Kiitos kysymästä!:angelic: oon täällä lukenut hiljaisena teidän viestejä samalla kun itse piinaillut.
Itsellä menossa tällä hetkellä KP 30, viime kierrossa menkat alkoi KP 32. Oireita on jos jonkinlaisia, osa vähän kummallisia normimenkkoja ajatellen. En tiedä sitä tarkkaa ovulaatiopäivää, mutta teen testin varmaan muutamien päivien päästä, jos ei menkat ala :) tein yhden testin KP27, mutta se oli selvä nega. Onneksi nyt on ollut niin kivat ilmat, että on saanut ajatuksia muualle ja aika mennyt suhteellisen nopeaa. Mutta huomaa heti kun alkaa tulla jotain oireita niin samantien aika pysähtyy
Tsemppiä kaikille uusiin kiertoihin ja pikkulinnulle toivotan viivan vahvistumista
Itsellä menossa tällä hetkellä KP 30, viime kierrossa menkat alkoi KP 32. Oireita on jos jonkinlaisia, osa vähän kummallisia normimenkkoja ajatellen. En tiedä sitä tarkkaa ovulaatiopäivää, mutta teen testin varmaan muutamien päivien päästä, jos ei menkat ala :) tein yhden testin KP27, mutta se oli selvä nega. Onneksi nyt on ollut niin kivat ilmat, että on saanut ajatuksia muualle ja aika mennyt suhteellisen nopeaa. Mutta huomaa heti kun alkaa tulla jotain oireita niin samantien aika pysähtyy
Tsemppiä kaikille uusiin kiertoihin ja pikkulinnulle toivotan viivan vahvistumista
Pikkulintu, toivottavasti lähtis vahvistumaan Näytti jo tossa kuvassa vahvemmalta se ylin ku edeltävä päivä Jospa sitä vaan olis nyt sitä ihtiään!
Kizu tsempit uuteen kiertoon!
Hallakko tsemppiä piinapäiviin!
Move88, voi ei Toivottavasti nyt pistokset tuottaa tulosta ja seuraava kierto nappais mukaan pienen
Täällä kp4 ja vuoto loppumassa. Kaks päivää vuosi hyvinkin runsaasti ja eilen enää ei juurikaan. Letrot aloiteltu, pitäis käydä tilaamassa Pregnyl apteekkiin.
Nielutulehdusta pukannut nyt, kunnon peitteet kurkussa. Veikkaan virusperäiseksi kun pojalla kesäflunssa oli tällä viikolla ja koronatesti sillä nega, minä kun en oo käyny missään enkä tavannut ketään niin tuskinpa koronaakaan on
Toivottavasti sairastelu ei tässä vaiheessa vaikuttais tän kierron ovikseen tai mahdolliseen tärppiin… Vaikkei usko kovin kova siihen tärppiin olekaan.
Mites Amemoksen piinapäivät?