Letrozolin käyttäjiä?

Ihana seurata teidän piinailua sivusta. Toivon tosi paljon, että tulos on positiivinen kaikilla :)
Varpu, onpa hienoja uutisia ultrasta, nyt peukut pystyyn täältäkin.

Mulla on kp 1! Kierto oli nyt 23, eihän näissä ole mitään järkeä enää, mutta nyt pääsen siis hoitoihin viimein. En oo koskaan ollut näin onnellinen menkoista :D

Meillä on sama kp! Mitkä hoidot sulla siis olikaan nyt tähän kiertoon suunniteltu? Onko letroja? Mä otan huomenna toisen kierron ekat letrot:) kp 13 sit ultra ihan oman mielenrauhan takia:)

Kettutyttö, pelottava tilanne sinulla. Kokemusta on ja toivon, että sullakin osoittautuu turhaksi huoleksi.

Haaveilija, kp-samis :D Mullahan ei siis ole letrot enää käytössä, jäin vaan tänne ketjuun, koska täältä löytyi mukavia ihmisiä ja on kiva jutella :) Mulla alkaa Menopur-pistokset kp 5 ja sitten kontrolliultra kp 9.
Miten sulla meni eka letrokierto?

Kettutyttö, pelottava tilanne sinulla. Kokemusta on ja toivon, että sullakin osoittautuu turhaksi huoleksi.

Haaveilija, kp-samis :D Mullahan ei siis ole letrot enää käytössä, jäin vaan tänne ketjuun, koska täältä löytyi mukavia ihmisiä ja on kiva jutella :) Mulla alkaa Menopur-pistokset kp 5 ja sitten kontrolliultra kp 9.
Miten sulla meni eka letrokierto?

Siinä mielessä hyvin et kp15 näkyi puhkeamaisillaan oleva johtofollikkeli ja sain irrotuspiikin. Sillä tuli ovis Kp17 ja nyt sit tasan 14 vrk oviksesta vuoto. Mut se toivottu lopputulos jäi saaamatta. Pitää toki olla tyytyväinen et tuli noin hyvä vaste ekalla kokeilulla, mulla oli siis suoraan 5mg letroannos. Huomenna sit tabletteja naamaan taas :grin

Tsemppiä pistoksiin ja ultraan! Mä jännitän sit eka sun ultraa, mulla vasta kp13 oma. Sit piinaillaan ehkä samaa tahtia:rolleyes:

Siinä mielessä hyvin et kp15 näkyi puhkeamaisillaan oleva johtofollikkeli ja sain irrotuspiikin. Sillä tuli ovis Kp17 ja nyt sit tasan 14 vrk oviksesta vuoto. Mut se toivottu lopputulos jäi saaamatta. Pitää toki olla tyytyväinen et tuli noin hyvä vaste ekalla kokeilulla, mulla oli siis suoraan 5mg letroannos. Huomenna sit tabletteja naamaan taas :grin

Tsemppiä pistoksiin ja ultraan! Mä jännitän sit eka sun ultraa, mulla vasta kp13 oma. Sit piinaillaan ehkä samaa tahtia:rolleyes:

Se kiertohan on mennyt suoraan oppikirjan mukaan. :) Vaikka tietysti jäi puuttumaan se tärkein, mutta ainakin sinun kroppa toimii niin kuin pitääkin. Ensi kerralla sit :)

Toivon niin kovasti, että päästään piinailemaan ihan kunnolla tässä kuussa :D

Mä tein just ovistestin mutta oli vielä nega. Gyne veikkasi että tänään olis tullut positiivinen ovistesti mutta näköjään ne follikkelit haluavat kasvaa vielä o_O Kp19 on tänään joten tulee taas pitkä kierto... Tallettelut on nyt kumminkin aloitettu jo hyvissä ajoin heti menkkojen loppumisesta lähtien :hilarious:

Dpo 13 ja nega testattu :( Terolutit kyllä toimi on pitäny tiputtelun pois, toivottavasti nyt uus kierto ei venyis ja menkat alkais, että pääsis joskus tässä hommassa eteenpäin.. pidän nyt taukoa letrozoleista, mutta käyn välillä kurkkii, oisko tähän ketjuun ilmaantunu positiivisia uutisia :) Hommasin Donavertyä ja katotaan onko sillä mitään vaikutuksia kiertoon :) Harmittaa kyllä kun ei tärpänny ja epätoivo nousee taas pintaan :(

Mulla letropäivä 3/5, menkat loppumassa. Eipä oikeestaan mitään mainittavaa muuten. Ootan jo et pääsen testailee ovista ja vielä enemmän ootan seurantaultraa. Toivoisin niin kovasti samanlaista hyvää vastetta letroihin kuin ekassa kierrossa:happy: Viimeks vaste tuli aavistuksen viiveellä, katotaan miten tällä kertaa:rolleyes: Odotukset on vielä tässä vaiheessa korkeella niin ku joka kierron alussa:grin

Mites muilla?:)

Voi harmi pipsu :sad001 Negatestit on niin peestä! Hyvä että tiputtelu pysynyt pois kumminkin :) Tsemppiä näihin päiviin ja toivotaan että uus kierto alkaa pian!

Haaaveilija varmasti hyvät mahdollisuudet että Letrot toimii kun toimi viimeksikin :happy: Mä käyn vielä perjantaina verikokeessa mutta jos sekin on hyvä niin sitten jatkan letroilla 5mg ilman seurantaultria puoli vuotta.

Mulla taitaa alkaa piinapäivät, koska sain ovisplussan eilen ja tänään iltapäivällä alkoi tuntua rintojen arkuutta jota mulla on yleensä oviksesta menkkojen alkuun. Ihan varma en kumminkaan oo ku mulla on ne viiva-ovistestit ja eilen molemmat viivat oli aika vaaleita mutta tasavahvoja. Samana aamuna toisen merkkisellä tuli vahvat viivat mutta testiviiva oli silloin vielä vähän konrtolliviivaa vaaleampi. Noo hyödynnetty on nyt kumminkin niin että peittoja heilutettiin to, la, su ja vielä tänään :grin

Me mennään keskiviikkona miehen kanssa yhteiskäynnille klinikalle. Suunnitellaan tulevaa. Kun raha on rajallinen niin halutaan kysyä juttuja. Ja ehkä sitten päädytäänkin suoraan ilman inssiä keinohedelmöityshommiin. Katsotaan. Kun aika on niin rajallinen iän takia ha ei voi pitkällä kaavalla mennä.

Niin ja nyt on dpo 11. En ole testannut ja en taida testata edes. On aivan normaali olo. Terolut oli eilen vika, joten kurvaa menkat paikalle viim keskiviikkona.

Tässä kyllä huomaa miten paljon aikaa menee hukkaan kun on pitkät kierrot, olin aluksi teidän kanssa samassa kierron vaiheessa mutta nyt te oottelette jo menkkoja alkavaksi ku mulla vasta oli ovis :grin:banghead: noo täältä tullaan hitaasti perässä ja toivottavasti kierrot lyhenee ku käyttää pidempään letroja:oops:

Kp30 eikä ovista oo ollut, eikä tule. Niinku tiedetty kokoajan, siitä on nyt semmoset 6kk aikaa kun oon viimeksi ovuloinut.

Taidan mä aloittaa ne primolutit, mutta sitten taas meillä on tulossa etelänreissun 5.5-12.5 niin mietin että kiva jos sille viikolle osuu just joku ultra! Mutta pakko mun on aloittaa noi pillerit kun en taas halua että mulla on menkkoja tuolla reissussa.
Tai jos aloitan viikon päästä niin menkat just loppu kun lähdetään reissuun.

Letrozol kokemuksia:
Mulla oli häiriöitä kuukautiskierroissa ja pari km takana, sain reseptin Letroihin ja söin niitä muistaakseni kiertopäivät 2-7. Bongasin tikuilla (ekaa kertaa ikinä) ovulaation kp 15 ja nyt ootellaan kaksosia.

Noudatin hormonidieettiä, vedin punaviiniä ja macajauhetta. Söpöstelyä oli tiuhaan ennen ja jälkeen ovulaation sekä erityisesti ovulaatiopäivänä.

Letrozol kokemuksia:
Mulla oli häiriöitä kuukautiskierroissa ja pari km takana, sain reseptin Letroihin ja söin niitä muistaakseni kiertopäivät 2-7. Bongasin tikuilla (ekaa kertaa ikinä) ovulaation kp 15 ja nyt ootellaan kaksosia.

Noudatin hormonidieettiä, vedin punaviiniä ja macajauhetta. Söpöstelyä oli tiuhaan ennen ja jälkeen ovulaation sekä erityisesti ovulaatiopäivänä.

Hienoa kuulla hyviä kokemuksia. Kiitos kun jaoit. Mikä on hormonidieetti?

Takaisin