Letrozolin käyttäjiä?

Miten muilla jotka ootte laittaneet irroituspiikkiä, niin kauan hcg on näkynyt testissä? Mietin vaan, millon testaisin uudelleen, kun maanantaina sen laitoin.. Pe oli raskaustesti vielä melko tumma positiivinen..
 
Miten muilla jotka ootte laittaneet irroituspiikkiä, niin kauan hcg on näkynyt testissä? Mietin vaan, millon testaisin uudelleen, kun maanantaina sen laitoin.. Pe oli raskaustesti vielä melko tumma positiivinen..

Mulla näkyi kai jopa 11 päivää.. mutta monilla näkyy 7-10pvää
 
Okei. Kokeilen ehkä tiistaina tehdä testin, jos ois silloin jo nega.
Nyt vielä kun luget käytössä, niin mahdollisista oireista ei voi tietää johtuuko lugeista, vai oisko tärpännyt kun niin samoja oireita voi tulla. :hilarious:

Itsellä kyllä nyt sellaset fiilikset, että toisaalta en haluaisi nyt vielä raskautua, ollut sen verran inhottava viikko taas (mies myöhään töissä ja hänellä omia menoja, joten oon hoitanut lasta töiden ohella yksin..) Mies kyllä lupaili, että asiat muuttuu, mutta haluaisin oikeasti nähdä muuttuuko ne ja jos, niin sitten saisi uusi vauvakin tulla. Tuntuu, että mies saa vapaata ym aina kun vaan itse niin päättää, (olettaa että mä aina joidan lasta) mä muutenkin 99% pyöritän meidän arkea ja oon lapsen kanssa, tää esikoinen on kyllä niin äititakiainen :grin :Heartred

Mulle tulee myös huono omatunto, kun ajattelen että olisi ihana saada edes yksi ilta vain olla, vaikka kai äiditkin saa joskus haluta vapaata ilman huonoa äidin mainetta..

Esikoinen jo 2,5v eikä oo vielä kertaakaan ollut yötä isän kanssa, mummolassa kyllä on. Eli jos saan vapaa illan, niin saa myös mies koska lapsi menee silloin mummolaan hoitoon.

Anteeksi avautuminen..
 
Okei. Kokeilen ehkä tiistaina tehdä testin, jos ois silloin jo nega.
Nyt vielä kun luget käytössä, niin mahdollisista oireista ei voi tietää johtuuko lugeista, vai oisko tärpännyt kun niin samoja oireita voi tulla. :hilarious:

Itsellä kyllä nyt sellaset fiilikset, että toisaalta en haluaisi nyt vielä raskautua, ollut sen verran inhottava viikko taas (mies myöhään töissä ja hänellä omia menoja, joten oon hoitanut lasta töiden ohella yksin..) Mies kyllä lupaili, että asiat muuttuu, mutta haluaisin oikeasti nähdä muuttuuko ne ja jos, niin sitten saisi uusi vauvakin tulla. Tuntuu, että mies saa vapaata ym aina kun vaan itse niin päättää, (olettaa että mä aina joidan lasta) mä muutenkin 99% pyöritän meidän arkea ja oon lapsen kanssa, tää esikoinen on kyllä niin äititakiainen :grin :Heartred

Mulle tulee myös huono omatunto, kun ajattelen että olisi ihana saada edes yksi ilta vain olla, vaikka kai äiditkin saa joskus haluta vapaata ilman huonoa äidin mainetta..

Esikoinen jo 2,5v eikä oo vielä kertaakaan ollut yötä isän kanssa, mummolassa kyllä on. Eli jos saan vapaa illan, niin saa myös mies koska lapsi menee silloin mummolaan hoitoon.

Anteeksi avautuminen..

Kyllä sunkin kuuluis saada omaa aikaa!
Oot varmaan puhunut miehelle tosta, mitä sanoo siihen? Ja haluaako toista lasta yhtä paljon? Jos haluaa, niin sais kyllä näyttääkin sen..aloittaa vaikka sillä että sinä pääset vapaalle :)
 
Kyllä sunkin kuuluis saada omaa aikaa!
Oot varmaan puhunut miehelle tosta, mitä sanoo siihen? Ja haluaako toista lasta yhtä paljon? Jos haluaa, niin sais kyllä näyttääkin sen..aloittaa vaikka sillä että sinä pääset vapaalle :)

Joo oon puhunut, sanoo aina et "saat sä mennä", mut sitten ku oikeesti ois esim jotkut juhlat, niin joko mennään molemmat tai sitten mies vaan, ja mä jään lapsen kanssa. Mulla ei kauheasti oo omia kavereita, et yleensä ne on sit yhteisiä ja enemmän miehen kavereita niin en kehtais mennä ja mies jäisi kotiin.

Joo mies haluaa myös toisen, hänellä myös kamala työ stressi ja onneksi nyt vaihtuu syyskuussa työpaikka ja sanoo että silloin pystyy paremmin olla meidän arjessa ja hoitaa lasta. Tätä odotan, että tapahtuuko muutos oikeasti.
 
Pikkulintu, komppaan nyt Jannn melko vahvasti! Tottakai sullekin kuuluu omaa aikaa. Joskus toki sen joutuu oikeasti sanomaan vähän painokkaammin, suunnittelemaan/kertomaan et nyt on mulla tekemistä X päivänä ja aikaan X.
Tiiän tunteen, kun itellä ei oo just kavereita kovinkaan paljoa niin ei se helppoa ole suunnitella. Mut jospa vaikka joskus mies lähtis lapsen kanssa sinne mummolaan ja saisit vapaaillan?
Mulla pojan isän kanssa oli tuo ongelma, ettei juurikaan omaa aikaa ollut eikä tosin mieskään missään käynyt, ei edes siellä mummolassa pojan kanssa vaikka pyysin - jouduin aina lähtemään kotoa pois että sain omaa aikaa. Eikä se ollut kuitenkaan sama asia, kun olisin toivonut hetken rauhaa vaikka vaan kotonakin :dontknow

Eikä kukaan meistä ole huono äiti vaikka välillä tuliskin ajatuksia et saispa vapaaillan. :Heartpink

Joskus myös se toivottu muutos on hyvä osata sanoittaa täsmällisemmin, jos esittää toiveen ”olispa mulla omaa aikaa” niin toinen herkemmin sanoo että kyllä saat, mutta sit ei osata tehdä välttämättä sitä jotain konkreettista sen eteen.

Hyvä kuitenkin et mieskin toivoo toista samoin, pitäkää keskusteluyhteys auki! Ja hyvähän olis teidän saada välillä just se treffi-ilta tai yhteinen ilta ihan kahdestaan :Heartpink
 
Täällä kp25/dpo11 ja eilen illalla hurjan etova olo yhtäkkiä :wacky: kummaa juilintaa ollu kans pari päivää, vihlontaa jossain keskellä kohdun tietämillä. Yhä semmonen seesteisen rauhallinen olo, mieliala pysyny tasaisena toisin kuin edeltävissä kierroissa :hilarious:
Jospa sitä huomenna uskaltais kokeilla testiä taas…
 
Okei. Kokeilen ehkä tiistaina tehdä testin, jos ois silloin jo nega.
Nyt vielä kun luget käytössä, niin mahdollisista oireista ei voi tietää johtuuko lugeista, vai oisko tärpännyt kun niin samoja oireita voi tulla. :hilarious:

Itsellä kyllä nyt sellaset fiilikset, että toisaalta en haluaisi nyt vielä raskautua, ollut sen verran inhottava viikko taas (mies myöhään töissä ja hänellä omia menoja, joten oon hoitanut lasta töiden ohella yksin..) Mies kyllä lupaili, että asiat muuttuu, mutta haluaisin oikeasti nähdä muuttuuko ne ja jos, niin sitten saisi uusi vauvakin tulla. Tuntuu, että mies saa vapaata ym aina kun vaan itse niin päättää, (olettaa että mä aina joidan lasta) mä muutenkin 99% pyöritän meidän arkea ja oon lapsen kanssa, tää esikoinen on kyllä niin äititakiainen :grin :Heartred

Mulle tulee myös huono omatunto, kun ajattelen että olisi ihana saada edes yksi ilta vain olla, vaikka kai äiditkin saa joskus haluta vapaata ilman huonoa äidin mainetta..

Esikoinen jo 2,5v eikä oo vielä kertaakaan ollut yötä isän kanssa, mummolassa kyllä on. Eli jos saan vapaa illan, niin saa myös mies koska lapsi menee silloin mummolaan hoitoon.

Anteeksi avautuminen..


Komppaa muita vastanneita.

Ei todellakaan tarvitse pyydellä anteeksi. Eikä kokea huonoa omaatuntoa, että haluaa omaa aikaa. Se kuuluu jokaiselle.:Heartred
 
Täällä kp25/dpo11 ja eilen illalla hurjan etova olo yhtäkkiä :wacky: kummaa juilintaa ollu kans pari päivää, vihlontaa jossain keskellä kohdun tietämillä. Yhä semmonen seesteisen rauhallinen olo, mieliala pysyny tasaisena toisin kuin edeltävissä kierroissa :hilarious:
Jospa sitä huomenna uskaltais kokeilla testiä taas…
Plussa tuulia sinne:love7
 
Täällä fiilikset ja tuntemukset sitä luokaa, et testailua turha jatkaa. Pyörryn jos kuukautiset ei ala lähipäivinä. Rinta ja nännikipu/ tuntemukset hävisi. Tilalle saapui tutut lantion alueen kivut. :confused::mad:

Tänään kp 22/dpo10:stop
 
Nyt kp 22/29 dpo6, milloinkohan sitä uskaltaa testailla:nailbiting: pelottaa vaan, että tuleeki väärä positiivinen sen ovitrellen takia.. Siinä kyl tais lukea et 10 päivää voi hcg näkyä..
 
Nyt kp 22/29 dpo6, milloinkohan sitä uskaltaa testailla:nailbiting: pelottaa vaan, että tuleeki väärä positiivinen sen ovitrellen takia.. Siinä kyl tais lukea et 10 päivää voi hcg näkyä..

Kaikkein jännintä on testata nyt päivittäin ja katsoa miten se haalistuu ja kenties sitten alkaa vahvistumaan :rolleyes: itse tein näin. Ainakin kannattaa välillä testailla näkyykö vielä, ei tarvii sit dpo10-11 arvuutella onko Ovitrelle vai raskaus :rolleyes:
 
Kaikkein jännintä on testata nyt päivittäin ja katsoa miten se haalistuu ja kenties sitten alkaa vahvistumaan :rolleyes: itse tein näin. Ainakin kannattaa välillä testailla näkyykö vielä, ei tarvii sit dpo10-11 arvuutella onko Ovitrelle vai raskaus :rolleyes:

Voiko olla niin, ettei näytä edes negatiivistä ollenkaan?
 
Kp26 dpo12 ja nyt tein Pregcheckin One step(10miu) liuskan sijaan aamulla :rolleyes: Tiiä häntä meneekö laatu niin plöröks ettei tässä näy mut jotain ainakin oma silmä näki. Pregcheckiin ei kai juuri testiajalla mitään viivanpaikkoja tule? Mut eipä tästä viisaammaksi tullut:hilarious:

upload_2021-6-14_9-34-18.jpeg
 
Tuli haalea viiva, selvästi kuitenkin erottuu.. Pitäskö tässä nyt tehdä testejä joka päivä, vai teenkö esim dpo10 seuraavan?
Mulle on myös lähete hcg verikokeeseen, milloin se olisi hyvä ottaa, että näyttäisi oikein, gyne ei tästä maininnut mitään.. Mulla vielä sellanen tilanne, että ensiviikolla en pääsisi kuin loppuviikosta..
 
Takaisin
Top