Letrozolin käyttäjiä?

Hienoa, alkaa olla ovis plussia teillä! Mä testasin tänään sittenkin aamulla. Aika tumma viiva jo! Mutta nyt ei voi sanoo mitään siksi kun en oo testannut muuten. On voinut jo haaleta uusiksi tai sitten tulossa. Tosin se oli minun viivoiksi melkein tummin mitä oon ikinä bongannut. Vatsan kipu meni eilen ohi noin neljässä tunnissa, eli periaatteessa olis voinut eilen olla. Mutta jää nähtäväksi. Voi olla ettei huomenna pysty vaan testaa kuitenkin onko vaaleampi vielä niin sitten voisin sanoo että oli ja meni. Mutta ainakin tuli hyödynnettyä jos näin oli.

Tsemppiä kaikille!!

e852ed63205d47915e96e7512fb0e4f4

Clearbluen kaksoishormooni näytti tyhjää ympyrää ja liuskat ei näytä yyhtään sen paremmilta... En katkaise tätä kiertoa nyt millään primoluteilla...

Kp16

e852ed63205d47915e96e7512fb0e4f4

Clearbluen kaksoishormooni näytti tyhjää ympyrää ja liuskat ei näytä yyhtään sen paremmilta... En katkaise tätä kiertoa nyt millään primoluteilla...

Kp16

Alinah voisko ne siellä sun hoitopaikassa miettiä piikkihoitoa? Kun ei letrot näyttäisi kauheasti auttavan?

Alinah voisko ne siellä sun hoitopaikassa miettiä piikkihoitoa? Kun ei letrot näyttäisi kauheasti auttavan?

Perjantaina kun kävin ultrassa, niin lääkäri otti puheeksi vahvemmat lääkkeet --> pistoshoidot. Että saa nyt nähdä kun menen uudestaan ultraan torstaina että mitä on suunniteltu. Lääkärin piti soittaa mulle viime perjantaina vielä ultran jälkeen, kun oli konsultoinut toista lääkäriä muttei ikinä sit soittanut.

Ihanaa, että siellä muutama ovulaatio on tapahtunut/tapahtumassa! :happy:

Varpu tuolla puhui tästä jatkuvasta odottamisesta. Olen tuskaillut ihan sitä samaa. Koko ajan olen jotakin odottamassa, joko kahden viikon tai neljän viikon sykleissä. Aina ajattelen, että sitten se helpottaa, sen ja sen jälkeen. Ja kun miettii aikaa taaksepäin, että kuinka kauan näin on ollut ja minkälainen taival tässä vielä on edessä.

Yleensä tämä synkkyyteen vajoaminen tulee siinä juuri ennen menkkoja. Toinen paikka on tämä menetetty ovulaatio. Syvissä vesissä mennään täällä siis.

Naistenklinikalla ihmeteltiin perjantaina sitä että miten tuo mun esikoinen on saanut alkunsa kun ei lääkkeillä ole vastetta edes.. Mut toivotaan että järeämmät lääkkeet auttaisi!

Yhdyn kyllä tuohon odottamisen tuskaan, vaikka kuinka yrittäis "huijata" itseä unohtamaan koko asian ja olemaan kuulostelematta mitään oireita, niin ei sitä vaan kykene.. On kyllä niin puuduttavaa ovulaatiosta menkkoihin ja taas alusta.. Tuntuu, että oon jopa unohtanu, että tästä vois oikeesti tulla se vauva :dummy1:
Jänskättää se huominen eka julkisen puolen lapsettomuuspkl aika.. mitä letrojen jälkeen on yleensä ehdotettu?

mitä letrojen jälkeen on yleensä ehdotettu?
Minulle määrättiin FSH:ta, eli follikkelia stimuloivaa hormonia. Myydään kauppanimillä Bemfola ja Gonal-f. Sitä piti piikittää kerran päivässä vatsanahkaan, ja ainakin minulla vaste tuohon on todella hyvä, vaikka Letrozoliin ei vastetta tullutkaan.

On kyllä hienoja ovisplussia täällä :) luulen että omat tikut näyttää enemmän siltä miltä alinahilla ja piikit edessä mullakin... Mutta täytyy nyt ODOTTAA ensin se kp10 ultra o_O

Voi odottamiseen tuska sentään! Mullakin olo, että kokoajan odottaa jotain.
Alinah, toivottavasti jo ensi kiertoon määräisi piikit sulle!
Varpu, tsemppiä odotteluun :)

Kaikille meille isoja tsemppihaleja! Jaksaa jaksaa....

Mulla oli tänään se lapsettomuuspkl käynti, positiivista, että ovulaatio oli tapahtunut ja siltä puolin, missä munanjohdin tallella, nyt sormeet ja varpaat ristissä toivon, että se tärppäis :angelic:
Muuten ehkä vähän ristiriitaiset fiilikset, hoito mitä meille ehdotettiin oli ivf, mitä toivoinkin..mutta kesäsulku ja jonot, niin se ois sitten elokuussa edessä. Sain jo alustavan hoidon aloitusajan :nailbiting: nuita letrozoleja voin jatkaa vaikka siihen asti, mikäli haluan, koska ne pitää kierron säännöllisenä, en vielä tiedä mitä teen :woot:

Pipsu jee! Ovulaatio tapahtunut ja piinaileen sinäkin :)
Kesäsulku on harmi, mutta ainakin tulossa olisi jo ja tiedossa!

Tuli vähä semmonen jännä fiilis siitä käynnistä, ku se meijän yksityinen gyne on aina hullun positiivinen ja aina tsemppaa, tuolla ei kertaakaan puhuttu, että tulisin raskaaksi ennen sitä elokuuta :woot:Olin myös toivonu, että saisin sen lyhyen hoitokaavan, mutta nyt tajusin, että sehän on vaan huonompi juttu sen hoidon ajoittamisen kannalta, että mulle ei voi sitä pitkää kaavaa tehä..

Jee pipsu, ihan loistava juttu toi ovulaatio! :) Nyt vaan piinailemaan sitten:dance008 Ja Kettutytöllä kans piinailtavaa tiedossa, huippua!

Pipsu mulla on gynet aina ollu aika pessimistisiä tai realistisia, vaikka ovatkin olleet empaattisia. Ja julkisella oon siis. Mutta toisaalta se on ollu ihan hyväkin, niin oon asettautunut siihen että tässä voi mennä tosi pitkään ennen kuin tärppää... Mutta jostain syystä oon kyllä ihan varma että teillä tärppää ennen syksyä ku noin hyvin tuli oviskin!:wink

Takaisin