Letrozolin käyttäjiä?

Kp1 ja tässä kuussa olisi sitten eka inssi. Voi kunpa tää olis nyt sitten tässä ja kaikki menisi hyvin :Relieved Face: Miehen pitää käydä vielä verikokeissa ja ite pitää vielä jatkaa letroja. Vähän tulee vaan kiireinen kuukausi kun töissä on kiire ja pitää kuitenkin käydä lääkärissä :Grimacing Face:

Hei pitkästä aikaa! Jos taas aktivoituisin, oon hetken pitäny taukoa täällä olosta lähinnä siksi koska kierrot lähteet venymään. Letrot kyllä toimii koska saan positiivisen ovis testin mutta silti kierrot eivät ala ajallaan vaan venyvät parikin viikkoa yli. Maanantaina ultra kp 11 ja tarkoitus ottaa irrotuspiikit mukaan, jospa niistä saisi avun:Relieved Face:

@summerlemon onnea inssikiertoon! :Hugging Face:

Ultra takana ja hoitaja veikkasi että ensi viikon alussa pääsee inssiin. 19mm folli oli jo ja siihen malliin on kyl munasarjat kipuillut että lujaa vauhtia kasvaa. Kuulemma limakalvo ei ollut tähän hetkeen mieleinen, joten inssipäivänä tsekataan onko parempi ja jos ei ole hyvä niin sanoi että seuraavaan kiertoon voidaan ottaa pistokset :Weary Cat Face:

Siis onko mahdollista, että Letrot jotenkin pidentäisi luteaaliakin..? Mulla nyt neljäs letrokierto ja luteaalit venähtäneet mielestäni johonkin just 14-15 päivään aiemman 12-13 sijasta. Nyt tosiaan nega testattu dpo13 mutta ei myöskään merkkejä menkoista tai tiputtelua :Bottle With Popping Cork:

Siis onko mahdollista, että Letrot jotenkin pidentäisi luteaaliakin..? Mulla nyt neljäs letrokierto ja luteaalit venähtäneet mielestäni johonkin just 14-15 päivään aiemman 12-13 sijasta. Nyt tosiaan nega testattu dpo13 mutta ei myöskään merkkejä menkoista tai tiputtelua :Bottle With Popping Cork:

Mulla oli nyt kolmas letrokierto, ennen mulla oli luteaali yleensä tismalleen 13pv (muutamia poikkeuskiertoja ollut, että ollut 14pv). Nyt letrokierroissa luteaali on ollut 15pv. Eli voi ehkä pidetäkin!

Ilmoitin negatuloksen polille ja sain vastauksen, että mulla oli merkattu r-testipäiväksi 22.5, eli silloin kuulemma olisi vielä hyvä tehdä digitesti jos ei vuoto ala. En kyllä jaksa millään uskoa, että tästä nyt enää nega plussaksi muuttuisi.. Enkä kyllä aio kaapissa olevaa ainutta digiä tuhlata. :Grinning Face With Smiling Eyes: Oli kuitenkin silloin 14 pv sitten puhjennut kaksi follia. Tai toinen niistä oli varmempi, toinen saattoi olla vasta "lähtökuopissa". Taas olisi kyllä ajoitusten kannalta hyvä, jos menkat alkaa viikonlopun aikana, niin seuraava inssi osuisi melko varmasti arkipäivälle. :Four Leaf Clover:

Mulla on ollu nakutettuna luteaali 14pv. Nyt kahdessa letro/inssikierrossa ollu yllättäen luteaali 15pv.

Hui apua! Huomenna se eka inssi sitten tapahtuu! Digi näyttää pysyvää hymynaamaa ja tavallinen testi taitaa tummua iltaan mennessä :Weary Cat Face: Mietin että sainko jonkun viallisen digin kun näytti tyhjää ympyrää tähän saakka kunnes päräytti nyt hymyn :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mua alko jännittää ihan hirveästi, huomisesta työpäivästä ei taida tulla mitään :No Evil Monkey:

Liitteet

• 20220522_091618.jpg
    20220522_091618.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 58
Kävin tosiaan ultrassa kp 12 jossa folli oli 15mm, lääkäri sanoi et viimeistään positiivinen ovis testi tulee kp 15. Sovittiin että otetaan ovitrelle mukaan kiertoihin jatkossa. No vaan eipäs tullut mitään positiivista testiä mutta onneksi oli sovittu niin että viimeistään kp 15 illalla pistän sitten sen ovitrellen. Nyt menossa dpo 8 ja kovasti odottelen että millon uskaltaisi testata niin ettei ovitrelle enään kummittele testissä 😅

Mäkin täällä rauhattomana odottelen vaan. Dpo5 ja ikinä vielä tuskin on ollut näin rauhaton olo. Inssi meni hyvin, siellä oli iso folli puhkeamaisillaan sillon ja lääkäri totesi limakalvon paksuuden olevan hyvä.
Miehellä simppanäyte oli lääkärin sanojen mukaan upea ja käski viemään miehelle terveiset :Face With Tears Of Joy: Sellaista pinkkiä vuotoa on vaan ollut inssistä lähtien, mutta eilen ja tänään se on ollut jo normaalin väristä välillä. Eli valkoista :No Evil Monkey:

Mutta tänään oli kyllä niin hävettävää jo omat tunteet kun oltiin häissä ja minut oltiin istutettu pöytään jossa oli pieniä vauvoja ja vieressä raskaana oleva miehen sukulainen. Tuli niin puskista että menin vessaan itkemään. Aivan hirveä tunne tuli että noin ei käy ikinä mulle.

Toivottavasti @Haisuli19 sitten kun testaat niin ei ovitrelle kummittele vaan on sitten oikea viiva siinä :Relieved Face:

Edit: Ei, kyllä sitä tiputtelua jatkuu edelleen kuudetta päivää. Pitää huomenna soittaa polille ja kysyä onko enää edes normaalia. Ikinä ei ole tälläistä ollut vielä :disappointed-face:

Muokattu viimeksi:
Mäkin täällä rauhattomana odottelen vaan. Dpo5 ja ikinä vielä tuskin on ollut näin rauhaton olo. Inssi meni hyvin, siellä oli iso folli puhkeamaisillaan sillon ja lääkäri totesi limakalvon paksuuden olevan hyvä.
Miehellä simppanäyte oli lääkärin sanojen mukaan upea ja käski viemään miehelle terveiset :Face With Tears Of Joy: Sellaista pinkkiä vuotoa on vaan ollut inssistä lähtien, mutta eilen ja tänään se on ollut jo normaalin väristä välillä. Eli valkoista :No Evil Monkey:

Mutta tänään oli kyllä niin hävettävää jo omat tunteet kun oltiin häissä ja minut oltiin istutettu pöytään jossa oli pieniä vauvoja ja vieressä raskaana oleva miehen sukulainen. Tuli niin puskista että menin vessaan itkemään. Aivan hirveä tunne tuli että noin ei käy ikinä mulle.

Toivottavasti @Haisuli19 sitten kun testaat niin ei ovitrelle kummittele vaan on sitten oikea viiva siinä :Relieved Face:

Edit: Ei, kyllä sitä tiputtelua jatkuu edelleen kuudetta päivää. Pitää huomenna soittaa polille ja kysyä onko enää edes normaalia. Ikinä ei ole tälläistä ollut vielä :disappointed-face:
Voi että, toivottavasti olisi vuoto ihan normaalia, kerrohan mitä sulle sanotaan 😊

Tänään on nyt dpo 10 ja oletettavasti pitäis olla nyt poistunu ovitrelle jo. Toissa päivänä tein huviks ja sillon tuli haalea viiva vielä. Jos nyt pari päivää jaksais odotella, katotaan kuinka mun käy 😁 alavatsaa kyllä jomottelee ja pistelee jo toista päivää, mutta niin oli edellisessäkin kierrossa vaikka mitä tuntemuksia enkä ollut raskaana :rolling:

Voi että, toivottavasti olisi vuoto ihan normaalia, kerrohan mitä sulle sanotaan 😊

Tänään on nyt dpo 10 ja oletettavasti pitäis olla nyt poistunu ovitrelle jo. Toissa päivänä tein huviks ja sillon tuli haalea viiva vielä. Jos nyt pari päivää jaksais odotella, katotaan kuinka mun käy 😁 alavatsaa kyllä jomottelee ja pistelee jo toista päivää, mutta niin oli edellisessäkin kierrossa vaikka mitä tuntemuksia enkä ollut raskaana :rolling:
No just tänään sitten ei ole ollut mitään, joten tänne valittaminen kannatti vissiin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla myös jotenkin nippaillu enemmän ku yleensä, oikein nipistelee välillä.
Toivottavasti maltat olla testaamatta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ei oo tässä kierrossa tullut päiviteltyä tilannetta.. viime kierron kemiallisen jälkeen sain positiivisen ovis testin kp 18 ja tänään on nyt dpo 10 ja alun perin ajattelin että vasta keskiviikkona testaisin mutta parin päivän takainen pieni veri vuoto sai testaamaan jo tänään ja kyllä Digi sanoi raskaana 1-2😍🥳🥰 peukut pystyyn että tästä nyt saataisi vauva syliin asti.. letroista sen verran että 3/5 kierrosta on johtanut raskauteen joten ainakin letrot toimii mulla 😊 nyt toivotaan että tämä raskaus jatkuu

Muokattu viimeksi:
Ei oo tässä kierrossa tullut päiviteltyä tilannetta.. viime kierron kemiallisen jälkeen sain positiivisen ovis testin kp 18 ja tänään on nyt dpo 10 ja alun perin ajattelin että vasta keskiviikkona testaisin mutta parin päivän takainen pieni veri vuoto sai testaamaan jo tänään ja kyllä Digi sanoi raskaana 1-2😍🥳🥰 peukut pystyyn että tästä nyt saataisi vauva syliin asti.. letroista sen verran että 3/5 kierrosta on johtanut raskauteen joten ainakin letrot toimii mulla 😊 nyt toivotaan että tämä raskaus jatkuu
Oi ihanaa, onnea ja hurjasti onnea matkaan! 😍

Ihanaa että täällä plussiakin näkyvissä, onnea kaikille ja peukkuja muilla jotka piinailee!
Tulin nyt kertomaan meidän kuulumisia, vaikkei varsinaisia letroilijoita pariin kk olla oltukaan. Mullahan ei ne letrot tuonu vastetta ja päätettiin pitää pari välikiertoa. Tässä viimisessä en saanut ovisplussaa ja aloitin primolut kuurin ettei venyisi turhan pitkäksi. Nyt sitten tänään, kun ei menkkoja ole kuulunut primojen lopettamisesta huolimatta, tein testin. Ja voi jösses mikä melkein shokkiylläri iski, vähiten kun odotti:
20220604_174751.jpg

Ihanaa että täällä plussiakin näkyvissä, onnea kaikille ja peukkuja muilla jotka piinailee!
Tulin nyt kertomaan meidän kuulumisia, vaikkei varsinaisia letroilijoita pariin kk olla oltukaan. Mullahan ei ne letrot tuonu vastetta ja päätettiin pitää pari välikiertoa. Tässä viimisessä en saanut ovisplussaa ja aloitin primolut kuurin ettei venyisi turhan pitkäksi. Nyt sitten tänään, kun ei menkkoja ole kuulunut primojen lopettamisesta huolimatta, tein testin. Ja voi jösses mikä melkein shokkiylläri iski, vähiten kun odotti:
View attachment 113464
Oo, onneksi olkoon! 😍

Tämä tuo itsellekin toivoa, sillä on välikierto OI-hoidoista ja en ensimmäistä kertaa ikinä saanut ovisplussaa kiinni.

Mä en voi uskoa että itelle kävi näin, mut alko epäilyttää kun menkat ei alkanutkaan. Niinhän se kävi että letrot+inssi toi plussan. Nyt vaan mietityttää että millonkohan on kiinnittyminen tapahtunut, kun mä join eilenkin kaksi olutta 😱 Mä toivon niin hartaasti että tää kestää. Eka plussa ikinä puolentoista vuoden yrittämisen aikana!

Liitteet

• 20220606_152102.jpg
    20220606_152102.jpg
    1 MB · Katsottu: 100
Takaisin