Letrozolin käyttäjiä?

Heipparallaa. Taas täällä kirjoittelemassa vaikka en ole jaksanut luoda tiliä :D Toinen letrokierto meneillään ja viikko ovisplussan jälkeen mitattiin progesteroniarvot. S-prog arvo oli nyt 25 kun aiemmin normikierrossa se oli mulla 19. Olin jotenkin pettynyt, että silti noin matala arvo vaikka letrot käytössä ja kunnon folli on ultrassa näkynyt. Toisaalta luteaalivaiheen s-prog haitari on kai aika suuri, Mehiläisen asteikolla 2.7 - 69.

Minkälaisia arvoja teillä muilla on ollut? Netissä sanotaan, että 25 ja sen yli olis ns. normaali arvo mutta jännä että haitari on silti noin suuri. Jotenkin tuntuu, että arvo pitäisi olla korkeampi jos olisin raskaana..Nyt meneillään kp 23 ja dpo 9. Tänään iski ihme etova ja heikottava olo kaupassa. Muuten ollut aika normimeininkiä, välillä nippailua vatsassa jne. Iho mennyt myös aika huonoon kuntoon, mutta oletan että on letroista johtuvaa.
 
Pakko oli tehdä testi vielä töiden jälkeenkin. Mutta eipä tuo hullummaksi ole aamun jälkeen muuttunut. :3some
IMG_20210603_071709__01__01.jpg AAMU

16227366642165250283032126873155.jpg ILTAPÄIVÄ
 
Siis eikös tuo ole jo ihan selkeä plussa...


No.. ite ottanut 100% plussan kun koko tuo viivan paikka tuolla värillä, ei osittain. Tämä kokemus siis n 8 v takaa. Täytynee ( mahdolliseen) seuraavaan kiertoon ottaa cb testit vertaamaan. o_O limiksetkään ei vastaa vielä täydellisiä ovislimoja. Eikä nännitkään oo kipeytynyt, kuten normisti olis oviksen aikaa/ jälkeen.
 
Kizu, kyllä se plussa on! :happy:

Täällä kp15/dpo1 ja iltapäivällä mojovat menkkakipumaiset jomottelut. Mitähän lienee, viime kierrossa tais olla jotain lievää hellänä oloa alavatsalla oviksen jälkeen mut ei noin niinku muutoin. Tulee taas pitkät pari viikkoa :hilarious: Voi kun nyt osuiskin tärppi:smiley-angelic001

Mies jaksaa olla todella optimistinen että nyt tärppää :grin Sillä on nyt ”voittoputki” omasta mielestään päällä, kun jossain veikkauksen pikkupelissä tuli 400€, kelit suosii mökkipäiviä ja viimeset näytöt harjoittelussa meni kirkkaasti läpi, nyt olis sit enää tutkintotodistusta vaille valmis :joyful:
 
@Hallakko mulla progearvo oli 46, ja se oli siis hyvä. meidän labran viitearvoissa lukee luteaalivaiheelle 12-69, kyllähän tuo sun menee kepeästi siihenkin. en mä uskois että se on ongelma :)

@kizu varmaan alkaa olla kyllä lähellä, ainakin se ovis siellä kolkuttelee jos ei ihan just nyt vielä :cool:

@Tammenterho91 mahtava voittoputki, toivotaan tosiaan että saa jatkoa! :grin

täällä ovis pääsi yllättämään, testasin eilisiltana vielä hailakan mutta tänä aamuna kp12 digi hymyili ja sellaset limatkin, että kyllä alkaa olla lähellä! varmaan se itse ovis on sit huomenna (joskus on tuntemusten perusteella ehtiny jo plussapäivänä), kun viivakin oli vähän haaleampi kuin mitä o+ joskus on ollut. mutta tärkeintä siis, että inssi onnistuu, mies lähti juuri antamaan näytettä ja mulla päivällä inssiaika sitten :gen014 eli huomenna dpo0 ja jännäilemään!
 
nonni, tehty on. siis mitähän hittoa, vasemman puolen isoin folli oli tiistaina 6mm ja tänään 21mm :laughing002 lääkärikin ihmetteli että johan on kasvut! mut simppanäyte oli siis hyvä ja inssi meni ihan putkeen.

mahdolliseen seuraavaan kiertoon lääkäri meinaskin sit jo ihan kunnon lääkityksiä inssiä varten, eli täytyy siirtyä täältä letro-osastolta vahvempiin aineisiin...:salut perusteina vielä parempi limakalvon kasvu, säännönmukaisempi follien kehitys (joo näköjään on pikkasen ennalta arvaamatonta pelkillä letroilla tämä o_O) ja muutenkin yritetään sulkea pois selittämättömiä tekijöitä jotka vois haitata. siinä tulis siis gonal, ovitrelle ja lugesteron kuvioihin...
 
nonni, tehty on. siis mitähän hittoa, vasemman puolen isoin folli oli tiistaina 6mm ja tänään 21mm :laughing002 lääkärikin ihmetteli että johan on kasvut! mut simppanäyte oli siis hyvä ja inssi meni ihan putkeen.

mahdolliseen seuraavaan kiertoon lääkäri meinaskin sit jo ihan kunnon lääkityksiä inssiä varten, eli täytyy siirtyä täältä letro-osastolta vahvempiin aineisiin...:salut perusteina vielä parempi limakalvon kasvu, säännönmukaisempi follien kehitys (joo näköjään on pikkasen ennalta arvaamatonta pelkillä letroilla tämä o_O) ja muutenkin yritetään sulkea pois selittämättömiä tekijöitä jotka vois haitata. siinä tulis siis gonal, ovitrelle ja lugesteron kuvioihin...

Jes, me piinaillaan nyt sitten inssin jälkeen yhdessä! :hello2 :dance008

Meillä meni hyvin inssi, nyt on itsellä toiveet korkealla. Tiedän kyllä tärpin todennäköisyyden, mutta optimismin ja myönteisten tunteiden hyvistä vaikutuksista kehoon on viime aikoina tutkittu ja ne ovat positiivisia.
 
Hui että kun on jänniä aikoja täällä kaikilla. Zemppiä jokaiselle.:thumright Toivotaan että onni osuis jokaisen kohdalle!:angelic::wav
Luulen et täällä ovulaatio tapahtui toissapäivänä (jos tapahtui). Eilen kipeytyi nännit todella kovasti! Talletteluja tehty ahkeraan jokatoinen päivä. Tänään siis kp 14/ dpo 2. Ensivikon pe labroihin katsomaan onko ovulaatio tapahtunut.:bored:
 
Täällä taas jänniä aikoja monella, toivotaan kunnon tärppiaaltoa! :happy:

Mun kroppa pääsi vähän yllättämään, ja menkat alkoi eilen melkein viikon "etuajassa" - mun kierto on siis ollut tosi tasainen, tyyliin 27-29 päivän välillä lähes aina, nyt oli 23 päivää. Tämä oli kahden letrokierron jälkeen eka kierto ilman letroja, tiedä sitten liittyykö jotenkin siihen vai ei... Tässä kierrossa en testaillut ovista ja muutenkin ihan tarkoituksella otettiin vähän taukoa yrityksestä, mutta vähän kyllä ihmettelin kun kropan pienet tuntemukset ei tuntuneet sopivan arvioituun oviksen aikatauluun. Mut sitä ihmettelen, kun mulla oli ultra IVF-suunnitteluajan yhteydessä kp 15 (eli about normikierron oviksen aikoihin, mutta tän kierron ovis ois "kuulunut" olla jo kp 10), ja toisella puolella oli puhjennut kysta tms. - oletin että ois just ollut ovis siis.

No, saa nähdä miten tulevat kierrot taas menee. Ajattelin syödä tällä kierrolla vielä kaappiin jääneet viimeiset letrot, vaikkei inssiä tehdäkään. En usko että niistä on hyötyä, mut ei pitäis olla haittaakaan. Elokuussa on siis meidän tarkoitus aloittaa IVF.
 
Piinailijoita hyry mycket! Nyt plussa-aaltoa!! :cheers

Täällä kp17/dpo3 ja eipä kerkee juurikaan tuntemuksia miettiä kun mökillä ollaan oltu ja melkeen jatkuvalla syötöllä pojan kanssa räpiköimässä järvessä :love017 Tekee kieltämättä erittäin hyvää!
 
Piinailijoita hyry mycket! Nyt plussa-aaltoa!! :cheers

Täällä kp17/dpo3 ja eipä kerkee juurikaan tuntemuksia miettiä kun mökillä ollaan oltu ja melkeen jatkuvalla syötöllä pojan kanssa räpiköimässä järvessä :love017 Tekee kieltämättä erittäin hyvää!

Kuulostaa hyvältä! Nyt on niin lämmintä vesikin.
 
Vielä pari päivää koitan tikuttaa ovista, nyt taas sellanen fiilis, että ei se tapahdu.
Eikö kohta follikkeli ole jo "liian suuri",jos kasvaa normaaliin tapaan (la oli n. 22mm)..
Vatsassa oireita, mutta testit vaan negaa.
Sain kyllä lähetteen verikokeeseen, jossa varmistetaan ovulaatio. Vielä en tiedä menenkö vai en.
 
Muokattu viimeksi:
Vielä pari päivää koitan tikuttaa ovista, nyt taas sellanen fiilis, että ei se tapahdu.
Eikö kohta follikkeli ole jo "liian suuri",jos kasvaa normaaliin tapaan (la oli n. 22mm)..
Vatsassa oireita, mutta testit vaan negaa.
Sain kyllä lähetteen verikokeeseen, jossa varmistetaan ovulaatio. Vielä en tiedä menenkö vai en.

Tuohon ratkaisu olisi irrotuspiikki :Heartpink saisitkohan sitä vaikka et menisi verikokeeseen? Se olisi koon mukaan kannattanut pistää lauantaina. Tai vaikka jo perjantaina. Mutta seuraavaan kiertoon? Siitä ei ole haittaa, vaikka muna irtoaisi itsestäänkin.
 
@pikkulintu123 tsemppiä :Heartred mäkin kysyisin ens kiertoon irrotuspiikin perään, jos ei nyt tunnu muuten ovis tapahtuvan.

@Onnenomena jee kiva kun on piinailukaveri! :)

dpo2 ja ens viikonloppua odotellessa :grin
 
Täällä on huima porukka samoissa vesissä jännittämässä :angelic: toivotaan onnea meille kaikille!
Mulla menossa nyt KP18 ja viikonlopun ajan ollut sellaiset limat ja himot, että mieskin on ihmetellyt :grin en oo nyt tehnyt yhtään ovistestit, mutta näillä main se on/on ollut. Pitää tarkastella tänään limatilannetta, kun päästään petipuuhiin, kun eikös ovulaation pitäisi olla aina ns viimeisenä korkeiden limojen päivänä? Tällainen käsitys mulla on. Tänään on ollut vähän jomotusta alavatsalla, joten voipi olla että ovu oli eilen.

Mulla tosiaan peruuntui se ultra, enkä halunnut mennä toiselle gynelle, joten jätin nyt testailunkin väliin. Yritän kokeilla tällaista hieman stressivapaampaa lähestymistapaa. Mulla kun kroppa reagoi herkästi kaikkeen ja tuo joka päiväinen testailu ei ehkä lopulta itselle sopinut, vaikka olikin toisaalta mielenkiintoista. On petipuuhatkin vähän stressittömämpiä, kun ei tiedä että koska se The päivä on..
 
Mulla kävi viime kerralla, että ovis tuli vasta tosi monen päivän kuluttua siitä minkä olin laskenut sen olevan ultran perusteella. Eli kasvoi varmaan aika isoksi minullakin. :think005 Tässä kierrossa ovis oli jo kolme päivää aikaisemmin kuin edellisessä, eli varmaan parempi tilanne. Jos tämä inssi ei tuota tulosta, taidan pyytää sen irrotuspiikin ensi kerralla.
 
Takaisin
Top