Letrozolin käyttäjiä?

Ääh, aamulla testi nega, joten eiköhän tämä kierto oo taputeltu tähän. Ja vauvan yrittäminen tälle vuodelle. Paska ku ei vaan onnistu :disappointed-face: No, onneks on perjantai joten vois vaikka sitten ottaa lasin punkkua illalla. Menkkojen pitäis alkaa miehen syntymäpäivänä, pitää jotenkin yrittää sinnitellä sillon etten olis surullinen ja pahalla päällä...

Täällä dpo 1. Eilen oli kyllä taas niin jäätävät ovulaatiokivut, ettei jäänyt yhtään epäselväksi mitä tapahtuu. Tällä kertaa ovulaatio oli "hiipuvasta" vasemmasta munasarjasta, joten luotto laatuun ei ole jäätävä :tears: Tallettelut sentään osui dpo -1, dpo -2, dpo -4. Mutta eipä me ennenkään olla keskenämme onnistuttu. Piti nyt vaan hyödyntää kun se inssikin peruttiin. Voi sitten taas edes yrittää piinailla seuraavat kaksi viikkoa :red-heart:

Minä palailen tähän ketjuun, vaikka en syökään tällä hetkellä letroja, mutta kun täällä on niin paljon tuttuja! :hello

Tavallaan voin kuulua tähän ketjuun kuitenkin, sillä Menopur-pistokset, joita tässä kierrossa käytin, ovat myös ovulaatioinduktio. Ne toimivat kyllä oikein hyvin. Kotona talleteltiin, ovis osui viikonloppuun. Nyt dpo7. Testaan sitten vasta pääsiäsenä - ehkä - tai kiirastorstaina - tai pitkäperjantaina... Menopur on aiheuttanut minulle itkuisuutta enemmän kuin letrot. Liikutun helposti. Molemmat myös ehkä vähän tekevät sen, että pinna kiristyy helpommin.

Nyt kun kiinnikkeet ja polyyppi kohdusta leikattiin, niin lääkäri ehdotti että voisin kokeilla, miten limakalvo reagoi letroihin. Saan itse päättää, kumpaa käytän ensi kierrossa, Menopuria vai Letroja. Jos ensi kierto tulee.

Kp1 alkoi ilmeisesti tänään, joten mies välttyy katastrofilta. Yllättävän rauhalliset fiilikset oikeestaan tällä kertaa, kaippa se nega testi auttoi mua valmistautumaan tähän :sad-face:
Aika menee taas siivillä ja pitää alkaa selvittelemään milloin pitää varata aika ekaan inssiin :Grimacing Face:

Eiks tää jo oo ovisplussa :Weary Cat Face:
Jos on niin en tiedä mitä ne alkukierron oireet oli, mutta tää olis mun eka tikkuun saatu ovisplussa ikinä ja myös eka ovis tälle vuodelle!!
Pitkästä aikaa vähän toiveikasta oloa...

Liitteet

• 20220411_175830.jpg
    20220411_175830.jpg
    1 MB · Katsottu: 87
Jos on niin en tiedä mitä ne alkukierron oireet oli, mutta tää olis mun eka tikkuun saatu ovisplussa ikinä ja myös eka ovis tälle vuodelle!!
Plussahan se siellä! :thumbs-up::thumbs-up:

Jes, sielläkin pärähti o-plussa! :Hugging Face:

Piti myös tälle puolelle päivittää, että sain tikutettua o-plussan aikaisin lauantaiaamuna. Saatiin talleteltua -dpo 5, -2 ja -1. Oviskivut oli dpo 0 aivan järkyttävät. Katsotaan kuinka käy! Hienoahan se olisi jos tulisikin "luomuplussa" tässä välissä ja miehellä antibiootit auttoi. Mutta jalat maassa tässä mennään..

Jes, sielläkin pärähti o-plussa! :Hugging Face:

Piti myös tälle puolelle päivittää, että sain tikutettua o-plussan aikaisin lauantaiaamuna. Saatiin talleteltua -dpo 5, -2 ja -1. Oviskivut oli dpo 0 aivan järkyttävät. Katsotaan kuinka käy! Hienoahan se olisi jos tulisikin "luomuplussa" tässä välissä ja miehellä antibiootit auttoi. Mutta jalat maassa tässä mennään..

Me siis jatketaan melkeen synkassa edelleen :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: toivotaan kummallekin parasta mahdollista lopputulosta!

Mulle tää ovisplussa oli jo iso voitto :Person Raising Both Hands:

Mitäs tänne kuuluu? :Smiling Face With Smiling Eyes:

Itse olin suoraan sanoen tyhmä ja menin testaamaan dpo8, negahan se, niin kun odottaa saattoi. Tuo ovisplussa sai itselle toiveet niin korkealle että ei malttia tunnu riittävän ja takaraivossa se jäytävä tunne että kohta taas petytään kovaa ja korkealta :disappointed-face:
Mitään erityisiä oireita ei myöskään ole. Alavatsalla kyllä kipuilee ja jullii, mutta voi olla että vaan kuuntelen itseäni niin herkällä nyt.

Itse olin suoraan sanoen tyhmä ja menin testaamaan dpo8, negahan se, niin kun odottaa saattoi. Tuo ovisplussa sai itselle toiveet niin korkealle että ei malttia tunnu riittävän ja takaraivossa se jäytävä tunne että kohta taas petytään kovaa ja korkealta :disappointed-face:
Mitään erityisiä oireita ei myöskään ole. Alavatsalla kyllä kipuilee ja jullii, mutta voi olla että vaan kuuntelen itseäni niin herkällä nyt.

Dpo8 on vielä sen verran aikainen, että vielä se plussa sieltä voi pärähtää. Ja jos ei tässä kierrossa niin sitten seuraavassa toivottavasti!

Mä täällä oottelen ovista. Vähän jännittää että tapahtuuko edes mitään ku ei oo mitään nippailuja ollut vielä. Sentään keho on ilmottanu että alkaa olee aika heiluttelee peittoja... :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Mutta enpä mä oikein jaksa uskoa tähän enää.

Mulla oli viime plussakierrossa dpo 9 vitivalkoinen nega ja sitten testasin vasta dpo 15 kun ei ollut mitään oireita, mutta menkat ei alkaneetkaan. Silloin selkeä plussa ja digikin näytti raskaana 2-3 viikkoa. Pidän vielä peukkuja, että tuo plussaksi kääntyisi! :smiling-eyes: Mua lohdutti joskus hieman se ajatus, kun yksityinen lapsettomuuslääkäri sanoi yleisimmän kiinnittymispäivän olevan dpo 9. Että ei silloin monesti vielä r-testissä mitään näykään. :smiling-eyes: Mutta ymmärrän hyvin malttamattomuuden! Vähän sama fiilis täällä.. Dpo on 10 tai 11, ei tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Enemmän on sellainen olo, että nega sieltä tulee ja että se tulee kirpaisemaan, nyt kun ehti taas toiveikkuus oviksen aikaan nousta. Oli ne antobiootitkin miehellä ja mulla kuitenkin letrot, mietittiin jos ne riittäisi tärppiin. Noh ehkä voisi "varmistaa negan" huomenna, tälleen tosi optimistisena. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jännät päivät täällä siis Indillä sekä Ommella ja Iinamarika sieltä kans pääs piinailemaan!
Toivotaan niiiin kovaa, että olis the kierto kaikilla kolmella!! :folded:

Täällä eka letro/inssi-kierto ei tuottanut tulosta, vaan kp1 täällä tänään. Perjantaina sit taas letrot kehiin ja uus yritys (yk17) käyntiin. Josko olisi meille(kin) jo se the kierto.. :folded:

Kiitos tsemppauksista kaikille :red-heart: tiedostan itsekin että ihan liian aikaista oli testailla. Kai sitä tavallaan myös valmistelee itseään pettymykseen.. Vuosi yritystä alkaa olla täynnä.

Pidetään siis vielä toivoa yllä ja valtavasti tsemppiä teille muille myös!

Erityisesti Indiltä toivon plussauutisia, kun tää oli se meijän synkkakierto :Winking Face:

Kiitos tsemppauksista kaikille :red-heart: tiedostan itsekin että ihan liian aikaista oli testailla. Kai sitä tavallaan myös valmistelee itseään pettymykseen.. Vuosi yritystä alkaa olla täynnä.

Pidetään siis vielä toivoa yllä ja valtavasti tsemppiä teille muille myös!

Erityisesti Indiltä toivon plussauutisia, kun tää oli se meijän synkkakierto :Winking Face:

Itsekin välillä teen noin, että tavallaan valmistelen itseäni pettymykseen testailemalla varhain. Joskus se toimikin juuri niin. Välillä taas en haluaisi testata ollenkaan, kun se yhden viivan näkeminen on niin lannistavaa.

Oispa ollut ihanaa saada synkronoidut plussat! <3 Täällä nyt kuitenkin nega :( Dpo siis 11 tai 12. En oikein usko että plussaksi muuttuu. Ei edes haaleaa haamuviivaa näkynyt. Polilta eilen ilmoitettiin, että voin ilmoittautua seuraavaan hoitokiertoon nyt kun seuraavat menkat alkaa, kun 2.lakko ei toteudukaan. Silti peruutuksia ja aikataulumuutoksia voi edelleen tulla. Täytyy toivoa, että menisi inssi tällä kertaa sujuvammin ja selviäisi myös se mieheni leukospermia-tilanne.

Itsekin välillä teen noin, että tavallaan valmistelen itseäni pettymykseen testailemalla varhain. Joskus se toimikin juuri niin. Välillä taas en haluaisi testata ollenkaan, kun se yhden viivan näkeminen on niin lannistavaa.

Oispa ollut ihanaa saada synkronoidut plussat! :Heartred Täällä nyt kuitenkin nega :sad001 Dpo siis 11 tai 12. En oikein usko että plussaksi muuttuu. Ei edes haaleaa haamuviivaa näkynyt. Polilta eilen ilmoitettiin, että voin ilmoittautua seuraavaan hoitokiertoon nyt kun seuraavat menkat alkaa, kun 2.lakko ei toteudukaan. Silti peruutuksia ja aikataulumuutoksia voi edelleen tulla. Täytyy toivoa, että menisi inssi tällä kertaa sujuvammin ja selviäisi myös se mieheni leukospermia-tilanne.

Voihan harmi Indi :disappointed-face: Eihän se vielä ole täysin poissuljettua, mutta ymmärrän että katse kohti seuraavaa kiertoa.
Hyvä että pääsette jatkamaan hoitoja, toivotaan että kaikki menis nappiin :red-heart:

Otatteko muuten letrot aamulla, päivällä vai illalla? Miksi?

Mietin täällä, kun alko toinen letro/inssikierto ja huomenna pitäis alottaa taas letrot, että söiskö ne aamulla kuten viimekski, vai kokeilisko iltaa?
Lähinnä sivuoireet (etominen, väsymys ja päänsärky) pisti miettimään, että vaivaisko ne samalla lailla päivällä, jos siirtäis tosiaan ne letrot iltaan.. jos oireilut meniski öisin ohi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Otatteko muuten letrot aamulla, päivällä vai illalla? Miksi?

Mietin täällä, kun alko toinen letro/inssikierto ja huomenna pitäis alottaa taas letrot, että söiskö ne aamulla kuten viimekski, vai kokeilisko iltaa?
Lähinnä sivuoireet (etominen, väsymys ja päänsärky) pisti miettimään, että vaivaisko ne samalla lailla päivällä, jos siirtäis tosiaan ne letrot iltaan.. jos oireilut meniski öisin ohi :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Itse oon ottanut illalla, juuri tuosta syystä, että voisi välttää ehkä pahimmat haittavaikutukset. :smiling-eyes: Ensimmäisessä letrokierrossa ei tullut oikeastaan mitään haittoja, hieman kuumia aaltoja vain. Tässä toisessa tuli enemmän, hikoilua ja kerran migreeniäkin. Samoin mielialan vaihteluita, mutta niihin ei kai olisikaan vaikuttanut se milloin lääkkeen on ottanut. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Komppaan India! Otin ekan kierron aamuisin ja kituutin viisi päivää jäätävässä päänsäryssä aina puolesta päivästä eteenpäin. Sitten toiseen kiertoon olikin hoitaja kirjoittanut ohjeisiin "yksi tabletti illalla" ja kah, ei ollut päivällä pää kipeä! Kuumat aallot tosin kidutti siitä huolimatta :tears:

Kp1. Ei tuottanut kotipuuhailut toivottua tulosta. Jos tästä kierrosta taas pääsisi inssiin :folded:

Kiitos Indi ja Tonninseteli, taidanpa näillä kokemuksilla itsekin kokeilla iltaa.. :smiling-eyes:
Toisaalta kun mietin, niin varmaan joku kipee psykologinen juttu mulla meneillään, kun ajattelen että jotain hyvää on tiedossa siitä hyvästä jos/kun kärsii lääkityksestä..
Eli jollain omituisella tapaa pitää kärsiä, että onnistuminen olisi enää mahdollista.. En osaa selittää, mutta saako joku ajatuksesta kiinni? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin