Letrozolin käyttäjiä?

Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi. :rolleyes:

Oliko täällä muita kenellä on pitkä kuukautiskierto? Millä annoksella ja kuinka monena päivänä olette syöneet keltarauhashormonia? Jotta uusi kierto käynnistyisi. :rolleyes:

Täällä! Mulla nyt lugeja 1 aamulla ja 2 illalla alakautta. Menkat tulevat kyllä myös jos otan yhden aamulla ja yhden illalla. Ja sen 10 päivää

Mulla aikoinaan menkat tuli pari kertaa vuodessa. Ilman lääkitystä ei tule vieläkään sen kummemmin. Alkuun määrättiin Terolutit 1x kp 16-25. Sit oli jossain vaiheessa Primolutit samoina päivinä. Aktiivisten hoitojen aikaan oli Lugesteronit alakautta oviksen jälkeen 2x2 tukemaan mahdollisesti alkavaa raskautta. Jos r-testi oli nega sai luget lopettaa, mut jos pos niin sit jatkui pitempään. Nyt oon enää letroillut ja niillä kierto pysynyt kohtuullisen säännöllisenä.

Mä oon syönyt lugesteronia katkaisemaan pitkän kierron. Oon syönyt aina yhden tabletin 10 päivän ajan. Ajoitukselle ei oo ollut mitään tiettyä päivää, kun kierrot ollut välillä yli kolme kk. Söin ennen terolutia, mutta se ei mun migreenin kanssa sopinut yhteen.

noniin, kolmas letrokierto käyntiin, kp1. edellisissä tullut ovis aikaisin (o+ kp11) ja toivottavasti tulee nytkin tai voi irrottaa sillä tavalla, ettei ajoitu plussa viikonloppuun vaan saatais inssi tehtyä kun viimeks jäi välistä. mulla vaihtuis nyt lääkäri kun edellinen jää eläkkeelle, eli toivotaan et osuu mukava kohdalle. meinasin just varata ultraa sinne kp9 tienoille.

Tallettelut aloiteltu hyyyvin ajoissa ja kasvunippailuja alkanut olemaan vasemmalla, viime kierrossa oikeella... Tänään kp5 ja letroja enää pari päivää jäljellä tähän kiertoon. Toivottavasti talletushalut säilyy miehelläkin vaikka lätkää nyt tuleekin :hilarious: Viikon päästä kontrolliultraan kp13, ajoissa ovistesteillä tikuttamaan ja siitä sit loppukiertoon taas piinailemaan:rolleyes: Tänään tilailin CB Dual testit ja perus tikut.
Toiveikkuus alkaa hieman nousta taas, saa nähä tullaanko rytinällä alas sit loppukierrosta.

Mulla osuu ultra kp 13, onkohan se ihan ok, kun nyt ekaa kertaa se tupla annos..

Alottelet herkästi ovistestejä ennen ultraa, mulle lääkäri anto tossa ekassa kierrossa ohjeeks et kp10-12 mut sit vielä uusintaultra kp16, kun ei ollu folli vielä valmis ja ovis myöhemmin ku kp14. Toki mulla ei annosmuutoksia mut ohje oli et kp12-15/16 seuraava ultra koska edellinen ovis oli myöhemmin.

Mää sanoisin et se kp13 on varmaan ihan ok, ellet saa sitä mihkään muuhun ajankohtaan :think005

Jes, ei saatu yrityskieltoa! Kävin eilen uudestaan seurantaultrassa (kp13) ja ovisplussa pamahtikin sopivasti samalle aamulle :) Ultrassa näkyi nyt selkeä johtofolli, olikohan 19-20mm. Nyt sit hyödynnetty tilaisuus eilen ja tänään. Sit taas piinaillaan :D

Sovittiin, että katsotaan s-prog viikon päästä niin saadaan verrattua sitä arvoa ennen letrokiertoja otettuun arvoon. Silloin mulla oli tuo arvo 19 mikä tarkoitti, että ovis oli tapahtunut mutta jäänyt silti vähän vaisuksi. Kiva siis saada lisää statistiikkaa näistä :) Nyt tokassa letrokierrossa ovisplussa tuli päivää aiemmin kuin viimeksi. Oviskivut eivät kuitenkaan ole olleet ainakaan tähän mennessä yhtä kovat kuin ekalla kerralla. Tietty tässä on ainakin tämä päivä vielä aikaa kipuiluun eli saa nähdä mitä tuleman pitää.

Täällä helpot menkat meneillään, kp2. Huomenna sit letrot alkuun taas. Mietin just että olikohan ne tappomenkat letrojen aloituksen syytä vai oliko joku kemiallinen. No samapa tuo, nyt näiden kans voi taas elää. Ja viikon päästä seurantaultra :)

Heippa, täällä aloitettiin tänään letrotzoleja ekaa kertaa. Jännittää. UÄ 1.6.

Kokemusta 8 v sitten clomeista ja Teroluteista. Pcos 2008 ja endometrioosi 2021.

Heippa, täällä aloitettiin tänään letrotzoleja ekaa kertaa. Jännittää. UÄ 1.6.

Kokemusta 8 v sitten clomeista ja Teroluteista. Pcos 2008 ja endometrioosi 2021.
Mulla sama ultrapäivä :) onko sulla vaan letrot nyt käytössä vai muutakin lääkitystä tai hoitoa suunniteltu tähän kiertoon?

Mulla sama ultrapäivä :) onko sulla vaan letrot nyt käytössä vai muutakin lääkitystä tai hoitoa suunniteltu tähän kiertoon?

No sattuippas! Meillä suunniteltuna myös inseminaatio tähän. Muita lääkkeitä ei ole. Näin toimitaan 4 kiertoa ja sitten siirrytään seuraaviin vaihtoehtoehtoihin.

Onko teille kerrottu kauanko letroilla? Onko teillä niiden lisänä lääkkeitä tai muuta hoitoa? :wav

No sattuippas! Meillä suunniteltuna myös inseminaatio tähän. Muita lääkkeitä ei ole. Näin toimitaan 4 kiertoa ja sitten siirrytään seuraaviin vaihtoehtoehtoihin.

Onko teille kerrottu kauanko letroilla? Onko teillä niiden lisänä lääkkeitä tai muuta hoitoa? :wav
kiva! ootteko jo siis julkisella hoidoissa?

me ollaan nyt siis yksityisellä ja elokuussa on julkisen ensikäynti. mulla tämä on kolmas kierto letroilla, 1. kiertoon tehtiin inssi, viime kiertoon ei ehditty. tähän kolmanteen on taas tarkoitus :) muita lääkkeitä ei ole toistaiseksi ollut käytössä. varmaan vielä muutama näitä inssejä tähän väliin tehdään ennen julkisen hoitoja, jos vaan ajoitus onnistuu. ja saa nähdä mitä uusi lääkäri sanoo, mulla vaihtuu nyt lääkäri, että onko samoilla linjoilla lääkityksen tarpeista kuin edellinen jne. mutta meillä ei siis mitään todettua vikaa ole löytynyt vaan selittämätön (sekundäärinen) lapsettomuus.

kiva! ootteko jo siis julkisella hoidoissa?

me ollaan nyt siis yksityisellä ja elokuussa on julkisen ensikäynti. mulla tämä on kolmas kierto letroilla, 1. kiertoon tehtiin inssi, viime kiertoon ei ehditty. tähän kolmanteen on taas tarkoitus :) muita lääkkeitä ei ole toistaiseksi ollut käytössä. varmaan vielä muutama näitä inssejä tähän väliin tehdään ennen julkisen hoitoja, jos vaan ajoitus onnistuu. ja saa nähdä mitä uusi lääkäri sanoo, mulla vaihtuu nyt lääkäri, että onko samoilla linjoilla lääkityksen tarpeista kuin edellinen jne. mutta meillä ei siis mitään todettua vikaa ole löytynyt vaan selittämätön (sekundäärinen) lapsettomuus.

Joo me ollaa julkisella hoidossa. Minä 31, mies 36.

Itseäni jännittää tuleva UÄ, että miten letrotzolit vaikuttanut. Mulla kokemusta vaan clomeista ja Teroluteista. Ne toimivat juuri oikein, mutta silti saatiin odottaa 9 kk. Onneksi nykyään ei niin kauaa odotella. Tai ainakin meidän lääkärin mukaan. :cool05

Joo me ollaa julkisella hoidossa. Minä 31, mies 36.

Itseäni jännittää tuleva UÄ, että miten letrotzolit vaikuttanut. Mulla kokemusta vaan clomeista ja Teroluteista. Ne toimivat juuri oikein, mutta silti saatiin odottaa 9 kk. Onneksi nykyään ei niin kauaa odotella. Tai ainakin meidän lääkärin mukaan. :cool05
kuulostaa hyvältä. toivottavasti lääkäri on oikeassa :angelic: mulla letrot aikaisti ovista useammalla päivällä. onneks limis on päässyt mukaan vauhtiin eli ei pitäis jäädä siitä kiinni. kiva kuulla sit miten sulla toimii :) me ollaan kutakuinkin samaa ikäluokkaa, minä 33 ja mies 35.

kuulostaa hyvältä. toivottavasti lääkäri on oikeassa :angelic: mulla letrot aikaisti ovista useammalla päivällä. onneks limis on päässyt mukaan vauhtiin eli ei pitäis jäädä siitä kiinni. kiva kuulla sit miten sulla toimii :) me ollaan kutakuinkin samaa ikäluokkaa, minä 33 ja mies 35.

Mahtava kuulla että aikaisti sulla ovista. Itselläni oli niin clomeila kuin normistikkin ilman lääkityksia. Piitkät kierrot ja myöhäinen ovulointi. (Ilman lääkityksiä ei ovulaatiota tapahtunut ollenkaan)

Kiva kun ollaan kutakuinkin samoissa, niin päästään jakamaan tuntemuksia ja kokemuksia.

Itselläni ei lähipiirissä ketään kellä olisi samankaltaisia ongelmia. Kaikki lähipiirin ystävät myöskin raskaana. Onneksi he kyllä kiinnostuneita ja yrittävät tukea kaiken keskellä myös ystävää. :rolleyes:

Takaisin