No kiireellinen lähete mammigrafiaan ja ultraan ja koepalaan tuli. Tää ei kuulu nyt tähän ketjuun ollenkaan, mut kerron silti.
Hurjan paljon tsemppiä sinne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No kiireellinen lähete mammigrafiaan ja ultraan ja koepalaan tuli. Tää ei kuulu nyt tähän ketjuun ollenkaan, mut kerron silti.
Hurjan paljon tsemppiä sinne!
Toivottavasti siellä ois kaikki hyvin :)No kiireellinen lähete mammigrafiaan ja ultraan ja koepalaan tuli. Tää ei kuulu nyt tähän ketjuun ollenkaan, mut kerron silti.
Toivottavasti siellä ois kaikki hyvin :)
Ihana seurata teidän piinailua sivusta. Toivon tosi paljon, että tulos on positiivinen kaikilla :)
Varpu, onpa hienoja uutisia ultrasta, nyt peukut pystyyn täältäkin.
Mulla on kp 1! Kierto oli nyt 23, eihän näissä ole mitään järkeä enää, mutta nyt pääsen siis hoitoihin viimein. En oo koskaan ollut näin onnellinen menkoista :D
Kettutyttö, pelottava tilanne sinulla. Kokemusta on ja toivon, että sullakin osoittautuu turhaksi huoleksi.
Haaveilija, kp-samis :D Mullahan ei siis ole letrot enää käytössä, jäin vaan tänne ketjuun, koska täältä löytyi mukavia ihmisiä ja on kiva jutella :) Mulla alkaa Menopur-pistokset kp 5 ja sitten kontrolliultra kp 9.
Miten sulla meni eka letrokierto?
Siinä mielessä hyvin et kp15 näkyi puhkeamaisillaan oleva johtofollikkeli ja sain irrotuspiikin. Sillä tuli ovis Kp17 ja nyt sit tasan 14 vrk oviksesta vuoto. Mut se toivottu lopputulos jäi saaamatta. Pitää toki olla tyytyväinen et tuli noin hyvä vaste ekalla kokeilulla, mulla oli siis suoraan 5mg letroannos. Huomenna sit tabletteja naamaan taas
Tsemppiä pistoksiin ja ultraan! Mä jännitän sit eka sun ultraa, mulla vasta kp13 oma. Sit piinaillaan ehkä samaa tahtia
Letrozol kokemuksia:
Mulla oli häiriöitä kuukautiskierroissa ja pari km takana, sain reseptin Letroihin ja söin niitä muistaakseni kiertopäivät 2-7. Bongasin tikuilla (ekaa kertaa ikinä) ovulaation kp 15 ja nyt ootellaan kaksosia.
Noudatin hormonidieettiä, vedin punaviiniä ja macajauhetta. Söpöstelyä oli tiuhaan ennen ja jälkeen ovulaation sekä erityisesti ovulaatiopäivänä.