Letrozolin käyttäjiä?

No testaan koko ajan :hilarious: että lähteekö vahvistumaan. Kiitos :Heartpink ei ole muuta kuin varhaisultra husilta. Ja virallinen testipäivä vasta 15.12. :hilarious:

Ach, HUS ei tee verikokeita....No sentään varhaisultra! Osa jutuu odottelemaan jonnekin viikolla 10 1.ultraa, mitä kuuluu ja onko ketään kyydissä :/

Ja noista digeistä saa jotain osviittaa. Teen itekki huomenna vielä yhden ja tarkistan viikot mitä näyttää. Kun näyttää vahvaa viivaa, niin tuu tuonne Elokuisiin :)

Ach, HUS ei tee verikokeita....No sentään varhaisultra! Osa jutuu odottelemaan jonnekin viikolla 10 1.ultraa, mitä kuuluu ja onko ketään kyydissä :/

Ja noista digeistä saa jotain osviittaa. Teen itekki huomenna vielä yhden ja tarkistan viikot mitä näyttää. Kun näyttää vahvaa viivaa, niin tuu tuonne Elokuisiin :)

Juu tulen ens viikolla tai ehkä jo huomenna :hilarious: ristiriitaista kun pelottaa, mutta on myös innoissaan ja onnellinen :rolleyes: ja epäuskoinen. En tiedä miten HUS auki joulun pyhinä, jos kiinni niin menen yksityiselle ensin :)

Juu tulen ens viikolla tai ehkä jo huomenna :hilarious: ristiriitaista kun pelottaa, mutta on myös innoissaan ja onnellinen :rolleyes: ja epäuskoinen. En tiedä miten HUS auki joulun pyhinä, jos kiinni niin menen yksityiselle ensin :)

Ihan samat tunteet mullakin edelleen :grin Tuolla on helppo purkaa niitäkin. Ja kiva jos tulis enemmänkin hoidoista raskautuneita <3

Ihan samat tunteet mullakin edelleen :grin Tuolla on helppo purkaa niitäkin. Ja kiva jos tulis enemmänkin hoidoista raskautuneita :Heartred

Meitä tulee toivottavasti parikin tuolta Raskaaksi 2019 ryhmästä :) :rolleyes: taidan olla ensimmäinen elokuisissa, tai ainakin lähes, jolle on eka tulossa :grin sinusta en tiedä? Kävin joskus siellä kurkkimassa, ja siihen mennessä ei ollut ketään esikoista odottavaa :)

Meitä tulee toivottavasti parikin tuolta Raskaaksi 2019 ryhmästä :) :rolleyes: taidan olla ensimmäinen elokuisissa, tai ainakin lähes, jolle on eka tulossa :grin sinusta en tiedä? Kävin joskus siellä kurkkimassa, ja siihen mennessä ei ollut ketään esikoista odottavaa :)

Ekaa minäkin. Meitä taitaa sinut mukaanlukein olla kolme esikoista oottavaa :) mutta onpahan sitte asiantuntevaa mietintää kun on kokeneita.

Selailin pitkästä aikaa ketjua, en tiedä onko täällä montaakaan viime kesän kirjoittelijaa. :)Jannnin muistan, onnittelut plussasta! :Heartred

Tänne ei kummempaa, tosi stressaava syksy ollut ja ei plussaa. Hoitoja ei jatkettu kesän jälkeen toistaiseksi, eikä mies ole uutta näytettä käynyt antamassa niin tiedä mikä tilannekaan nyt. Ihan tietoisesti pari viimeistä kiertoa oltu yrittämättä. :stop:

Selailin pitkästä aikaa ketjua, en tiedä onko täällä montaakaan viime kesän kirjoittelijaa. :)Jannnin muistan, onnittelut plussasta! :Heartred

Tänne ei kummempaa, tosi stressaava syksy ollut ja ei plussaa. Hoitoja ei jatkettu kesän jälkeen toistaiseksi, eikä mies ole uutta näytettä käynyt antamassa niin tiedä mikä tilannekaan nyt. Ihan tietoisesti pari viimeistä kiertoa oltu yrittämättä. :stop:

Kiitos, tsemppiä ja toivottavasti se plussa pärähtää vielä!

Te ketkä olette käyttäneet letroja, niin lyheneekö teillä kuukautiskierron pituus? Millä annoksella teille on lääkettä määrätty?

Te ketkä olette käyttäneet letroja, niin lyheneekö teillä kuukautiskierron pituus? Millä annoksella teille on lääkettä määrätty?

3 kiertoa 2,5mg ja 3 kiertoa 5mg syöneenä: pari kiertoa taisi olla normaalit 28, pari kiertoa 27päivää ja pari kiertoa olivat 25pv. Joka kerta luteaali yhtä pitkä eli lyhyemmissä kierroissa ovulaatio tapahtui vähän aikaisemmin.

Ymmrätääkseni Letrozol vauhdittaa kehon valmistautumista ovulaatioon jolloin on hyvä todennäköisyys että se myös aikaistuu parilla päivällä.

Ihana kuulla että Jannn on plussannut ja joku muukin oli, varovaiset onnittelut! :love7

Mulla letrot lyhensi kiertoa, ovis saattoi tulla jo kp 9..

Meillä oli reilu viikko sitten ensikäyntiaika HUS:illa ja olin tosi tyytyväinen suunnitelmaan (2 inssiä alkaen tammikuusta ja sitten IVF), MUTTA, tänään piirtyi raskaustestiin kaksi viivaa!! :eek: Ihan täysin epäuskoinen olo! Olin tuominnut tän kierron aivan pieleen menneeksi, kun jouduin alkukierrosta syömään ibuprofeenia melkein viikon hammastulehduksen takia, lisäksi tämä oli täysin luomukierto tutkimusten takia. Tätä ennen ehdin syödä 4 kiertoa letroja ja tuikata kahdessa niistä irrotuspiikitkin.. Toivottavasti pysyisi nyt kyydissä, jos siellä joku on:smiley-angelic001

Ihana kuulla että Jannn on plussannut ja joku muukin oli, varovaiset onnittelut! :love7

Mulla letrot lyhensi kiertoa, ovis saattoi tulla jo kp 9..

Meillä oli reilu viikko sitten ensikäyntiaika HUS:illa ja olin tosi tyytyväinen suunnitelmaan (2 inssiä alkaen tammikuusta ja sitten IVF), MUTTA, tänään piirtyi raskaustestiin kaksi viivaa!! :eek: Ihan täysin epäuskoinen olo! Olin tuominnut tän kierron aivan pieleen menneeksi, kun jouduin alkukierrosta syömään ibuprofeenia melkein viikon hammastulehduksen takia, lisäksi tämä oli täysin luomukierto tutkimusten takia. Tätä ennen ehdin syödä 4 kiertoa letroja ja tuikata kahdessa niistä irrotuspiikitkin.. Toivottavasti pysyisi nyt kyydissä, jos siellä joku on:smiley-angelic001

Oi ihanaa onnea sinnekin! :love7

Täällä pahoinvoinnit loppui ja positiiviset viivat muuttui negatiiviseksi :sad001 Verikokeella kyllä todettiin, että joku kiinnittyminen oli tapahtunut, mutta ei pysynyt matkassa, kun ei ultrassa näkynyt mitään.. Aikamoiset tunnemyrskyt on ollut!

Onnittelut teille plussanneille, ihanaa! :love7

Täällä pahoinvoinnit loppui ja positiiviset viivat muuttui negatiiviseksi :sad001 Verikokeella kyllä todettiin, että joku kiinnittyminen oli tapahtunut, mutta ei pysynyt matkassa, kun ei ultrassa näkynyt mitään.. Aikamoiset tunnemyrskyt on ollut!

Onnittelut teille plussanneille, ihanaa! :love7

Pahoittelut :sorry::Heartpink

Kiitos onnitteluista:Heartred, vähän kyllä on sellainen olo että uskaltaako tässä pitkään aikaan vielä iloita..
Ja ihan kamalaa Beea, oon niin pahoillani:sorry:!

Paljon tsemppiä kaikille!

Me päätettiin kuitenkin vielä yrittää. Inssi oli 11 päivää sitten ja oon ihan ihmeissäni, koska nyt on ollut raskausoireita joita ei kyllä kertaakaan aikaisemmin ole tullut. :love7 hätäpäissäni tietysti jo testejäkin tein, mutta ei näy mitään ainakaan vielä. Jotenkin olen ihan varma että nyt on tärpännyt. Tämä päättyy joko valtavaan itkuun tai maailman parhaaseen uutiseen. Kamalaa kun elämä on näin dramaattista.
:love017:smiley-angelic001

Kp32/28 menossa.. eilen aamulla oli nega ja dpo15.. onkohan vielä toivoa plussasta, kun nyt dpo16?
Menkoista ei oo mitään viitteitä, eikä muitakaan oireita oo.
Viime letrokierrolla menkat tuli tasantarkkaan dpo14 kohdalla.

Kp32/28 menossa.. eilen aamulla oli nega ja dpo15.. onkohan vielä toivoa plussasta, kun nyt dpo16?

Hmm, kyllä tuollaisella dpolla pitäisi jo jotain näkyä, jos oviksen bongasit kohilleen. Mutta toivotaan, että ovis olisikin ollut myöhemmin ja vielä tulisi positiivinen yllätys! :)

Mulla oli hoitojen alussa toisessa letrokierrossa menkat viikon myöhässä ennen kuin tuli plussa testiin. Valitettavasti se oli kohdun ulkoinen raskaus ja meni spontaanisti kesken rv 8. Toivottavasti sulla ei ole tästä kyse.

kiitos vastauksista Laakeripuu ja Hulbertiina <3

Kyselin naistent. poliltakin että mitä tehään. Sanoivat sieltä, että ens viikolla uus testi jos ei menkat ala. Jos nega silloinkin, sitten terolutkuuri.

Eivät täysin tyrmänneet etteikö olis plussamahdollisuus esim jos hcg nousee hitaammin.

Takaisin