Letrozolin käyttäjiä?

Mä kävin toisessa ultrassa tähän kiertoon ja vihdoin hyviä uutisia!! :):) lääkäri arveli että 2-3 päivän sisällä olis tapahtumassa ovulaatio ja käski tehdä ovulaatiotestejä joka päivä ja tietysti olla yhdynnässä. Kehui vielä limakalvoa erikseen monta kertaa että on kuulemma ”niin kaunis kuin olla voi, tuohon on hyvä tarttua kiinni” :grin Olin niin helpottunut ja onnellinen että meni follien tarkemmat koot ohi ja sain pyyhkiä helpotuksen kyyneleitä bussipysäkillä :smiley-ashamed004

Pitää mennä ensi viikolla vielä proge-verikokeeseen ja jos sekin on hyvä niin sitten jatkan Letroilla puolisen vuotta tällä 5mg annoksella :) Jos en saa ovistesteihin plussaa niin sitten pitää soitella ja miettiä varmaan irrotuspiikkiä. Mutta oon vaan niiiin onnellinen että siellä nyt on jotain kasvamassa ja lääkäri sanoi että tämä on vähän pitkä mutta oikein hyvä kierto :smiley-bounce013

Ihana seurata teidän piinailua sivusta. Toivon tosi paljon, että tulos on positiivinen kaikilla :)
Varpu, onpa hienoja uutisia ultrasta, nyt peukut pystyyn täältäkin.

Mulla on kp 1! Kierto oli nyt 23, eihän näissä ole mitään järkeä enää, mutta nyt pääsen siis hoitoihin viimein. En oo koskaan ollut näin onnellinen menkoista :D

Onnea hyvistä uutisista Varpu ja Tyyne :smiley-bounce013

Mulle tuli se ivf hoidon lääkesuunnutelma postissa, vaikuttaa tosi "helpolta" , saa nähä, jos tuohon joutuu, mutta tuon mukaan Gonal-F 125 kp 2-7 ja Cetrotide 0.25mg kp 7-8 :nailbiting:

Varpu jee!!
Tyyne jee!!
Pipsu, sinnekin jee!!
Omia hyvia uutisia kaikilla :)
Mulla on vissii rintatulehdus :(
Huomenna lääkäri tk:ssa.

Ikävä juttu Kettutyttö, mutta voisikohan se olla raskausoire :angelic:

Molemmissa rinnoissa on aristusta mikä voisi olla ilman teroja raskausoire kyllä, mutta toisessa on punainen, kova, kuumottava kohta mikä varmaan on tulehtunut. Onneksi sain heti huomiselle ajan. Oisin saanut samalle, mutta soitin vasta ip ha sitten ei enää aikoja ollut. Antoi onneksi huomisista akuuttiajoista yhden.

Varpu, hienoja uutisia, toivotaan että kohdallasi enteilee hyvää :) En halua latistaa tunnelmaa, mutta tuli noista sinun uutisista niin oma tammikuinen kontrolliultra mieleen. Siinä tidetttod oviksen tapahtuneen, limakalvo oli lääkärin mukaan upean paksu, edeltävästä oli talleteltu 4-5 päivää ja lääkäri sanoi että hän ihmettelee jos nyt ei tärppää. Vaikutti siltä että oli kaikki tähdet kohdallaan mutta siitä huolimatta ei tulosta :(

Itse täällä taustailen, yk 12 käynnistyi maanantaina. Tämä on toinen kierto missä en käytä letroja, sitä ennen käytin kolmessa kierrossa. tähän kiertoon aloitin Inofolic valmisteen, kokeilen onko siitä hyötyä..

Muokattu viimeksi:
Varpu, hienoja uutisia, toivotaan että kohdallasi enteilee hyvää :) En halua latistaa tunnelmaa, mutta tuli noista sinun uutisista niin oma tammikuinen kontrolliultra mieleen. Siinä tidetttod oviksen tapahtuneen, limakalvo oli lääkärin mukaan upean paksu, edeltävästä oli talleteltu 4-5 päivää ja lääkäri sanoi että hän ihmettelee jos nyt ei tärppää. Vaikutti siltä että oli kaikki tähdet kohdallaan mutta siitä huolimatta ei tulosta :(

Itse täällä taustailen, yk 12 käynnistyi maanantaina. Tämä on toinen kierto missä en käytä letroja, sitä ennen käytin kolmessa kierrossa. tähän kiertoon aloitin Inofolic valmisteen, kokeilen onko siitä hyötyä..
Mä ajattelin kans kokeilla tuota Inofolicia ens kiertoon, jos saan sitä jostain käsiini :)

Mä ajattelin kans kokeilla tuota Inofolicia ens kiertoon, jos saan sitä jostain käsiini :)

Inofolic on ainakin minulle uusi tuttavuus, ilmeisesti sitä voi käyttää lääkkeiden kanssa samaan aikaan ilman mitään negatiivisia vaikutuksia? Vai ihan vaan luomukiertoonko sitä pitäisi käyttää? Pikahaulla ei ainakaan kovin helposti vaikuttanut olevan saatavilla. Eipä sillä, että olisin heti kokeilemassa. Katsotaan ensin mitä letroilla saadaan aikaan

Inofolic on ainakin minulle uusi tuttavuus, ilmeisesti sitä voi käyttää lääkkeiden kanssa samaan aikaan ilman mitään negatiivisia vaikutuksia? Vai ihan vaan luomukiertoonko sitä pitäisi käyttää? Pikahaulla ei ainakaan kovin helposti vaikuttanut olevan saatavilla. Eipä sillä, että olisin heti kokeilemassa. Katsotaan ensin mitä letroilla saadaan aikaan
Mä siis pidän taukokierron nuista lääkkeistä, mutta kysyin lääkäriltä suositteleeko nuita (ei voinu suositella, kun ei tarpeeksi tieteellistä näyttöä), mutta sanoi, ettei siitä mitään haittaa ainakaan vois olla, mutta tokihan sitä aina miettii, että voiko jokin mennä sit vikaan :/ Mutta oon ymmärtäny, että esim. pcos potilaille sitä jossain suositellaan ennen rankkoja hoitoja ja niiden aikanakin??

Joo kyllä täytyy pitää jalat maassa sen suhteen että eihän se raskauden todennäköisyys ole kuin jotain 25% per kierto ihan normikierroissakaan. Mutta tuntuu vaan niin hyvältä että pääsee edes yrittämään ja toivomaan kun ilman ovulaatiota todennäköisyys olisi 0%... :grin

OmaKantaan oli tullut nyt tekstit ja 16mm ja 14mm johtofollit siellä köllötteli oikealla puolella :)

Mä en tiedä tuosta inofolicista mitään mutta jos sitä pcos-laisille on suositeltu niin varsinkin luomukierrossa varmaan ihan hyvä lisä :)

Tsemppiä kaikille piinapäiviin ja ovispuhureita uusiin kiertoihin joutuneille/päässeille!

Voi, miten hieno juttu!
Ja voihan olla, ettei sitä ensi kiertoa tulekaan, se olisi vielä hienompi juttu. :)

Tuotahan sitä toivoo, muttei usko. Nyt dpo 8

Istun lääkärin odotustilassa valmiina kopeloitavaksi. Toivottavasti mun tissi ei oo pahasti sairas :(

Tuotahan sitä toivoo, muttei usko. Nyt dpo 8

Istun lääkärin odotustilassa valmiina kopeloitavaksi. Toivottavasti mun tissi ei oo pahasti sairas :(

No kiireellinen lähete mammigrafiaan ja ultraan ja koepalaan tuli. Tää ei kuulu nyt tähän ketjuun ollenkaan, mut kerron silti.

Takaisin