Letrozolin käyttäjiä?

Onneks oon ottanut aikasemmin kuvan mun ovulaatioviivan kehittymisestä, ja siinä on ennenkin ollu aika vahva viiva, sitten haaleempi ja siitä seuraavana päivänä ruvennut vahvistumaan plussaksi. Toivottavasti nytkin käy niin, että plussa olis oikeesti su tai ma. Miksei mun vartalo vaan toimisi oikein. Oon niin epätoivonen ja loppu tähän tilanteeseen.

Onneks oon ottanut aikasemmin kuvan mun ovulaatioviivan kehittymisestä, ja siinä on ennenkin ollu aika vahva viiva, sitten haaleempi ja siitä seuraavana päivänä ruvennut vahvistumaan plussaksi. Toivottavasti nytkin käy niin, että plussa olis oikeesti su tai ma. Miksei mun vartalo vaan toimisi oikein. Oon niin epätoivonen ja loppu tähän tilanteeseen.

Testaatko noilla puikkotesteillä pelkästään? Meille tuli KYSiltä suorastaan käsky, että käyttäkää ennen inssiä digitestiä, selvyyden vuoksi.

Ei sinänsä liity asiaan ja voi noillakin selkeän plussan saada, että ei se homma siitä pilalle mene varmasti, mutta kiinnitin vain huomiota.

Testaatko noilla puikkotesteillä pelkästään? Meille tuli KYSiltä suorastaan käsky, että käyttäkää ennen inssiä digitestiä, selvyyden vuoksi.

Ei sinänsä liity asiaan ja voi noillakin selkeän plussan saada, että ei se homma siitä pilalle mene varmasti, mutta kiinnitin vain huomiota.

joo testaan eikä Dextrasta oo tullut mitään kummosia ohjeita koska oon yleensä kyl saanut selvän plussan. Pitäiskö mun kumminkin ostaa noita digejä? Oon ehkä vähän yrittänyt pihistellä niistä koska yksityisellä hoidot maksaa hunajaa.

Ja toisaalta nyt on vasta kp8 eli toivon vaan kovasti et se ovis osuu taas kp10-12 niinkuin aikasemmin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: miehellä on rennompi ajatus ja sanoo vaan että sitten mennään tää kuu vaan luomuna mut on muuten taas pitkä kuukausi ootella.

Vähän vois näyttää pahalta että ovis on varmaan just viikonloppuna:Upside Down Face: ja huomenna vasta folliultra. Ahdistaa, oli fiilis että tää eka inssi menee jotenkin sivu suun… tehdäänkö inssi just ovispäivänä vai sen jälkeen yleensä?
Hmm, voisko yksityisellä olla eri juttu, että tehdään viikonloppunakin? Julkisella mulla on siis kerran osunu pe, jollon inssi oli pe, ja kerran osunu su jollon inssi oli ma. Ja tosiaan kaks inssiä vasta ollukin, eli tanssin taidokkaasti just siinä lauantain ympärillä, jollon julkisella ei pääse inssiin ollenkaan :Eyes: pystytkö varmistaa asiaa sielt yksityiseltä? Toivotaan että ei osu viikonloppuun mutta jos osuis, ni toivotaan että yksityiselle kelpaa se raha!

Vähän vois näyttää pahalta että ovis on varmaan just viikonloppuna:Upside Down Face: ja huomenna vasta folliultra. Ahdistaa, oli fiilis että tää eka inssi menee jotenkin sivu suun… tehdäänkö inssi just ovispäivänä vai sen jälkeen yleensä?

Tuun sivusta huuteleen. Ainakin Helsingin Dextrassa oli vaihtoehtoina myös laittaa jarrupiikki, jotta ovis ei tapahtuisi viikonloppuna tai sitten heti ultrassa irrotuspiikki ja inssi samana päivänä jos vain tilaa. Sinuna ehkä soittelisin sinne päin ja kysyisin asiasta. Myös ultran ois hyvä olla huomenna aamusta että jos follin koko näyttää jo hyvältä niin irrotus voitas laittaa ja ehtis vielä iltapäivällä mahdollisesti inssiin.

Hmm, voisko yksityisellä olla eri juttu, että tehdään viikonloppunakin? Julkisella mulla on siis kerran osunu pe, jollon inssi oli pe, ja kerran osunu su jollon inssi oli ma. Ja tosiaan kaks inssiä vasta ollukin, eli tanssin taidokkaasti just siinä lauantain ympärillä, jollon julkisella ei pääse inssiin ollenkaan :Eyes: pystytkö varmistaa asiaa sielt yksityiseltä? Toivotaan että ei osu viikonloppuun mutta jos osuis, ni toivotaan että yksityiselle kelpaa se raha!

Kysyn huomenna kun on ultra, mutta mun muistaakseni (oisko koronan takia) eivät oo viikonloppuisin auki enää. Nyt vaan sormet ristiin että ovis ois vast esim sunnuntaina :Slightly Smiling Face:

Tuun sivusta huuteleen. Ainakin Helsingin Dextrassa oli vaihtoehtoina myös laittaa jarrupiikki, jotta ovis ei tapahtuisi viikonloppuna tai sitten heti ultrassa irrotuspiikki ja inssi samana päivänä jos vain tilaa. Sinuna ehkä soittelisin sinne päin ja kysyisin asiasta. Myös ultran ois hyvä olla huomenna aamusta että jos follin koko näyttää jo hyvältä niin irrotus voitas laittaa ja ehtis vielä iltapäivällä mahdollisesti inssiin.
Me ollaan just helsingin dextrassa. Lääkäri on klo 11:00. Eli ootte sitä mieltä et too mun ovistikku näyttää pahasti siltä et ovis vois olla jo? Toivon että ne sit laittais jarrupiikkiä! Mut mites se mun miehen sperma sinne saatais, jos inssi kerkeiskin olemaa esim huomenna jo? Eikö se pidä heti aamusta sinne viedä.

Me ollaan just helsingin dextrassa. Lääkäri on klo 11:00. Eli ootte sitä mieltä et too mun ovistikku näyttää pahasti siltä et ovis vois olla jo? Toivon että ne sit laittais jarrupiikkiä! Mut mites se mun miehen sperma sinne saatais, jos inssi kerkeiskin olemaa esim huomenna jo? Eikö se pidä heti aamusta sinne viedä.

Mun mielestä tikku näyttäs et huomenna vois olla jo plussa. Vaikka itse toki tiedät parhaiten miten noi tikut käyttäytyy sulla. Mutta se ultrahan avaa sitten aika paljon että miten iso folli on että onko munasolu jo kypsä ja vois irrota. 17mm on jo kypsä eli jos ois huomenna ton luokkaa ja vaikkei ovisplussaa vielä olisi tullut niin irrotuspiikkihän hoitais homman ja se yleensä myös vielä kypsyttää solua. En tiedä inssiajoista muuta kuin että meillä piti olla sperma labrassa n 2h ennen inssiä. Eli jos sielä labra toimii niin miksei vaikka klo 12 vois mies käydä siellä jos vain pääsee ja sit ip sulla inssi. Toki vaatii et voi joustaa esim töistä. Soittamalla ja kysymällä tietenkin saa parhaiten selville että miten voidaan toimia ja mikä vois olla varasuunnitelma. Aika usein hoitajakin puhelimessa osas vastailla kysymyksiin mut usein myös sanoi että kysyy lääkäriltä ja he on sieltä yhteydessä myöhemmin kun saa vastauksen. Myös chattipalvelu ja sähköposti puhelimen apilla on toiminut mulla hyvin, nopeasti on vastanneet.

Niin ja lisään vielä että voihan olla että siellä on niitä lauantaiaikojakin. Meidän viime hoidosta siellä alkaa olla pian jo 2v aikaa niin on voineet muuttaakin käytäntöjään tai/ja aukioloaikoja. Meidän inssiaikoina ei mielestäni ainakaan joka lauantai ollut aikoja jos oli ollenkaan.

edit. senkin vielä lisään tähän että tiedätkö mikä vahvuus noissa ovistikuissa on? Esim digitaalises on muistaakseni 40 kun esim kaupan rfsu 25. Eli jos testissä on alempi se raja niin sekin voi vaikuttaa että helpommin näyttää jo lähes plussaa.

Niin ja lisään vielä että voihan olla että siellä on niitä lauantaiaikojakin. Meidän viime hoidosta siellä alkaa olla pian jo 2v aikaa niin on voineet muuttaakin käytäntöjään tai/ja aukioloaikoja. Meidän inssiaikoina ei mielestäni ainakaan joka lauantai ollut aikoja jos oli ollenkaan.

edit. senkin vielä lisään tähän että tiedätkö mikä vahvuus noissa ovistikuissa on? Esim digitaalises on muistaakseni 40 kun esim kaupan rfsu 25. Eli jos testissä on alempi se raja niin sekin voi vaikuttaa että helpommin näyttää jo lähes plussaa.

Hei ootpa ihana kun jaksat auttaa, oon ihan tosi pettyny tällä hetkellä. Nää on apteekkarin testejä, ja täällä lukee että yli 25mIU/ml eli onko se just toi alempi raja? Laitoin dextraan viestiä, katotaan mitä sanovat

Hei ootpa ihana kun jaksat auttaa, oon ihan tosi pettyny tällä hetkellä. Nää on apteekkarin testejä, ja täällä lukee että yli 25mIU/ml eli onko se just toi alempi raja? Laitoin dextraan viestiä, katotaan mitä sanovat

Ei mitään on kiva olla avuksi, ja kun tiedän kyllä miten raskasta on muutenkin kaikki tähän hommaan liittyvä epätietoisuus ja varsinkin se ainainen odottaminen. Ja on alempi raja niissä, mutta clearblue digit taitaa olla ainoat missä raja on ylempi (en oo ainakaan törmännyt muihin) mutta toki vaikea sanoa miten paljon tuo vaikuttaa. Toivottavasti saat pian vastauksia :smiling-eyes:

Oon tässä viime aikoina sattumoisin soitellu Felicitakseen ja Ovumiaan inseminaatioasioista ja molemmat on sanoneet, että ei tee inseminaatiota vloppuna. Feli tekee pe jos tilanne näyttää siltä, että ovulaatio on vloppuna. Ovumia ei tee sitäkään vaan vasta sitten plussaa seuraavana päivänä.

Edit. Ovumiassa siis vaan arkipäivisin. Jos plussan jälkeinen päivä la tai su niin ei tee inseminaatiota

Muokattu viimeksi:
Samasta pissasta tehdyt testit. Ostin nyt noit digejä! Lääkäristä sanottiin, että päästään huomenna inssiin jos aamulla on ovis plus. Mitäs nyt, kun jos se inssi vaikka huomenna sattuiskin olemaan niin mites toi pidättäytyminen? Kannattaako tänään ees haaveilla seksistä? Kuinkahan monta päivää toi näyttää toi digi noin ennen kun plussa vois tulla?

Liitteet

• 5E816E96-B296-46DC-B1BE-1724EAD9132E.jpeg
    5E816E96-B296-46DC-B1BE-1724EAD9132E.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 118
Samasta pissasta tehdyt testit. Ostin nyt noit digejä! Lääkäristä sanottiin, että päästään huomenna inssiin jos aamulla on ovis plus. Mitäs nyt, kun jos se inssi vaikka huomenna sattuiskin olemaan niin mites toi pidättäytyminen? Kannattaako tänään ees haaveilla seksistä? Kuinkahan monta päivää toi näyttää toi digi noin ennen kun plussa vois tulla?

Tuo dual (violetti) malli näyttää vilkkuvaa hymynaamaa, kun hedelmällinen aika alkaa,jos se aloitetaan tarpeeksi ajoissa. Mutta pysyvän hymyn eli ovisplussan se näyttää kyllä siitä huolimatta, että testaaminen on aloitettu myöhemmin. Se ei riipu päivästä, jolloin aloitit, vaan siitä, milloin ovisplussa on. Miltä digin tikku näytti? Vaikka niitä et saakaan tulkita, olen omalla kohdalla oppinut katsomaan ja ennustamaan, milloin pysyvä hymy voi tulla. Itse testaan näillä aina aamulla ja nätisti se hymy tulee. Edellisenä päivänä voi olla suht vaalea viiva, mutta sitten hymy tulee ja viivakin on tumma.

joo testaan eikä Dextrasta oo tullut mitään kummosia ohjeita koska oon yleensä kyl saanut selvän plussan. Pitäiskö mun kumminkin ostaa noita digejä? Oon ehkä vähän yrittänyt pihistellä niistä koska yksityisellä hoidot maksaa hunajaa.

Mäkin sanoin KYSin lääkärille, että ne maksaa, mutta hän sanoi, että näin (yhteiskunnalle) kalliissa hoidoissa se on pieni osa. Joten kiltisti niitä ostin. :tears:

Sinä näköjään jo ostit myös. Toivottavasti plussa tulee aamulla ja pääsette inssiin!

Tuo dual (violetti) malli näyttää vilkkuvaa hymynaamaa, kun hedelmällinen aika alkaa,jos se aloitetaan tarpeeksi ajoissa. Mutta pysyvän hymyn eli ovisplussan se näyttää kyllä siitä huolimatta, että testaaminen on aloitettu myöhemmin. Se ei riipu päivästä, jolloin aloitit, vaan siitä, milloin ovisplussa on. Miltä digin tikku näytti? Vaikka niitä et saakaan tulkita, olen omalla kohdalla oppinut katsomaan ja ennustamaan, milloin pysyvä hymy voi tulla. Itse testaan näillä aina aamulla ja nätisti se hymy tulee. Edellisenä päivänä voi olla suht vaalea viiva, mutta sitten hymy tulee ja viivakin on tumma.

tältä näyttää toi tikku!

Liitteet

• 9B9587AD-86AD-4C35-AF7F-620DD96D705E.jpeg
    9B9587AD-86AD-4C35-AF7F-620DD96D705E.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 90
Mulla on paketillinen niitä Clearbluen digiovistestejä (ei dual, vaan se pinkki perus, paketissa 10 puikkoa) enkä voi itse käyttää niitä, kun mulla PCOS:n takia ovistestit näyttää mitä sattuu... Tuli mieleen että jos joku haluaa, voin ne postittaa postikuluja vastaan tai jos asuu PK-seudulla, niin ei tarvitsisi edes postittaa. Niissä on vielä käyttöaikaa tän vuoden marraskuuhun asti. Saa laittaa viestiä, jos kiinnostaa :)

tältä näyttää toi tikku!

Toivottavasti pomppaa plussaksi huomenna tai pysyttelee viikonlopun yli plussaamatta!

Me harrastettiin viimeksi inssikierrossa seksiä edellisenä iltana ennen inseminaatiota. :tears: oli se vähän uskaliasta, mutta KYSillä oli uudet ohjeet, ettei tarvitse pidättäytyä ennen inssiä. Kokonainen vuorokausi välissä olisi ehkä ollut optimaalisempi, mutta kehuivat miehen näytettä oikein hyväksi.

tältä näyttää toi tikku!

Mulla ehkä käyttäytyy vähän eri lailla tuo violetti ja vaaleanpunainen testi. Violetti näyttää pidempään vaaleampia viivoja. Ainakin luulen niin, en ole raaskinut vertailla niin paljon, että olisin tehnyt samassa kierrossa molemmilla yhtä aikaa. :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Takaisin