Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meidän alkanut raskaus olikin sitten tuulimuna Selvisi varhaisultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys jo aloitettu. On tää vaan ihan uskomatonta eikä voida ymmärtää miksi jouduttiin kokemaan keskenmeno nyt toistamiseen ja heti ensimmäisen perään nyt puolen vuoden sisään. Ensimmäinen alkanut raskaus viime kesänä keskeytyi 6+1 ja nyt tämä. Onko täällä muita useamman keskenmenon kokeneita? Miten tästä pystyy luomaan vielä toivoa? Pakkohan se vaan on jatkaa yrittämistä, mutta on tämä aika kohtuutonta, epäreilua ja todella surullista joutua kokemaan näin paljon vastoinkäymisiä tämän raskaaksi tulemisen osalta.
Meidän alkanut raskaus olikin sitten tuulimuna Selvisi varhaisultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys jo aloitettu. On tää vaan ihan uskomatonta eikä voida ymmärtää miksi jouduttiin kokemaan keskenmeno nyt toistamiseen ja heti ensimmäisen perään nyt puolen vuoden sisään. Ensimmäinen alkanut raskaus viime kesänä keskeytyi 6+1 ja nyt tämä. Onko täällä muita useamman keskenmenon kokeneita? Miten tästä pystyy luomaan vielä toivoa? Pakkohan se vaan on jatkaa yrittämistä, mutta on tämä aika kohtuutonta, epäreilua ja todella surullista joutua kokemaan näin paljon vastoinkäymisiä tämän raskaaksi tulemisen osalta.
Siis meniköhän mun ovis ohi.. Aloitinkkn testailun jo kp4 koska viimeks ovis testi oli kp8 iha kirkuvan punanen ja oli kyllä ovis oireetkin. Nyt en huomannut niitä, mutta onko tuo kp7 aamun testi jo positiivinen. Jatkoin testailua kun en meinaa uskoo. Siis voiko nää letrot aiheuttaa tän että ovis samantien menkkojen jälkeen, et tuskin kuuria kerennyt loppuun syyvä. Vähä alkaa tuntuu et nää ei sovi mulle. Auttasko jos aloittaa ottaa esim. kp5-9 eikä 3-7. On tää vaikeeta. Nyt oon niin epävarma oliko jo ovis. Ärsyttää!! Nyt siis menossa mulla kp 9.
Mulla kans juili kovasti viime kierrossa (eli eka letrokierto), erityisesti vasemmalla puolella. Olin siis 100% vakuuttunut että vasemmalla nyt ainakin kypsyy joku. No ei, vaan yksi ainut folli kypsy oikealla. Opinpahan siinä olee kuvittelematta tietäväni yhtään mitään :D toivottavasti teillä ultra näyttäis optimaalista satoa (mikä se teillä oliskaan!)Täällä kp8 ja huomenna pitää aloittaa ovistestaus. Maanantaina ultra, jossa tsekataan letrojen vaste. Vähän jännittää kyllä, että mitä sielä on tapahtumassa Mulla kun ei ole ovuloimisen kanssa ollut mitään ongelmaa ja nyt tosiaan juilii molempia munasarjoja. Pelkään, että sielä kypsyy nyt ihan liikaa tavaraa ja inssi perutaan... Mutta ei nyt parane ennakkoon jo ressata, maanantainahan sen näkee
Siis meniköhän mun ovis ohi.. Aloitinkkn testailun jo kp4 koska viimeks ovis testi oli kp8 iha kirkuvan punanen ja oli kyllä ovis oireetkin. Nyt en huomannut niitä, mutta onko tuo kp7 aamun testi jo positiivinen. Jatkoin testailua kun en meinaa uskoo. Siis voiko nää letrot aiheuttaa tän että ovis samantien menkkojen jälkeen, et tuskin kuuria kerennyt loppuun syyvä. Vähä alkaa tuntuu et nää ei sovi mulle. Auttasko jos aloittaa ottaa esim. kp5-9 eikä 3-7. On tää vaikeeta. Nyt oon niin epävarma oliko jo ovis. Ärsyttää!! Nyt siis menossa mulla kp 9.
Täällä kp8 ja huomenna pitää aloittaa ovistestaus. Maanantaina ultra, jossa tsekataan letrojen vaste. Vähän jännittää kyllä, että mitä sielä on tapahtumassa Mulla kun ei ole ovuloimisen kanssa ollut mitään ongelmaa ja nyt tosiaan juilii molempia munasarjoja. Pelkään, että sielä kypsyy nyt ihan liikaa tavaraa ja inssi perutaan... Mutta ei nyt parane ennakkoon jo ressata, maanantainahan sen näkee
Mulla oli ihan samat tunteet! Mullakaan ei mitään ongelmia joten olikin niin jännittävää ja stressaavaa aikaa jotenkin. Ja olikin hirveä pettymys kun siellä ei ollutkaan vielä hirveästi mitään tapahtunut vaikka tuntui siltä että oli jotain kasvukipuja siellä. Ja mullakin tuntui pitkään vasemmalla ja vähän ennen toista ultraa tuntui vihlontaa oikealla. Siellähän se yksi johtofolli sitten olikin loppujen lopuksi
Ei kannata ottaa siis paineita, mutta tietenkin se eka ultra jännittää ja varsinkin kun on inssi tulossa. Toivotan onnea maanantaille
Mäkin suosittelen et jatkat tikuttelua, Anmi-83. Musta tuntui siltä että testit näytti pitkään siltä että seuraavana päivänä ois ovulaatio, mut sit ne yhtäkkiä haaleni ja seuraavana päivänä olikin jo melkein yhtä tummat viivat ja tummeni nopeasti positiiviseks.
Haisuli19, täällä 4DPO, ehkä 5? Mä yritän olla stressaamatta ja ajattelematta, mutta turhaahan se on Sullahan on jo pitkällä piinailut, meinasitko testailla vai odottaa alkaako menkat?
Tässä kierrossa lupasin itelleni että saan alottaa testaillut jo dpo 9 sekä että ihan päivittäin saan testailla ihan mielenkiinnolla siis vaan testailen että jos sattuis niin että olisin raskaaksi nyt tullut että miten se alkaa testeissä näkymään vielä ollut ihan tyhjää