Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jes, kuulostaa tosi lupaavalta! Mulla viimeks oli torstaina 17mm folli, ja sit oli ovisplussa digissä sunnuntaina :)Lääkärissä käyty! Kaunis limakalvo ja folli n 16mm. Jos huomenna ovis niin inssi menee sivusuun, mutta lääkäri oli optimistinen että olis vasta sunnuntaina koska letroilla kasvaa follit kuulemma isommaksi. Joten nyt toivotaan että ovis sunnuntaina vasta! Ja sunnuntaina myös ovitrelle pistos joka tapauksessa, on ovistesti nega tai posi. Ja maanantaina inssi jos hyvin käy! Digitesti näytti tänäänkin vielä heikkoa hedelmällisyyttä joten toivo korkealla
Ultrassa käyty, ei johtofollia, ei vastetta letroille edelleenkään hitto mikä pettymys.
Digillä jos testaat ni siinä on ohjeistus että aamun ekasta pissasta testi, jos ny muistan oikein :) eli se on kyllä ihan oikein näyttäny aamusta. Mut esim mulla kävi viimeks niin, että la iltana oli halpisliuska plussa, sit su aamula digi, ja sit ma aamupäivästä inssissä oli jo tapahtunu ovulaatio. Mut uskon että ajotus oli meillä silti hyvä, luin vastikään jonkun tutkimuksen missä arvioitiin että paras inssin ajotus on itseasiassa just vähän ovulaation jälkeen :)Jee! Näyttää siltä että inssiin päästään! Aamupissasta oli negatiivinen vielä, vaikka olin ihan varma että ovis on tänään kun oli sellasia tuntemuksia eilen. Voi olla että vaan kuvittelin ootteko muuten tehnyt ihan vaan aamupissasta noita testejä? Lääkärissä sanottiin että teet aamulla ovistestin, ja oon kyllä ennenkin saanut aamupissasta ihan plussaakin, mutta mietin vaan että onko liian laimeeta?
Mun miehen spermalle tehdään myös samalla pesussa se ROS-analyysi (?). Onko muille tehty, ja mitä se sitten kertoo? Varmasti lääkärit sen kertoi mut eilen tuli aika paljon informaatiota mm. ovitrellen pistämisestä mitä kammoan suuresti niin meni tommoset sperma-analyysit ihan ohi
Mulle olis käynyt samallalailla… Yleensä Lh-huppu tulee vasta kp20 jälkeen, jos on tullakseen. Nyt Testasin kp12 varmuudenvuoksi ja oli plussa. Toki stressaan nyt sitä, että en päässyt siihen folliultraan kiitos koronan… sunnuntaina tai maanantaina aloitan testailun ja toivotaan parasta. Tsemppiä sinne piinaviikkoihin!Mulla näköjään letrot vaikuttaa tuohon lh-huippuun. Jos en ois aamulla testannut niin olis ovis jääny huomaamatta Yleensä testit on tummia koko päivän, joskus seuraavankin aamun. Tällä kertaa oli aamulla vaan tumma ja nyt iltapäivällä olikin jo vaaleempi. Onneks eilen huomasin että on sen verran tumma testi että testaanpa aamulla.
Kohta pääsee siis piinailemaan
Mulle olis käynyt samallalailla… Yleensä Lh-huppu tulee vasta kp20 jälkeen, jos on tullakseen. Nyt Testasin kp12 varmuudenvuoksi ja oli plussa. Toki stressaan nyt sitä, että en päässyt siihen folliultraan kiitos koronan… sunnuntaina tai maanantaina aloitan testailun ja toivotaan parasta. Tsemppiä sinne piinaviikkoihin!
Joo niin mä vähän lueskelinkin, että harvemmin tulee enempää. Löysin toki niitäkin joilla oli tyyliin 12 kypsynyt, mutta luotan siihen että kivut olis ollut myös sitä luokkaa sitten. Toi on ärsyttävä tilanne, mutta varmasti ne ymmärtää työpaikalla!Hyvä että kuitenkin testasit, sitten olisit ollut ihmeissäs jos olisit vasta kp20 testaillut ja miettinyt missä ovis.
Toivottavasti ei kuitenkaan montaa follia kypsynyt, harvemmin ilmeisesti letroilla tulee enemmän kuin kaksi. Ja jos enemmän tulisi niin ovulaatiokivuthan ovat varmaan sen mukaiset
Mulla on sen verran paha paikka että alotin vasta uudessa työpaikassa ja nyt heti ei ehkä raskaus olisi suotavaa. Tietenkin jos tuuri käy niin olisin onnesta soikeana silti
Voi möhkö! Toivotaan että se ei vaikuta limakalvon paksuuteen! Ehkä se siel itkeskelee etukäteen ku tietää et koht tulee taas se rankomisvaihe (inssi)Jahas. Tänään on kp9. Eilisestä alkaen tiputtelua WHAT IS THIS NOW?! Läräsin läpi nettikeskusteluja ja pakkausselostetta, ilmeisesti Letrojen kanssa semi yleistä mutta kun se oma limakalvo on jo valmiiksi aika rutku niin mihin sielä mikään kiinnittyy jos vuotaa jo ennen ovista
Voi möhkö! Toivotaan että se ei vaikuta limakalvon paksuuteen! Ehkä se siel itkeskelee etukäteen ku tietää et koht tulee taas se rankomisvaihe (inssi)