Letrozolin käyttäjiä?

Onnea Amemos!! :love017 Ihanaa! :Heartpink

Pikkulintu, tsemppiä :Heartpink

Täällä letrot loppu ja kp8. Lievää nipistelyä eilen oikealla puolella, eiköhän siellä joku munis kasva, toivottavasti ainakin.
Miehellä tänään näytteenanto, kauankohan lie menee tuloksissa. Meinasin alotella varmaan huomenna CB dualilla aamutikuttelua ja pitää Pregnyl hakea apteekista :happy: ja sit voi alotella talletuksia kun ei tarvii pidättäytyä enää näytettä varten :hilarious:

Tässä tää päivänen testi
https://aijaa.com/DYtbQ8

Huomenna sit verikoe..
En ymmärrä, miks on noin haamu, miks ei vaan anna negaa..?! Viime viikon testeihin en osaa sanoa onko tässä eroa..
Mutta eikö pitäisi olla jo nega, jos vertaa noita viime viikon testejä.
Mulla hajoo pää kohta näihin, antais vaan sen negan niin voisin lugetkin lopettaa

Onnea Amemos!! :love017 Ihanaa! :Heartpink

Pikkulintu, tsemppiä :Heartpink

Täällä letrot loppu ja kp8. Lievää nipistelyä eilen oikealla puolella, eiköhän siellä joku munis kasva, toivottavasti ainakin.
Miehellä tänään näytteenanto, kauankohan lie menee tuloksissa. Meinasin alotella varmaan huomenna CB dualilla aamutikuttelua ja pitää Pregnyl hakea apteekista :happy: ja sit voi alotella talletuksia kun ei tarvii pidättäytyä enää näytettä varten :hilarious:

Sulla kun on toi irroituspiikki käytössä, niin vaatiiko se aina uä tutkimuksen ennen kuin pistät?

Pikkulintu kyllä tuo plussalta näyttää enkä usko että se Ovitrellestäkään enää on :confused004 Toivottavasti verikokeen tulokset näkisit omakannasta sit ees ennen maanantaita! Hcg-määritys tulee yleensä muutamassa tunnissa, etenkin jos näyte otetaan paikassa jossa se analysoidaankin :gen014
Toivottavasti olis nyt sitä ihtiään ja kaikki kunnossa :Heartpink

Mulla on nyt ollu kaks kiertoo seurantaultra ja nyt 1-2 kiertoo ilman seurantaa kun lääkkeet toimii suht tasaisesti. Nyt saan siis heti O+ aikaan pistää Pregnylin ilman ultraa :happy:

Sai sen sentään tilattua apteekkiin soittamalla, ei tarvinnu käydä erikseen (niillä ei varastossa, ollu viimeksikään):happy: Huomenna soittoaika miehen tuloksista, sovittiin että lääkäri soittaa mulle miehen sijasta kun ei kuulemma halua tietää kesken työpäivän huonoja uutisia (pelkää niitä tulevan) :happy:

Tässä tää päivänen testi
https://aijaa.com/DYtbQ8

Huomenna sit verikoe..
En ymmärrä, miks on noin haamu, miks ei vaan anna negaa..?! Viime viikon testeihin en osaa sanoa onko tässä eroa..
Mutta eikö pitäisi olla jo nega, jos vertaa noita viime viikon testejä.
Mulla hajoo pää kohta näihin, antais vaan sen negan niin voisin lugetkin lopettaa

Voi olla kemiallinen kun ei vissiin(?) Ole vahvistunut oikein..?:sorry:
tai sit nousee hcg tosi hitaasti ja kaikki hyvin :smiley-angelic001

Voi olla kemiallinen kun ei vissiin(?) Ole vahvistunut oikein..?:sorry:
tai sit nousee hcg tosi hitaasti ja kaikki hyvin :smiley-angelic001

Tätä mäkin mietin, mut luulis että olis sit jo vuoto alkanut tai edes testi nega.
Vaikee sanoa myös sitä mihin asti mulla ovitrelle vaikutti, jos onkin vaikuttanut maanantsille asti eli 2vk

Hieno juttu @Anemos ja onnea! Kuinka mones letrokierto toimi sinun kohdallasi ja kuinka kauan on yritystä takana?

Täällä oli taas tosi kovat oviskivut pari päivää, ovisplussa pamahti kp 12. Pientä jomottelua oli kp 11, mutta kp12-13 oli kovia munasarjakipuja. Jännä kun viime kierrossa ei kovia kipuja ollut ja ekassa letrokierrossa kivut olivat tosi selvät. Nyt tosiaan ekaa kertaa pienempi letroannostus ja kovemmat kivut. Tiedä näistä sitten. :D Tänään alkoi Cyclogest 10-päivän kuuri. Ja ei kun odotellaan... :D

Hieno juttu @Anemos ja onnea! Kuinka mones letrokierto toimi sinun kohdallasi ja kuinka kauan on yritystä takana?

Täällä oli taas tosi kovat oviskivut pari päivää, ovisplussa pamahti kp 12. Pientä jomottelua oli kp 11, mutta kp12-13 oli kovia munasarjakipuja. Jännä kun viime kierrossa ei kovia kipuja ollut ja ekassa letrokierrossa kivut olivat tosi selvät. Nyt tosiaan ekaa kertaa pienempi letroannostus ja kovemmat kivut. Tiedä näistä sitten. :D Tänään alkoi Cyclogest 10-päivän kuuri. Ja ei kun odotellaan... :D

Kiitos!
Toisesta letrokierrosta nyt tärppäsi. Ensimmäisessä petipuuhien ajoitus oli vähän metsässä, että eipä siitä paljon voinut mitään odottaakaan. Mulla on siis PCO tausta ja nykyisen miehen kanssa reilu vuosi yritettiin ilman letroja. Mutta kun ei ovuloi niin eipä sitä ole voinut raskaaksi tulla.. Tsemppiä sulle tämän kierron piinailuun! ❤️

Pikkulintu, tsemppiä odotteluun! :Heartpink

omaanapaa;
Oi miten helpottunut olenkaan! :happy093
Miehen siemennesteanalyysin tuloksissa kaikki kunnossa! :love017 Ihanaa saada kertoa hällekin kaiken olevan ok, kun sitä niin kovin on jännittänyt :happy:
Lääkäri totesi että jos ei ala letroilla raskaus niin inseminaatio olis seuraava askel, mutta näillä näkymin jos ovulaatio lääkkeillä onnaa ja analyysin tulos on kunnossa, onnistuminen vois olla mahdollista :smiley-angelic003

Zemppiä pikkulinnulle ja onnea meille kaikille uuteen kiertoon:angelic:.

Täällä kp 9 ja tikuttelu käynnissä.:3some

Mites muilla on kontrolliUÄ ? Mulle sanottiin että niitä ei enään tarvita, koska 1 letrokierrossa vaste oli hyvä ja progesteroni arvo oli erinomainen.:anyone.

Tsemppiä uuteen kiertoon pikkulinnulle ja toki kaikille muillekin :love017

Kizu, mulla ei kans nyt tässä seuraavaan 1-2 kiertoon oo seurantaultraa kun vaste ollut hyvä.

Täällä kp11 ja digiin tyhjää ympyrää, oli kyllä niiiiin pienellä pidätykselläkin kun keskellä yötä piti käydä huussissa etten ihmettele :hilarious: mies hakee pistoneulat kotoa tänään mökille, niin saan sitten O+ tullessa pistää. Kosteampaa on ja nännit arat, eiköhän se ovis oo sieltä tuloillaan :angelic: Tallettelutkin aloitettu.

Zemppiä pikkulinnulle ja onnea meille kaikille uuteen kiertoon:angelic:.

Täällä kp 9 ja tikuttelu käynnissä.:3some

Mites muilla on kontrolliUÄ ? Mulle sanottiin että niitä ei enään tarvita, koska 1 letrokierrossa vaste oli hyvä ja progesteroni arvo oli erinomainen.:anyone.

Mulle kans sanottiin, että ei tarvi uä kun vaste oli hyvä. Mulla nyt soittoaika gynelle ens torstaina, siinä kysyn että tarviiko tulla. Veikkaan että haluaa ultrata, jos tässä kierrossa ovitrelleä meinaan pistää.

Pikkulintu kävitkö siellä verikokeissa? Tulokset vissiin maanantainako? :happy: Mut joo, ekasta kunnon vuotopäivästä kierron alku ja jos alkaa 18 jälkeen ni sitä seuraava päivä on se kp1.

Digiin välähti vilkkuvaa hymyä, jospa se kohta alkais olla oviskin käsillä :angelic: Eilen illalla pistelyä oikealla, josta oviksen pitäiskin tällä kertaa tulla jos mennään vuorotteluperiaatteella :hilarious: viimeksi tuli o+ kp13 ja nyt kp12 joten ehkä se alkaa tosiaan säännöllistyä tuo kierto:smug:

No nyt se digi antokin jo pysyvän hymyn! :smiley-bounce012
JESS!!
Eli kolmas todistettu O+ yritysaikana ja tallettelut on menneet nappiin, mies tyytyväinen normaalista siemennesteanalyysin tuloksesta ja juhannus mennyt mukavasti rentoutuen mökillä :cool14 Jesssss!! Pregnylin pistin äsken eli nyt dpo-1 ja huomenna lähtölaskenta kahden viikon piinaan :hilarious:

Hauskinta tässä tämänkertasessa oviksen metsästyksessä on ollut kun ollu muutakin porukkaa mökillä ja joutuu sniikkailemaan huussiin tikkujen ja kupin kanssa :laughing021

Ja ihanaa, että CB Dual riitti kuin riittikin koko paketti kahteen kiertoon :dance008

Tänään cb digiin raskaana 2-3 viikkoa!:sad010 :angel7 huh huh. Kyllä se vaan täytyy sanoa, että kyllä "se joku" tunne vaan tulee.

Mä niin toivon plussatuulia teille kaikille sielunsiskoille ❤️ käyn täällä kurkistelemassa välillä miten teillä menee. Älkää luovuttako!

Nyt täytyy vaan toivoa, että kaveri pysyy matkassa :)

Paljon onnea! :smiley-bounce016

Takaisin