letrozolissa käytössä? Käytitkö saman aikaisesti macaa? Onnea raskaudesta :)

Kiitoksia!Taisinkin syödä kiertopäivät 3-7 letroja, en muista mitä sellaisessa yhdessä napissa oli... 2,5 mg vai 5 mg(?) mutta siis yhden napin otin viitenä peräkkäisenä päivänä.

Ja tosiaan macajauhe+punaviini+hormonidieetti painotteinen oli tuo kierto koska minulle määrättiin vain 2 kiertoa letroja ja sitten olisi lähdetty jo kokeilemaan jotain muuta. Eli oli myös lieviä paineita tulla raskaaksi

Auttaisipa tommoset "hormoonidietit" mutta mulla ei auta mikään. Toivottavasti noilla pistoksilla saadaan apu..

Kiitoksia!Taisinkin syödä kiertopäivät 3-7 letroja, en muista mitä sellaisessa yhdessä napissa oli... 2,5 mg vai 5 mg(?) mutta siis yhden napin otin viitenä peräkkäisenä päivänä.

Ja tosiaan macajauhe+punaviini+hormonidieetti painotteinen oli tuo kierto koska minulle määrättiin vain 2 kiertoa letroja ja sitten olisi lähdetty jo kokeilemaan jotain muuta. Eli oli myös lieviä paineita tulla raskaaksi

Yksi nappi on sen 2,5mg. :)

Mulla ei oo vieläkään mitään merkkejä menkoista, lopetin ne terolutit lauantai aamuna, onko kokemusta kauanko menee, että menkat alkais? Jo 2 päivää myöhässä ja ees mitään tiputtelua ei oo vielä tullu ja lämmöt koholla, ääh

Pipsu, mulla loppui sunnuntaina ja oottelen kanssa. Yleensä terojen jälkeen mulla 1-3 päivää mennyt. Mut oon huomannut et jos oikein ootan niitä niin ne myöhästyy.
Ootko tehnyt testiä milloin? Kun sulla lämmötkin vielä koholla?

Oliko puhetta millainen lääkitys sulla tulis? :) Voihan se luomukiertokin olla se ratkaiseva :)

Ensin piikit kasvattaan. Sitten jarrutetaan mutta samalka kasvatetaan. Sitten irroituspiikki ja sitten siirron jälkeen lugestreron. Ja tuo oli ainoa minkä nimen muistan :D
Kun mun tissitutkimukset ohi niin soitan hälle ja meen ”piikityskoulutukseen” sinne :)

Mulla ei oo vieläkään mitään merkkejä menkoista, lopetin ne terolutit lauantai aamuna, onko kokemusta kauanko menee, että menkat alkais? Jo 2 päivää myöhässä ja ees mitään tiputtelua ei oo vielä tullu ja lämmöt koholla, ääh

Mulla yleensä mennyt se 1-2 päivää mutta viimeksi kesti 8 päivää ennen kuin alkoi. Gyne ei sanonut siihen mitään muuta kuin että ”hyvä tietää”, itse päättelin että ehkä oli ollu ovis siinä ekoina teropäivinä ja siitä sit meni 14 vrk et menkat alkoi. Mutta turhauttavaa oli venailla... Toivotaan että sulla pian alkaa tai tietty mieluummin että oot raskaana:)

Pipsu, mulla loppui sunnuntaina ja oottelen kanssa. Yleensä terojen jälkeen mulla 1-3 päivää mennyt. Mut oon huomannut et jos oikein ootan niitä niin ne myöhästyy.
Ootko tehnyt testiä milloin? Kun sulla lämmötkin vielä koholla?
Ensin piikit kasvattaan. Sitten jarrutetaan mutta samalka kasvatetaan. Sitten irroituspiikki ja sitten siirron jälkeen lugestreron. Ja tuo oli ainoa minkä nimen muistan :D
Kun mun tissitutkimukset ohi niin soitan hälle ja meen ”piikityskoulutukseen” sinne :)
Musta tuntu jotenki tosi "helpolle" se ivf lääkesuunnitelma, tuntuu jotenki hullulle, että niillä vois saada monta kypsää munasolua kasvatettua, toki todellisuus voi olla sit ihan eri :D Testasin negan, täytyy nyt varmaan kuitenki jatkaa testailuja, ku raskaudessa plussasin vasta dpo16 tosi haalean ja oon jotenki siitä nyt varuillaan, ettei vaan mitään semmoista ois tekeillä..

Ei tässä muuten hätiä mitiä, mutta nyt näyttää pahasti siltä, että seuraava potentiaalinen ovis (sillä puolen missä munanjohdin tallella) sattuis samaan aikaan, kun miehen kaverin polttarireissu :D

Tuleeko teillä kuiva kausi oviksen jälkeen ? :

Mulla yleensä tulee selkeesti kuiva kausi, jopa sellainen kutittavan kuiva. Toisaalta joskus harvoin taas on tullut oikein kunnon limat vielä parin päivän päästä. Että otapa todella taas selvää tästä omasta kropasta :D

Takaisin