Kirjottelen tänne, kun täällä asiaan perehtynyttä porukkaa ja tuo mieskään ei oikein jaksa mun vatvomisia kuunnella saati sanoa mitään järkevää
Mulla siis takana ne kaksi epäonnista letrokiertoa, joissa söin kummassakin kahteen kertaan mutta vastetta eli ovulaatiota ei tullut. Nyt tämä viimeinen kierto oli vain 18 päivää. Lääkärin kanssa päädyttiin siihen että pidetään nyt tauko kiertoa ja annetaan kropan vähän rauhoittua ja sitten pohditaan kokeillaanko vielä kerran letrot vai mennäänkö pistoksiin.
No joka tapauksessa tässä välikierrossa mulla alko jo kp 5-6 olla sellainen olo kuin ennen ovulaatiota (luomunakin se minulla siis välillä tullut). Limat ja halut lisääntyi siitä ja sitten alko myös ovismaiset kivut toisella puolella vatsaa. Tein ovistestejä ja nyt sitten täällä on pari päivää tullut pähkittyä voisiko tuon ylimmän tulkita plussaksi
ylin siis kp 9 ja kaksi alempaa kp 10 ja 11. Aiemmin en tietty tehnyt testejä kun ei ollut enkä osannut noin ajoissa ajatella tarvetta...
Jotenkin itse järkeilin että voisi olla mahdollista jos ne letrot on siellä herätelly muttei saanut ovista aikaan niin nyt sitten tulis helpommalla ja aikaisemmin. Mulla siis ovis yleensä myöhään jos on. En tiedä mitä mieltä ootte?
En juuri koskaan ole saanut tikutettua ovis plussaa niin en tiedä onko tuo riittävä. Noin tummaa en muista koskaan saaneeni ennen..