Letrozolin käyttäjiä?

Täällä jo dpo2. Olen ensimäistä kertaa jatkanut apteekin tikuilla LH:n seurantaa, vaikka Digi hymyili torstaina. Tämä siltä varalta, jos tuleekin toinen Lh-huippu. Ihmeen hitaasti LH laskee, tänäänkin vielä ihan selvä viiva. Mutta on se haalistumaan päin. Tässä kierrossa tehtiin myös semmoinen poikkeus, että kun ovistestit näyttivät positiivista ainakin pari päivää, ei lopeteltu talletteluja ekaan hymynaamapäivään vaan sovittiin vielä uudesta kerrasta täysin lapsentekomielessä. Kertoja oli kasassa jo useita edellisinä päivinä, joten mies epäili ensin, pystyykö hän enää. Minä kuitenkin rohkaisin, että ei siinä mitään menetä jos kokeillaan ja en minä naura, jos ei enää pysty. Kyllä meni sitten maaliin vielä yksi kerta. Nyt on kyllä semmoinen olo, että olen saanut vähäksi aikaa taas tarpeekseni.:tears: Meidän spontaanisti tapahtuva, molemmille sopiva määrä on pari kertaa viikossa. Mies onneksi on yleensä valmis toimeen, kun ilmoitan hänelle päivät, jolloin kannattaisi hommailla. Tuntuu saavan lisänautintoa tästä tärppäämisen mahdollisuudesta ja hyvä niin.

Olen kovin vähän kirjoittanut ja kommentoinut viime päivinä. Syynä on se, että käytän puhelinta mahdollisimman vähän päänsärkyjen estämiseksi. Minulla ei tahdo tepsiä kuin ibuprofeeni, joten olen koittanut välttää lääkkeitä vaativia päänsärkyjä. (On toiminut, ei ollut oviksen tienoilla ollenkaan nyt päänsärkyä.) Olen kyllä lukenut ja painellut reaktionappeja täydellä ajatuksella.

Kaunisuni: inseminaatio on monella seuraava askel.

Täällä jo dpo2. Olen ensimäistä kertaa jatkanut apteekin tikuilla LH:n seurantaa, vaikka Digi hymyili torstaina. Tämä siltä varalta, jos tuleekin toinen Lh-huippu. Ihmeen hitaasti LH laskee, tänäänkin vielä ihan selvä viiva. Mutta on se haalistumaan päin. Tässä kierrossa tehtiin myös semmoinen poikkeus, että kun ovistestit näyttivät positiivista ainakin pari päivää, ei lopeteltu talletteluja ekaan hymynaamapäivään vaan sovittiin vielä uudesta kerrasta täysin lapsentekomielessä. Kertoja oli kasassa jo useita edellisinä päivinä, joten mies epäili ensin, pystyykö hän enää. Minä kuitenkin rohkaisin, että ei siinä mitään menetä jos kokeillaan ja en minä naura, jos ei enää pysty. Kyllä meni sitten maaliin vielä yksi kerta. Nyt on kyllä semmoinen olo, että olen saanut vähäksi aikaa taas tarpeekseni.:tears: Meidän spontaanisti tapahtuva, molemmille sopiva määrä on pari kertaa viikossa. Mies onneksi on yleensä valmis toimeen, kun ilmoitan hänelle päivät, jolloin kannattaisi hommailla. Tuntuu saavan lisänautintoa tästä tärppäämisen mahdollisuudesta ja hyvä niin.

Olen kovin vähän kirjoittanut ja kommentoinut viime päivinä. Syynä on se, että käytän puhelinta mahdollisimman vähän päänsärkyjen estämiseksi. Minulla ei tahdo tepsiä kuin ibuprofeeni, joten olen koittanut välttää lääkkeitä vaativia päänsärkyjä. (On toiminut, ei ollut oviksen tienoilla ollenkaan nyt päänsärkyä.) Olen kyllä lukenut ja painellut reaktionappeja täydellä ajatuksella.

Kaunisuni: inseminaatio on monella seuraava askel.
Kiva kuulla sun päivitystä! Ja kiva kuulla, miksi olet ollut hiljaisempi, vaikka syy tietysti ikävä. Onneksi kuitenkin on puhelintauko auttanut särkyyn!

Meillä kanssa sellanen molemmille luonnollinen tahti olis noin kaks kertaa viikossa. Ja mekin puristettiin viimekerralla sen verran ahkeraan niitä kertoja, että vikalla kerralla oli mies kyllä kans jo vähän loppu, ja meille tulikin sit ihan luonnostaan hetkeksi tauko :D

Kovasti tsemppiä tähän kiertoon!

Mä en testannut tässä kuussa ovista, koska koen sen ahdistavaksi ja stressaavaksi (en tiedä miksi). Letroilla ovis on ollu aina aika lailla kiertopäivänä 10-12. Ja niin varmasti oli nytkin migreeneistä päätellen, mutta oli silti kevyempi fiilis kun en testannut. Mut ei silti tärpännyt ja menkat alkaakin n. 5 päivän päästä. Sitten onkin aika soittaa Dextraan ja sopia uusi suunnitteluaika, ja katotaan mitäs sitten. Se toki jännittää että mikäs on se seuraava vaihe :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: onko teille ehdotettu jotain muuta jo, jos letrot ei tuokkaan toivottua lopputulosta?

Me kun käytiin miehen kanssa lääkärillä niin sovittiin lääkärin kanssa ensin että mä syön letroja kesään saakka ja sen jälkeen aloitetaan heti inseminaatio jos ei tärppää. Saatiin papereita allekirjoitettavaks ja puhuttiin jo IVF-hoidoistakin, mutta lääkäri sanoi että mennään ensin näillä.
Ehdottaisiko lääkäri sitten sulle inssiä myös?

Mun kohdalla tosiaan esimerkiksi alkoi heti suorilta letrot+inssi, ei ollut ensin pelkkiä letroja. Varmasti riippuu siitä, kuinka todennäköisenä lääkäri pitää sitä, että pelkät letrot riittäisi! Ja on sekin varmaan mahdollista, että lääkäri suosittelisikin letrojen jälkeen vielä jotain muuta ennen inssiä. En tiedä onko tässä joku selvä ohjeistus lääkäreillä, vai menevätkö kuinka paljon fiilispohjalta. :Face With Stuck Out Tongue:

Meillä sovittiin että neljä kiertoa pelkkiä letroja, ja sitten inssit mukaan. Uskon että pelkät letrot, koska miehen siemennestenäyte oli todella hyvä, joten ajattelivat ettei inssejä tarvita tueksi alkuun.

Ja toki olen luomuna raskautunut myös ennen letroja kolmesti yritysaikana, ja nyt ekasta letrokierrostakin.
Meillä ei ongelmana nyt selvästi ole raskautuminen, vaan raskauden jatkuminen.

Täällä olisi kans letrojen aloittelija. Olisin kysellyt onko letrot vaikuttaneet miten teidän kuukautisten kestoon ja vuodon määrään? Ja onko esiintynyt jotain haittavaikutuksia? Tarkoitus olisi aloittaa tässä kierrossa letrot ja tehdä myös heti inseminaatio.

Tervetuloa Unelmanuppu! Itselläni oli nyt eka kierto letroilla ja mulla ei tullut muita sivuvaikutuksia, kuin että pää oli ehkä vähän herkempi. Kuukautiset kesti normaalin viisi päivää mutta tiputtelua oli kolme päivää sen jälkeen. Toivottavasti tulee tärppi nyt! :thumbs-up:

Mulla oli toissailtana ja eilen vihdoin positiivinen ovistikku. Tiedä nyt sitten onko ovulaatio ollut eilen vai tänään. Lämmöt ei ole ainakaan kohonnut ja eilen tuli menkkamaisia kipuja mitkä kesti vähän aikaa. Nyt pitää sitten keksiä ainakin 10 uutta harrastusta mihin voi upottaa aikaa seuraavan kahden viikon ajalle, koska mulla menee aina hermot tässä odottelussa :tears:

Siis onko muilla jäätävää päänsärkyä? Ja kyllä, migreenistä kärsin harva se kuukausi ja välillä niin, että Jorvissa tipassa. Mutta nyt siis kyse päänsärystä. Ei migreenipäänsärystä :tears: Todella ärsyttävää, kolmas letropäivä menossa ensimmäistä letrokiertoa ja tää on nyt jatkunut sieltä maanantaista asti.

Siis onko muilla jäätävää päänsärkyä? Ja kyllä, migreenistä kärsin harva se kuukausi ja välillä niin, että Jorvissa tipassa. Mutta nyt siis kyse päänsärystä. Ei migreenipäänsärystä :tears: Todella ärsyttävää, kolmas letropäivä menossa ensimmäistä letrokiertoa ja tää on nyt jatkunut sieltä maanantaista asti.

Mulla tuli ensimmäisissä letrokierroissa päänsärkyä, joka on vähentynyt sitä mukaa mitä useammassa kierrossa letroja olen vedellyt. Kun oli välikierto, sen jälkeen koski taas enemmän. En tiedä, oliko sattumaa.

Täältä toinen migreenikko huutelee, että mulla on kaikki 4 kiertoa mitä letroa syönyt niin ollut jäätävää päänsärkyä! Eikä helpottanut vaikka annosta pienennettiin ekasta kierrosta. Ja tuntuu että se päänsärky jää päälle pariksi päiväksi vaikka letrot loppuikin.

Tänään just laitoin Dextraan viestiä, että pitää uusi hoitosuunnitelma tehdä ja jännittää!! Ja on muuten tosi kalliita hoidot yksityisellä, mut ei kai voi nyt mitään.

Täältä toinen migreenikko huutelee, että mulla on kaikki 4 kiertoa mitä letroa syönyt niin ollut jäätävää päänsärkyä! Eikä helpottanut vaikka annosta pienennettiin ekasta kierrosta. Ja tuntuu että se päänsärky jää päälle pariksi päiväksi vaikka letrot loppuikin.

Tänään just laitoin Dextraan viestiä, että pitää uusi hoitosuunnitelma tehdä ja jännittää!! Ja on muuten tosi kalliita hoidot yksityisellä, mut ei kai voi nyt mitään.

Okei! Hyvä tietää. Olin jo ihan varma, että mulla on joku kolmannen koronarokotteen jälkeinen aivoveritulppa :tears: Kyllä se itseasiassa nyt kolmannen päivän loppua kohden jo vähän on helpottanut, mutta siis edelleen tuntuu. Ei onneks tarvii enää ku huominen ja perjantai, sit on tän kierron letrot kärsitty :folded:

Nyt on pakko omanapailla! Dpo5 ja äsken tuli vessassa käydessä paperiin verta! En koskaan, en ikinä ole aiemmin huomannut moista omalla kohdalla! Voi kumpa kumpa kumpa... :smiley-angelic001

Nyt on pakko omanapailla! Dpo5 ja äsken tuli vessassa käydessä paperiin verta! En koskaan, en ikinä ole aiemmin huomannut moista omalla kohdalla! Voi kumpa kumpa kumpa... :smiley-angelic001

Lähetän täältä kaikki toivonkipinät ja kaikki mahdolliset !!! :Heavy Black Heart:

Voi vitsi että toivon että olis ompulla nyt joku kyydissä! Kovasti onnea matkaan!

Mä pääsen huomenna taas letroja napsimaan. Viimeks oli niin oireetonta, katotaan saisko tällä kertaa vähän enemmän oireita.

Mulla on migreeni tausta myös, kun syön letroja en kärsi silloin ollenkaan pääkivuista mutta muutama päivä ovulaation jälkeen se alkaa :Smirking Face: täällä pitäis olla nyt dpo7 ja eilen alko kiva alamaha turvotus, mieskin jo illalla sanoi että näyttää kun olisin raskaana :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Heippa kaikille!

Itse sain tänään PCOS diagnoosin. Terolut + letrozol lääkkeillä alotetaan siis. Hieman hirvittää mitä sivuvaikutuksia ilmaantuu… Tänään otin ensimmäisen terolutin ja niitä syön 10vrk joiden jälkeen kuukautisten olisi tarkoitus alkaa. Siitä sitten letroja kp3-7. Toiveet on korkealla ja sieltä tullaantipumaan aika jos ei tärppää… Ihanaa että on tämmöinen ketju!

Kiitos kaikille siitä, että olette optimistisia ja näette tässä toivoa! En minäkään kyllä tiedä, minkä muun takia olisi vuotanut kuin kiinnittymisen, kun minulla ei ikinä ole mitään välivuotoja ollut, mutta kumpa saisi otteen ja pysyisi mukana! En pidä itsestäänselvänä.

Digi hymyili eilen aamulla kp 17 kuten myös viime letro kierrossa ja jo illalla pistävä tunne oikealla alavatsalla yhdistän tämän ovikseen sillä olen tuntenut saman kolmessa kierrossa... Lasken kuitenkin että vasta huomenna on dpo1 niin ei tule sitten liian aikasin testailtua :tears: toiveet ei kovin korkealla ole koska talleteltu on viimeksi maanantai aamulla ennen reissua.. mutta jospa sieltä olisi sitkeä simppa odotellut:folded:

Muokattu viimeksi:
Takaisin