Letrozolin käyttäjiä?

En tosiaan tikutellut aiemmin kun ei ollut testejä. Ei tullu mieleenkään odottaa edes mitään ovikseen liittyvää näin aikaisin (koska yleensä ovis joskus kp 20 jos on). Lämpöjä en myöskään seurannut. Tiedä sitten oliko vai mitä on. Pitää vaan malttaa katsoa mitä kierto jatkossa tuo eteen. Tässä tuntuu että pää flippaa kun seurailee omaa kroppaa ja toiveet edes siitä oviksesta aiheuttaa vuoristorataa. Tälle vuodelle ei oo siis vielä saatu edes yhtä ovista... :side_tear:

Tsemppiä inssiin Harmi89! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Kirjottelen tänne, kun täällä asiaan perehtynyttä porukkaa ja tuo mieskään ei oikein jaksa mun vatvomisia kuunnella saati sanoa mitään järkevää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla siis takana ne kaksi epäonnista letrokiertoa, joissa söin kummassakin kahteen kertaan mutta vastetta eli ovulaatiota ei tullut. Nyt tämä viimeinen kierto oli vain 18 päivää. Lääkärin kanssa päädyttiin siihen että pidetään nyt tauko kiertoa ja annetaan kropan vähän rauhoittua ja sitten pohditaan kokeillaanko vielä kerran letrot vai mennäänkö pistoksiin.

No joka tapauksessa tässä välikierrossa mulla alko jo kp 5-6 olla sellainen olo kuin ennen ovulaatiota (luomunakin se minulla siis välillä tullut). Limat ja halut lisääntyi siitä ja sitten alko myös ovismaiset kivut toisella puolella vatsaa. Tein ovistestejä ja nyt sitten täällä on pari päivää tullut pähkittyä voisiko tuon ylimmän tulkita plussaksi :Weary Cat Face: ylin siis kp 9 ja kaksi alempaa kp 10 ja 11. Aiemmin en tietty tehnyt testejä kun ei ollut enkä osannut noin ajoissa ajatella tarvetta...

Jotenkin itse järkeilin että voisi olla mahdollista jos ne letrot on siellä herätelly muttei saanut ovista aikaan niin nyt sitten tulis helpommalla ja aikaisemmin. Mulla siis ovis yleensä myöhään jos on. En tiedä mitä mieltä ootte?
En juuri koskaan ole saanut tikutettua ovis plussaa niin en tiedä onko tuo riittävä. Noin tummaa en muista koskaan saaneeni ennen..

Täällä vähän samankaltainen tilanne ja mietin mitä ihmettä kropassa nyt tapahtuu. Kyseessä siis toinen letrokierto. Ekassa letrokierrossa ovis oli kp 11 tai 12, irrotuspiikin laitoin kp 10 kun ultran perusteella todettiin kahden munasolun olevan silloin jo lähtökuopissaan. Nyt tässä kierrossa oli jo kp 6 ja 7 paljon limoja (mitä mulla ei edes yleensä tule ollenkaan). Ovistestailun aloitin kp 8. Tuntemusten perusteella odotin, että viivat lähtisi vahvistumaan, mutta sen sijaan tuntuisikin vain haalenevan.. :Eyes:

Tässä kuvasaldoa tikutteluista tähän mennessä. Laitoin myös tähän yhden kuvan aiemmasta kierrosta joskus viime vuonna. Siinä samasta virtsasta tikutettu kahden eri merkin o-testit, alempaa en olisi ehkä laskenut vielä o-plussaksi, mutta ylempi on ihan selvä. Eli riippuu kai aika paljon merkistäkin kuinka vahvan plussan antaa.

Mutta kuitenkin, mietityttää täälläkin menikö ovis jo vai onko vasta tulossa. Nyt olisi se ultra ollut kiva..

Liitteet

• 20220405_082233.jpg
    20220405_082233.jpg
    450.7 KB · Katsottu: 79
  • 20220405_082520.jpg
    20220405_082520.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 79
Muokattu viimeksi:
Täällä myös samat fiilikset! Kolmas letrokierto (inssi peruttiin, lakon takia) ja nyt kp 12. Ovistestin viivat aivan onnettomat. Kahdessa edellisessä letrokierrossa ovis kp 13. Nyt se on hukassa...

Piinapäivät alkoi..
Inssissä käyty ja lääkärin mukaan siemennesteen laadusta ei ainakaan jää tämä kiinni.
Meillä siis ongelmana ollut simppojen huono liikkuvuus (muuta ei ainakaan ole todettu), ja pesun jälkeen oli kuulemma oikeinki hyvä lopputulos.
Saapa nähdä, kuinka kauan sitä malttaa olla nyt testailematta :No Evil Monkey::Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Piinapäivät alkoi..
Inssissä käyty ja lääkärin mukaan siemennesteen laadusta ei ainakaan jää tämä kiinni.
Meillä siis ongelmana ollut simppojen huono liikkuvuus (muuta ei ainakaan ole todettu), ja pesun jälkeen oli kuulemma oikeinki hyvä lopputulos.
Saapa nähdä, kuinka kauan sitä malttaa olla nyt testailematta :No Evil Monkey::Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Iik! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin sitten ja sieltä pärähtää plussa pian. Mutta älä testaa liian ajoissa, odota vaan sinne dpo 10 saakka tai myöhempään mielellään. Nimimerkillä testasinpa just dpo 7, ei mitään itsehillintää kun tilasin raskaustestejä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä vähän samankaltainen tilanne ja mietin mitä ihmettä kropassa nyt tapahtuu. Kyseessä siis toinen letrokierto. Ekassa letrokierrossa ovis oli kp 11 tai 12, irrotuspiikin laitoin kp 10 kun ultran perusteella todettiin kahden munasolun olevan silloin jo lähtökuopissaan. Nyt tässä kierrossa oli jo kp 6 ja 7 paljon limoja (mitä mulla ei edes yleensä tule ollenkaan). Ovistestailun aloitin kp 8. Tuntemusten perusteella odotin, että viivat lähtisi vahvistumaan, mutta sen sijaan tuntuisikin vain haalenevan.. :Eyes:

Tässä kuvasaldoa tikutteluista tähän mennessä. Laitoin myös tähän yhden kuvan aiemmasta kierrosta joskus viime vuonna. Siinä samasta virtsasta tikutettu kahden eri merkin o-testit, alempaa en olisi ehkä laskenut vielä o-plussaksi, mutta ylempi on ihan selvä. Eli riippuu kai aika paljon merkistäkin kuinka vahvan plussan antaa.

Mutta kuitenkin, mietityttää täälläkin menikö ovis jo vai onko vasta tulossa. Nyt olisi se ultra ollut kiva..

No on kyllä tosi samanlainen outo tilanne. Mitähän tää on, kevät sotkee hormonit entistä enemmän vai :tears:

Jos itsellä se ovis oli ja meni niin lohtu kuitenkin että tuli hyvin hyödynnettyä :Smiling Face With Sunglasses:

Iik! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin sitten ja sieltä pärähtää plussa pian. Mutta älä testaa liian ajoissa, odota vaan sinne dpo 10 saakka tai myöhempään mielellään. Nimimerkillä testasinpa just dpo 7, ei mitään itsehillintää kun tilasin raskaustestejä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Dpo10 olis sit niinku pitkäperjantai... kuinka osuvaa :tears:

No on kyllä tosi samanlainen outo tilanne. Mitähän tää on, kevät sotkee hormonit entistä enemmän vai :tears:

Jos itsellä se ovis oli ja meni niin lohtu kuitenkin että tuli hyvin hyödynnettyä :Smiling Face With Sunglasses:

Kehojen järjestämät pääsiäismuna(solu)jahdit :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Sama juttu! Hommat ajoittui sopivasti kp 7 :Hugging Face: Mutta jatketaan nyt joka toisen päivän taktiikalla siihen saakka kunnes tilanne selkiytyy.

Täällä viime yönä oikein kunnon jomottelua vasemman munasarjan kohdalla ja edelleen jatkuu. Ei tässä pysy mukana mitä tää kroppa tarjoilee tähän kiertoon :Smirking Face:

Täällä viime yönä oikein kunnon jomottelua vasemman munasarjan kohdalla ja edelleen jatkuu. Ei tässä pysy mukana mitä tää kroppa tarjoilee tähän kiertoon :Smirking Face:

Oon nyt jotenkin synkassa sun oireiden kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eilen tallettelujen jälkeen tuntui kun munasarjat olisi tulessa :Grimacing Face: Tänäänkin molempia munasarjoja jomotellut tasaiseen tahtiin ja turvottaa. On joskus ennenkin oviksen aikaan ollut vihlovaa kipua (toispuoleisesti yleensä) ja turvottelua, mutta ei ihan näin voimakkaasti eikä näin aikaisin. Mystistä.. Olisikohan nyt joku megasolu tai kaksi kypsymässä. Toivottavasti pian irtoaa ellei jo irronnut. Tänään ovistikun viivat näytti aika samalta kun eilenkin.

Oon nyt jotenkin synkassa sun oireiden kanssa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eilen tallettelujen jälkeen tuntui kun munasarjat olisi tulessa :Grimacing Face: Tänäänkin molempia munasarjoja jomotellut tasaiseen tahtiin ja turvottaa. On joskus ennenkin oviksen aikaan ollut vihlovaa kipua (toispuoleisesti yleensä) ja turvottelua, mutta ei ihan näin voimakkaasti eikä näin aikaisin. Mystistä.. Olisikohan nyt joku megasolu tai kaksi kypsymässä. Toivottavasti pian irtoaa ellei jo irronnut. Tänään ovistikun viivat näytti aika samalta kun eilenkin.

Tuntuu siltä että just kun jotain harmittelee, niin sitten alkaakin tapahtua. Toivottavasti nyt teillä kummallakin olisi ovis tapahtunut :thumbs-up:

Onko ihan normaalia, että inssin jälkeen munasarjat jomottelee ihan huolella? Tää inssiä seuraava päivä ollut vielä kovempaa jomotusta, tekis mieli ottaa särkylääkettä jo näihin kipuiluihin :disappointed-face:

Eikä, onpa jotenkin hauska että ollaan synkassa :Smiling Face With Open Mouth
Aamun jälkeen mulla rauhottu jomottelu. Ovistestit ollu samanmoisia useamman päivän, ei juuri haalene eikä ainakaan tummene.

Onko ihan normaalia, että inssin jälkeen munasarjat jomottelee ihan huolella? Tää inssiä seuraava päivä ollut vielä kovempaa jomotusta, tekis mieli ottaa särkylääkettä jo näihin kipuiluihin :disappointed-face:

Siis mulla oli tästä inssistä ihan kunnon juilinnat insisstä seuraavana parina päivänä. Tiedä sitten miksi, munasolu oli ihan samalla puolella kuin viime inssissäkin, nyt toki oli se ero, että viime inssissä folli oli jo puhjennut ja nyt ei. Joskus toki mulla sattuu näitä tälläisiä kiertoja, että jomottelee enempi, mut enempi on kyl kiertoja että ei jomottele.

Siis mulla oli tästä inssistä ihan kunnon juilinnat insisstä seuraavana parina päivänä. Tiedä sitten miksi, munasolu oli ihan samalla puolella kuin viime inssissäkin, nyt toki oli se ero, että viime inssissä folli oli jo puhjennut ja nyt ei. Joskus toki mulla sattuu näitä tälläisiä kiertoja, että jomottelee enempi, mut enempi on kyl kiertoja että ei jomottele.
En kyllä tiiä, että miks juilii niin maan perusteellisesti, mutta kiva kuulla että on muillakin ollut. Kun ei siis aiemmin luomukierroissa ole moisia jomotuksia ollut..
Mua ei inssissä ultrattu, niin en tiedä oliko folli(t) jo puhjennu vai ei, tai minkä kokoisia olivat..
Ja nyt heti ku kirjoitin ton, niin voisko nää kovat juilimiset liittyä siihen, kun mulla löyty sillon kp11 ultrassa ne 2 yhtä isoa follia, että tää isompi "poksahdus" kahdella follilla olisikin syyllinen kipuihin? :Sleuth Or Spy:

Eikä, onpa jotenkin hauska että ollaan synkassa :Smiling Face With Open Mouth
Aamun jälkeen mulla rauhottu jomottelu. Ovistestit ollu samanmoisia useamman päivän, ei juuri haalene eikä ainakaan tummene.

Niinpä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Mullakin tänään ollut rauhallisempi tilanne. Tikuissa viivat enempikin haalistuneet.. Äh kun ei tiedä mikä meininki nyt on. Kisaväsymyksen vuoksi ehkä nyt vaan jäädään odottelemaan, että saan o-plussan ja tallettelee sitten. Menee kyllä hankalaksi jos osuu viikonlopulle, kun ollaan miehen vanhempien luona kyläilemässä. Ei nyt just jaksaisi tällaista säätöä.

En kyllä tiiä, että miks juilii niin maan perusteellisesti, mutta kiva kuulla että on muillakin ollut. Kun ei siis aiemmin luomukierroissa ole moisia jomotuksia ollut..
Mua ei inssissä ultrattu, niin en tiedä oliko folli(t) jo puhjennu vai ei, tai minkä kokoisia olivat..
Ja nyt heti ku kirjoitin ton, niin voisko nää kovat juilimiset liittyä siihen, kun mulla löyty sillon kp11 ultrassa ne 2 yhtä isoa follia, että tää isompi "poksahdus" kahdella follilla olisikin syyllinen kipuihin? :Sleuth Or Spy:

Isompi poksahdus voisi kyllä selittää vahvemmat jomot!

Mietin myös mitä nämä omat juilinnat voisi olla.. Veikkaan että liittyy letroihin jotenkin. Nyt iltapäivästä ollut taas särkyä munasarjojen alueella. Eilen oli ihan sellaista jatkuvaa tylppää jomotusta ja melko kivuliasta. :Grimacing Face: Täytyy toivoa että pian ratkeaisi tilanne.

Takaisin