Letrozolin käyttäjiä?

Ja tottakai yks paniikkiviesti Omapolulle :tears:
Mä just kans pistin sinne paniikkiviestei kun oli outoa ruskeaa vuotoa pari päivää sit :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: kyselin että onko mahollista että mulla olis lopetettu lugesteron liian aikasin ja se olis pilannu kiinnittymisen. Sit menin lukee jotai tutkimuksia IVF:ään liittyen missä oli todettu että ei löytyny tilastollisesti merkittävää vaikutusta lopputulokseen sillä että lopetettiinko progesteronituki ajoissa vai jatkettiinko pidempään. Ni sit laitoin perään uuden viestin että meninkin jo ite lukee tutkimuksia ja en enää usko että oli siitä kii, pahoittelut häiriöstä ja hyvää viikonloppua :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mä just kans pistin sinne paniikkiviestei kun oli outoa ruskeaa vuotoa pari päivää sit :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: kyselin että onko mahollista että mulla olis lopetettu lugesteron liian aikasin ja se olis pilannu kiinnittymisen. Sit menin lukee jotai tutkimuksia IVF:ään liittyen missä oli todettu että ei löytyny tilastollisesti merkittävää vaikutusta lopputulokseen sillä että lopetettiinko progesteronituki ajoissa vai jatkettiinko pidempään. Ni sit laitoin perään uuden viestin että meninkin jo ite lukee tutkimuksia ja en enää usko että oli siitä kii, pahoittelut häiriöstä ja hyvää viikonloppua :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Just näin :tears: Kyl mä haluaisin niitä ilmeitä nähdä kun ne näitä viestejä sielä lueskelee.

Ihan mielenkiinnosta, onko sulla missään tuettomassa kierrossa mitattu progea?

Just näin :tears: Kyl mä haluaisin niitä ilmeitä nähdä kun ne näitä viestejä sielä lueskelee.

Ihan mielenkiinnosta, onko sulla missään tuettomassa kierrossa mitattu progea?
Joo mä ainakin pystyn näkee sieluni silmin kuinka ylityöllistetyn työntekijän silmät rullaa melkeen päästä ulos ku pyörittelee silmiään sille mun tokalle viestille :D

Ei oo progeja mittailtu kertaakaan. Eikä mitään muitakaan, paitsi se AMH. Viime kierrossa tuntu kyl olleen jotenkin erityisen voimakkaat hormonisekoilut, että pisti kyllä miettimään että josko mulla olis jotain häikkää jossain hormonintuotannossa.

Joo mä ainakin pystyn näkee sieluni silmin kuinka ylityöllistetyn työntekijän silmät rullaa melkeen päästä ulos ku pyörittelee silmiään sille mun tokalle viestille :D

Ei oo progeja mittailtu kertaakaan. Eikä mitään muitakaan, paitsi se AMH. Viime kierrossa tuntu kyl olleen jotenkin erityisen voimakkaat hormonisekoilut, että pisti kyllä miettimään että josko mulla olis jotain häikkää jossain hormonintuotannossa.

Just kun itekin tavallaan asiakaspalvelutyössä ja hajoilee niihin kysymyksiin. Voin kuvitella sit kaikki eritekysymykset vielä erikseen :tears:

Mielenkiintoista on. Mullakin nyt vasta ekassa letro kierrossa mitattiin proget. Prolaktiini oli aiemmin mitattu muista syistä ja muistaakseni sen hyperprolaktinemian takia joskus katottiin LH ja FSH tyyliin kesken kierron. Ja sit tietty se surullisenkuuluisa AMH :Grimacing Face:

Alat nyt vaan omapolussa vaatiin myös sitä tuettoman progen mittausta :Face With Tears Of Joy:

Just kun itekin tavallaan asiakaspalvelutyössä ja hajoilee niihin kysymyksiin. Voin kuvitella sit kaikki eritekysymykset vielä erikseen :tears:

Mielenkiintoista on. Mullakin nyt vasta ekassa letro kierrossa mitattiin proget. Prolaktiini oli aiemmin mitattu muista syistä ja muistaakseni sen hyperprolaktinemian takia joskus katottiin LH ja FSH tyyliin kesken kierron. Ja sit tietty se surullisenkuuluisa AMH :Grimacing Face:

Alat nyt vaan omapolussa vaatiin myös sitä tuettoman progen mittausta :Face With Tears Of Joy:
No nyt oliskin hyvä kierto kun on lääkkeetön! Hyvä idea! :thumbs-up:

Jahas. Tänään on kp9. Eilisestä alkaen tiputtelua :Weary Cat Face: WHAT IS THIS NOW?! Läräsin läpi nettikeskusteluja ja pakkausselostetta, ilmeisesti Letrojen kanssa semi yleistä mutta kun se oma limakalvo on jo valmiiksi aika rutku niin mihin sielä mikään kiinnittyy jos vuotaa jo ennen ovista :Face Without Mouth:

Mulla on välillä letrokierroissa semmosta pientä tiputtelua oisko just kp 8-10, lääkäri tuumi että eikö nää ookkaan mulle sopivia, kun niistä puhuin ennen tokaa folliultraa, mutta limakalvo oli kuitenkin ihan extra hyvä ja ekassa inssissäkin se oli tosi hyvä vaikka siinäkin kierrossa oli sitä tiputtelua. Tod näk estrogeenivaje tosiaan aiheuttaa sitä vuotelua, ja sit se ampaisee nousuun siitä..

Onks täällä jollakulla myös terolut käytössä?
Elämä tuntuu aika synkältä mitä enemmän päiviä menee kun on teroja ottanut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tänään myös valkovuotoa oikein hulahtelee, pikkuhousunsuojaan tuli myös hyvin hyvin vaaleanruskeaa valkovuotoa. Onko tää teroilla ihan yleistä? :Grimacing Face:

Onks täällä jollakulla myös terolut käytössä?
Elämä tuntuu aika synkältä mitä enemmän päiviä menee kun on teroja ottanut :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: tänään myös valkovuotoa oikein hulahtelee, pikkuhousunsuojaan tuli myös hyvin hyvin vaaleanruskeaa valkovuotoa. Onko tää teroilla ihan yleistä? :Grimacing Face:
Mulla on myös terot! Ja voin samaistua tuohon synkkyyteen… en saa ainakaan itseäni pois nostettua tuosta ”synkkyydestä”, mutta sittenkin aloitan letrot piristyn huomattavasti enkä ole ”masentuneen oloinen” enkä lähellekkään niin kiukkunen. En tiedä mistä johtuu… valkovuotoa mulla ei ole juuri nimeksikään muutakuin letroilla.

Mulla on välillä letrokierroissa semmosta pientä tiputtelua oisko just kp 8-10, lääkäri tuumi että eikö nää ookkaan mulle sopivia, kun niistä puhuin ennen tokaa folliultraa, mutta limakalvo oli kuitenkin ihan extra hyvä ja ekassa inssissäkin se oli tosi hyvä vaikka siinäkin kierrossa oli sitä tiputtelua. Tod näk estrogeenivaje tosiaan aiheuttaa sitä vuotelua, ja sit se ampaisee nousuun siitä..

Okei! Hyvä tietää, kiitän vastauksesta :folded: Nyt kp10 ja aamulla tuli testiin vilkkuva hymynaama. Katsotaan, saisi kyllä mun puolesta pari päivää vielä vilkkua kun viimeksi oli kp10 folliultrassa limis vaan 5,5. Ovispäivänä (kp13) se oli sitten 9mm... Tässä kierrossa ei ole folliultraa, eli inssipäivänä vasta sitten tietää mitä se limis on :Grimacing Face:

Mitäs tänne kuuluu? :smiling-eyes:

Täällä lähdetty toiseen letrokiertoon (kp3) isommalla annoksella. Ensimmäinen kun ei antanut vastetta ja jäi ovuloimattomaksi. Odotukset sitä myöden matalammat, josko se auttaisi ettei sitten mene niin stressailun puolelle kun on valmiiksi pessimistinen :Relieved Face:

Mitäs tänne kuuluu? :smiling-eyes:

Täällä lähdetty toiseen letrokiertoon (kp3) isommalla annoksella. Ensimmäinen kun ei antanut vastetta ja jäi ovuloimattomaksi. Odotukset sitä myöden matalammat, josko se auttaisi ettei sitten mene niin stressailun puolelle kun on valmiiksi pessimistinen :Relieved Face:

Toivottavasti tässä kierrossa sitten tulisi tuloksia! :thumbs-up: Taitaa ainakin useilla se seuraava annos auttaa ja sitten voi vielä nostaa kuitenkin. Aikaahan siihen menee tosin.

Mulla on täällä 7dpo ja tylsää on. Nyt vasta alkaa kunnon piinailu mulla. Oispa testejä :loudlycrying: Mä tilailin itelleni sellasen kuuden viinipullon paketin, kun aattelin että tuskin tästäkään kierrosta mitään tule :tears:

Täällä vielä viikko testipäivään ekan inssin jälkeen! Olo on erilainen kuin muissa kierroissa; minkä veikkaan johtuvan puhtaasti teroluteista. Rinnat ollut kipeät jo viikon, nyt kipu levinnyt tohon rinnan yläosaankin. Pistelyä vasemmalla kyljessä ja alamahassa ylipäätänsä. Itkuherkkyys läsnä vahvasti. Ja oon myös super väsynyt, viikonloppunakin nukahdin jo yhdeksältä! Toki sitten herään myös aikasemmin. Sunnuntaina tuli hyvin vähän tooooodella vaaleanruskeata valkovuotoa, valkovuoto ylipäätänsä on ollut nyt todella runsasta, mutta nyt on ruvennut jo rauhottumaan. Mutta kaiken tämän pistän terojen piikkiin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä kp 19 ja vilkkuva hymy ollut neljä päivää jo tulis nyt se pysyvä jo pelkään että ei tule ollenkaan tai ainakin kierto nyt venyy letroista huolimatta... Viime kierrossa pysyvä hymy oli kp 17..

Taas alkoi tiputtelu, joten oletan että päivän tai parin päästä on kp1. Ei tästä taaskaan tuu mitään ja mä en jaksais kyl aloittaa letrojakaan kun niistä ei mitään muuta tule ku paha mieli :disappointed-face: Jospa sitä jotenkin saisi leuan edes hetkeksi pystyyn kunhan uusi kierto pääsee kunnolla alkuun.

Pikainen päivitys.
Meillähän alkoi tästä toisestakin letrokierrosta raskaus, kuten edellisestä. Kipujen ja testien kanssa ollut ongelmia, ja toissapäivänä alkoi tiputtelu. Nyt vuotaa hyytymiä, eli viides keskenmeno yritysaikana, mutta vasta toinen virallisesti todettu. Eli apua ja tutkimuksia ei ole tarjolla vieläkään.

Heips vaan kaikille, uusi täällä :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Sellainen kysymys olisi, että onko muilla ollut samanlaista tilannetta: lääkäri ultrassa huomasi mulla kaksi samankokoista johtofollia. Hänen mukaansa kaksosraskaus on siis mahdollinen, mutta että yksöisraskaus todennäköisempi. Jäin kuitenkin miettimään mitäköhän ne todennäköisyydet ovat, mutten ole löytänyt mistään tietoja :Nerd Face:

Minä hyppään tässä kohtaa tännekin ketjuun mukaan (Raskaaksi 2022 -ketjun lisäksi). Yritystä 11/2020 lähtien ja nyt yrityskierto nro 16 menossa.

Eli nyt eka letrokierto ja kp4 menossa. Ens viikolla torstaina kp11 ultra.

Lueskelin tätä ketjua tämän 2022 vuoden osalta, joten vähän pääsin jo itse kartalle tästä kuviosta.
Toivottavasti tulee onnistumisia tänne kanssasisarille mahdollisimman pian! :Two-hearts:

Huomenna sunnuntaina olis viides ja vika letro-päivä. Hallelujaa.
Minulle se on aiheuttanu koko päivän kestävää etova oloa, kuumia aaltoja/hikoilua, päänsärkyä ja mielialan matalalentoa.
Jännityksellä odotan ultraa ja koko kiertoa lopputulosten osalta.
Eli piinapäivät on muuttunu nyt piinaviikoiksi :tears:

Huomenna sunnuntaina olis viides ja vika letro-päivä. Hallelujaa.
Minulle se on aiheuttanu koko päivän kestävää etova oloa, kuumia aaltoja/hikoilua, päänsärkyä ja mielialan matalalentoa.
Jännityksellä odotan ultraa ja koko kiertoa lopputulosten osalta.
Eli piinapäivät on muuttunu nyt piinaviikoiksi :tears:

Huhhuh, toivottavasti nuo oireet ei kestä montaa päivää lopettamisen jälkeen. Mä oon kyl monta päivää surkealla tuulella yleensä.
Tälläkin viikolla yhtenä päivänä kaikki vauvamainokset ja rakkausbiisit alkoi itkettää :loudlycrying:
Toivottavasti ultrassa sulta löytyisi sitten se onnekas folli tai pari :thumbs-up:

Mä tein justiinsa koronan kotitestin ja kerrankin olin onnellinen negatiivisesta testituloksesta. Sentään ovulaatiotesti alkaa tummenemaan joten parin päivän päästä ois sentään se positiivinen.

Takaisin