Letrozolin käyttäjiä?

Kiitos Indi ja Tonninseteli, taidanpa näillä kokemuksilla itsekin kokeilla iltaa.. :smiling-eyes:
Toisaalta kun mietin, niin varmaan joku kipee psykologinen juttu mulla meneillään, kun ajattelen että jotain hyvää on tiedossa siitä hyvästä jos/kun kärsii lääkityksestä..
Eli jollain omituisella tapaa pitää kärsiä, että onnistuminen olisi enää mahdollista.. En osaa selittää, mutta saako joku ajatuksesta kiinni? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Saan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mulle tuli varsinkin viimeisimmässä letrokierrossa aika paljon haittavaikutuksia mut tavallaan olin niistä "tyytyväinen". Just joku semmonen pimee ajatus että kun tässä nyt näin kovin kärsin nii kyllä mut sitten palkitaan onnistumisella tms. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä näyttäisi myös että kyllä tää negakierroksi jää :sad-face:

En yhtään tiedä miten jatkaa seuraavaan. Ovis siis tuli nyt vihdoin tässä kierrossa, jossa en syönyt letroja vaan rauhoiteltiin tilannetta. Letroilla ei siis vastetta. Kokeillakko vielä toinen luomukierto vai vielä kerran letroja... Lääkäri suosittu vielä kokeilemaan kerran ja sitten harkintaan pistoshoidot mutta itseä mietityttää että mitä tekisi...

Heissan, minäkin liityn tänne. Lasta olemme yrittäneet kohta 2vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa letrot käytössä. Tänään kävin kontrollissa ja näkyi 2 follia joista toinen 10mm ja toinen 11mm.. eli sain taas uuden ajan parin päivän päähän josko toinen olisi kasvanut vielä vähän enemmän.

Omme, onpa harmi kuulla :sad-face: Oletko nyt kuinka monta kiertoa syönyt letroja?

Heissan, minäkin liityn tänne. Lasta olemme yrittäneet kohta 2vuotta ja nyt ensimmäistä kertaa letrot käytössä. Tänään kävin kontrollissa ja näkyi 2 follia joista toinen 10mm ja toinen 11mm.. eli sain taas uuden ajan parin päivän päähän josko toinen olisi kasvanut vielä vähän enemmän.

Omme, onpa harmi kuulla :sad-face: Oletko nyt kuinka monta kiertoa syönyt letroja?

Tervetuloa! Oliko sulla mikä kp? Toivotaan että vielä sieltä lähtee kasvamaan :smiling-eyes:

Varsinaisesti kaksi kiertoa söin letroja mutta söin niitä kummassakin kierrossa tavallaan kaksi kertaa, koska vastetta ei tullut ja lääkäri halusi lisää boostata jos tulisi. Tammikuusta asti yritetty saada ovulaatiota ja nyt vihdoin saatiin se aikaan muttei sitten sitä isompaa plussaa. Vuosi yritystä muutoin takana.

Turhaan täällä neuvoin Letroja ottamaan yötä vasten. Tänään neljäs Letro naamaan ja koko pää niin kipeä, ettei ajatus kulje mihinkään :Face Massage:

Sen verran tässä kuitenkin ajatellut, että aion tehdä ovistestailua hieman modatusti tällä kerralla :Face Without Mouth: Aamutestauksella olen huomannut, että inssi ajoittuu ehkä vähän huonosti. Siis liian aikaiseen todelliseen ovisaikaan nähden (meillä on samana päivänä inssi kun testi posi, nopea ovuloija.) Nyt teen testit myös illalla ja ilmoittaudun iltatestin posista inssiin seuraavana aamuna. Koitetaan nyt tätäkin! Riskinä tietenkin se, että ovis on jo ehtinyt olla. Nyt näissä kahdessa rakkula on ollut vielä ehjä inssin aikaan.

Täällä on (ehkä) dpo2 ja on ollut kyllä oudon rauhallinen kierto. Tai siis ollut aika outoa kun ei oo ollut mitään nipistelyjä ja oviskipujakaan en tuntenut yhtään. Nyt vaan pitää hirveesti pitää peukkuja pystyssä ja malttaa odottaa kaks viikkoa :Weary Cat Face:

Täällä tosiaan oli kp 1 maanantaina. Nyt siis kolmas letrokierto ja tulossa toinen inseminaatio. Jännäksi menee, että mikä on siittiötilanne tällä kertaa.. Antaa suuntaa kokeillaanko vielä inseminaatiota vai kutsuuko ivf / icsi. Mulla on ultra jo ens maanantaina kp 8 ja inssi voisi osua varmaan ensi viikon lopulle. Toivottavasti letrot toimii tälläkin kertaa (oletan että ne viime kierrossa toimi ihan hyvin, vaikka en ultraan päässytkään), että menisi edes joku asia kohdilleen.

Täällä tosiaan oli kp 1 maanantaina. Nyt siis kolmas letrokierto ja tulossa toinen inseminaatio. Jännäksi menee, että mikä on siittiötilanne tällä kertaa.. Antaa suuntaa kokeillaanko vielä inseminaatiota vai kutsuuko ivf / icsi. Mulla on ultra jo ens maanantaina kp 8 ja inssi voisi osua varmaan ensi viikon lopulle. Toivottavasti letrot toimii tälläkin kertaa (oletan että ne viime kierrossa toimi ihan hyvin, vaikka en ultraan päässytkään), että menisi edes joku asia kohdilleen.
Eli pääsee Tonninsetelin ja sun kanssa samoille piinoille letrojen ja inssin kanssa! :smiling face with heart-eyes:

Neljäs letro kierto ja kp 29 dpo 12 ja Digi sanoo raskaana 1-2 :Two-hearts: tämä on kolmas alkanut raskaus kaksi edellistä keskeytynyt ennen RV 8 toivottavasti sanonta kolmas kerta toden sanoo pitää tässä paikkansa :folded::Two-hearts:

Eli pääsee Tonninsetelin ja sun kanssa samoille piinoille letrojen ja inssin kanssa! :smiling face with heart-eyes:
Nää on just hyvät :tears::folded:

Jes, mahtavaa kun on kanssapiinailijoita :Smiling Face With Sunglasses::Yellow Heart:

Neljäs letro kierto ja kp 29 dpo 12 ja Digi sanoo raskaana 1-2 :Two-hearts: tämä on kolmas alkanut raskaus kaksi edellistä keskeytynyt ennen RV 8 toivottavasti sanonta kolmas kerta toden sanoo pitää tässä paikkansa :folded::Two-hearts:

Paljon onnea ja vahvoja jarrusukkia Iinamarika! :Sparkling Heart::folded:

Ultrattavana käyty ja letroilla ollut taas hyvä vaste. Oikealla 13 mm folli ja vasemmalla 11 mm, limakalvo kolmikerroksinen ja 7,5mm. Tänään siis kp 8. Irrotuspiikki torstaina ja perjantaina sitten inseminaatio. Nyt ei auta kun toivoa, että miehen näytteestä ne leukosyytit olisi edes vähentyneet ja olisi riittävästi uimareita perjantaina. :folded:

Minä kans kävin ultrassa juuri ja kp13.

Vasemmalla köllötteli folli 22mm ja limakalvo 8,7mm. Lääkäri epäili, että ovisplussa vois tulla jo tänään, mutta viimeistään keskiviikkona. Eli nyt vaan ahkeraa tikutusta, aamulla oli vielä nega.

Odottelin, että tässä kierrossa olis tullu vuorostaan oikealta munanen, kun viime kierrossa oli myös vasemmalta (x2), mutta eipä näistä näköjään voi arvata. :smiling-eyes:

Pidän peukkuja teille Indi ja Harmi89 :thumbs-up::smiling-eyes:

Mä päätin nyt ottaa toisenkin luomukierron tähän kohtaan ja katsoa tulisiko se ovis uudelleen kun tuossa välikierrossa se viimeksikin vihdoin tuli. Katsotaan siis mitä tuleman pitää..

Pitää vielä vaikka kuuden aikaan tänään pissiä tikkuihin, alkaa olemaan sen verran lähellä plussa..

Perskutarallaa ku tuo cb:n testi meni mönkään.. Mutta ei ollu siinäkään avattuna tikussa ihan vielä plussa, jos saa analysoida tulosta ihan itte :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Liitteet

• 20220502_132643.jpg
    20220502_132643.jpg
    773.6 KB · Katsottu: 65
Mun raskaus oli kemiallinen tänään alkoi vuoto eli kp 1 menkat ihan ajallaan. Testi näytti sen 4 päivää plussaa eilen jo tiesin kun ei ollut viiva vahvistunut :loudlycrying:

Jos jotain positiivista niin tämä oli mun neljäs letro kierto ja toinen tärppi 2/4 on tosi hyvä tulos.. varsinkin kun nuo kaksi kiertoa välissä on mennyt pieleen ensin ajoituksessa kun talleteltua saatiin vain 4 päivää ennen ovista ja päivän jälkeen. Ja seuraavassa kokeilin taas Royal gelejä ja ne sotki kierron ja en saanut ovis plussaa olenkaan se kierto oli 40 päivää kun nää muut on ollut siinä 32 paikkeilla. Mulla on nyt vielä kahteen kiertoon letrot jäljellä ja varmaan saan reseptin taas uusittua jos tarvitsee..

Jos jotain positiivista niin tämä oli mun neljäs letro kierto ja toinen tärppi 2/4 on tosi hyvä tulos.. varsinkin kun nuo kaksi kiertoa välissä on mennyt pieleen ensin ajoituksessa kun talleteltua saatiin vain 4 päivää ennen ovista ja päivän jälkeen. Ja seuraavassa kokeilin taas Royal gelejä ja ne sotki kierron ja en saanut ovis plussaa olenkaan se kierto oli 40 päivää kun nää muut on ollut siinä 32 paikkeilla. Mulla on nyt vielä kahteen kiertoon letrot jäljellä ja varmaan saan reseptin taas uusittua jos tarvitsee..
En muista onko ollut puhetta, mutta onko sun mahdollista saada jotain lääkettä tukemaan kiinnittymistä luteaalivaiheessa?
Hyvin teillä näköjään hedelmöittyminen onnistuu noilla "onnistumisprosenteilla", mutta kun sitten jotain tapahtuu, että raskaus ei jatkukaan.. :disappointed-face:

Takaisin