Letrozolin käyttäjiä?

Nyt dpo 10 kp 26/29?
Raskaustesti ei vieläkään ole puhdas nega, näytti omaan silmään samaa haamua kuin eilen.. Nyt tässä alkaa jo jännittämään, tuleeko negaa ollenkaan. Noh huomenna uusi testi taas:hilarious:

@pikkulintu123 toivottavasti nyt alkaa tuosta vahvistumaan :smiley-angelic001

@kizu tsemppiä kipujen kanssa ja uuteen kiertoon :Heartred mitkä suunnitelmat sulla oli tälle kierrolle?

täälläkin kp1 kolkuttelee. mä luulen että se on huomenna. mullahan ois ens kierrolle suunnitelmana kokeilla komboa gonal + ovitrelle + luget (ja inssi), joten se ei virallisesti enää mee tän ketjun asioihin :rolleyes: käyn kurkkimassa täällä kuitenkin :)

@kizu Ok, tsemppiä kovasti sinne! Ja tottakai muillekin omiin kiertoihin ja tilanteisiin :)

Kävin juuri ultrassa ja nyt pienemmällä Letrojen annostuksella tilanne näytti oikein hyvältä. 22mm johtofolli oikealla, limakalvo n. 9mm ja kaikki näytti muutenkin kuulemma oppikirjamaiselta :D Tänään ovistestiin tuli vilkkuva hymynaama ja veikkaan ovista huomiseksi. Loppukiertoon sitten taas Cyclogest 10 päivää. Tässä vaiheessa kiertoa on aina oikein positiiviset fiilikset, mutta mulle toi lähes kahden viikon loppukierron piinailu tuntuu jotenkin niiiiin pitkältä ja fiilikset ehtii lähes aina muuttua pessimistisiksi. Pitää yrittää keksiä paljon tekemistä ja koittaa olla miettimättä liikaa kierron vaiheita :)

Täällä kolmas letrokierto loppui ja menkat alkoi, kp1 huomenna. Ens kierto mennään sitten gonalilla.

Ei negaa, mutta ei viivan vahvistumistakaan, taitaa olla kyllä vähän haaleampi haamu kuin eilen.. o_O

En tiedä, miten paljon on vaikutusta, kun eilen tein aamun ekasta pissasta testin, ja nyt oli n. 2h rakossa, koska yöllä joutui käymään pissalla. :grin

Vielä ois yksi pc testi huomiselle, ja sitte pari apteekin omaa ens viikolle jos ei tule puhdasta negaa..

Muokattu viimeksi:
Oon kyllä melko varma, että raskaana en ole. Ahdistaa kun testi ei anna puhdasta negaa, vaikka ohjeissa luki, että 10 päivän ajan voi antaa väärän positiivisen tuloksen. Mulla nyt jo 12 päivää

Oon kyllä melko varma, että raskaana en ole. Ahdistaa kun testi ei anna puhdasta negaa, vaikka ohjeissa luki, että 10 päivän ajan voi antaa väärän positiivisen tuloksen. Mulla nyt jo 12 päivää

Saatko kuvaan? Mullakin 11-12 päivää lääkkeestä näkyi aavistus jotain, sekä pc saattaa antaa viivanpaikkaakin. Lääkäri sanoi että lääke voi näkyä yli 10pvää.

Saatko kuvaan? Mullakin 11-12 päivää lääkkeestä näkyi aavistus jotain, sekä pc saattaa antaa viivanpaikkaakin. Lääkäri sanoi että lääke voi näkyä yli 10pvää.

Ei oo viivanpaikkoja nämä. En jaksa yrittää saada kunnon kuvaa, sen verran haamuisia ovat. Eilen laitoin kuvan, niin siitä voi katsoa, tän päivän mielestäni aavistuksen haaleampi

Ei oo viivanpaikkoja nämä. En jaksa yrittää saada kunnon kuvaa, sen verran haamuisia ovat. Eilen laitoin kuvan, niin siitä voi katsoa, tän päivän mielestäni aavistuksen haaleampi

Kyllä vielä mahdollisuus plussaan viivojen puolesta :scratch
Onko mitään oloja? Jos 12 pvää pistämisestä niin onkohan nyt jo dpo13?

Pikkulintu, toivottavasti lähtis vahvistumaan :happy: Näytti jo tossa kuvassa vahvemmalta se ylin ku edeltävä päivä :happy: Jospa sitä vaan olis nyt sitä ihtiään!

Kizu tsempit uuteen kiertoon! :Heartpink

Hallakko tsemppiä piinapäiviin! :happy:

Move88, voi ei :sorry: Toivottavasti nyt pistokset tuottaa tulosta ja seuraava kierto nappais mukaan pienen :Heartpink

Täällä kp4 ja vuoto loppumassa. Kaks päivää vuosi hyvinkin runsaasti ja eilen enää ei juurikaan. :scratch Letrot aloiteltu, pitäis käydä tilaamassa Pregnyl apteekkiin. :bounce
Nielutulehdusta pukannut nyt, kunnon peitteet kurkussa. Veikkaan virusperäiseksi kun pojalla kesäflunssa oli tällä viikolla ja koronatesti sillä nega, minä kun en oo käyny missään enkä tavannut ketään niin tuskinpa koronaakaan on :silent
Toivottavasti sairastelu ei tässä vaiheessa vaikuttais tän kierron ovikseen tai mahdolliseen tärppiin… Vaikkei usko kovin kova siihen tärppiin olekaan.

Mites Amemoksen piinapäivät?

Move88: Letroilla jatkuu normaalisti. ilmeisesti 4. letrokierron jälkeen yhdistetään inseminaatio tähän.

Kiitos zempeistä kaikille:smiley-angelic003. Samaa takaisin:happy093.:Heartblue

Takaisin