Mulla myös kaiken maailman nipistelyä usein hyvissä ajoin ennen ovulaatiota!
Kuinka paljon teillä vaikuttaa tunteisiin letrot? Mä oon nyt tässä kierrossa kiinnittänyt huomiota että itkettää enemmän kuin yleensä. Tai siis, yleensä ei itketä ollenkaan, nyt on monena päivänä pitänyt pidätellä itkua. Surettaa siis tämä yrittämisen toivottomuus. Mutta en nää mitään syytä että nyt yhtäkkiä surettaisi sen enempää kuin muulloinkaan. Ja letrojen sivuvaikutuksiin kuuluu mielialavaihtelut, eli aika selvältä tuntuu syyllinen.
Kuinka paljon teillä vaikuttaa tunteisiin letrot? Mä oon nyt tässä kierrossa kiinnittänyt huomiota että itkettää enemmän kuin yleensä. Tai siis, yleensä ei itketä ollenkaan, nyt on monena päivänä pitänyt pidätellä itkua. Surettaa siis tämä yrittämisen toivottomuus. Mutta en nää mitään syytä että nyt yhtäkkiä surettaisi sen enempää kuin muulloinkaan. Ja letrojen sivuvaikutuksiin kuuluu mielialavaihtelut, eli aika selvältä tuntuu syyllinen.
Ehkä vähän melankolinen fiilis mutta vaikea sanoa meneekö letrojen piikkiin kun jo muutenkin on ollut vähän harmaa meininki viime ajat.
Mä laitan ainakin peukut pystyyn ja sormet ristiin! Toivottavasti mielialanvaihtelut helpottaa pian.
Ja yleensä kun sanon että pitää kokeilla jotain niin nyökyttelee vaan päätään. Alkaa silläkin iskeä vähän ahdistus että kaikki keinot kehiin.
ja mielialat vaihteli myös laidasta laitaan.

viivat pysyvät haaleina ja samanlaisina muutaman päivän. Perjantaina viiva oli jo vaaleampi kuin torstaina, lauantaina illalla tuli vähän verta paperiin vessareissulla. Sunnuntaina alkoi menkat, kivutkin sitä luokkaa että piti ottaa panadolia. No ajattelin että kemiallinen varmasti koska eilen olisi ollu dpo17. Tänään tein kuitenkin varmuudeksi testin jonka oletin olevan nega että olisin voinut aloittaa letrot sitten heti huomenna mutta viiva olikin vaan lehtenyt tummumaan siitä mitä se oli perjantaina

kp38/30. Meillä olis jo kp8 päivä folliultra, ja oli puhetta että sillon ehkä pistetään irrotuspiikki. Mikä hyöty siitä on ja kuinka nopeasti siitä tehdään yleensä inssi?