Varpu3
Puuhakas puhuja
Mä kävin toisessa ultrassa tähän kiertoon ja vihdoin hyviä uutisia!! :):) lääkäri arveli että 2-3 päivän sisällä olis tapahtumassa ovulaatio ja käski tehdä ovulaatiotestejä joka päivä ja tietysti olla yhdynnässä. Kehui vielä limakalvoa erikseen monta kertaa että on kuulemma ”niin kaunis kuin olla voi, tuohon on hyvä tarttua kiinni” Olin niin helpottunut ja onnellinen että meni follien tarkemmat koot ohi ja sain pyyhkiä helpotuksen kyyneleitä bussipysäkillä
Pitää mennä ensi viikolla vielä proge-verikokeeseen ja jos sekin on hyvä niin sitten jatkan Letroilla puolisen vuotta tällä 5mg annoksella :) Jos en saa ovistesteihin plussaa niin sitten pitää soitella ja miettiä varmaan irrotuspiikkiä. Mutta oon vaan niiiin onnellinen että siellä nyt on jotain kasvamassa ja lääkäri sanoi että tämä on vähän pitkä mutta oikein hyvä kierto
Pitää mennä ensi viikolla vielä proge-verikokeeseen ja jos sekin on hyvä niin sitten jatkan Letroilla puolisen vuotta tällä 5mg annoksella :) Jos en saa ovistesteihin plussaa niin sitten pitää soitella ja miettiä varmaan irrotuspiikkiä. Mutta oon vaan niiiin onnellinen että siellä nyt on jotain kasvamassa ja lääkäri sanoi että tämä on vähän pitkä mutta oikein hyvä kierto