Letrozolin käyttäjiä?

Mulla alkoi vihdoin menkat! Marraskuusta asti ollut tauko km takia, on vihdoin ohi :loudlycrying: Parin päivän päästä alkaa siis taas letrot, ja sitten oviksen jälkeen luget. Odotukset ei kyllä oo korkealla, mutta pääseepähän edes yrittämään.

Yhtään ei kannata uskoa noita netin ovislaskureita. Onneksi tajusin tarkistaa kalenterin, eihän se ovis viikonloppuun osunut, kuten vau:n laskuri ennusti. Tänään ovistesti hymyili. Edellisinä päivinä jo pohjustimme ja tänään vielä hommailtiin... Huolimatta sopivista ajoituksista jo valmiiksi vähän pelkään sitä negaa... Pitänee keksiä ihan muuta tekemistä, vähän meinaa masentaa tämä sama... Mutta nyt on kyllä viimeinen kierto pelkkien letrojen varassa, ensi kierrossa täytyy saada jotain muitakin apuja! Ja saanmekin kun vain yksityiselle menemme.

Mulla alkoi vihdoin menkat! Marraskuusta asti ollut tauko km takia, on vihdoin ohi :loudlycrying: Parin päivän päästä alkaa siis taas letrot, ja sitten oviksen jälkeen luget. Odotukset ei kyllä oo korkealla, mutta pääseepähän edes yrittämään.

Ihanaa, kumpa tärppäisi pian!

Mulla sikaistu letroilla ovis viime kierrossa esim. jo kp 9. Syön kertoja kp 3-7. Haluaisin siirtää sitä vähä myöhemmäksi. Auttaisiko jos söisin letroja esim. 5-9. Onko kellään tietoa/ kokemusta

Muokattu viimeksi:
Voi että, olisi kiva jos kaikilla onnistaisi tämä kierto!

Mulla oli tänään uudestaan ultra ja tällä kertaa sieltä löytyi 20 mm follikkeli oikealta puolelta ja kohdun limakalvokin oli kasvanut kivasti. Aikamoisen kasvuspurtin tehnyt kun tiistaina oli vain 8-9 mm follikkelit :Weary Cat Face: Olisi ollut vain kiva jos olisi ollut kaksi, tuo yksi kun kuitenkin normaalistikin tulee. Mutta mutta, tämäkin on parempi kuin ei mitään. Nyt vain positiivista ovulaatiotestiä kehiin.

Heips.

Näitä ketjuja tullut seurattua viimeaikoina jonkin verran tosin vain lukemismielessä. Rauhoittavaa huomata ettei ole ainut näiden ongelmien kanssa. Itsellä selittämätön lapsettomuus "diagnoosi" eli kaikki molemmilla hyvin, mut ei sit kuitenkaan näköjään kun inssi edessä. Huomenna alkaa eka letro kuuri ja inssi vissiin sit seuraavalla viikolla näillä näkymin. Yksityiselle siirryttiin kun julkisella niin pirun hidasta. Saa nähdä mitä tapahtuu

Pokahontas: Tervetuloa! Ootteko kuitenkin julkisella jonossa, ja odotellessa käytte yksityisellä? Voin tosi hyvin ymmärtää tuon ratkasun. Tässä kaikki pienetkin hidasteet tuntuu niin tuskallisilta!

Summerlemonillekin tervetuloa, en tainnut tässä välissä kommentoida! Onneksi oli hyvän näköistä ultrassa!

Mä eilen otin vikat lugesteronit, nyt odotan että niiden vaikutus lakkaa ja menkat alkaa. Sit pääsee ilmottautumaan seuraavaan hoitokierrokseen, ja nappailemaan taas letroja. :P ainakin viime kierrossa olin yllättynyt, ettei tullut oikeen mitään oireita. Sama oli noiden lugesteronien kanssa, oli itseasiassa oikeen erityisen oireeton kierto. Toivottavasti seuraavassakin kierrossa kypsyisi yksi täydellinen folli, ja toivottavasti inssissä olisi parempi määrä eteenpäin liikkuvia kavereita kuin viimeksi, että olisi optimaaliset mahdollisuudet ensi kerralla! Mutta nyt pitää vaan rauhassa odotella... Argh :D

Joo siis ei olla varsinaisesti inssijonossa julkisella, kun saatiin vasta suunnitteluaika toukokuulle. Lyhykäisyydessään: tutkittu lokakuussa viimesen kerran, pyydettiin odottaa huhtikuuhun kun tulee 2v täyteen. Vuoden vaihteessa soitin et haluan lähetteen nyt ja sain sen, mutta vasta toukokuulle. Kysyin voinko käydä koleilee inssejä yksityisel ja julkiselta tuli vastaus, että ok ja peru toukokuun aika, jos tärppää sitä ennen. Yksityisellä sain viikon päähän soitosta tuon saman suunnitteluajan ja päästään nyt heti tästä nyt alkaneesta kierrosta tekee inssi.

Täällä kp 4, eli toinen päivä letroja. Eli ei oikein mitään kerrottavaa, mutta tulinpahan nyt ilmoittelemaan itsestäni :tears:

Miten täällä menee? :red-heart:

Mulla kp 3 ja 1.letro tässä kierrossa. Lisäks otin kaikkia poppakonsteja käyttöön: maca jauhetta, omenaviinietikkaa, greippii, vehnäalkio öljyä ja tilauksesta odotellaan valmistetta missä siveydenpuu uutetta. Käyttänyt lisäksi e-epaa, foolihappoo ja q10

Mulla kp 3 ja 1.letro tässä kierrossa. Lisäks otin kaikkia poppakonsteja käyttöön: maca jauhetta, omenaviinietikkaa, greippii, vehnäalkio öljyä ja tilauksesta odotellaan valmistetta missä siveydenpuu uutetta. Käyttänyt lisäksi e-epaa, foolihappoo ja q10
Mä jostain englanninkieliseltä sivustolta luin varoituksia letrosta ja siitä siveydenpuu-uutteesta. Ilmeisesti toimivat jotenkin toisiaan kumoavasti. Eli kannattaa koittaa vähän tuosta yhdistelmästä lukea ennen kuin käyttää!

Luin nyt myös, että useammalla sivustolla suositellaan välttämään greipin syöntiä letrozolikuurin aikana. Greippihän vaikuttaa estrogeeniin, samoin kuin letrot. Varmaan paras idea olis varmistaa lääkäriltä, mitkä vippaskonstit on turvallisia letrojen kanssa! Monien vippaskonstien taustalla kuitenkin yleensä on tavoite vaikuttaa hormoneihin, ja samaa tekee lääkkeellinen hoito. Eli kannattaa varmistaa, ettei vahingossa pilaa sitä lääkkeen toimintaa niillä muilla!

Samaa itsekin muistelen että tässä ketjussa olisi aikaisemmin puhuttu greipistä ja letroista. Greippi ilmeisesti vaikuttaa estrogeenin tuotantoon. Itekin sitä joskus litkin ja tuntui limoihin vaikuttavan lisäävästi. Tosin ei tuntunut parantavan mahdollisuuksia vaikka kolme kiertoa join sitä, oli silti hyvää :tears:
Nurppu kyllä sanoi jo tuossa hyvin aiemmin että kannattaa varmistaa mitä voi käyttää ihan varmuuden vuoksi.

Jahas se olisi kp2 ilta ja huomenna eka letro naamaan. Niillä ei varmaan ole väliä mihin aikaan päivästä syö? Pistän dosettiin muiden "aamulääkkeiden" (Thyroxin, d-vitamiini ja foolihappo) joukkoon ja katotaan mitä tää kierto toisi tullessaan.

Ensimmäinen "hoitokierto." Letrot ja inssi. Ottaa päähän, että tää meni tähän. Mutta huhtikuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen ja keskenämme tästä ei tullut lasta eikä paskaa, niin pakko se kai on lääketieteen apuun turvautua.

Jahas se olisi kp2 ilta ja huomenna eka letro naamaan. Niillä ei varmaan ole väliä mihin aikaan päivästä syö? Pistän dosettiin muiden "aamulääkkeiden" (Thyroxin, d-vitamiini ja foolihappo) joukkoon ja katotaan mitä tää kierto toisi tullessaan.

Ensimmäinen "hoitokierto." Letrot ja inssi. Ottaa päähän, että tää meni tähän. Mutta huhtikuussa tulee kaksi vuotta yritystä täyteen ja keskenämme tästä ei tullut lasta eikä paskaa, niin pakko se kai on lääketieteen apuun turvautua.
Mä ainakin ymmärsin että päivänajalla ei väliä, ja mäkin päädyin aamulla ottaa.

Welcome to the club, tuskin kukaan meistä täällä ilomielin on, mutta näillä mennään.

Mä en testannut tässä kuussa ovista, koska koen sen ahdistavaksi ja stressaavaksi (en tiedä miksi). Letroilla ovis on ollu aina aika lailla kiertopäivänä 10-12. Ja niin varmasti oli nytkin migreeneistä päätellen, mutta oli silti kevyempi fiilis kun en testannut. Mut ei silti tärpännyt ja menkat alkaakin n. 5 päivän päästä. Sitten onkin aika soittaa Dextraan ja sopia uusi suunnitteluaika, ja katotaan mitäs sitten. Se toki jännittää että mikäs on se seuraava vaihe :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: onko teille ehdotettu jotain muuta jo, jos letrot ei tuokkaan toivottua lopputulosta?

Mulla oli tuo sama fiilis, oli kova pala kun alkoi olla selvää, ettei ilman lääketiedettä onnistu. Myöhemmin olen pikkuhiljaa tullut sinuiksi asian kanssa. Tervetuloa letrokerhoon, myös muille uusille! Toivottavasti letrot tuovat toivotun tuloksen kaikille.

Takaisin