Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Terolut.Onko joku saanut jotain lääkettä pitkään kiertoon, joka auttaisi käynnistämään uuden kierron? Mulla on tänään kp 71 eikä kuukautisia näy..
Onko joku saanut jotain lääkettä pitkään kiertoon, joka auttaisi käynnistämään uuden kierron? Mulla on tänään kp 71 eikä kuukautisia näy..
Heippa. Mulle määrättiin tota letrozol kuukautisten 3-7 päivä ajaksi eli 5päivää ja sitten 7.1 on ultra tämä kaikki minulle kerrottiin omapolussa. Meillä siis yksi alkio pakkasessa ja pyysin lääkkeellistä kiertoa mutta aikaisemmin oon syönyt terolutteja. En ymmärrä mikä tää letro on ja mitä se auttaa/tekee? Voisko joku viisaampi kertoa miksi niitä syödään vaan 5päivää ja sit kummiski pitää tehä ovulaatiotestejä..
Kiitos oli selkeä. Lääkäri ei siis ymmärtänyt että toivoin lääkkeellistä siirtoa eli ovulaatiota no toivotaan että kaikki menee hyvin..Letrozol estää estrogeenituotantoa rasvakudoksessa, mutta ei munasarjoissa. Näin keho alkaa tuottaa entistä tehokkaammin estrogeeniä yrittäessään paikata tilannetta, jolloin ovulaatio tehostuu. Oviksen ajankohtaa ei voi tietää, koska jokaisen keho reagoi eri tavalla. Oliko selkeää?
Kiitos oli selkeä. Lääkäri ei siis ymmärtänyt että toivoin lääkkeellistä siirtoa eli ovulaatiota no toivotaan että kaikki menee hyvin..
Kiitos! Täytyy lukea.. onneksi on tää foorumi niin ei tarvii itekseen miettiä. Vertaistuki on tärkeetäYmmärtääkseni letroja käytetään myös pas-kierroissa..kannattaa lukea täältä ivf/pas ketjua :)
Heippa. Mulle määrättiin tota letrozol kuukautisten 3-7 päivä ajaksi eli 5päivää ja sitten 7.1 on ultra tämä kaikki minulle kerrottiin omapolussa. Meillä siis yksi alkio pakkasessa ja pyysin lääkkeellistä kiertoa mutta aikaisemmin oon syönyt terolutteja. En ymmärrä mikä tää letro on ja mitä se auttaa/tekee? Voisko joku viisaampi kertoa miksi niitä syödään vaan 5päivää ja sit kummiski pitää tehä ovulaatiotestejä..
Letrozol yleensä auttaa kasvattamaan follikkelia ja vahvistaa ovulaatiota, siksi sitä määrätään. Mistä tiedät, että oma ovulaatio toimii? Kun tuntuu, että lääkäreidenkin on vaikea sanoa, toimiiko ovulaatio. Jos oma ovulaatio toimii, ei letrozolista haittaakaan pitäisi olla.Hei. Mulla oli tänään ultra ja munarakkulat oli vaan 10mm. Lääkäri ihmetteli miksi mulle määrätty letrozol..kun mulla oma ovulaatio toimii.. nyt siis tämä kierto ilmeisesti pilalla..ma uusi ultra. Onko siis niin että oma ovis ei tuu ollenkaan? Lääkäri sano että oma ovis menee sekaisin ton lääkkeen vuoksi kyllä tuli paha mieli ku muutenki ton lääkkeen takia kauheita kuumuus/hiki kohtauksia joihin herää myös yöllä.. no ei voi mitään.. varmaan muillakin samoja oireita että tiiätte mistä puhun/valitan kiitos olen puhunut. Kaikille zemppii!
Hei. Mulla oli tänään ultra ja munarakkulat oli vaan 10mm. Lääkäri ihmetteli miksi mulle määrätty letrozol..kun mulla oma ovulaatio toimii.. nyt siis tämä kierto ilmeisesti pilalla..ma uusi ultra. Onko siis niin että oma ovis ei tuu ollenkaan? Lääkäri sano että oma ovis menee sekaisin ton lääkkeen vuoksi kyllä tuli paha mieli ku muutenki ton lääkkeen takia kauheita kuumuus/hiki kohtauksia joihin herää myös yöllä.. no ei voi mitään.. varmaan muillakin samoja oireita että tiiätte mistä puhun/valitan kiitos olen puhunut. Kaikille zemppii!