Letrozolin käyttäjiä?

Tuli haalea viiva, selvästi kuitenkin erottuu.. Pitäskö tässä nyt tehdä testejä joka päivä, vai teenkö esim dpo10 seuraavan?
Mulle on myös lähete hcg verikokeeseen, milloin se olisi hyvä ottaa, että näyttäisi oikein, gyne ei tästä maininnut mitään.. Mulla vielä sellanen tilanne, että ensiviikolla en pääsisi kuin loppuviikosta..

En tiedä tarviiko verikoetta..ehkä sit jos haamuilee pitkään, tai jos vaan haluut tietää onko hcg hyvä. Ehkä joskus dpo14-16..
Testejä nyt joka pvä jos haluut :)
 
@pikkulintu123 mulle ainakin ohje inssin jälkeen oli, että testiä kehiin kahden viikon päästä, aikaisintaan dpo14. toki mulla ei ollu ovitrellea tai muuta joka nostaisi hcg:tä. ajattelisin että sille verikokeelle vois olla ens viikolla loppuviikosta ihan sopiva aika :)

täällä ei oikeestaan muuta ku flunssaoireita, typerä kesäflunssa :dead: dpo10 jo menossa. kohta pitäis jotain alkaa tuntua, jos on alkaakseen. no joo rintoihin tulee sellasia pakotushetkiä, mutta ne on ihan satunnaisia.
 
Eipä oo viiva eilisestä juurikaan muuttunut, kp27/31 ja dpo12-13 :sorry: eiköhän tässä ootella sit vaan vuotoa ja vaihtumista yk11 ja 3. Hoitokiertoon. Typerintä on, et lauantaina alko kuvottava olo joka vielä jossain määrin jatkuu. Nännien arkuuskin on vielä läsnä ja tissit turvoksissa - kaipa nää sit on vaan jotain menkkoja edeltäviä oireita vaikka viimetteeks nännien arkuus ja turvotus katoskin muutamaa päivää ennen vuotoa.

Harmittaa. Harmittais toki varmaan menkkojen alkaessakin vaikken olis testannutkaan. Mies saa käydä näytteen antamassa tässä piakkoin, tuleepa sekin tutkittua. Maaliskuun vauvaa siis yrittämään seuraavaksi. Osuis LA mun synttäreille ens kierrossa… :rolleyes:

Pikkulintu, komppailen, hyvin ens viikon lopulla hcg on hyvä aika ottaa ja nyt voi vaikka joka päivä testata jos siltä tuntuu. 14 päivää on se ”virallinen ohje” että pistämisestä testi, ja mulle gyne sanoi et jos olis tuolloin nega niin sit joka 2. Pv kunnes menkat tai plussa.
 
Heips, oliko täällä muita joilla lapsettomuuden takana. PCOS JA/ TAI ENDOMETRIOOSI? itseltäni löytyy nuo molemmat.

Olen ottanut jo yhteyttä hoitavaan tahoon ja pyytänyt pääsyä lantion alueen magneettikuvaukseen ja kovempia kipulääkkeitä. Nyt käytössä miranax ja Panadol. Kivut sietämättömän kovia silti. :sorry:
 
Nyt oli pikkuhousun suojaan tullut, ehkä jotain punertavan rusehtavaa.. Sellaista etten oo varma minkä väristä on, alkaakohan menkat jo nyt tehdä tuloa.. :meh:
 
Kizu, täällä pcos. :happy: Endossa kyllä varmaan kivut on ihan omaa luokkaansa :dead: tsemppiä!

Pikkulintu, mikäs dpo? Jos olis kiinnittymisvuotoa :happy:


Täällä mennään mieli maassa. Pyyhkiessä näkynyt hailukkaa ja nyt runsastumaan päin, eli eiköhän se vuoto sieltä ala, eli huomenna olis sit kp1 :meh: Ehkä ens kierrossa sitä malttaa ootella yli sen dpo11-12 ennenko tökkii yhdenyhtä testiä. Tai siihen että vuoto olis myöhässä… Nyt näillä spekseillä gynen veikkaus osu oikeeseen ja ovis oli kp13-14 yönä, mikä toisaalta ihan positiivista. :shy:

Täällä siis aluillaan (todennäkösesti huomenna) yk11 ja 3. Hoidollinen kierto :happy:
Mies saakin soitella ajan siemennestenäytteeseen vielä tän viikon aikana, kattoo mihin lie ajan saa.

Inocapsit itellä jatkuu raskausvitamiinien lisäksi ja miehellä käytössä Inoman. Luulen että tossa on ihan riittävästi troppeja lääkitysten päälle :hilarious:
 
Täällä kp 25/dpo 13 menkkoja ei näy kivuista huolimatta. Testejä en oo enää tehnyt, kun on niin 100 varmaolo että se vuoto alkaa kyllä pian.:dead:

Sais kyllä alkaa pian, niin pääsi aloittelee uutta kiertoa jne.o_O


Zempit kaikille.:angelic:
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kp 26/dpo 13 menkkoja ei näy kivuista huolimatta. Testejä en oo enää tehnyt, kun on niin 100 varmaolo että se vuoto alkaa kyllä pian.:dead:

Sais kyllä alkaa pian, niin pääsi aloittelee uutta kiertoa jne.o_O


Zempit kaikille.:angelic:


Tee ihmeessä testi, se voi yllättää positiivisesti:grin
 
@kizu voi kunpa olis sitä :smiley-angelic001

mä heräsin useamman kerran yöllä ja yhden kerran siihen tunteeseen, että varmasti en ole tästä kierrosta raskautunu :meh: masentavaa. nyt aamulla ei taas niin mustavalkoisesti tunnu siltä, mutta kahdella edellisellä kerralla oon kyllä tässä vaiheessa jo tuntenu/aavistanu että jotain poikkeavaa on meneillään... toki flunssa voi peittää alleen oireita, mutta silti. no, dpo11 eli vielä pitää viikonloppuun odotella.
 
Kiitos kannustuksesta kaikille.:smiley-angelic003
Vuotoa havaittavissa, ei vielä hurjasti... Mutta varmaan huomenna on virallisesti kp 1:finger005:devil07.

Zemppiä piinailijoille ja uuteen kiertoon lähtijöille. Toivon kaikille plussatuulia. :happy093.:love7:dummy::dummy1:
 
Mulla on alavatsa turvonnut ja pinkeä, käsin ku kokeilee niin oikeen tuntuu kovemmalta, painoakin tullut melkein kilo viikossa. :wideyed::shifty:
Tiiän kyllä, että on vaan turvotuksesta, mutta niin ahdistavaa, ärsyttää kun se vuosia sitten oleva syömishäiriö edelleen kummittelee. Vielä kun on muuten melko hoikka, niin pienikin turvotus heti näkyy ja alkaa ahdistamaan mua..
Pelottaa jos tässä raskautuu, niin miten kestän taas sen vatsan kasvun, esikoisen aikana onneksi neuvola tuki hyvin mua asian kanssa.
 
Onko niin, että perjantaina ohjeen mukaan voisin tehdä "luotettavasti" raskaustestiä? Viime ma siis laitoin piikin.
Kun ohjeissa lukee "Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana voit saada väärän positiivisen tuloksen"

En kyllä luota vaikka näyttäisi haamua, ennen kuin kunnolla vahvistuu, tänään näkyi vielä tosi haalea viiva, veikkaan että huomenna voisi olla jo nega
 
Pikkulintu, periaatteessa joo, etenkin nyt kun oot testannut jo tähän mennessä et on poistumassa viiva testistä. Mulle gyne asetti ”virallisen testipäivän” viimesessä kahdessa kierrossa 14-15vrk irrotuspiikin pistämisestä, eli sulla se olis sit näillä laskuilla ma-ti. Toki voi jotain näkyäkin jo pe-su välillä jos niikseen :happy: Etenkin jos on vahvistumaan päin verrattuna nyt näihin haaleneviin testeihin.
Ja mitä tulee siihen painonnousuun ja/tai turvotukseen niin ota tukea tosiaankin vastaan. Tuo ”loppukierron” turvotus tosiaankin lienee vaan nestettä, eli ei hätiä mitiä :Heartpink

Kizu, no hitto! Tsemppiä uuteen kiertoon:Heartpink

Täällä tosiaankin kp1, ja vuoto runsasta (enemmän ku aiemmin) ja melkoset kivut on. Miehen simppanäyte ens viikolla, jota se pelkää jo nyt :rolleyes:
 
Äskeinen testi oli jo niin haalea, hyvä että viiva edes näkyi. Nyt sitten odotellaan viivan vahvistumista, jos näyttää vielä ens viikon lopulla negaa, niin lopetan luget ja uusi kierto käyntiin. (ellei menkat ala lugejen läpi)

Olo on kyllä sellainen, että en usko raskaana olevani o_O

Tammenterho91, tsemppiä uuteen kiertoon, jospa se olis teidän kierto! :Heartred
 
@kizu Mitä magneettikuvauksessa sun kohdalla siis tarkemmin tutkitaan? Mulla on ollut ihmeellistä lantion/alavatsan lähes jatkuvaa kipua/paineen tunnetta viime syyskuusta asti ja itse myös nyt menossa magneettikuviin. Mulla ei ole todettu endoa tai muuta vastaavaa, vaikka kovista menkkakivuista olen aina kärsinyt. Gynet olleet sitä mieltä että jos menee särkylääkkeillä ohi niin ei ole endoa.

Täällä kolmas letrokierto vedetty ja huomenna seurantaultra. Kiva nähdä mitä siellä tällä kertaa on tapahtunut hieman pienemmällä annostuksella. Toisaalta myös jännittää että onko nyt hyvä tilanne kun kerran annostusta vähennettiin. Tarkoitus olisi kaiketi saada loppukiertoon nyt tuki.
 
@kizu Mitä magneettikuvauksessa sun kohdalla siis tarkemmin tutkitaan? Mulla on ollut ihmeellistä lantion/alavatsan lähes jatkuvaa kipua/paineen tunnetta viime syyskuusta asti ja itse myös nyt menossa magneettikuviin. Mulla ei ole todettu endoa tai muuta vastaavaa, vaikka kovista menkkakivuista olen aina kärsinyt. Gynet olleet sitä mieltä että jos menee särkylääkkeillä ohi niin ei ole endoa.

Täällä kolmas letrokierto vedetty ja huomenna seurantaultra. Kiva nähdä mitä siellä tällä kertaa on tapahtunut hieman pienemmällä annostuksella. Toisaalta myös jännittää että onko nyt hyvä tilanne kun kerran annostusta vähennettiin. Tarkoitus olisi kaiketi saada loppukiertoon nyt tuki.

"Lantion alueen magneettikuvaus (MRI) on tarpeellinen, jos epäillään ns. syvää endometrioosia eli pesäkkeitä, jotka sijaitsevat emättimen ja peräsuolen välissä tai suoliston pinnalla. Myös ennen leikkausta magneettitutkimus voi olla aiheellinen, jotta voidaan varautua leikkauksen laajuuteen."

Mulla on psos ja endo DG. Lääkityksinä miranaxia ja parasetamolia. Ei auta. Kivut suoraan verrannollisia synnytyspolttoihin.:angry4
Aika jännä vastaus/ ajatus lääkäriltä.:salut nyt lääkäri määräs tramalia tarvittaessa otettavaksi. Hurja lääke sekin... Mahtavaa että olet menossa kuviin! Itsekkin odotan "innolla". Kivut niin massiiviset, et kyl pelkään et jtn sieltä löytyy. Ehkä jopa operoitavaa. .
 
Täällä ei vieläkään kp 1. Vähän tuhruaa, muttei tuu edes siteeseen. Saas nähdä meneekö tää kierto tässä, kun ei vuoto ala. En kyllä pahalla tahdolla saa näistä vuodoista määriteltyä kp1. Toivon et alkais kunnolla. Töissä jäätävä stressi ja nää pcos ja Endo sotkemassa kuvioo. :dontknow

MUOKS. Vuoto nyt illalla lisääntymään päin. Ehkä huomenna jo kp 1!
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top