Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi.
Mulla aikoinaan menkat tuli pari kertaa vuodessa. Ilman lääkitystä ei tule vieläkään sen kummemmin. Alkuun määrättiin Terolutit 1x kp 16-25. Sit oli jossain vaiheessa Primolutit samoina päivinä. Aktiivisten hoitojen aikaan oli Lugesteronit alakautta oviksen jälkeen 2x2 tukemaan mahdollisesti alkavaa raskautta. Jos r-testi oli nega sai luget lopettaa, mut jos pos niin sit jatkui pitempään. Nyt oon enää letroillut ja niillä kierto pysynyt kohtuullisen säännöllisenä.Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi.
Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi.
Mulla osuu ultra kp 13, onkohan se ihan ok, kun nyt ekaa kertaa se tupla annos..
Täällä helpot menkat meneillään, kp2. Huomenna sit letrot alkuun taas. Mietin just että olikohan ne tappomenkat letrojen aloituksen syytä vai oliko joku kemiallinen. No samapa tuo, nyt näiden kans voi taas elää. Ja viikon päästä seurantaultra :)
Mulla sama ultrapäivä :) onko sulla vaan letrot nyt käytössä vai muutakin lääkitystä tai hoitoa suunniteltu tähän kiertoon?Heippa, täällä aloitettiin tänään letrotzoleja ekaa kertaa. Jännittää. UÄ 1.6.
Kokemusta 8 v sitten clomeista ja Teroluteista. Pcos 2008 ja endometrioosi 2021.
Mulla sama ultrapäivä :) onko sulla vaan letrot nyt käytössä vai muutakin lääkitystä tai hoitoa suunniteltu tähän kiertoon?
kiva! ootteko jo siis julkisella hoidoissa?No sattuippas! Meillä suunniteltuna myös inseminaatio tähän. Muita lääkkeitä ei ole. Näin toimitaan 4 kiertoa ja sitten siirrytään seuraaviin vaihtoehtoehtoihin.
Onko teille kerrottu kauanko letroilla? Onko teillä niiden lisänä lääkkeitä tai muuta hoitoa?
kiva! ootteko jo siis julkisella hoidoissa?
me ollaan nyt siis yksityisellä ja elokuussa on julkisen ensikäynti. mulla tämä on kolmas kierto letroilla, 1. kiertoon tehtiin inssi, viime kiertoon ei ehditty. tähän kolmanteen on taas tarkoitus :) muita lääkkeitä ei ole toistaiseksi ollut käytössä. varmaan vielä muutama näitä inssejä tähän väliin tehdään ennen julkisen hoitoja, jos vaan ajoitus onnistuu. ja saa nähdä mitä uusi lääkäri sanoo, mulla vaihtuu nyt lääkäri, että onko samoilla linjoilla lääkityksen tarpeista kuin edellinen jne. mutta meillä ei siis mitään todettua vikaa ole löytynyt vaan selittämätön (sekundäärinen) lapsettomuus.
kuulostaa hyvältä. toivottavasti lääkäri on oikeassa :angelic: mulla letrot aikaisti ovista useammalla päivällä. onneks limis on päässyt mukaan vauhtiin eli ei pitäis jäädä siitä kiinni. kiva kuulla sit miten sulla toimii :) me ollaan kutakuinkin samaa ikäluokkaa, minä 33 ja mies 35.Joo me ollaa julkisella hoidossa. Minä 31, mies 36.
Itseäni jännittää tuleva UÄ, että miten letrotzolit vaikuttanut. Mulla kokemusta vaan clomeista ja Teroluteista. Ne toimivat juuri oikein, mutta silti saatiin odottaa 9 kk. Onneksi nykyään ei niin kauaa odotella. Tai ainakin meidän lääkärin mukaan.
kuulostaa hyvältä. toivottavasti lääkäri on oikeassa :angelic: mulla letrot aikaisti ovista useammalla päivällä. onneks limis on päässyt mukaan vauhtiin eli ei pitäis jäädä siitä kiinni. kiva kuulla sit miten sulla toimii :) me ollaan kutakuinkin samaa ikäluokkaa, minä 33 ja mies 35.