Letrozolin käyttäjiä?

Muakin hermostuttaa testit, oli ne digi tai liuska. Eli oon vaan miettinyt niiden kokonaan jättämistä. Mut sit se et pelkää sitä mebiskö ohi vaikka kuinka säännöllisesti tallettelisi. Huoh

Toi on kyllä niin vaikea... Mutta jos pystyy siihen joka toinen päivä taktiikkaan niin tuskin menee ohi vaikkei tikuttais :) Me sovittiin miehen kanssa että tässä kuussa on seksitreffit ma, ke, pe ja su niin ei jää sit ainakaan siitä kiinni :hilarious: Ellei ens viikon ultrassa sit ohjeisteta jotain muuta :rolleyes:

Olen täällä taustalla seuraillut teidän keskustelua. Turhauttavaa on tuo jatkuva odotus, milloin ovistestin tummumista ja milloin mitäkin.

Toivottavasti Pipsulla alkaa viiva tummumaan, samoin Alinahilla. Varpukin sitten ajallaan sieltä tulee mukaan :)
Kettutyttö, teillä on hyvä ja vakaa suunnitelma, pidän peukkuja että se toteutuu. Ja toisaalta on myös varmasti stressittömämpää, kun jättää tikutuksen pois.

Minustakin on kiva lukea muiden kokemuksista ja intoilusta :) Itsehän en oikeastaan edes tähän ketjuun kuulukaan enää, mut on tämä silti tarpeellista vertaistukea.

Mikä sulla on siis Tyyne jatkosuunnittelma? :)Muistan kyllä että letroilla tuli liikaa folleja ja tässä kierrossa ei onnistu seurantaultra mutta mites tän kierron jälkeen? Kokeillaanko pienempää annosta vai jotain toista lääkettä?

Mulla tuli tällä kertaa kuumia aaltoja letroista, toivottavasti olisi sitten muitakin vaikutuksia :D Kp6 ja vieläkin vuotaa, joka kerta menkat kestää 7 päivää ja kuudentena päivänä oon jo ihan kypsä :bored:

Varpu, seuraava kierto aloitetaan Menopur-pistoksilla. Siihen sitten irrotuspiikki todennäköisesti. Inseminaatioon ei vielä tässä kierrossa mennä miehen toiveesta.

Tämä välikierto alkoi kyllä lupaavasti ja ovistikussa alkoi haaleeta viivaa näkyä ja limat oli hyvät. Oisko se matkustus sitten sotkenut, koska nyt on kp 13 eikä tikussa näy enää mitään ja limatkin hiipuivat. Ainahan sitä toivoo parasta ja elättelee toiveita, mutta aika turhalta alkaa näyttää tämä luomukierto.

Edit* Muuten, mullakin oli tosi runsaat ja pitkät menkat letrojen jälkeen. Kesto oli 7 päivää, kun viime aikoina on ollut 2-4 päivää. Luulen, että se oli ihan hyvä merkki sinänsä, koska varmaan nyt oli hormonitasot runsaammat ja limakalvokin reilumpi. Ehkä se on Varpu sullakin hyvä merkki, kroppa on jollakin tapaa toiminut oikein ja niin kuin pitää :)

Varpu, seuraava kierto aloitetaan Menopur-pistoksilla. Siihen sitten irrotuspiikki todennäköisesti. Inseminaatioon ei vielä tässä kierrossa mennä miehen toiveesta.

Tämä välikierto alkoi kyllä lupaavasti ja ovistikussa alkoi haaleeta viivaa näkyä ja limat oli hyvät. Oisko se matkustus sitten sotkenut, koska nyt on kp 13 eikä tikussa näy enää mitään ja limatkin hiipuivat. Ainahan sitä toivoo parasta ja elättelee toiveita, mutta aika turhalta alkaa näyttää tämä luomukierto.

Edit* Muuten, mullakin oli tosi runsaat ja pitkät menkat letrojen jälkeen. Kesto oli 7 päivää, kun viime aikoina on ollut 2-4 päivää. Luulen, että se oli ihan hyvä merkki sinänsä, koska varmaan nyt oli hormonitasot runsaammat ja limakalvokin reilumpi. Ehkä se on Varpu sullakin hyvä merkki, kroppa on jollakin tapaa toiminut oikein ja niin kuin pitää :)

Voihan se olla ettet vaan ehtinyt saada tikulla kiinni ovista, toivotaan että ovis kumminkin tulis tässä luomukierrossa. Pidän peukut että viimeistään sitten tuo Menopur toisi teille plussan! :)

Toivotaan että nää pitkät menkat olis hyvä merkki, mutta mietityttää kyllä että miten kp10 ultrassa voisi näkyä mitään limakalvon kasvua jos kp7 vuotaa vielä edellistä pois.. Letroista nää pitkät menkat ei mulla johdu koska vuoto on teini-iästä lähtien kestänyt 6-8 päivää. Silloin kun menkat oli vaan sen pari kolme kertaa vuodessa ni se ei toki haitannut niin paljoa :joyful:

Äh, mun mielestä tuo ei ole vieläkään plussa :/ Onko kokemusta pregchekin ovulastiotesteistä, kuinka tumma viiva tulee? Nyt kp15 ja kp16 eli huomenna pitäis aloittaa Terolut, mutta eikös se voi liian aikaisin aloitettuna estää koko ovulaation.. huoh, ja kuumemittari näyttää koko ajan samaa lukemaa, lieneekö rikki.. Testitkin loppu ja täytyy varmaa hakea nyt uus paketti :hilarious: :banghead:

Liitteet

• IMG_20180326_100429.jpg
    IMG_20180326_100429.jpg
    279.2 KB · Katsottu: 187
Pipsu, kyllä se tosiaan on vielä vähän liian vaalea tuo testiviiva. Mut sehän voi tänään vielä muuttua plussaksi. Entä jos aloitat Terolutit päivää myöhemmin kuin mitä oli ohjeistettu? Käsittääkseni se estää ovulaation liian aikaisin aloitettuna. Ei kai siitä niin suurta haittaa ole, jos vaikka päivä liian myöhässä aloittaa?

Varpu, kiitos peukuista!

Ai niin, sulla olikin noin pitkä kierto luonnollisestikin. Uskoisin, että lääkäri näkee ultrassa kuitenkin ne limakalvon eri kerrokset vuodosta huolimatta. On minullakin ollut joskus vuoto vielä käynnissä ultrassa ja silti sieltä on jotakin erotettu. Onneksi sulla ei ole enää montaa päivää aikaa jännittää sitä ultraa :)

Kp 9/27-28, kaksoishormonitesti näyttää tyhjää ympyrää, Flo ennustaa ovista pe-la. Kuinka paljon aiemmin se vilkkuva naama pitäis saada, et olis toivoa oviksesta?

Kp 9/27-28, kaksoishormonitesti näyttää tyhjää ympyrää, Flo ennustaa ovista pe-la. Kuinka paljon aiemmin se vilkkuva naama pitäis saada, et olis toivoa oviksesta?
Mulla vilkkui se hymynaama 6 päivää, mutta sillon ei ollu letroja käytössä, niissä ohjeissa ainakin mainitaan se "tunnistaa vähintään 4 hedelmällistä päivää" eli vilkkuiskohan ideaalitilanteessa 2pv ja sit tulis pysyvä ?

Mut siis jos siis ovis olis perjantaina, niin parin päivän sisään pitäis alkaa jo muutakin näkymään kuin tyhjä ympyrä? En tiedä miks, mutta mulla ei oo hyvä tunne tästä kierrosta... :?

Mut siis jos siis ovis olis perjantaina, niin parin päivän sisään pitäis alkaa jo muutakin näkymään kuin tyhjä ympyrä? En tiedä miks, mutta mulla ei oo hyvä tunne tästä kierrosta... :?
Aloititko tänään ne testit? Aluksi tulee aina tyhjä ympyrä ja sen jälkeen testilaite huomioi muutokset hormonitoiminnassa, joillekkin voi tulla se pysyvä hymynaana suoraankin :)

Oon niin pihalla näistä tyhjistä ympyröistä kun oon käyttänyt vain liuskoja/puikkoja joihin tulee viivat, joten en osaa auttaa.. Mutta mun silmään tuo pipsun testi on siinä ja siinä onko plussa, ne kuitenkin näyttää lähes tasavahvuisilta. Hankalia tulkittavia välillä :pompus:

Pipsu, mulla ei ikinä tummene tuon enempiä ja sitten jo haalenee uusiksi. Tuleeko sulle yleensä tummempi?

Vieläkään en oo testannut. Nyt kp 14 jo. Vatsaa juilii. Toiveajattelua, mut oisko siellä ovis tuloillaan :)
Mies kaatanut mut nyt viisi päivää peräkkäin. Ja nyt en ”uskalla” sanoo että vielä tarttis :D Puhe oli joka toinen päivä, mutta hän ollut nyt niiiin sillä tuulella etten oo pistänyt hanttiinkaan :D Ja saa hän aina mutki kyllä mukaan helposti. Että oikeastaan aika mukavaa :)

Äh, mun mielestä tuo ei ole vieläkään plussa :/ Onko kokemusta pregchekin ovulastiotesteistä, kuinka tumma viiva tulee? Nyt kp15 ja kp16 eli huomenna pitäis aloittaa Terolut, mutta eikös se voi liian aikaisin aloitettuna estää koko ovulaation.. huoh, ja kuumemittari näyttää koko ajan samaa lukemaa, lieneekö rikki.. Testitkin loppu ja täytyy varmaa hakea nyt uus paketti :hilarious: :banghead:

Mulla nuo PC-testit on kaikkein herkimpiä näyttämään viivoja. Ja sillon kun muiden merkkien viivat on (lähes) tasavahvat niin PC:ssä testiviiva on kontrollia tummempi. Mä saan noihin siis tosi helposti viivoja ihan ilman ovistakin. Toki mulla PCO sotkee tilannetta ja oviksia oon ylipäätään bongannu tosi vähän. Testejä oon kyllä kuluttanut enemmän kuin laki sallii eli tiiän tasantarkkaan miten nuo mun kohalla toimii:grin Dual-digitestit vilkuttaa mulla luomukierrossa helposti viikon-pari eikä pysyvää hymiöö välttämättä tulekaan....Kaikki on kyllä yksilöllistä eli sulla voi ovis näyttää just tuolta kun kuvassa, parin viikon päästähän sen sit tietää varmaks:)

Mulla piinapäivät jatkuu. Vielä näkyi aivan aavistus haamua raskaustestissä Pregnylin takia. Pistoksesta 6 vrk. Oviksesta nyt ehkä DPO4. Miten tässä malttaa vaan oottaa?:wacky:

Pipsu, mulla ei ikinä tummene tuon enempiä ja sitten jo haalenee uusiksi. Tuleeko sulle yleensä tummempi?

Vieläkään en oo testannut. Nyt kp 14 jo. Vatsaa juilii. Toiveajattelua, mut oisko siellä ovis tuloillaan :)
Mies kaatanut mut nyt viisi päivää peräkkäin. Ja nyt en ”uskalla” sanoo että vielä tarttis :D Puhe oli joka toinen päivä, mutta hän ollut nyt niiiin sillä tuulella etten oo pistänyt hanttiinkaan :D Ja saa hän aina mutki kyllä mukaan helposti. Että oikeastaan aika mukavaa :)
Hyvähän se on pelata varman päälle ja mukava, että mies on messissä ;) Mä saan varmaan nähdä vähän vaivaa, että saisin innostumaan näin maanantaina työpäivän jälkeen :grin Viimeksi kun testailin, oli jotku erit testit käytössä, niihin vahveni viiva kyllä tosi tummaksi.. :meh:

Tää odottaminen on kyllä pahinta, aina oottamassa jotain ja aika ei kulu vaikka mitä tekis :confused: Tai no nythän kelloja siirrettiin eteenpäin että yks tunti vähemmän ootettavaa :hilarious:

Mulla nuo PC-testit on kaikkein herkimpiä näyttämään viivoja. Ja sillon kun muiden merkkien viivat on (lähes) tasavahvat niin PC:ssä testiviiva on kontrollia tummempi. Mä saan noihin siis tosi helposti viivoja ihan ilman ovistakin. Toki mulla PCO sotkee tilannetta ja oviksia oon ylipäätään bongannu tosi vähän. Testejä oon kyllä kuluttanut enemmän kuin laki sallii eli tiiän tasantarkkaan miten nuo mun kohalla toimii:grin Dual-digitestit vilkuttaa mulla luomukierrossa helposti viikon-pari eikä pysyvää hymiöö välttämättä tulekaan....Kaikki on kyllä yksilöllistä eli sulla voi ovis näyttää just tuolta kun kuvassa, parin viikon päästähän sen sit tietää varmaks:)

Mulla piinapäivät jatkuu. Vielä näkyi aivan aavistus haamua raskaustestissä Pregnylin takia. Pistoksesta 6 vrk. Oviksesta nyt ehkä DPO4. Miten tässä malttaa vaan oottaa?:wacky:
Joo mäkin oon ymmärtäny, et toi pregcheck ois aika herkkä, kokemusta tuosta testistä vain kierrossa, missä pistin pregnylin ja viivahan oli sen jälkeen lähes musta :D

Tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti tärppäis :)

Takaisin