Letrozolin käyttäjiä?

Kp30/dpo13 ja kyllä mä tän tiputtelun kanssa varmaan tuun kahtoneeks et alkaako vaiko eikö, jos ei lauantaihin mennessä ala niin sit uutta testiä kehiin :rolleyes:
Nyt aamusta pari tippaa pyyhkiessä, siteessä asti ei näy ja jälleen just ja just erottaa paperin väristä eron.

Toi kuulostaa siltä, että ihan harmitonta olisi. Kiinnittymisen jälkeenhän voi pientä tuollaista tulla. Sun testiä odotellaan :happy:

Kp31 ja dpo14. Ei oo tiputtelu runsastunu, eikä vuoto alkanut, eilen illalla taaskaan mitään ollut :smiley-ashamed004 Niiiin outo tuntemus oli alavatsalla kohdun tienoilla illalla ettei tosikaan, semmonen kivuton puristava aaltomainen tunne muutamaan kertaan :wideyed: Ja ”oireet” pysyneet samana, mies hihkuu innosta kun kyselee et joko vuotaa ja toteen että ei...

Katotaan, onko vuoto alkaakseen nyt sit tässä lähipäivinä... Pregnylin pistosta nyt on kuitenkin se 15 päivää. En uskalla testiä tehdä ennen lauantaita, jos se vuoto nyt sit alkaakin :facepalm:

Tokaan letrokiertoon siis, kp1:banghead: Kyllähän se nyt jäi joksikin kiinnittymisyritykseksi tai kemialliseksi, mutta positiivista on et ovis tapahtui, koska luteaali jäi tasan 14 päiväiseksi ilman keltarauhashormonikuuria :rolleyes:

Tokaan letrokiertoon siis, kp1:banghead: Kyllähän se nyt jäi joksikin kiinnittymisyritykseksi tai kemialliseksi, mutta positiivista on et ovis tapahtui, koska luteaali jäi tasan 14 päiväiseksi ilman keltarauhashormonikuuria :rolleyes:

Alkoiko kunnon vuoto, ootko testiä tehnyt? Eikös alkuraskaudessa voi olla harmitonta vuotoa, ilman että menisi kesken..

En oo nyt vielä tehny uutta testiä, täytyy seurailla tätä vuotoa nyt. Ei ainakaan vielä lorise, semmosta hieman runsaampaa kuin tiputtelu toi vuoto nyt on, siteeseen asti tulee mut ei kovin runsaana :oops: Ei menkkakipuja lainkaan, mut jos tää ei tästä runsastu niin kp3 teen uuden testin ennenko alotan letrot :bag:

Itse en nyt tiedä tuon taivasta mitä tässä pitäisi tehdä. Testi eilen negaa, KP32 dpo15 tänään. Hämmentää kun gyne niin kehui kokoa ja limakalvon paksuutta ja jos nyt sitten ei ookkaan mitään ovulaatiota tapahtunut. Ehkä se on sitten kasvanut, mutta ei irronnut.. Hämmentävää. Gyne vielä painotti, että on kaksi vaihtoehtoa:oot raskaana tai menkat alkaa. Nyt vaan mietin, että jos ovulaatiota ei oo tapahtunut niin ne menkat voi tulla mun kiertorytmillä seuraavan kerran vaikka parin kk päästä. Toisaalta oireet on ollut kyllä todella erilaisia mitä yleensä on ennen menkkoja. Yleensä naama alkaa kukkia aikalailla päivä pari ennen menkkoja ja nyt ei oo ollut mitään sellasta, mutta rintojen arkuutta ym. Aiemmin mainittua sitäkin enemmän..tiedä sitten missä vaiheessa lugeja uskaltaisi alkaa ottaa - milloin voi olla varma ettei ookkaan raskaana.. Itseä hämää se, kun viimeksi plussasin vasta todella myöhäisillä kiertopäivillä niin ei viittisi nyt ihan heti alkaa lugejakaan vetämään..

Täällä alkoi menkat, kp 32 eli ei plussakiertoa meille:sad001positiivista on se sentään että kierto ei venähtänyt tosi pitkäksi. Ja ai niin, saatiin nyt kutsu TAYSiin ensikäynille heinäkuulle:)

Itse en nyt tiedä tuon taivasta mitä tässä pitäisi tehdä. Testi eilen negaa, KP32 dpo15 tänään. Hämmentää kun gyne niin kehui kokoa ja limakalvon paksuutta ja jos nyt sitten ei ookkaan mitään ovulaatiota tapahtunut. Ehkä se on sitten kasvanut, mutta ei irronnut.. Hämmentävää. Gyne vielä painotti, että on kaksi vaihtoehtoa:eek:ot raskaana tai menkat alkaa. Nyt vaan mietin, että jos ovulaatiota ei oo tapahtunut niin ne menkat voi tulla mun kiertorytmillä seuraavan kerran vaikka parin kk päästä. Toisaalta oireet on ollut kyllä todella erilaisia mitä yleensä on ennen menkkoja. Yleensä naama alkaa kukkia aikalailla päivä pari ennen menkkoja ja nyt ei oo ollut mitään sellasta, mutta rintojen arkuutta ym. Aiemmin mainittua sitäkin enemmän..tiedä sitten missä vaiheessa lugeja uskaltaisi alkaa ottaa - milloin voi olla varma ettei ookkaan raskaana.. Itseä hämää se, kun viimeksi plussasin vasta todella myöhäisillä kiertopäivillä niin ei viittisi nyt ihan heti alkaa lugejakaan vetämään..

Mä oon ymmärtänyt, että vaikka nyt aloittaisit luget ja olisitkin raskaana, niin siitä ei olisi mitään vaaraa. :)

Amemos komppaan pikkulintua :happy: mulle gyne anto ohjeeksi et jos dpo14 negaa, niin sit joka 2pv testi ja viikon ajan, jos vielä viikon kuluttua nega eikä menkkoja niin soitto ja keltarauhashormonikuuri katkasemaan kierto. Toki sitä ei nyt tarvittu mulla mutta testaisin sinuna uudelleen :happy:

kultahippuja tsemppiä uuteen kiertoon! Hyvä että on ensiaikakin nyt tuloillaan :happy:

Täällä kp2 ja vuoto runsastunut kipuineen. Eli huomenna letrojen alotus ja sit ultraan kp13, kuun vaihteessa. :wacky: Mies ei sentään ollut ihan maansa myynyt kun oli niin varma tärpistä, onneksi! Musta tuntuu et eniten pelkään miehen reaktioita enkä niinkään omiani:angelic: toki mietin välillä et suodaanko meille sitä yhtäkään yhteistä vauvaa, mut yritän pysyä toiveikkaana...

Mulla 2. letrokierto meneillään ja nyt kävin seurantaultrassa eilen, kp 9. Viimeksi kävin kp 12 ja vähän ihmettelin kun lääkäri sanoi, että voin tulla nyt aiemminkin. Viimeksi mulla kasvoi yksi selkeä johtofolli ja nyt siellä olikin kolme isompaa pyrkyriä oikealla puolella, joista yksi isoin 15mm ja muut vähän pienempiä. Tarkoitus kuitenkin kai on, että kasvaisi vain yksi selkeästi isompi ja tämän vuoksi joudun menemään maanantaina uudestaan ultraan, jossa katsotaan ovatko muut surkastuneet pois vai tuleeko kokonaan yrityskielto..

Ohjeistus oli, että tällä välin pitää käyttää kortsua. Ma sitten tosiaan uusi ultra ja silloin on kp 13. Hyvällä tuurilla ovis kuitenkin tulisi aikaisintaan kp 14 (kuten viime Letrokierrossa) ja pitää nyt toivoa, että tuo yksi olisi jatkanut kasvamista ja muut surkastuneet pois. Näin päästäisiin vielä hyödyntämään tämä kierto.

Ymmärrän, että tämän takia juuri on tärkeää seurata kiertoja vaikka lääkeannostus pysyisi samana. Kuitenkin turhauttaa jos tämä kierto menee hukkaan..Lisäksi meillä yksityisen folliseurantaultra maksaa n. 170e ja nyt kun niitä tulee vielä kaksi peräkanaa niin ei ihan kauheasti huvittaisi tällaisia summia maksaa ns. "turhasta". Onneksi meilläkin on heinäkuussa ensikäynti julkisella puolella niin tulee ainakin vähän edullisemmaksi siellä jatkossa nämä. Positiivista on myös toki, että Letrot tuntuvat antavan mulla hyvän vasteen. Odottavan aika on silti superpitkä ja eniten tässä projektissa turhauttaa juuri se kun itse ei voi tähän asiaan oikein enempää vaikuttaa eikä kukaan voi sanoa että tämä 100% varmasti onnistuu jossain välissä.

@hallakko on nämä yksityisen hinnat kyllä suolaiset :shifty: mua harmitti se, kun ultraus inssin yhteydessä olis maksanu sen 150 lisää, niin eipä lääkäri sit sitä tehny. Jäi kiusaamaan jos vaikka se operaatio olikin ihan myöhässä jo :confused005 harmi että nyt oli noin monta follia viel. Ehkä ens kierrossa kannattaa sit kuitenki mennä vähän myöhemmin…

täällä letrokierto 2 alkaa olla lopuillaan, tänääm dpo12. Ei siis tehty inssiä tähän kiertoon, mutta pupuilua oli kyllä. Pari päivää pitäis vielä ootella, tiputtelun pitäs alkaa millä hetkellä hyvänsä, jos vanhat merkit paikkansa pitää…

Täällä menkat alkoi tänään! Helpottunut olo, vaikka ei se nyt mikään ilon aihe ole. Positiivista on kuitenkin, että nyt varmasti ovulaatio on tapahtunut:happy: Toiseen kiertoyritykseen paremmilla fiiliksillä, koska nyt ajankohtakin tulee aikalailla nappiin. Vaikkakin monella on vissiin vaihdellut se ovulaation päivä kierroittain? Mullahan se oli nyt siinä noin kp17-18. Menen varmaan kp15 ultraan ja siitä sitten uuteen yritykseen! :) samalla kahden tabletin annostuksella mennään tämäkin kerta!

Hallakko, toivottavasti ei tuu yrityskieltoo päälle :sorry: toi ultraus on kyllä suolaisen hintaista, siihen nähden mitä se kestää... mä sain nyt kp13 ultra-ajan, viimeks kävin kp12 ja kp16 ultrassa, nyt toivon et ei tartteis lähtä uudelleen ultraan sit samalla viikolla :angelic:

Move88 voi kun ei alkas nyt tiputtelu vaan plussaisit :smiley-angelic001:Heartpink

Amemos mulla oli kans kp17-18 ovis, todennäköisimmin kp17. :happy: Ohjeena oli tokassa kierrossa kp12-15/16 ultra, mut sain ajan sit varatuksi kp13. Selitti et voi tulla aiemminkin, mut ei varmuutta siitä, herkästi o-testit ennen foll.UÄ. :grin
Eihän se mikään kivoin asia tosiaan oo että kierto alkaa uudelleen, ite kans pyrin tohon tukeutumaan et ainakin se ovis tapahtui :happy:

Tammenterho Noniin me mennään sitten aika samoilla vauhdilla :) mietin itekin, että pitäiskö mennä jo ennemmin, mutta en haluaisi joutua menemään kahteen kertaan.

Ja hei. Missä ihmeessä te käytte ultrassa? Mä kävin viimeksi siis tässä seurantaultrassa yksityisellä (terveystalo) ja se pulitti noin 60€,joista suurin osa oli lopulta kantamaksuja... Tosin oon ns. Vakkari asiakas, niin gyne antaa ehkä vähän alea myös siitä. Mutta noi teidän yli 100€ pelkän ultraamisen hinnat kuulostaa ihan järkyttäviltä. Mullakin kuitenkin erittäin pidetty ja ammattitaitoinen gyne kyseessä..

Mulla Mehiläisessä ultrat ja muut. Ei Felicitas mutta lapsettomuuteen erikoistunut gyne. :happy: Sain suosituksen hänestä (joka piti paikkansa), ja vaikka onkin 200km päässä niin tää on toisaalta ollu jokasen euron ja ajokilometrin arvosta. :shy: Esikoisen yrittämisen aikaan juoksin gynellä niiiiiiin monet kerrat saamatta oikeaa apua kuitenkaan, neljännellä yritysvuodella vasta sain jeesin OI hoitoihin. Tosin se oli Clomit ja ilman seurantaultraa, mut ekasta kierrosta nappas tuo mun (toistaiseksi) ainokainen :Heartblue

Nyt viime lokakuussa omalla paikkakunnalla kävin aiemman historian takia gynellä, joka lykkäs vaan terolutit ja sano et katotaan sit joskus uudelleen :rolleyes: Mihin tää nykynen sit totes et ei tällä ohjeella mun raskaaksi tuleminen tule onnistumaan lainkaan, kun en ehdi ovuloida jos ovuloisinkaan, veikkas etten luomustikaan ovulois kuin kerran kolmeen vuoteen :hilarious:

Tammenterho Noniin me mennään sitten aika samoilla vauhdilla :) mietin itekin, että pitäiskö mennä jo ennemmin, mutta en haluaisi joutua menemään kahteen kertaan.

Ja hei. Missä ihmeessä te käytte ultrassa? Mä kävin viimeksi siis tässä seurantaultrassa yksityisellä (terveystalo) ja se pulitti noin 60€,joista suurin osa oli lopulta kantamaksuja... Tosin oon ns. Vakkari asiakas, niin gyne antaa ehkä vähän alea myös siitä. Mutta noi teidän yli 100€ pelkän ultraamisen hinnat kuulostaa ihan järkyttäviltä. Mullakin kuitenkin erittäin pidetty ja ammattitaitoinen gyne kyseessä..

Mä oon käynyt sekä terveystalossa että mehiläisessä. Hinta on sen n.250e.. Käynti sen n. 130e ja ultra toiset...
Meillä ei siis mitään lapsettomuustutkimuksia olla tehty tms, et en tiiä onks sitten halvempaa kun/jos ne aloitetaan

Mä oon käynyt Mehiläisen Felicitaksessa. Tähän mennessä hoito on ainakin ollut tosi tehokasta ja lääkäri vaikuttaa asiantuntevalta. Harmi vaihtaa lääkäriä sitten kun siirrytään julkiselle puolelle, mutta ehkä ennakoin jo sitä jos tässä joudutaan johonkin "kovempiin" hoitoihin.. Ne tulevat yksityisellä sitten tosi kalliiksi jos niihin joudutaan.

Felicitas meilläkin kyseessä.

täällä dpo13 ja tiputtelu alkoi. Eiköhän menkat ala ihan ajallaan… jos sitä ens kiertoon inssi taas…

Pahoittelut uusista kierroista:sorry: Tosin Pikkulinnulle nyt uuteen kiertoon pääsy onkin varmaan helpottavaa :happy: toivottavasti tuplaletroista olis hyötyä:smiley-angelic003

Täällä kp4 ja menkat alkaa olla lopuillaan. Pieni toiveikkuus alkaa nostaa päätään, toka päivä letroja taasen. Hieman kuumia aaltoja muistuttavia hetkiä ollut ja mieliala vaihtelee jokseenkin reippaasti ärsytyksestä alakuloon :rolleyes: ei nää ”kesäkelit” ainakaan sitä oloa helpota :hilarious: Jospa kohta pääsis tositoimiin taas :woot:

Takaisin