mä voin jatkaa :)Hei voitaisko tehdä tähän väliin sellanen pieni esittelytauko? Täällä vilisee tietyt nimimerkit, mutta välillä pitää alkaa rullaamaan kauas ketjua, että mikäs tyyppi tää nyt olikaan :) jos sais taustaa ja tämän hetkistä tilannetta vähän yhteen viestiin ja kaikilta peräkkäin, niin olis helpompi jälkeenpäin niihin palata. En tiedä onko hyvä idea, mutta aloitan kuitenkin - saa jatkaa jos siltä tuntuu.
Kukas haluais jatkaa?
oon siis 33v, mies 35 ja meillä on yksi yhteinen lapsi, joka sai luonnollisesti alkunsa 2017 viidennestä ehkäisyttömästä kierrosta lähestulkoon tjottailemalla. imetyksen aikana käytin minipillereitä ja sen jälkeen vielä puolisen vuotta e-pillereitä. 4/2020 alettiin yrittää kakkosta. kierto on ollut tuosta asti hyvinkin säännöllinen ja ainoastaan tiputtelu on vaivannut ennen menkkoja, mutta sille ei ole mitään erityistä syytä löytynyt. pari kiertoa söin teroluteja, mutta ne ei tuntuneet suuremmin auttavan tuohon tiputteluun.
me mentiin yksityiselle tutkimuksiin 2/2021 ja kummastakaan ei löytynyt vikaa, eli diagnoosina selittämätön sekundäärinen lapsettomuus. tuolloin 2/2021 myös saatiin kemiallinen raskaus aikaan, mutta se päättyi siis jo rv 4+5. nyt oon kahdessa kierrossa syönyt letroja, viime kierrossa tehtiin inssi mutta tähän kiertoon ei sitä ehditty saamaan, eli luonnossa vaan. suunnitelmana nyt kesällä jatkaa vielä inssejä yksityisellä ja elokuussa meillä on ensikäynti HUSilla. tällä hetkellä siis menossa yk15.
Muokattu viimeksi: