Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Ja tottakai yks paniikkiviesti Omapolulle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä just kans pistin sinne paniikkiviestei kun oli outoa ruskeaa vuotoa pari päivää sit kyselin että onko mahollista että mulla olis lopetettu lugesteron liian aikasin ja se olis pilannu kiinnittymisen. Sit menin lukee jotai tutkimuksia IVF:ään liittyen missä oli todettu että ei löytyny tilastollisesti merkittävää vaikutusta lopputulokseen sillä että lopetettiinko progesteronituki ajoissa vai jatkettiinko pidempään. Ni sit laitoin perään uuden viestin että meninkin jo ite lukee tutkimuksia ja en enää usko että oli siitä kii, pahoittelut häiriöstä ja hyvää viikonloppuaJa tottakai yks paniikkiviesti Omapolulle
Mä just kans pistin sinne paniikkiviestei kun oli outoa ruskeaa vuotoa pari päivää sit kyselin että onko mahollista että mulla olis lopetettu lugesteron liian aikasin ja se olis pilannu kiinnittymisen. Sit menin lukee jotai tutkimuksia IVF:ään liittyen missä oli todettu että ei löytyny tilastollisesti merkittävää vaikutusta lopputulokseen sillä että lopetettiinko progesteronituki ajoissa vai jatkettiinko pidempään. Ni sit laitoin perään uuden viestin että meninkin jo ite lukee tutkimuksia ja en enää usko että oli siitä kii, pahoittelut häiriöstä ja hyvää viikonloppua
Joo mä ainakin pystyn näkee sieluni silmin kuinka ylityöllistetyn työntekijän silmät rullaa melkeen päästä ulos ku pyörittelee silmiään sille mun tokalle viestille :DJust näin Kyl mä haluaisin niitä ilmeitä nähdä kun ne näitä viestejä sielä lueskelee.
Ihan mielenkiinnosta, onko sulla missään tuettomassa kierrossa mitattu progea?
Joo mä ainakin pystyn näkee sieluni silmin kuinka ylityöllistetyn työntekijän silmät rullaa melkeen päästä ulos ku pyörittelee silmiään sille mun tokalle viestille :D
Ei oo progeja mittailtu kertaakaan. Eikä mitään muitakaan, paitsi se AMH. Viime kierrossa tuntu kyl olleen jotenkin erityisen voimakkaat hormonisekoilut, että pisti kyllä miettimään että josko mulla olis jotain häikkää jossain hormonintuotannossa.
No nyt oliskin hyvä kierto kun on lääkkeetön! Hyvä idea!Just kun itekin tavallaan asiakaspalvelutyössä ja hajoilee niihin kysymyksiin. Voin kuvitella sit kaikki eritekysymykset vielä erikseen
Mielenkiintoista on. Mullakin nyt vasta ekassa letro kierrossa mitattiin proget. Prolaktiini oli aiemmin mitattu muista syistä ja muistaakseni sen hyperprolaktinemian takia joskus katottiin LH ja FSH tyyliin kesken kierron. Ja sit tietty se surullisenkuuluisa AMH
Alat nyt vaan omapolussa vaatiin myös sitä tuettoman progen mittausta
Jahas. Tänään on kp9. Eilisestä alkaen tiputtelua WHAT IS THIS NOW?! Läräsin läpi nettikeskusteluja ja pakkausselostetta, ilmeisesti Letrojen kanssa semi yleistä mutta kun se oma limakalvo on jo valmiiksi aika rutku niin mihin sielä mikään kiinnittyy jos vuotaa jo ennen ovista
Mulla on myös terot! Ja voin samaistua tuohon synkkyyteen… en saa ainakaan itseäni pois nostettua tuosta ”synkkyydestä”, mutta sittenkin aloitan letrot piristyn huomattavasti enkä ole ”masentuneen oloinen” enkä lähellekkään niin kiukkunen. En tiedä mistä johtuu… valkovuotoa mulla ei ole juuri nimeksikään muutakuin letroilla.Onks täällä jollakulla myös terolut käytössä?
Elämä tuntuu aika synkältä mitä enemmän päiviä menee kun on teroja ottanut tänään myös valkovuotoa oikein hulahtelee, pikkuhousunsuojaan tuli myös hyvin hyvin vaaleanruskeaa valkovuotoa. Onko tää teroilla ihan yleistä?
Mulla on välillä letrokierroissa semmosta pientä tiputtelua oisko just kp 8-10, lääkäri tuumi että eikö nää ookkaan mulle sopivia, kun niistä puhuin ennen tokaa folliultraa, mutta limakalvo oli kuitenkin ihan extra hyvä ja ekassa inssissäkin se oli tosi hyvä vaikka siinäkin kierrossa oli sitä tiputtelua. Tod näk estrogeenivaje tosiaan aiheuttaa sitä vuotelua, ja sit se ampaisee nousuun siitä..
Mitäs tänne kuuluu?
Täällä lähdetty toiseen letrokiertoon (kp3) isommalla annoksella. Ensimmäinen kun ei antanut vastetta ja jäi ovuloimattomaksi. Odotukset sitä myöden matalammat, josko se auttaisi ettei sitten mene niin stressailun puolelle kun on valmiiksi pessimistinen
Huomenna sunnuntaina olis viides ja vika letro-päivä. Hallelujaa.
Minulle se on aiheuttanu koko päivän kestävää etova oloa, kuumia aaltoja/hikoilua, päänsärkyä ja mielialan matalalentoa.
Jännityksellä odotan ultraa ja koko kiertoa lopputulosten osalta.
Eli piinapäivät on muuttunu nyt piinaviikoiksi