Letrozolin käyttäjiä?

Täällä kolmas letrokierto menossa, inssiin ei päästä kesätauon vuoksi, mutta aiotaan olla kotona ahkeria. :hilarious: Yhtenä päivänä tosin unohdin ottaa letron, :bag: mutta en jatkanut sitten kuitenkaan kp8 asti, kun vissiin minulla se ovis yleensä tapahtuu.

Täällä meidänkin mökillä on vieraita, joten vessaan on juostu salaa kuppien ja tikkujen kanssa täälläkin. Ja puuhailtu saunakamarissa saunomisen yhteydessä. :hilarious: Nyt on semmoset limat, että ovis lienee torstaina. Onneksi vieraat lähtee ennen sitä. :wink :angelic:

Elämä pyörii tän millon on ovis - ajatusten ympärillä. Vähän ärsyttää, kun se rajoittaa reissusuunnitelmia, mutta en halua haaskata yhtään kiertoa.

Mahtavaa, Hallakko, että letrot auttoivat! Pikkulintu123, pahoittelut ettei kuitenkaan sitten tullut pysyvää plussaa. Hyvä asenne sinulla uuteen kiertoon.

Mulla oli tullut molemmille puolille kypsyneet pallukat ja irrotuspiikillä ne irrotettiin ja nyt jännittää että voiko tulla kaksoset.Raskaustesti oli heti plussaa monen vuoden yrittämisen jälkeen.

Kyllä tässäkin ketjussa on kaksoset saanut/saaneita :)

Letrozolella kaksosraskauden riski ei oo ihan niin suuri kuin esim Clomifenilla mut onhan noita tässäkin ketjussa ollut :happy: Itellä sama kuin Onnenomenalla et olisin ihan hepuleissa riskiraskauden takia jos sattus kaksosia pukkaamaan :rolleyes:
Tosin, nyt kun tää on tämmöstä omanlaistaan hankalaa, niin kaksosilla lapsiluku olis kerrasta täynnä :grin

Tammenterho. Näin lääkärinikin kertoi. Ekassa raskautta yrittäessäni oli käytössä clomifem ja terolut. Silloin tuli joka kierrossa 2 kypsynyttä munasolua.

Letrotzol kypyttänyt 1x kierto.

Mulla oli esikoista yrittäessä letrot käytössä eikä seuranta ultraa josta ois nähnyt monta kypsynyt. Mutta luulen että kaksi joista toinen ei sitten pidemmälle edennyt kun silloin oli alkuraskaudessa veristä vuotoa ja hieman hyytymiä myös. Kävin vasta nt ultrassa jossa yksi sikiö. Nyt tässä toisessa luomu raskaudessa ei ole ollut veristä vuotoa ollenkaan. En tiedä varmaksi onko mutta omaa spekulointia vain :hilarious:

Tässä kierrossa ei laitetakaan ovitrelleä, katotaan irtoaako ilman sitä. Gyne oli sitä mieltä, että ovitrelle vasta sitten kun kypsytetään munasolu pistoksilla, eli ei letrojen kanssa ovitrelleä.. Tiedä sitten miksi, mut näillä mennään.

En ookkaan hetkeen tänne kirjoitellut. Meillä oli sitten eilen ensikäynti TAYSissa. Jäi ihan ok fiilikset, ultrassa näkyi että ovulaatio olisi ihan juuri tuloillaan ja lääkäri antoi reseptin Pregnyliin jonka sitten eilen illalla pistin:wideyed: jatkosta puhuttiin sen verran että syksyn/talven aikana aletaan miettiä inssin mahdollisuutta jos sitä ennen ei ole tärpännyt ja nostettiin letrojen annostusta niin että joka toinen päivä otan kaksi tablettia.

Pakko kyllä sen verran vielä sanoa että lääkäri oli kyllä omasta mielestä ehkä hieman tympeän oloinen enkä hänestä oikein näin ensi kerran jälkeen kauheasti pitänyt:shifty: mutta hoitaja joka näytti pistoksen laiton oli kyllä aivan ihana:smiley-angelic003

Huhhuh. Nyt on kyllä jännät paikat! Käytiin eilen ensimmäistä kertaa julkisella puolella ensikäynnillä ja sovittiin seuraavaan kiertoon letrot + inssi. Tänään kp25 ja dpo13 illalla plussasin ensimmäistä kertaa ikinä tässä vuoden yrityksen aikana. Haalea viiva oli näkyvissä kolmessa eri testissä ja kuitenkin selkeästi erotettavissa. Menkat ei ole vielä myöhässä, joten toki tiedostan että kaikki on vielä mahdollista, mutta tämä on jo iso voitto meille kun ei ole minkäännäköistä viivaa ollut koskaan ennen näkyvissä. :) Olen jotenkin ihan puulla päähän lyöty nyt :D

Huhhuh. Nyt on kyllä jännät paikat! Käytiin eilen ensimmäistä kertaa julkisella puolella ensikäynnillä ja sovittiin seuraavaan kiertoon letrot + inssi. Tänään kp25 ja dpo13 illalla plussasin ensimmäistä kertaa ikinä tässä vuoden yrityksen aikana. Haalea viiva oli näkyvissä kolmessa eri testissä ja kuitenkin selkeästi erotettavissa. Menkat ei ole vielä myöhässä, joten toki tiedostan että kaikki on vielä mahdollista, mutta tämä on jo iso voitto meille kun ei ole minkäännäköistä viivaa ollut koskaan ennen näkyvissä. :) Olen jotenkin ihan puulla päähän lyöty nyt :D

Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista! :smiley-angelic003

No niin, LH+ pärähti tikkuun torstaina, kuten ounastelin limoista. Eli inssiin ei keretty ennen kesätaukoa,mutta ei nyt haitannut. Loma lienee tehnyt hyvää, kun ei ole tällaisia ovislimoja ollut varmaan puoleen vuoteen. Seksikään ei ole ollut pakkopullaa, päinvastoin. Siitä ne piinapäivät sitten käynnistyivät, tänään dpo1. Täytyy nauttia lomasta ja olla ajattelematta enempiä. Kyllä se sitten joskus dpo10 taas alkaa jännittää...

Käski huomenna pistämään, mutta ei ehdi tilata apteekkiin, joten menee keskiviikkoon.

Kohdunlimakalvo oli vain 6mm, jäi mietityttämään että onkohan liian ohut..

Muokattu viimeksi:
Onnea Hallakko. Toivottavasti pieni pysyisi matkassa.

Onnea LH+ onnenomena. Lomalla on varmasti suotuisa vaikutus kaikkeen.

Zemppiä pikkulintu. Saadaan se + sinnekkkin.

Zemppiä kaikille tasapuolisesti ja onnea yritykseen!

Täällä kp 19/ dpo 7. Tissit ja nännit todella kipeät, kipeämmät kun viime kierrossa. Varmaan lomalla vaikutus kehoon. Tuntu oviskin voimakkaammalta kaikkine muine oireineen. :smiley-ashamed004:smiley-angelic001

Kiitos Kizu ja Onnenomena! Kyllä se nyt toistaiseksi ainakin näyttää siltä, että raskaana ollaan :) Tänään olisi pitänyt alkaa menkat ja olen saanut vahvistuneita viivoja perjantaista asti (olen joka päivä testaillut :D). Tänään tein ensimmäisen kerran digitaalisen testin ja se näytti "raskaana 2-3". On se jännä miten tuon digitaalisen testin kautta asia jotenkin konkretisoituu eri tavalla! Raskausoireina on tähän mennessä ollut painon/paineen tunnetta, pientä "tylppää" vatsakipua ja muutenkin omalaatuisia tuntemuksia alavatsalla/melkein kyljen puolella, pienimuotoista selkäkipua, heikotusta/etovaa oloa jos ei syö riittävän usein ja jostain syystä iltapäivisin alkanut pääkipu/väsymys/heikotus.

Tämä oli nyt meidän kolmas letrokierto. Letroista selkeästi voi olla apua, sillä aiemmin ei ole omalla kohdallani edes haamuviivaa näkynyt. Ja ainakin se on nyt todistettu, että voin tulla raskaaksi. Olen kovasti pelännyt, ettei se olisi edes mahdollista. Toivomme todella, että kaikki menee hyvin loppuun asti <3 Tsemppiä kovasti kaikille ja kiitos vertaistuesta!

Takaisin