Letrozolin käyttäjiä?

Ai että, nytpä olisi kiva jos tulisikin tärppi ja pääsisi näkemään viivan kehittymisen! Mä toivotan ainakin tärppionnea ja pidän peukut pystyssä ja sormet ristissä.
Välillä tuntuu oudolta nähdä postauksia jossa on kuva 7DPO ja selkeä viiva testissä. Jos oikein muistan niin yleensä kiinnittyminen tapahtuisi 10DPO? Tai se on keskimääräinen aika.

Joo oon kans oikeen kolunnut koko foorumin läpi ja suuresti ihmetellyt noita todella aikaisia plussia. Mutta katsotaan mitä tämä mun tutkimus tuo tullessaan :tears:

Pakko kommentoida tänne, että oon ihmetellyt samaa myöskin. Mulla on kaksi kertaa tullut plussa, ja molemmilla kerroilla vasta dpo 13 mitään oikeasti silmin erotettavaa viivaa nähtävissä. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla oli tänään eka ovistestauspäivä, eli kp9. Niitä digin viivoja kun ei sais tulkita mutta... Siis tosi haaleahan se oli, eli ei taida letrot kyllä ovista ainakaan aikaistaa. Vähän tosin alkaa jo olemaan ovismaista vv, mutta huomennahan sen tilanteen sitten näkee :Face With Ok Gesture:

En tiedä sitten jääkö siitä kiinni, että ennen ei ole pistoslääkkeitä ollut. Et pitäiskö joku "koulutus" käydä läpi, ettei onnistu iskeen sitä ihan väärin :Cat Face With Tears Of Joy: En kyllä usko, et valmiiksi ladatun kynälääkkeen voi kamalan väärin iskeä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mäkin aina niitä viivoja kattelen ja oon oppinut että ne ei toimi kuin perus ovistestit.. niistä tikun viivoista ei voi päätellä hölkäsen pöläystä, mut plussa on kyllä aina plussa - tosin ei mikään kirkuvan selkeä ero, vaan et ne on just just kaksi samanlaista viivaa. Yleensä vielä kaks semi haileeta semmosta. Yllärinä tulee cb:n pinkeillä digeillä plussat mulla aina (paitsi jos selkeet oireet) :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Sivusta huutelen tohon kiinnittymiseen ja testissä näkymiseen liittyen. Jos ovis tapahtuu itsestään luomukierroissa niin ei voi olla varma milloin munasolu irtosi, jolloin hedelmöittymisessä ja kiinnittymisessä voi olla päivienkin heittoja, etenkin jos ei ole testannut ovista, mutta testienkin kanssa näin voi käydä.

Sitten taas munasolukeräyksessä ja sen jälkeisessä alkionsiirrossa alkion ikä tiedetään päivälleen ja siitä on helppo laskea. Mulle on siirretty nyt kahdesti alkio dpo5 päivänä. Olen tuntenut molemmilla kerroilla jotain vihlontaa dpo6 ja silmillä havaittava haamu on ollut testissä dpo9. Käsittääkseni alkiot kiinnittyvät yleisimmin dpo6-7, mutta luomukierroissa voi olla ongelmallista määrittää tarkasti milloin on tuo dpo6-7, joten silloin voi tapahtua noin, että jonkun mielestä on menossa vasta dpo7-8 kun testissä jo näkyy, mutta tosiasiassa ovis on tapahtunut pari päivää aiemmin, jolloin olisi jo dpo9-10.

Toivottavasti joku sai kiinni tästä sekavasta selityksestä :Smiling Face With Open Mouth

Tässä jaan nyt pari kuvaa mun tieteellisestä tutkimuksesta :tears: oli todella vaikea saada hyvää kuvaa, siitä pahoittelut mutta ihan livenä kyllä näkyy jotain selvästi, mutta en kyllä erota onko vaan viivanpaikka vai jotain oikeeta :Eyes: ylempi on eilinen eli dpo 10 ja alempi tältä päivää eli dpo 11. Mutta tosiaan jos tuo on jotain ihan oikeaa viivaa niin eilisessä ei vielä näkynyt mitään.

Liitteet

• IMG_20220206_055420.jpg
    IMG_20220206_055420.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 115
  • IMG_20220207_084411.jpg
    IMG_20220207_084411.jpg
    2.4 MB · Katsottu: 119
Tässä jaan nyt pari kuvaa mun tieteellisestä tutkimuksesta :tears: oli todella vaikea saada hyvää kuvaa, siitä pahoittelut mutta ihan livenä kyllä näkyy jotain selvästi, mutta en kyllä erota onko vaan viivanpaikka vai jotain oikeeta :Eyes: ylempi on eilinen eli dpo 10 ja alempi tältä päivää eli dpo 11. Mutta tosiaan jos tuo on jotain ihan oikeaa viivaa niin eilisessä ei vielä näkynyt mitään.

Ooh! Kyllä näkyy! Toivottavasti vahvistuu! Varovaiset onnittelut! :red-heart:

Kyllä siellä jotain pilkistää! Voi kunpa lähtisi vahvistumaan!! :)

Mulla oli tänään vika letro. Taaskaan ei oo ollu mitään oireita :Eyes: viimeks tuli joku etova olo letrojen lopetuksen jälkeen, katotaan tuleeko se taas tässä parin päivän sisään sit.

Kyllä tossa jotain näkyy! Lähtispä vahvistumaan :Eyes:

Dodiiiin, kp10 ultrakäynti takana. Limis vähän onneton 5,5. Folleja oikeassa 12mm ja 11mm, vasemmassa 15mm. Eli kolme "semi-isoa" joista kuitenkin todennäköisesti tuo 15mm ottaa johtoaseman. Käskettiin kuitenkin miehen kanssa keskustella monikkoMAHDOLLISUUDESTA (kuten itse asian ilmaisen :smiling-eyes:)

Ovitrellea ei lähdetty vielä kokeilemaan, mutta inssi tehdään nyt ovisplussapäivänä, mistä olen oikein tyytyväinen. Toivottavasti se ovis nyt sitten on to-pe akselilla, eikä lipsahda viikonlopulle. Jos torstaina ei ole plussa, niin sitten hyvin todennäköisesti perjantai on inssipäivä :folded:

Jahas, tänään vika päivä letroja ja ihan pienenpieni pääkipu. Ei mitään mihin edes lääkettä tarvis. Mutta kun täällä just oli siitä pääkivusta puhetta, ja mä valittelin kun ei yhtään mitään oireita oo, niin oliskohan tää ny :Eyes:

Jahas, tänään vika päivä letroja ja ihan pienenpieni pääkipu. Ei mitään mihin edes lääkettä tarvis. Mutta kun täällä just oli siitä pääkivusta puhetta, ja mä valittelin kun ei yhtään mitään oireita oo, niin oliskohan tää ny :Eyes:

Mut sulla kumminkin viimeksi oli vaste ihan hyvä, muistanko oikein? Ja otettiinko inssin jälkeen muuten se progeverikoe? Ei sillä, että kyttäisin tuloksia tai mitään :Eyes:

Mut sulla kumminkin viimeksi oli vaste ihan hyvä, muistanko oikein? Ja otettiinko inssin jälkeen muuten se progeverikoe? Ei sillä, että kyttäisin tuloksia tai mitään :Eyes:
Joo, viimeks kypsy yks folli niin kuin toivottiin! :) Eli eiköhän tää oo ihan hyvä vaikka onkin oireeton meno!

Ja ei otettu progeverikoetta! Mulle vastaanotolla kerrottiin millon siihen kuuluu mennä, annettiin ohjeet, ja sit vastaanoton jälkeen tuli tekstiviesti että "Hei, ei tarvikaan mennä siihen verikokeeseen" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ei mitään selitystä. Voisin kysellä siitä folliultrassa :D

Joo, viimeks kypsy yks folli niin kuin toivottiin! :) Eli eiköhän tää oo ihan hyvä vaikka onkin oireeton meno!

Ja ei otettu progeverikoetta! Mulle vastaanotolla kerrottiin millon siihen kuuluu mennä, annettiin ohjeet, ja sit vastaanoton jälkeen tuli tekstiviesti että "Hei, ei tarvikaan mennä siihen verikokeeseen" :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: ei mitään selitystä. Voisin kysellä siitä folliultrassa :D

Aijaa :tears: Ihme säätöö. Mua tosiaan kans kiinnostelis se progearvo, joten oli ihan hyvä kun Maisan teksteissä luki et olis progekoe LH+7. Jos nyt siis on eikä tuu perästä viestiä et älä mee :tears:

Aijaa :tears: Ihme säätöö. Mua tosiaan kans kiinnostelis se progearvo, joten oli ihan hyvä kun Maisan teksteissä luki et olis progekoe LH+7. Jos nyt siis on eikä tuu perästä viestiä et älä mee :tears:
Joo, mäkin luin eka Maisasta että sellanen on tulossa, ja sit vielä sain ohjeistukset vastaanotolla! En oikeen tiiä missä kohtaa tapahtu sekoilua :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Mut toivottavasti sä pääset sinne nyt ihan oikeesti sit! :D

Voisko se nurppu olla sen takia, kun sulla on se tukilääke loppukierrosta? Käsittääkseni se pitää sen prog arvon jokatapauksessa ylhäällä, niin ei se tulos sit kerro mitään. Jos nyt oikein olen käisttänyt.. mulla oli vaan ekasta vasteellisesta letro kierrosta proge verikoe, sen jälkeen vaan oletetaan että homma pelittää. Ja ekassa inssissähän tosiaan se ovulaatio oli jo tapahtunutkin, että en epäilekään sitä. Kemiallisen jälkeen kun oli välikierto niin siitä en kyllä tiiä, saatika mun luomu kierroista muutenkaan :Smirking Face:

Voisko se nurppu olla sen takia, kun sulla on se tukilääke loppukierrosta? Käsittääkseni se pitää sen prog arvon jokatapauksessa ylhäällä, niin ei se tulos sit kerro mitään. Jos nyt oikein olen käisttänyt.. mulla oli vaan ekasta vasteellisesta letro kierrosta proge verikoe, sen jälkeen vaan oletetaan että homma pelittää. Ja ekassa inssissähän tosiaan se ovulaatio oli jo tapahtunutkin, että en epäilekään sitä. Kemiallisen jälkeen kun oli välikierto niin siitä en kyllä tiiä, saatika mun luomu kierroista muutenkaan :Smirking Face:
Ahaa aivan! Ehkä ne tosiaan defaulttina yleensä mittaa progesteronit, ja unohti ensin, että mulla onkin se lugesteron. Hyvä pointti :)

Aaaaaaaaaivan! Hyvä, että täällä on joku ajatuksen kanssa mukana :Face With Ok Gesture:

Takaisin