Letrozolin käyttäjiä?

Kiitos kysymästä!:angelic: oon täällä lukenut hiljaisena teidän viestejä samalla kun itse piinaillut.

Itsellä menossa tällä hetkellä KP 30, viime kierrossa menkat alkoi KP 32. Oireita on jos jonkinlaisia, osa vähän kummallisia normimenkkoja ajatellen. En tiedä sitä tarkkaa ovulaatiopäivää, mutta teen testin varmaan muutamien päivien päästä, jos ei menkat ala :) tein yhden testin KP27, mutta se oli selvä nega. Onneksi nyt on ollut niin kivat ilmat, että on saanut ajatuksia muualle ja aika mennyt suhteellisen nopeaa. Mutta huomaa heti kun alkaa tulla jotain oireita niin samantien aika pysähtyy :woot:

Tsemppiä kaikille uusiin kiertoihin ja pikkulinnulle toivotan viivan vahvistumista :happy:

Pikkulintu, toivottavasti lähtis vahvistumaan :happy: Näytti jo tossa kuvassa vahvemmalta se ylin ku edeltävä päivä :happy: Jospa sitä vaan olis nyt sitä ihtiään!

Kizu tsempit uuteen kiertoon! :Heartpink

Hallakko tsemppiä piinapäiviin! :happy:

Move88, voi ei :sorry: Toivottavasti nyt pistokset tuottaa tulosta ja seuraava kierto nappais mukaan pienen :Heartpink

Täällä kp4 ja vuoto loppumassa. Kaks päivää vuosi hyvinkin runsaasti ja eilen enää ei juurikaan. :scratch Letrot aloiteltu, pitäis käydä tilaamassa Pregnyl apteekkiin. :bounce
Nielutulehdusta pukannut nyt, kunnon peitteet kurkussa. Veikkaan virusperäiseksi kun pojalla kesäflunssa oli tällä viikolla ja koronatesti sillä nega, minä kun en oo käyny missään enkä tavannut ketään niin tuskinpa koronaakaan on :silent
Toivottavasti sairastelu ei tässä vaiheessa vaikuttais tän kierron ovikseen tai mahdolliseen tärppiin… Vaikkei usko kovin kova siihen tärppiin olekaan.

Mites Amemoksen piinapäivät?

Pikkulintu, Plussa se on :love017 Onnea ja vahvistumista viivalle! :love017

Amemos jänniä päiviä! Voi kun nyt tulis plussa sinnekin :cheers Keli kun on hyvä niin päivät menee nopsempaan, allekirjotan ton, että oireet hidastaa ajankulun kyllä matelemaan :grin

Mä epäilen, että mitä jos onkin vielä ovitrellen tekosia toi:confused004

No ihan pieni mahdollisuus sille on, mutta tuo näyttää kuitenkin jo vahvistuneen. Huomenna varmaan näkee vahvistuu no, tai ylihuomenna. Toiv sulla samoja testejä mielellään vielä :p

No ihan pieni mahdollisuus sille on, mutta tuo näyttää kuitenkin jo vahvistuneen. Huomenna varmaan näkee vahvistuu no, tai ylihuomenna. Toiv sulla samoja testejä mielellään vielä :p

Yks pc testi on, mutta apteekin omaa ei, mut ois yliopiston apteekin.. Mies osti sen, kun pyysin apteekin raskaustestiä ja siellä ei siis ollut muita

Muokattu viimeksi:
Pc testi haalenemaan päin,hyvä että viivaa edes näkyy.. sit tossa yliopiston apteekin testissä näkyy aika samanlainen haamu kuin eilisessä apteekkarin testissä.

https://aijaa.com/xUN8yg
https://aijaa.com/LgAPwy
https://aijaa.com/0gemyS
Siis tosi hankala saada kuvia, vaikka livenä punertava viiva näkyy ihan ilman tirkistelyä ym :eek:

Täytyy tänään hakea apteekista yks tai kaks testiä ja katsoa onko huomenna täysin nega. Jos vaan maltan, etten tee jo päivällä:hilarious:

Muokattu viimeksi:
Pc testi haalenemaan päin,hyvä että viivaa edes näkyy.. sit tossa yliopiston apteekin testissä näkyy aika samanlainen haamu kuin eilisessä apteekkarin testissä.

https://aijaa.com/xUN8yg
https://aijaa.com/LgAPwy
https://aijaa.com/0gemyS
Siis tosi hankala saada kuvia, vaikka livenä punertava viiva näkyy ihan ilman tirkistelyä ym :eek:

Täytyy tänään hakea apteekista yks tai kaks testiä ja katsoa onko huomenna täysin nega. Jos vaan maltan, etten tee jo päivällä:hilarious:

Noissa näkyy kyllä.. hmm, osta juu ainakin pari :grin tuosta on kyllä nyt hankala sanoa kuinka käy, ei auta kun jatkaa testailuita.. onko oireita?

Tänään on kyllä ollut niin menkkamaista kipua, ilmavaivoja ja alavatsassa paineen tunnetta. Eiköhän ne menkat ala ja runsaina..

Käytätkö niitä lugeja tai jotain? Älä lopeta vielä ellei kuuri jo loppunut..onhan nuokin raskausoireita..onko menkat myöhässä vielä?

Käytätkö niitä lugeja tai jotain? Älä lopeta vielä ellei kuuri jo loppunut..onhan nuokin raskausoireita..onko menkat myöhässä vielä?

Joo lugeja, gyne käski käyttämään kp 35 asti, ja jos silloin nega niin sitten lopetan, ellei vuoto ala aikaisemmin siis. Ma-ke pitäs menkat alkaa kaiken järjen mukaan.
Tarkoitus on käyttää lugeja tukemassa alkuraskautta, eli jos raskaudun niin jonkun aikaa vielä käytän .

Tänään en tee raskaustestiä, ehkä keskiviikkona sitten seuraavaksi. Luulisi, että jos silloin tulee yhtään toista viivaa, niin ei ainakaan enään johtuisi ovitrellestä..

Pakko oli kuitenkin ovistestiä uittaa ja tasavahvat viivat tuli.:nailbiting:
Ja joo, tiedän ettei niihin voi luottaa, että meinaisi raskautta :hilarious:

Tänään en tee raskaustestiä, ehkä keskiviikkona sitten seuraavaksi. Luulisi, että jos silloin tulee yhtään toista viivaa, niin ei ainakaan enään johtuisi ovitrellestä..

Pakko oli kuitenkin ovistestiä uittaa ja tasavahvat viivat tuli.:nailbiting:
Ja joo, tiedän ettei niihin voi luottaa, että meinaisi raskautta :hilarious:

Kyllä voi meinata raskauttakin :p höh en malta odottaa sun testiä :hilarious:

Mä tein tänään ainokaisen testin joka kotoa löytyi... ovulaatiotesti. :grin Näytti selvää positiivista. Nyt odottelen huomiseen, että saan ostettua raskaustestin ja testata oikeasti :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tänään kp33. Jännää!!

Liitteet

• ovutesti.jpg
    ovutesti.jpg
    366.1 KB · Katsottu: 94
Mä tein tänään ainokaisen testin joka kotoa löytyi... ovulaatiotesti. :grin Näytti selvää positiivista. Nyt odottelen huomiseen, että saan ostettua raskaustestin ja testata oikeasti :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Tänään kp33. Jännää!!

Onko sulla mikä dpo nyt? Uskon, että vahva plussa tulee :)

Mä just mietin, et mulla oli silloin keskiviikkona 9.6 sitä veristä vuotoa, joka tais olla ovulaatiovuoto.. Niin jos noin ajattelen, niin miten nyt lasken mun dpo? Onks keskiviikko nolla vai yksi :hilarious:

Onko sulla mikä dpo nyt? Uskon, että vahva plussa tulee :)

Mä just mietin, et mulla oli silloin keskiviikkona 9.6 sitä veristä vuotoa, joka tais olla ovulaatiovuoto.. Niin jos noin ajattelen, niin miten nyt lasken mun dpo? Onks keskiviikko nolla vai yksi :hilarious:

No en oikeen tiedä varmasti, kun tässä kierrossa en tehnyt ovulaatiotestejä ja se ultra peruuntui. Limojen perusteella uskon, että oli ovu oli KP 17 (6.6) eli nyt olis se DPO16.

Oisko sulla nyt siis dpo13? Eikös se torstai olisi dpo 1 :happy:

Tein äsken testin, just ja just erottaa toisen viivan.. No huomenna verikoe, mutta eiköhän oo vaan ollut yritystä ja menkat pian alkaa.. Tuskin kiinnittyminen olis niin paljon myöhemmin ollut, että vahvistuisi enään.

No uuteen kiertoon varmaan pian!

Tänään cb digiin raskaana 2-3 viikkoa!:sad010 :angel7 huh huh. Kyllä se vaan täytyy sanoa, että kyllä "se joku" tunne vaan tulee.

Mä niin toivon plussatuulia teille kaikille sielunsiskoille ❤️ käyn täällä kurkistelemassa välillä miten teillä menee. Älkää luovuttako!

Nyt täytyy vaan toivoa, että kaveri pysyy matkassa :)

Takaisin