Letrozolin käyttäjiä?

Apua! Lääkärin kanssa oli tänään suunnittelu, ja meillä on inssi jo tässä kuussa! Nyt ootan vaan et menkat alkais ja sit alkaa odotus inssipäivään. Aika paljon pitää vaan saada tehtyä ennen sitä

Meidän alkanut raskaus olikin sitten tuulimuna :sad001 Selvisi varhaisultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys jo aloitettu. On tää vaan ihan uskomatonta eikä voida ymmärtää miksi jouduttiin kokemaan keskenmeno nyt toistamiseen ja heti ensimmäisen perään nyt puolen vuoden sisään. Ensimmäinen alkanut raskaus viime kesänä keskeytyi 6+1 ja nyt tämä. Onko täällä muita useamman keskenmenon kokeneita? Miten tästä pystyy luomaan vielä toivoa? :sad001 Pakkohan se vaan on jatkaa yrittämistä, mutta on tämä aika kohtuutonta, epäreilua ja todella surullista joutua kokemaan näin paljon vastoinkäymisiä tämän raskaaksi tulemisen osalta.

Meidän alkanut raskaus olikin sitten tuulimuna :sad001 Selvisi varhaisultrassa ja lääkkeellinen tyhjennys jo aloitettu. On tää vaan ihan uskomatonta eikä voida ymmärtää miksi jouduttiin kokemaan keskenmeno nyt toistamiseen ja heti ensimmäisen perään nyt puolen vuoden sisään. Ensimmäinen alkanut raskaus viime kesänä keskeytyi 6+1 ja nyt tämä. Onko täällä muita useamman keskenmenon kokeneita? Miten tästä pystyy luomaan vielä toivoa? :sad001 Pakkohan se vaan on jatkaa yrittämistä, mutta on tämä aika kohtuutonta, epäreilua ja todella surullista joutua kokemaan näin paljon vastoinkäymisiä tämän raskaaksi tulemisen osalta.

Otan osaa teidän menetykseenne ❤️
Meillä ensimäinen yritysaikana alkanut raskaus oli tuulimunaraskaus 8/20. Sen jälkeen kolme varhaista keskenmenoa 11/20, 05/21, 11/21. Nyt juuri taukokiertojen jälkeen menossa letrokierto viimeisimmän km jälkeen.

Rehellisesti tällä hetkellä vauvan saaminen syliin asti tuntuu käytännössä utopialta. Jostai sitä kuitenkin repii voimia jatkaa yritystä.
Anna surulle aikaa ja tilaa, et ole kokemuksiesi kanssa yksin :Broken Heart:

Otan osaa suruun! :Broken Heart:

Siis meniköhän mun ovis ohi.. Aloitinkkn testailun jo kp4 koska viimeks ovis testi oli kp8 iha kirkuvan punanen ja oli kyllä ovis oireetkin. Nyt en huomannut niitä, mutta onko tuo kp7 aamun testi jo positiivinen. Jatkoin testailua kun en meinaa uskoo. Siis voiko nää letrot aiheuttaa tän että ovis samantien menkkojen jälkeen, et tuskin kuuria kerennyt loppuun syyvä. Vähä alkaa tuntuu et nää ei sovi mulle. Auttasko jos aloittaa ottaa esim. kp5-9 eikä 3-7. On tää vaikeeta. Nyt oon niin epävarma oliko jo ovis. Ärsyttää!! Nyt siis menossa mulla kp 9.

Liitteet

• 0E94E28F-B9D1-42CA-A1D4-ACBD75809FCA.jpeg
    0E94E28F-B9D1-42CA-A1D4-ACBD75809FCA.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 97

Syvät pahoittelut ja osanotot. On se vain niin väärin ja toivon kovasti että asiat paranee!

Siis meniköhän mun ovis ohi.. Aloitinkkn testailun jo kp4 koska viimeks ovis testi oli kp8 iha kirkuvan punanen ja oli kyllä ovis oireetkin. Nyt en huomannut niitä, mutta onko tuo kp7 aamun testi jo positiivinen. Jatkoin testailua kun en meinaa uskoo. Siis voiko nää letrot aiheuttaa tän että ovis samantien menkkojen jälkeen, et tuskin kuuria kerennyt loppuun syyvä. Vähä alkaa tuntuu et nää ei sovi mulle. Auttasko jos aloittaa ottaa esim. kp5-9 eikä 3-7. On tää vaikeeta. Nyt oon niin epävarma oliko jo ovis. Ärsyttää!! Nyt siis menossa mulla kp 9.

Hmm... Tikutapa vielä ja katso, mihin se kääntyy. Kuvassa näyttää kuin olisi uudestaan vahvistumaan päin. Joillekin tulee kaksi Lh-huippua. Olen ymmärtänyt, että ainakin jälkimmäinen tuottaa ovulaation.

Mutta ymmärrän ärsytyksen!

Olen pahoillani, otan osaa :red-heart:

Mäkin suosittelen et jatkat tikuttelua, Anmi-83. Musta tuntui siltä että testit näytti pitkään siltä että seuraavana päivänä ois ovulaatio, mut sit ne yhtäkkiä haaleni ja seuraavana päivänä olikin jo melkein yhtä tummat viivat ja tummeni nopeasti positiiviseks.

Haisuli19, täällä 4DPO, ehkä 5? Mä yritän olla stressaamatta ja ajattelematta, mutta turhaahan se on :tears: Sullahan on jo pitkällä piinailut, meinasitko testailla vai odottaa alkaako menkat?

Täällä kp8 ja huomenna pitää aloittaa ovistestaus. Maanantaina ultra, jossa tsekataan letrojen vaste. Vähän jännittää kyllä, että mitä sielä on tapahtumassa :Grimacing Face: Mulla kun ei ole ovuloimisen kanssa ollut mitään ongelmaa ja nyt tosiaan juilii molempia munasarjoja. Pelkään, että sielä kypsyy nyt ihan liikaa tavaraa ja inssi perutaan... Mutta ei nyt parane ennakkoon jo ressata, maanantainahan sen näkee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Täällä kp8 ja huomenna pitää aloittaa ovistestaus. Maanantaina ultra, jossa tsekataan letrojen vaste. Vähän jännittää kyllä, että mitä sielä on tapahtumassa :Grimacing Face: Mulla kun ei ole ovuloimisen kanssa ollut mitään ongelmaa ja nyt tosiaan juilii molempia munasarjoja. Pelkään, että sielä kypsyy nyt ihan liikaa tavaraa ja inssi perutaan... Mutta ei nyt parane ennakkoon jo ressata, maanantainahan sen näkee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla kans juili kovasti viime kierrossa (eli eka letrokierto), erityisesti vasemmalla puolella. Olin siis 100% vakuuttunut että vasemmalla nyt ainakin kypsyy joku. No ei, vaan yksi ainut folli kypsy oikealla. Opinpahan siinä olee kuvittelematta tietäväni yhtään mitään :D toivottavasti teillä ultra näyttäis optimaalista satoa :folded: (mikä se teillä oliskaan!)

Mulla viimekierrossa meni vähän näin, alotin testaan jo 8, ja se oli melkeen +, pysyi tosi tummana sen pari päivää, sit haaleni, sit taas tummeni, mutta taas haaleni ja lopulta tosi nopeesti tummeni ja o+ vasta kp 16.. oli jo ihan sellanen fiilis että tuleeko tästä mitään. Lh toki käsittääkseni nousee sekä alku, että loppukierrosta toisilla, mutta ei ei samalla tavalla kuin ovulaation aikaan.

Mutta mutta, jatkaisin vaan testailuja :)

Olen pahoillani :Broken Heart:

Jos et ole jo, täällä on myös km kokeneiden salainen ryhmä, siitä on ainakin itselle ollut kovasti tukea. Meillä tuulimuna, kkm ja kaksi varhaista keskenmenoa.. ja suru ja toivottomuus tulee aaltoina, mutta myös se toiveikkuus. Ja jotenkin sitä silti yrittää. Toipumisprosessit ovat olleet hyvin erilaiset ekan km (eli sen tuulimunan) ja kkm välillä, varhaiset/kemiallisetkin ovat olleet oma juttunsa.

Mulla oli ihan samat tunteet! Mullakaan ei mitään ongelmia joten olikin niin jännittävää ja stressaavaa aikaa jotenkin. Ja olikin hirveä pettymys kun siellä ei ollutkaan vielä hirveästi mitään tapahtunut vaikka tuntui siltä että oli jotain kasvukipuja siellä. Ja mullakin tuntui pitkään vasemmalla ja vähän ennen toista ultraa tuntui vihlontaa oikealla. Siellähän se yksi johtofolli sitten olikin loppujen lopuksi :Relieved Face:
Ei kannata ottaa siis paineita, mutta tietenkin se eka ultra jännittää ja varsinkin kun on inssi tulossa. Toivotan onnea maanantaille :White Smiling Face:

Mulla oli ihan samat tunteet! Mullakaan ei mitään ongelmia joten olikin niin jännittävää ja stressaavaa aikaa jotenkin. Ja olikin hirveä pettymys kun siellä ei ollutkaan vielä hirveästi mitään tapahtunut vaikka tuntui siltä että oli jotain kasvukipuja siellä. Ja mullakin tuntui pitkään vasemmalla ja vähän ennen toista ultraa tuntui vihlontaa oikealla. Siellähän se yksi johtofolli sitten olikin loppujen lopuksi :Relieved Face:
Ei kannata ottaa siis paineita, mutta tietenkin se eka ultra jännittää ja varsinkin kun on inssi tulossa. Toivotan onnea maanantaille :White Smiling Face:

Hyvä kuulla! On kyllä jännää :Grimacing Face: Ja oon tässä laskeskellut, että se ovis osuisi to-pe, onko kellään kokemusta, saako Ovitrellen kinuttua arsenaaliin jos kierron alussa ollut vaan Letrot eikä esim Gonalia..? Sillä saisi mielenrauhan, ettei se ovis nyt vaan osu viikonlopulle.

Noi lääkkeet ei oo mulle millään tapaa tuttuja, mutta kannattaa kokeilla! Kannattaa vähän koittaa siinä vedota jotenkin siihen, että kun tämä on muutenkin niin rankkaa kun yritys kestää, ja teillä tais jäädä viime kerta välistä, niin voisko tolla saada mielenrauhaa. Vois kuvitella että on mahdollista, jos ultran perusteella näyttää lupaavalta :)

Mulla on ovis osunu keskimäärin kp10-13 välille. Viime kierrossa oli tuo tarkastusultra kp11, mikä tuntuu musta vähän myöhäseltä. Ovis olikin sit heti seuraavana päivänä, kp12. Nyt on tarkastusultra torstaina, kp10. Mä en edes tiedä mitä tapahtuis, jos saisinkin sinä aamuna sit ovisplussan :Eyes: kai se ultra silti olis ja inseminaatioaika olis seuraavana päivänä sit. Saati jos se plussa tulis jo ennen sitä ultraa, kp9?! Noh, kyllä sekin siitä sit paljastuis että mitä siitä seurais :P

Mulla oli tänään eka ovistestauspäivä, eli kp9. Niitä digin viivoja kun ei sais tulkita mutta... Siis tosi haaleahan se oli, eli ei taida letrot kyllä ovista ainakaan aikaistaa. Vähän tosin alkaa jo olemaan ovismaista vv, mutta huomennahan sen tilanteen sitten näkee :Face With Ok Gesture:

En tiedä sitten jääkö siitä kiinni, että ennen ei ole pistoslääkkeitä ollut. Et pitäiskö joku "koulutus" käydä läpi, ettei onnistu iskeen sitä ihan väärin :Cat Face With Tears Of Joy: En kyllä usko, et valmiiksi ladatun kynälääkkeen voi kamalan väärin iskeä :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Mäkin suosittelen et jatkat tikuttelua, Anmi-83. Musta tuntui siltä että testit näytti pitkään siltä että seuraavana päivänä ois ovulaatio, mut sit ne yhtäkkiä haaleni ja seuraavana päivänä olikin jo melkein yhtä tummat viivat ja tummeni nopeasti positiiviseks.

Haisuli19, täällä 4DPO, ehkä 5? Mä yritän olla stressaamatta ja ajattelematta, mutta turhaahan se on :tears: Sullahan on jo pitkällä piinailut, meinasitko testailla vai odottaa alkaako menkat?

Tässä kierrossa lupasin itelleni että saan alottaa testaillut jo dpo 9 sekä että ihan päivittäin saan testailla :rolling: ihan mielenkiinnolla siis vaan testailen että jos sattuis niin että olisin raskaaksi nyt tullut että miten se alkaa testeissä näkymään :Smiling Face With Sunglasses: vielä ollut ihan tyhjää :Grimacing Face:

Tässä kierrossa lupasin itelleni että saan alottaa testaillut jo dpo 9 sekä että ihan päivittäin saan testailla :rolling: ihan mielenkiinnolla siis vaan testailen että jos sattuis niin että olisin raskaaksi nyt tullut että miten se alkaa testeissä näkymään :Smiling Face With Sunglasses: vielä ollut ihan tyhjää :Grimacing Face:

Ai että, nytpä olisi kiva jos tulisikin tärppi ja pääsisi näkemään viivan kehittymisen! Mä toivotan ainakin tärppionnea ja pidän peukut pystyssä ja sormet ristissä.
Välillä tuntuu oudolta nähdä postauksia jossa on kuva 7DPO ja selkeä viiva testissä. Jos oikein muistan niin yleensä kiinnittyminen tapahtuisi 10DPO? Tai se on keskimääräinen aika.

Takaisin