Letrozolin käyttäjiä?

Kp24 (dpo 8??) menossa. Outoja tuntemuksia - mulla tosi harvoin alavatsaa turvottaa ja nännit, ei siis rinnat, tosi kosketusherkät/-kipeät. Jatkuvaa pään jomotusta ja oudosti myös vv yllättävän paljon - sitähän ei normaalisti ennen menkkoja pitäisi tulla..? - Tiedä sitten mistä johtuu... Missä dpo vaiheessa pitäis testi näyttää plussaa, jos olis raskaana? Mulla on tosi harvoin ps oireita, mutta nyt tuntuu, että hormonit on voinu vaikuttaa siihenkin, että nekin tulee nyt esiin :bored:

Kp24 (dpo 8??) menossa. Outoja tuntemuksia - mulla tosi harvoin alavatsaa turvottaa ja nännit, ei siis rinnat, tosi kosketusherkät/-kipeät. Jatkuvaa pään jomotusta ja oudosti myös vv yllättävän paljon - sitähän ei normaalisti ennen menkkoja pitäisi tulla..? - Tiedä sitten mistä johtuu... Missä dpo vaiheessa pitäis testi näyttää plussaa, jos olis raskaana? Mulla on tosi harvoin ps oireita, mutta nyt tuntuu, että hormonit on voinu vaikuttaa siihenkin, että nekin tulee nyt esiin :bored:

Kuulostaa lupaavalta! Mä oon joitain ekoja haaaaaleita plussia dpo10-11 ja täällä https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/results-by-day-past-ovulation.php jotain tilastoo kans siitä mikä todennäkösyys että on positiivinen jos on tärpänny :happy: tää jaettiin tuolla Raskaaksi 2021 ryhmässä.

Täällä kans tota runsaampaa VV ja turvotusta, väsymystä ja päänsärkyä, yhä jatkuen :facepalm: nyt itellä dpo 8-9 :grin

Mulla alkoi uusi kierto eilen. Sitä ennen oli melkein viikko aaltoilevaa tosi kovaa turvotusta ja pientä vatsakipua. Kolme kertaa kerkesin jo raskaustestinkin tehdä kun oireet olivat niin omituiset eikä menkkoja kuulunut. Letrot + Cyclogest saivat ainakin mulla nyt aikaan pidemmän kierron. Viime kierrot ovat olleet pääsääntöisesti n. 28 päiväisiä kun nyt oli 31 päivää.

Johtuukohan toi kova turvotus ja vatsakivut Letroista vai Cyclogestistä (luonnollinen progesteroni)? Vai molemmista? :D Onko muilla kokemuksia noista turvotuksista, kivuista jne? Mulla oli jopa välillä niin kova vatsan turvotus/kipu etten pystynyt seisomaan/istumaan. Mulla on normaalisti aina pari päivää kovat menkkakivut, jotka menevät ohi Buranalla. Nyt kun menkat alkoivat niin heräsin keskellä yötä tosi koviin kipuihin ja arvasin että sieltä ne menkat alkavat. Vaikka oli tuntunut jo "menkkaoireita" useamman päivän ajan niin tuo kipu ei jättänyt enää mitään arvailun varaan :D Turvotus ja vatsakivut ovat jatkuneet edelleen, normaaleja menkkakipuja kovempina. Eilen jouduin ottamaan 5 x Burana 400...Pitää toivoa, että nämä oireet vähän tasottuisivat seuraavalla Letrokierrolla.

Täällä kans dpo 8-9, ja testi eilen negatiivinen mutta nyt ihan kun näkisin hailuraa. Ystävä sen kans kuvasta näki mut en menis vielä vannomaan :grin
Ystävän hajuvesi haisi karmivalle, krapulainen olo. Tissit turvokkeessa ja VV yhä runsasta. Saas nähä kuinka käy. :wacky:

upload_2021-5-13_17-27-3.jpeg

Voi jehna! :wacky: Sofi ei oo itelle siitä luotettavimmasta päästä mut onneks on sit CB testejä ens viikolle varmistukseksi jos nyt viiva lähtis tosta vahvistumaan :angelic: Voi kun nyt olis tosi kyseessä:smiley-angelic001

Oi, vaikuttaapa lupaavalta Tammenterho91, jännittävää!

Mulla eilen kp1, huoh, ei siis tulosta toisestakaan inssistä. Yllättävän helposti meni piinapäivät tällä kertaa, oli vissiin tarpeeksi muuta mietittävää ja tekemistä, ja onneksi menkkojen alkaminenkaan ei nyt erityisesti romahduttanut. Parin viikon päästä IVF-suunnittelukäynti ja sitä kohti sitten vaan.

Täällä kans dpo 8-9, ja testi eilen negatiivinen mutta nyt ihan kun näkisin hailuraa. Ystävä sen kans kuvasta näki mut en menis vielä vannomaan :grin
Ystävän hajuvesi haisi karmivalle, krapulainen olo. Tissit turvokkeessa ja VV yhä runsasta. Saas nähä kuinka käy. :wacky:

View attachment 102896

Mä tiesin kanssa hajuvedestä, että oon raskaana. Laitoin omaa lempihajuvettä ja se haisikin yhtäkkiä ihan kaatopaikalle, piti oikein tarkistaa mitä suihkaisin :p se tais olla dpo10 päivänä..

Mä testasin plussan vasta dpo13 onestepin testillä, mut siihen tulikin ihan leffaviivat sitten. Klinikan virallinen testipäivä oli dpo16, silloin vielä cb:n digillä varmistus.

Thetaio, tsemppiä ivf suunnitteluihin! :Heartblue

Henskukka, se on jännä miten joku hajuvesikin voi yhtäkkiä haista niin pahalle :biggrin

Tänään samanmoinen haamulainen kuin eilenkin. Eli ei vielä suuntaan tahi toiseen uskalla iloita :hilarious: dpo 9-10, saas nähä:angelic:

käyn huomenna siinä verikokeessa, jossa selvitetään onko ovulaatio tapahtunut.
onks kellään kokemusta?
eli progesteronimittaus viikko ovulaation jälkeen? joo, se kai otetaan aina hedelmällisyystutkimusten yhteydessä :) mulla oli arvo muistaakseni 46 ja >25 on se viitearvo.

eli progesteronimittaus viikko ovulaation jälkeen? joo, se kai otetaan aina hedelmällisyystutkimusten yhteydessä :) mulla oli arvo muistaakseni 46 ja >25 on se viitearvo.

Joo juuri toi, meillä ei siis oo mitään lapsettomuustutkimuksia, halusin sen vain mielenrauhan takai.
Loppuvuoteen mennessä jos ei raskaus ala niin voidaan mennä tutkimuksiin. Ennestään meillä on jo yksi lapsi, niin voi olla että ei edes lähdetä tutkimuksiin, iloitaan tästä yhdestä sitten:Heartred

:hilarious:
Näkyy todellakin :love7 kunhan ei olisi sofin kuuluisa värikertymä..eli valkoinen viiva jonka oikealle puolelle kerääntyy punaista. Toivotaan että sulla oikea viiva :Heartpink sattuuko olemaan erimerkkistä testiä?

Tätä mäkin toki epäilen hiukan, mut verrattuna aiemman kierron negatiiviseen jossa ei moista kertymää näy niin onhan tuo erilainen :wacky: Tosin syksyllä oli yks missä oli värikertymää :hilarious:

Nyt mulla oottelee tossa CB testit ens viikolle ja digi, uitan sen sit jos ja kun liuskoissa on vähän parempaa viivaa ja dpo vähän enempi:grin
Sofeja enää yks jälellä, sen tuhlaan pois ylihuomenna Sit nuo CB testit :joyful:

En oo ovuloinut. tulos oli vaan <0.67...:sad010
miks tulos oli merkattu pisteellä (0.67)ja viitearvot pilkulla (0,67), ei varmaan mitään merkitystä ole..

Höh:sorry: sit tupla-annos seuraavaan tai sitä seuraavaan kiertoon..? Vedätkö nyt lugekuurin että menkat alkais vai odotatko et menkat alkaa luonnostaan?

Takaisin