Moi! Minulla on letroresepti taskussa, ensi kierrossa aloitan. Mahdollisesti myös inseminaatio, mutta katsotaan fiiliksiä. Lueskelin ketjua taaksepäin ja sain hyvää tietoa,kiitos!
Onko ketään/tunnetteko ketään, jolla olisi auttanut raskautumisessa pelkkä letrojen syönti ilman inseminaatiota?
Meillä esikoinen 2/2019 sai alun pelkillä letroilla. Minulla oli sillon diagnoosina pcos. Mutta 2020 multa löytyi yllättäen jättiläismäinen maksa kasvain, sen leikkauksen jälkeen 11/20 plussasin luomuna. Edelleen kaikki hyvin nyt 17+4
En tiedä oliko syy pcossässä vai vain kasvaimessa mutta 7 vuotta ennen esikoista ei ollut mitään ehkäisyä eikä yhtään plussaa, kunnes sitten letroilla ekasta kierrosta plussasin. Jos kierrot venyivät kovin oli terolut silloin myös apuna katkasemaan kiertoa.

Kaverilla myös tärppäsi pelkillä Letroilla just ennen ivf. Eli pelkät Letrot voi hyvinkin riittää! Luulen että mulla auttoi myös tärpin aikaan kesäloma, jolloin ei ehtinyt stressaamaan (kliseistä, tiedän
Hyvä tietää, ettei pety, jos heti ei tapahdu kuten on toivottu. Kiitos tiedoista kaikille!
Tulin kurkkimaan pitkästä aikaa mitä tänne kuuluu. Joukkoon on mahtunut näköjään niin iloa kun surua ja uusiakin keskustelijoita joukkoon tullut. Voimahalaukset teille jotka vielä odotatte omaa pientä, olette ajatuksissa 

Tervetuloa Fiky ja move88!