Täällä jo dpo2. Olen ensimäistä kertaa jatkanut apteekin tikuilla LH:n seurantaa, vaikka Digi hymyili torstaina. Tämä siltä varalta, jos tuleekin toinen Lh-huippu. Ihmeen hitaasti LH laskee, tänäänkin vielä ihan selvä viiva. Mutta on se haalistumaan päin. Tässä kierrossa tehtiin myös semmoinen poikkeus, että kun ovistestit näyttivät positiivista ainakin pari päivää, ei lopeteltu talletteluja ekaan hymynaamapäivään vaan sovittiin vielä uudesta kerrasta täysin lapsentekomielessä. Kertoja oli kasassa jo useita edellisinä päivinä, joten mies epäili ensin, pystyykö hän enää. Minä kuitenkin rohkaisin, että ei siinä mitään menetä jos kokeillaan ja en minä naura, jos ei enää pysty. Kyllä meni sitten maaliin vielä yksi kerta. Nyt on kyllä semmoinen olo, että olen saanut vähäksi aikaa taas tarpeekseni. Meidän spontaanisti tapahtuva, molemmille sopiva määrä on pari kertaa viikossa. Mies onneksi on yleensä valmis toimeen, kun ilmoitan hänelle päivät, jolloin kannattaisi hommailla. Tuntuu saavan lisänautintoa tästä tärppäämisen mahdollisuudesta ja hyvä niin.
Olen kovin vähän kirjoittanut ja kommentoinut viime päivinä. Syynä on se, että käytän puhelinta mahdollisimman vähän päänsärkyjen estämiseksi. Minulla ei tahdo tepsiä kuin ibuprofeeni, joten olen koittanut välttää lääkkeitä vaativia päänsärkyjä. (On toiminut, ei ollut oviksen tienoilla ollenkaan nyt päänsärkyä.) Olen kyllä lukenut ja painellut reaktionappeja täydellä ajatuksella.
Kaunisuni: inseminaatio on monella seuraava askel.
Olen kovin vähän kirjoittanut ja kommentoinut viime päivinä. Syynä on se, että käytän puhelinta mahdollisimman vähän päänsärkyjen estämiseksi. Minulla ei tahdo tepsiä kuin ibuprofeeni, joten olen koittanut välttää lääkkeitä vaativia päänsärkyjä. (On toiminut, ei ollut oviksen tienoilla ollenkaan nyt päänsärkyä.) Olen kyllä lukenut ja painellut reaktionappeja täydellä ajatuksella.
Kaunisuni: inseminaatio on monella seuraava askel.