Letrozolin käyttäjiä?

Mahtava kuulla että aikaisti sulla ovista. Itselläni oli niin clomeila kuin normistikkin ilman lääkityksia. Piitkät kierrot ja myöhäinen ovulointi. (Ilman lääkityksiä ei ovulaatiota tapahtunut ollenkaan)

Kiva kun ollaan kutakuinkin samoissa, niin päästään jakamaan tuntemuksia ja kokemuksia.

Itselläni ei lähipiirissä ketään kellä olisi samankaltaisia ongelmia. Kaikki lähipiirin ystävät myöskin raskaana. Onneksi he kyllä kiinnostuneita ja yrittävät tukea kaiken keskellä myös ystävää. :rolleyes:
toivotaan että sullakin ovis tulisi ja hyvissä ajoin letrojen avulla! mulla sama homma, eipä ole tullut vastaan ketään, kuka samoista ongelmista kärsisi. enemmänkin vauvoja vaan putkahtelee koko ajan ympärillä. toki en ole kovin monelle tästä puhunutkaan.

kerro sit kans tuleeko sulla letroista sivuvaikutuksia! mä en oo huomannut mitään kummempaa, ehkä vähän herkemmin päänsärkyä kuin yleensä.

toivotaan että sullakin ovis tulisi ja hyvissä ajoin letrojen avulla! mulla sama homma, eipä ole tullut vastaan ketään, kuka samoista ongelmista kärsisi. enemmänkin vauvoja vaan putkahtelee koko ajan ympärillä. toki en ole kovin monelle tästä puhunutkaan.

kerro sit kans tuleeko sulla letroista sivuvaikutuksia! mä en oo huomannut mitään kummempaa, ehkä vähän herkemmin päänsärkyä kuin yleensä.

Toivotaan näin!

Ite oon aika avoimesti puhunut ja kertonut jos aihetta sivuttu. Jo silloin 1. Lapsen kohdalla ja nyt. Tässä välissä kyllä puoliso vaihtui, niin tietyllä tapaa senkin puolesta ollut "kiva" levittää tietoutta ja ymmärrystä aiheen ympäriltä. Ja sit näin myös vältetään niitä tylsiä ja turhia uteluita.

Mulla tullut kuumia aaltoja ja päänsärkyä tähän mennessä. Vähän jännityksellä odotin/ odotan sivuvaikutuksia. Clomeista ja Teroluteista tuli niin hirveitä oireita. Niin fyysisisiä ja henkisiä.. :confused::mad:

Täällä menkat loppui ja letroja vielä kertaalleen huomenna. Uä mulla ens perjantaina, jolloin kp15. Sormet ristissä :angelic:

Mulla menkat alkoi maanantaina, sitten ke aamulla oli loppu, kunnes illalla alkoi uudestaan vuotamaan... Mitäköhän tää nyt on
mulla on joskus kans tullut tollasia "taukoja" vuodossa. en osaa sanoa, voisko sille olla jotain erityistä syytä, vai ihan normaalia :dontknow

Pikkulintu, mulla kans välillä normistikin taukoja vuodossa, ja sit taas jatkuu päivän pari :bookworm: luulisin sen olevan siis ihan normaalia, ellei oo poikkeavaa hajua/kipuja.

Mää mietiskelin missä vaiheessa alkaisin tikuttaa ovista :happy: täällä kp8 ja tallettelut on 2-3pv välein, viimeks ovis oli kp17, joten ei tässä nyt kiire vielä luulis olevan. Toki voi tulla aikasemminkin tässä kierrossa, seurantaultra letroihin on kp13. Aattelin, että ehkä kp10-11 on järkevä alotella :grin CB Dual hormone saapui tänään postin mukana ja sit liuskatestejä lisäksi. Alkaa tisseissä näkyä turvotusta, ja kelit kosteat muuallakin kun pihalla, niin mietin että pitääkö sitä jo ruveta pikkuhiljaa harkitsemaan testien alottamista :angelic:

Kp11 ja digi vilkuttaa hymyä :happy: liuskassakin astetta vahvempi viiva vaikkei vielä plussaa olekaan. :grin Nyt kun ei kerkeis kuitenkaan tulla plussaa ennen ultraa ni kerkeis näkemään mitä folleille kuuluu :hilarious:

Moikka Letroilijat!

Kenellä käytössä tukilääkkeitä ovulaation jälkeen, kun oma ovulaatio kuitenkin toimii? Mitä lääkkeitä käytät?

@pikkulintu123 meillä onkin samat päivät :) mä meinasin tikuttaa kp9 kun mulla on sillon seurantaultra, niin saan taas vertailukohdan siihen. On kyllä jomoillu jo vasemmalla puolella, näköjään säännöllisesti toimii joka toinen kierto eri puolelta.

Mulla kp8 tänään. Mitään jomotteluja ei missään. Lääkäri ohjasi aloittaa tikuttelut huomisesta kp 9 alkaen. Seuranta UÄ 1.6. kp10.

Kauheen tuskastunut olo et mahtaako nää letrozolit mulle toimia, kun ei mitää oireita missään tunnu. Ihan eri kun silloin n 8 v sitten clomeista ja Teroluteista. :sad001

Vaikka ihan turhaan. Kaikki selviää sitten 1.6. :smiley-angelic001:smiley-ashamed004

Muokattu viimeksi:
@pikkulintu123 meillä onkin samat päivät :) mä meinasin tikuttaa kp9 kun mulla on sillon seurantaultra, niin saan taas vertailukohdan siihen. On kyllä jomoillu jo vasemmalla puolella, näköjään säännöllisesti toimii joka toinen kierto eri puolelta.

Joo. Mäkin varmaan lähipäivinä aloitan, kun nyt vielä on ekaa kertaa tuplasatsit letroja..

mä taidan aloittaa sittenki tikutuksen jo tänään, kun eilen oli jo sellaset limat että huhhuh :hilarious: vaikka eipä se ovis ihan vielä taida olla...

Täällä alkoi tänään jomottelut vasemmalla ja vähän myös oikealla puolella :smiley-bounce016. Ovistesti aamulla negatiivinen, joskaan en muuta kyllä odottanutkaan. Kp 9 tänään.:angelic: huomenna on UÄ.

Muokattu viimeksi:
Digi vilkuttaa hymyä, ja nippailua sekä jomottelua vasemmalla... Vielä ei liuskassa plussaa eikä digissäkään. Talletteluja lätkäpelien lomassa ja tänään kävin kampaajalla värjäämässä kuontalon uuteen uskoon :smiley-angelic006

kp12 tänään ja huomenna mulla kans UÄ :cheers

Oliko sulla se UÄ tänään vai huomenna?:cool14
ultra on huomenna :) testi ei vielä odotetusti hymyillyt tänään, mutta viivaa jo piirtelee että tuskin kovin montaa päivää kestää.

Liitteet

• F7EA5601-98AE-4D1E-B9EF-09FAAF466E71.jpeg
    F7EA5601-98AE-4D1E-B9EF-09FAAF466E71.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 65
Takaisin