Letrozolin käyttäjiä?

Onnea Hallakko mahtavaa! :happy::happy:

Mä kävin tänään omalla gynellä varhaisultrassa tsekkaamassa onko mitään nähtävissä ja siellä näkyi epämääräinen pieni möykky viikolla 6+0, jolla sydän kuitenkin jo sykki. La siirtyi maaliskuun alkuun.

Tsemppiä kaikille näihin kiertoihin - toivotaan plussatuulien jatkoa :smiley-angelic003

Kiitos Kizu ja Onnenomena! Kyllä se nyt toistaiseksi ainakin näyttää siltä, että raskaana ollaan :) Tänään olisi pitänyt alkaa menkat ja olen saanut vahvistuneita viivoja perjantaista asti (olen joka päivä testaillut :D). Tänään tein ensimmäisen kerran digitaalisen testin ja se näytti "raskaana 2-3". On se jännä miten tuon digitaalisen testin kautta asia jotenkin konkretisoituu eri tavalla! Raskausoireina on tähän mennessä ollut painon/paineen tunnetta, pientä "tylppää" vatsakipua ja muutenkin omalaatuisia tuntemuksia alavatsalla/melkein kyljen puolella, pienimuotoista selkäkipua, heikotusta/etovaa oloa jos ei syö riittävän usein ja jostain syystä iltapäivisin alkanut pääkipu/väsymys/heikotus.

Tämä oli nyt meidän kolmas letrokierto. Letroista selkeästi voi olla apua, sillä aiemmin ei ole omalla kohdallani edes haamuviivaa näkynyt. Ja ainakin se on nyt todistettu, että voin tulla raskaaksi. Olen kovasti pelännyt, ettei se olisi edes mahdollista. Toivomme todella, että kaikki menee hyvin loppuun asti :Heartred Tsemppiä kovasti kaikille ja kiitos vertaistuesta!

Voi onnea! :wav

Onnea Hallakko mahtavaa! :happy::happy:
Mä kävin tänään omalla gynellä varhaisultrassa tsekkaamassa onko mitään nähtävissä ja siellä näkyi epämääräinen pieni möykky viikolla 6+0, jolla sydän kuitenkin jo sykki. La siirtyi maaliskuun alkuun.

Tsemppiä kaikille näihin kiertoihin - toivotaan plussatuulien jatkoa :smiley-angelic003

Hienoa, onnea sykkeen löytymisestä! Se onkin tärkeä virstanpylväs, sillä 70% kaikista keskenmenoista on tuulimunia. Keskenmenon riski on sinulla nyt huomattavasti pienempi, jo ennen rv12.

Onnea Hallakko ja Amemos :love017

Täällä dpo8-9 ja outoja oloja on ilmassa - liekö vaan ”pms” oiretta :grin mut sisäinen termostaatti taitaa olla rikki, mä oon herkkä kuumuudelle mut tänään 27-29°c lämmintä ja ei hikipisaraakaan :hilarious: tissit on ku mitkäkin ilmapallot ja nännit arat, välillä vihloo koko rintaa - rintsikat on ihan täynnä sitä ihtiään taas :hilarious: Alavatta on hellänä ja lievää ummetuksentapasta taitas olla kans ilmassa :grin Väsyttää ihan julmetusti… Ja tää turvotus - en ees alota valitusta siitä. :laughing021

Tammenterho, melkein samoissa ollaan. Sulla kuulostaa kyllä lupaavalta!

Täällä dpo5. Ei kyllä oireita ole juuri ollut. Vähän alavatsan särkyä, mutta sitä on aina. Muu menee helteen piikkiin. Mutta kolmas letrokierto siis. Vähän olen toiveikas jo siksikin, että loma on rentouttanut todella. Yritän kuitenkin olla laskematta päiviå ja nauttia lomasta vielä.

Onnenomena, täällä kans kolmas letrokierto! Melkein samoissa siis todellakin :grin Koitahan todella nauttia vielä lomasta! Ja nyt kun kelitkin on hellineet lomalaista :thumright

Mää palasin maanantaina 2,5kk saikun jälkeen töihin ja se ei mennyt kovin putkeen. Pyysin esimiestä hoitamaan järjestelmät toimiviksi ennen paluuta, mutta eipähän ne toimineet kuin vasta eilen puoliltapäivin :facepalm:

Mutta takaisin saappaasta kukkaruukkuun, nää siis silleen lupaavia oireita et melkeen toivo nousee ja syyhyäis jo tikut tuolla vessan kaapissa :facepalm: Mut onhan se turhan aikasta jos on huomenna vasta dpo9-10, ja sit monta päivää miettiä oliko vaiko eikö :hilarious:
Toisaalta pelkää sitä pettymystä, et ”verilöylyyn” päättyy tämä odotus, toisaalta on ollu kumman rauhassa ja miettimättä (tähän asti) missä mennään :grin

Täällä kaikki oireet rinta/ nännikipu jne loppu kun seinään. Alle viiko ja alotellaan siis uutta kiertoa. :shifty: kp 21/ dpo 9

Hurjasti lähettelee teille muille plussatuulia ja vauvalimaa:cheers:love7.

Onnenomena, täällä kans kolmas letrokierto! Melkein samoissa siis todellakin :grin Koitahan todella nauttia vielä lomasta! Ja nyt kun kelitkin on hellineet lomalaista :thumright

Mää palasin maanantaina 2,5kk saikun jälkeen töihin ja se ei mennyt kovin putkeen. Pyysin esimiestä hoitamaan järjestelmät toimiviksi ennen paluuta, mutta eipähän ne toimineet kuin vasta eilen puoliltapäivin :facepalm:

Mutta takaisin saappaasta kukkaruukkuun, nää siis silleen lupaavia oireita et melkeen toivo nousee ja syyhyäis jo tikut tuolla vessan kaapissa :facepalm: Mut onhan se turhan aikasta jos on huomenna vasta dpo9-10, ja sit monta päivää miettiä oliko vaiko eikö :hilarious:
Toisaalta pelkää sitä pettymystä, et ”verilöylyyn” päättyy tämä odotus, toisaalta on ollu kumman rauhassa ja miettimättä (tähän asti) missä mennään :grin

Melkein enemmän samassa ei kyllä siis voisi mennä! :grin

No hö, ikävä kuulla, ettei töissä oltu asioita järjestelty.

Joo, lomasäät on kyllä mitä parhaat. Ainut, että rupeaa huolettamaan mustikoiden tilanne, kun olen intohimoinen mustikan kerääjä... Saisi vähän sataa. Mutta sää on näiden vauvansaantijuttujen lisäksi asia, johon ei itse voi vaikuttaa... Joten paras ottaa rennosti.

Täällä kaikki oireet rinta/ nännikipu jne loppu kun seinään. Alle viiko ja alotellaan siis uutta kiertoa. :shifty: kp 21/ dpo 9

Hurjasti lähettelee teille muille plussatuulia ja vauvalimaa:cheers:love7.

Onko muulloin tarkoittanut, että tulee nega? Olisiko vielä toivoa? :shy:

Onko muulloin tarkoittanut, että tulee nega? Olisiko vielä toivoa? :shy:

Joo, aina kierto noudattanut samaa kaavaa. Ovulaation jälkeen alkaa nänni ja rinta kipu ja loppuu n viikkoa ennen kuukautisten alkua.

Mulla letrotzoleilla kierto vakiintunut 26pv. Tämänkin tiedon valossa näillä oireilla varaudun uuteen kietoon. Mikäli kuukautiset ei ala 14.7, niin teen testin.

Pregnylistä voi tulla turvotusta mut kyllä tää hellekin tekee - voi jösses miten itelläkin on turvotusta! :hilarious:

Nyt menee omanapailuksi… :sorry:
Dpo9 tuli tippa kirkasta verta, jonka sit ajattelin voivan olla kiinnittymisvuotoa kun kaks viimesintä kiertoa on ollu pyyhintävuotoa dpo11-13. Se jäi siihen yhteen pisaraan ja sen jälkeen ei näkynyt tippaakaan, ees pyyhkiessä. Nännien arkuus lisääntyi ja turvotus, vihlonnat ja kaikki mahdolliset mitä oli jo ennen dpo9, vaikka normisti ne loppuu sit ku pyyhintävuoto alkaa. Toivohan tästä nousi :sorry:

Testasin perjantaina dpo10 sitten negan, jossa näky hyyyyyyyyyvin kuvitellusti jotain mutta mielsin vielä negatiiviseksi. Eilen dpo11 testissä olikin sitten jo hyvin haalea haamu! :wideyed:

Päätin jättää lisää testaamisen alkuviikkoon, et jos vuoto ei nyt sit alkaiskaan ja tänään dpo12/kp25/27heräsin armottomaan nännien arkuuteen. Ei pyyhintävuotoa eikä tiputtelua, jes!

Muutama tunti myöhemmin pisara kirkasta verta sitten housuissa asti :arghh: Ja nyt on tiputtelemalla tullut rusehtavaa loppuillan. Eiköhän se sit huomenna vaihdu kp1 ja yk12, neljäs letrokierto… Toki on ”aikaista” sanoo mitään kun kunnon vuoto ei oo alkanut ja tiputteluakin voi olla raskaudessakin mutta…

Mulla on niiiiiin pettynyt olo :sad010 Pitääköhän se vaan harkita luovuttamista, kun ei tää tästä näytä onnistuvan. Hormonit pistää kropan ihan sekasin ja mielen kanssa. Ehkä into yrittää tulee taas takasin oviksen tienoilla mut nyt on just semmonen olo et heitän kirveen nurkkaan ja yritän hyväksyä etten ehkä kuitenkaan saa sitä toista lasta :sad015

Pregnylistä voi tulla turvotusta mut kyllä tää hellekin tekee - voi jösses miten itelläkin on turvotusta! :hilarious:

Nyt menee omanapailuksi… :sorry:
Dpo9 tuli tippa kirkasta verta, jonka sit ajattelin voivan olla kiinnittymisvuotoa kun kaks viimesintä kiertoa on ollu pyyhintävuotoa dpo11-13. Se jäi siihen yhteen pisaraan ja sen jälkeen ei näkynyt tippaakaan, ees pyyhkiessä. Nännien arkuus lisääntyi ja turvotus, vihlonnat ja kaikki mahdolliset mitä oli jo ennen dpo9, vaikka normisti ne loppuu sit ku pyyhintävuoto alkaa. Toivohan tästä nousi :sorry:

Testasin perjantaina dpo10 sitten negan, jossa näky hyyyyyyyyyvin kuvitellusti jotain mutta mielsin vielä negatiiviseksi. Eilen dpo11 testissä olikin sitten jo hyvin haalea haamu! :wideyed:

Päätin jättää lisää testaamisen alkuviikkoon, et jos vuoto ei nyt sit alkaiskaan ja tänään dpo12/kp25/27heräsin armottomaan nännien arkuuteen. Ei pyyhintävuotoa eikä tiputtelua, jes!

Muutama tunti myöhemmin pisara kirkasta verta sitten housuissa asti :arghh: Ja nyt on tiputtelemalla tullut rusehtavaa loppuillan. Eiköhän se sit huomenna vaihdu kp1 ja yk12, neljäs letrokierto… Toki on ”aikaista” sanoo mitään kun kunnon vuoto ei oo alkanut ja tiputteluakin voi olla raskaudessakin mutta…

Mulla on niiiiiin pettynyt olo :sad010 Pitääköhän se vaan harkita luovuttamista, kun ei tää tästä näytä onnistuvan. Hormonit pistää kropan ihan sekasin ja mielen kanssa. Ehkä into yrittää tulee taas takasin oviksen tienoilla mut nyt on just semmonen olo et heitän kirveen nurkkaan ja yritän hyväksyä etten ehkä kuitenkaan saa sitä toista lasta :sad015

Voi ei. Toivottavasti ei ylly vuoto. Että olisi vain alkuraskauden vuotoa. :smiley-angelic001 Toivon niin kovasti!

Jos jaksat, tule kertomaan tilanteesta huomenna.

Takaisin