Letrozolin käyttäjiä?

Mä pistin tosiaan maanantaina ton ovitrellen, nyt aamulla pyyhittäessä paperiin tuli verta, onko tää normaalia? :eek:

Alavatsalla myös menkkamaisia kipuja.

Joskus ovulaatiossa kun muna irtoaa, voi tulla tippa verta :scratch ei ehkä ihan vielä vois olla kiinnittyminenkään :confused005 ellei olis jo vähintään dpo5
 
Taikka joillekin tulee lugejen laittamisesta verta? Jos kynsi tekee haavan? o_O
 
@pikkulintu123 ovulaatiovuodoksi epäilisin tuota :) ehkä ovitrelle on irrottanut rakkulan jotenkin tavanomaista "voimakkaammin", ja siitä tuo vuoto?

mä sain rokoteajan parin viikon päähän, kun pitäis olla jo seuraavan kierron alkupäivät. toki sit pitää siirtää jos tärppi käykin tästä kierrosta. on sellainen joka arpa voittaa -olo nyt, kun molemmat lopputulokset on hyviä :)
 
Pikkulintu, ovisvuodoksi kans ite veikkaisin. :happy:

Täällä kp21/dpo7 :happy: alkaa olla lievää etovaa oloa ja VV on runsasta, nännit arat kolmatta tai toista päivää. Alkaa ilmeisimmin olla vähän testaushimoja, kun aamuisin on olo et ”pitäiskö”, mut olis parasta kun malttais nyt vaan :angelic:
 
Täällä menkat alkoi taas eilen......On tää vaan vaikeeta. Letrot aloitettu tänään, nyt mennään annostuksella joka toinen päivä (päivät 3-5 välillä) 25mg. Ultra sitten taas ensi viikolla ja kuulemma loppukiertoon sitten taas tuki. En ole varma tuleeko nyt irrotuspiikki Ovitrelle mukaan vai vaan Cyclogest. Jos jotain positiivista koittaa hakea niin, viime kierrossa luteaalivaihe oli aiempaa pidempi n. 13 päivää. Heinäkuussa sitten julkisen puolen ensitapaaminen, mutta vähän huolettaa kun siellä taitaa pamahtaa kesätauko heti päälle.

Tsemppiä muille piinailuun ja uusiin kiertoihin!
 
@move88 Mä sain myös rokoteajan ensi viikolle. Toivottavasti sillä ei ole vaikutusta ovulaatioon joka itsellä varmaan silloin about päällä. Ei kai :) Mutta ihan hyvä, että ekan rokotuksen saa nyt vielä kun ei ole raskaana. Toki voihan raskaanakin ottaa viimeisten tietojen mukaan, mutta ehkä parempi näin!
 
Täällä kp23 ja dpo9, hämmentävän pitkään pystynyt olemaan testaamatta nyt. On tässä jo parina kolmena päivänä ollu heti herätessä olo et pitäis testata, mut ei oo vielä sortunut. Kaipa sitä ”pelkää” saavansa sit joko turhan negan tai negan kun testaa liian aikasin joten vielä on pystynyt pitämään näppinsä erossa :hilarious:
Nyt lähössä pariks päivää mökille, eilen olin jo laittamassa testiä pussukkaan mut vielä laitoin pois. Saa nähä kun tässä pakkailee että eksyykö se nyt sinne vai ei :bag:

Kumman seesteinen ja rauhallinen olo kyllä on silti ollut muutoin. Viime kierrossa tässä vaiheessa tuhatmiljoonaa viissataa tuntemusta, mieliala laidasta laitaan ja nyt ei oikeen jaksa tai ehdi rekisteröidä kuin muutamia juttuja. Nännit on arat vaihtelevasti ja tissejä välillä vihlasee, välillä alavatsa arka mut ei nyt juuri muuta, runsas VV toki on kans mut jaa-a :grin Toki etovaa oloa välillä mut se menee kuumuudenkin piikkiin.Oon kans nähny hämmentävän vilkkaita unia nyt parina kolmena yönä, hyvin erikoisia.
 
Täällä dpo8 (vasta! :eek:). Ei oikein tunnu miltään, mutta mun rintoihin on ilmestynyt sinisiä verisuonia pintaan. :wideyed: Voiko johtua ihan vain helteestä? :angelic:

Muuten kyllä olen yrittänyt olla miettimättä ja nauttia lomasta.

"Kauheeta kun koittaa samaan aikaa pitää pää kylmänä ja samaa aikaan on niin toiveikaa:rolleyes:" No niinpä! :nailbiting:
 
Mites täällä piinailijoilla menee?

Tää kävi tänään verikokeissa ja progesteroniarvo 68,4. Tän pohjalta tuli taas toiveikkaampi olo. :angelic:

Kauheeta kun koittaa samaan aikaa pitää pää kylmänä ja samaa aikaan on niin toiveikaa:rolleyes:

Täällä kp 20 ja dpo 8. Pieniä oireita vatsalla ja rinnoissa.

Onpas hyvä, että arvo oli kunnossa!
 
Täällä ei vielä ees piinailu oo päässyt vauhtiin, dpo6 :) normihommia, eli runsas vv, turvotus ja rintatuntemuksia…
 
Täällä pinna katkesi ja tein ovistesti ja hailakka plussa tuli.:happy119 Nous taas toiveet pariastetta:smiley-bounce012. Josko jo maanantaina näkyisi pos ehkä raskaustestissä.:laughing014
 
Täällä kp24/dpo10. Joku haamujen haamusen esi-isä testissä :wideyed: nyt ei sentään oo Sofeja enää :hilarious: mut ei kyllä kameraan tuota hailukkaa saa millään. Huomiselle ei ookaan testiä mukana, sorruin ottamaan sen yhden mukaan. Näkyispä maanantaina vahvistumista :rolleyes:
 
Tässä tää mun haamujen haamu.:rolleyes:
Tänään kp21/dpo 9

IMG_20210612_112108__01__01.jpg
 
Takaisin
Top