Letrozolin käyttäjiä?

Moikka olen uusi kirjoittaja täällä, seurannut näitä keskusteluja puolisen vuotta aktiivisemmin. Enään en letroja syö, loppuvuonna söin 4 kiertoa, myöhästytti ovista n.4 päivää ja samoin venytti kiertoa n.12 päivää. Oli myös pääkipua, koin ettei sopinut minulle. Täällä ei ole löytynyt syytä lapsettomuuteen, ja tulevasta kierrosta ensimmäinen inssi.

Onko teillä letrot vaikuttaneet luteaalivaiheeseen? Mulla ollut ekasta km alkaen kierroissa tiputteluvuotoa dpo 11-13 ja sitten dop 14 kunnon menkat vasta.
Nyt on dpo 13 testi nega mutta ei myöskään tiputteluvuotoa ole ollut. Viime kierro heti toisen km jälkeen en käyttänyt letroja ja tiputtelua oli. En usko enää että tuo plussaksi muuttuisi.

Ja kp41 menkat alkoi yöllä! En vissiin ookkaan näin innossani menkoista ollutkaan kohta kahteen vuoteen! Seuraavan viikon pe ultra ja toivotaan et ei oo ovis jo silloin, et saadaan inssi sit seuraavan viikon alkuun. Jee! Ja on muuten kauheet menkat, kipeet ja runsaat:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja kp41 menkat alkoi yöllä! En vissiin ookkaan näin innossani menkoista ollutkaan kohta kahteen vuoteen! Seuraavan viikon pe ultra ja toivotaan et ei oo ovis jo silloin, et saadaan inssi sit seuraavan viikon alkuun. Jee! Ja on muuten kauheet menkat, kipeet ja runsaat:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Itsellä kun kierto heittelee niin on kyllä niin että mitä pidempi, sen kovemmat kivut :Grimacing Face:

Mä kävin tänään folliultrassa kp 14. Ihan turhaan stressailin että ovulaatio olis ennen... Ehkä yksi johtofolli (aika tasakokosia rakkuloita näkyi) muodostunut, n. 12mm ja limakalvo 6mm. Ei ilmeisesti ideaali vaste ja odotinkin itse parempaa.
Lääkäri ehdotti että söisin nyt kp14-kp17 vielä letroja 1tabl päivässä tilanteen boostaamiseksi ja jollei ovista kuulu niin sitten uusi ultra.
En muista oliko tässä ketjussa jollain kokemusta tällaisesta että samassa kierrossa otetaan puolessa välissä lisää? kai se on katsottava ja kokeiltava mitä tapahtuu..

Mä kävin tänään folliultrassa kp 14. Ihan turhaan stressailin että ovulaatio olis ennen... Ehkä yksi johtofolli (aika tasakokosia rakkuloita näkyi) muodostunut, n. 12mm ja limakalvo 6mm. Ei ilmeisesti ideaali vaste ja odotinkin itse parempaa.
Lääkäri ehdotti että söisin nyt kp14-kp17 vielä letroja 1tabl päivässä tilanteen boostaamiseksi ja jollei ovista kuulu niin sitten uusi ultra.
En muista oliko tässä ketjussa jollain kokemusta tällaisesta että samassa kierrossa otetaan puolessa välissä lisää? kai se on katsottava ja kokeiltava mitä tapahtuu..
Ohhoh, en kyllä muista lukeneeni että jonkun on pitänyt ottaa lisää. Mutta voin olla väärässäkin. Toivottavasti nyt sitten buusti auttaa. Pitääkö sun nostaa ensi kierrolle sitten määrää?

Ohhoh, en kyllä muista lukeneeni että jonkun on pitänyt ottaa lisää. Mutta voin olla väärässäkin. Toivottavasti nyt sitten buusti auttaa. Pitääkö sun nostaa ensi kierrolle sitten määrää?

No joo, itsekin vähän tätä ihmettelen kun en muista että olisin tällaisesta kuullut. Ensi kiertoon sitten tupla-annos tai vaihtoehtoisesti 2-1-2-1-2 annostus. Lääkäri jotenkin pohti monikkoriskiä, kun johtofollin muodostuminen ei jotenkin ollut selkeää niin voisi ensi kokeilla tuota ennen kuin kaksi joka päivä.

Tänään kp 1 luteaalivaihe oli lopulta 15 päivää eilen pientä veristä tuhrua ja tänään aamulla kunnon vuoto... Ei auta kuin toivoa että seuraava kierto olis meidän... Maanantaina alkaa kolmas letro kierto.

Iinamarika: osanotot uudesta kierrosta :( toivotaan että seuraava olisi nyt tärppikierto :red-heart:

Omme: jännä kyllä tuo toka letrokuuri samaan kiertoon! Toivotaan että sieltä sit herää nyt vastetta!

Mulla tässä vielä varhaiset piinapäivät, joku dpo6-7. Mut en nyt jaksa olla optimistinen kun todennäkösyydet on niin pienet (inssissä eteenpäin liikkuvia siittiöitä niin vähän että onnistumisen todennäkösyydet siinä 1-2% luokkaa). Mieliala on jatkunut nyt harvinaisen matalana, viimeksi perjantaina pidättelin itkua (mikä siis on täysin epänormaalia mulle). Musta on nyt tosi kiva että ens kierrossa jätetään letrot ja luget välistä, kun tutkitaan polyyppiepäily. Toivon kovasti että mieliala palaa normaaliksi iloiseksi sit, ja vahvistuu syyksi mielialan vaihteluun nuo hormonilääkkeet! Kyllä ne kestää kun tietää syyn!

Vika letro tähän kiertoon napattu. Ei ole tullut sivuvaikutuksia, kuten päänsärkyä eikä ole ollut edes herkkänä pää. Ainakaan vielä. Toisaalta sitten aloin itkemään kun mies lähti koiran kanssa lenkille ilman mua :tears:
Nyt vaan pitää yrittää olla toiveikas, vaikka ainahan se on kiva kuvitella miten kivaa ois jos tärppäis. Nyt jätän ainakin lämpötilat ottamatta, ei niitä jaksa joka kierrossa ottaa.
@Nurppu, oispa siellä nyt se yksi sinnikäs sintti! Mutta jos ei onnistu niin hyvä että pääset pitämään vähän taukoa ja hengähtämään. Ja jos vaikka tosiaan se mieliala nousee kun ei tarvitse mitään lääkkeitä ottaa.

Dpo 14 ja toissapäivänä haamu, eilen jo näkyvämpi ja tänään vahvistunut viiva testissä. Fiilis on aika mitäänsanomaton, tai enemmän surullinen kuin muuta.
Eilen menkkamaisia kipuja, tänään taas samanlaisia alaselkäkipuja, kuin kaikissa edellisissä keskenmenneissä raskauksissa. Tuntuu hurjalle ettö saa plussan testiin, ja fiilis on sama kun olisi jo keskenmeno alkanut. Eipä auta taas kun odotella sitten.

Dpo 14 ja toissapäivänä haamu, eilen jo näkyvämpi ja tänään vahvistunut viiva testissä. Fiilis on aika mitäänsanomaton, tai enemmän surullinen kuin muuta.
Eilen menkkamaisia kipuja, tänään taas samanlaisia alaselkäkipuja, kuin kaikissa edellisissä keskenmenneissä raskauksissa. Tuntuu hurjalle ettö saa plussan testiin, ja fiilis on sama kun olisi jo keskenmeno alkanut. Eipä auta taas kun odotella sitten.

:sad-face: toivotaan että nyt odottelu palkitaan ja kaikki meneekin hyvin!

Täällä odotellaan edelleen ovulaatiosta... Jollei pe mennessä näy niin sitten taas ultra. Ei meinaa kroppa antaa vastetta letroille ilmeisesti millään...

Mulla on jäänyt tämän ketjun keskustelut vahingossa huomaamatta parin viikon ajan.

Iinamarika, pahoittelut! :( :Two-hearts:

Putkilo, edelleen täälläkin tahdon toivottaa tsemppiä alkuraskauteen ja toivottavasti kaikki menee hyvin! :red-heart:

Tonni, mitä kuuluu? :Two-hearts:

Minulla alkoi nyt hoidoissa uudet tuulet ja letrot jäävät pois. Ne eivät tuoneet minulle raskautta, mutta tosi moni täällä tuli sinä aikana raskaaksi, joten luottakaa te muut että teillä voi olla parempi tuuri! :Two-hearts:

Varmaan seurailen tätä ketjua vielä, mutta täällä lapsettomuuspuolella varmaan kirjoittelen enemmän tuonne salaisen puolen Lapsettomuushoidot-ketjuun.

Vähän vois näyttää pahalta että ovis on varmaan just viikonloppuna:Upside Down Face: ja huomenna vasta folliultra. Ahdistaa, oli fiilis että tää eka inssi menee jotenkin sivu suun… tehdäänkö inssi just ovispäivänä vai sen jälkeen yleensä?

Liitteet

• 3E006DB9-3483-424C-9105-A7D434316D84.jpeg
    3E006DB9-3483-424C-9105-A7D434316D84.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 78
Vähän vois näyttää pahalta että ovis on varmaan just viikonloppuna:Upside Down Face: ja huomenna vasta folliultra. Ahdistaa, oli fiilis että tää eka inssi menee jotenkin sivu suun… tehdäänkö inssi just ovispäivänä vai sen jälkeen yleensä?

Meillä tehtiin seuraavana päivänä ovisplussasta. Iltapäivällä oli soittoaika ajanvaraukseen.

Harmi, jos inssi menee viikonlopun takia ohi!

Takaisin