Letrozolin käyttäjiä?

Mulla on nyt kp 10, liuskatesti hyvin haalea.

Siinä kierrossa missä raskauduin, olin juuri ekalla käynnillä lapsettomuusklinikalla. Ensikäynnin yhteydessä tehtiin ultra ja siinä näkyi ovis olleen, juuri keltarauhasesta. Ja olin myös siis hedelmöittynyt, sitä ei tietenkään nähty siinä. Hassua, että juuri silloin kun meillä eka aika oli sinne olinkin jo tullut raskaaksi. Ikävä vain, että se ei kestänyt sitten ja meni kesken.

Haluista päätellen, ovulaatio lähenee, muut merkit on vaimeat. Eli ei mitään minkäänlaista limaa kertakaikkiaan. :(
Mulla kans kp 11 ja liuskatesti ihan haalea (sorruin nyt kuitenkin nuihin testeihinkin), mittailetko lämpöjä? :) Toivottavasti tämä ois nyt se onnekas kierto :)

Mulla testit myös haaleita ja kaksoishormooni antaa tyhjää ympyrää... Ja kp12 nyt.

Mulla lääkäri ultrasi, että ovulaatio olisi tapahtunut, limakalvo ja "löydös, joka sopisi keltarauhaseksi" antoivat merkit siihen. No, selvisi sitten jälkikäteen kun kierto venyi ja venyi,, että mulla olikin ovulaatio viikon myöhemmin. Oireet joita pidin kiinnittymis- ja raskausoireina...

Kp 6 ja munasarjassa alkaa olla elämää kivuista päätellen (letropäivä 4). Miten muilla on letrot vaikuttaneet ovikseen ja kierron pituuteen, onko aikaistunut miten? (Anteeksi, en jaksa selailla taaksepäin.) Epäilen nimittäin vahvasti, että näillä jomotuksilla ei tuonne kp14 asti mennä... CB:n mukaan aloitan kaksoishormonitestit huomenna. Eilen tein huvikseni Onni-ovistestin, kun jomotteli siihen malliin, kyllä siihen jo hailakka viiva tuli.

Ja jotta tämä(kin) kierto menisi persiilleen, ilmoitti mies eilen että lähtee poikansa kanssa pääsiäisviikonlopuksi vanhemmilleen. Arvatkaa näyttääkö Flo ovista juuri sille lauantaille? Siksikin toivon, että aikaistuisi parilla päivällä. Ensimmäinen reaktio oli huutaa, että ET SÄ VOI LÄHTEÄ!!! :)) No, pitää soveltaa. Ja toivoa.

Mulla ei letroista mitään oireita tai tuntemuksia oo tullut. :/

Mulla on kyllä munasolun kasvukipuja noin viikon ajan ennen ovista :) Ja ilman letroja kierrot 31-40pv ja nyt 29pv, ovis noin kp15, eli mulla ainakin aikaistanu ovista..

Täällä kp12 ja vielä tikku haalea, ei myöskään ovis limoja tms..

Mulla ei oo mitään apuja ollu, noh ei kai kun ei oo edes vastetta koko lääkkeellä. Edes annosnosto tuo mitään tulosta, mua niin ärsyttää tää!

Haluan päästä piinailemaan! Helkutti kun marraskuussa ovuloinut viimeksi niin kyllä tää alkaa ottaa päähän.. :/

Tein liuskatestin aika laimeeseen pissaan (2h) äsken kun ei tänään toista mahdollisuutta ja ei näy kyllä lainkaan toista viivaa ees. Ihan turhaan tein. Luultavasti pidetään ns. lepokierto siinä mielessä, että vaikka letrot syöty niin en testaa enempiä. Mennään vaan jokatoinenpva tekniikalla melkein loppuun asti kiertoa. Meillä tää remppa kesken ja ei jaksa vaan nyt stressata. Letrotesepti nyt tyhjä ja soittelen klinikalle jatkosta jossain vaiheessa. Jos sitä ylityötä saisi niin jos sitten inssiin :) Mutta se on epävarmaa.
Oon miettinyt myös mielessäni lainan ottamista keinohedelmöitys ajatuksella. Siitä en oo vielä ääneen puhunut. Kun mietin vaan miten paljon harmittaa sitten vuoden päästä jos ei oikeesti yritetty kaikkea. Lainaa vaan sen verran, että korkeintaan kahteen siirtoon. Sit ois yritetty mun mielestä ikään nähden kaikki.

5cbfdf79dffdd3366bf3f1a92c0c48e7

Minunkin ovistesti näytti tältä aamulla, istun ja odottelen nyt pääsyä ultraan täällä naistenklinikalla.

Niin vaan ne mun epäilykset piti paikkaansa, mulla aloitetaan pistoshoidot nyt todennäköisesti. Lääkäri soittaa mulle tänään tässä tunnin sisään kun on konsultoinut toista lääkäriä. Ei ollut selkeitä johtofolleja, mutta molemminpuolin löyty yhdet 10mm follit kuitenkin. Varattiin myös ultra ensi viikon torstaille varmuudenvuoksi.

Voi ei alinah :sad001 Ja tiedän tuon turhautumisen kun ei ovulaatioita tuu kuukausiin, niin raivostuttavaa kun tuntuu ettei pääse oikein edes yrittämään :banghead: Mutta hyvä että pääset nyt sitten pistoksiin, niillä varmasti ovis saadaan aikaiseksi :) Ja voi noista 10 mm folleistakin jotain vielä kasvaa!

Hannuli mulla on kanssa kerran käyny niin että luulin kiinnittymiskivuiksi tuntemuksia jotka sit vissiin olikin oviskipuja, kun nii myöhään oli ovis. Kyllä otti päähän kun tajusin.:confused:

Mulla on kp4 ja toinen letropäivä,tällä kertaa ei oo tullu päänsärkyä ainakaan vielä..

Seurailen teidän kirjoituksia, vaikken aktiivisesti olekaan (vielä) kirjoitellut. Mulla oli ultra, jossa näkyi kp 15 hyvänkokoinen yksi follikkeli. Sain sit Pregnyl-piikin, jolla ovulaation pitäis tapahtua ja eilen olinkin aistivinani ovulaatio-oireita. Nyt siis piinapäivät alkamassa:grin Tsemppiä kaikille edelleen, näitä on niin kiva lukee kun ite voi vaan odotella ajan kulua:) En voi liian aikasin testaillakaan kun Pregnyl näyttää raskaustestiplussaa kuitenkin sen n. 10pv ainakin:rolleyes: pakkohan mun oli kerran (tai pari) kokeilla miltä plussa näyttää ja olihan se hassu tunne et omasta näytteestä tuli raskaustestiin räikee plussa :happy093

Seurailen teidän kirjoituksia, vaikken aktiivisesti olekaan (vielä) kirjoitellut. Mulla oli ultra, jossa näkyi kp 15 hyvänkokoinen yksi follikkeli. Sain sit Pregnyl-piikin, jolla ovulaation pitäis tapahtua ja eilen olinkin aistivinani ovulaatio-oireita. Nyt siis piinapäivät alkamassa:grin Tsemppiä kaikille edelleen, näitä on niin kiva lukee kun ite voi vaan odotella ajan kulua:) En voi liian aikasin testaillakaan kun Pregnyl näyttää raskaustestiplussaa kuitenkin sen n. 10pv ainakin:rolleyes: pakkohan mun oli kerran (tai pari) kokeilla miltä plussa näyttää ja olihan se hassu tunne et omasta näytteestä tuli raskaustestiin räikee plussa :happy093

Jee mahtavaa että Letrot toimi! :) Tsemppiä odotteluun, mä kanssa mielelläni luen muiden kuulumisia kun omalla kohdalla tuntuu ettei aika kulu ollenkaan:rolleyes:

Olen täällä taustalla seuraillut teidän keskustelua. Turhauttavaa on tuo jatkuva odotus, milloin ovistestin tummumista ja milloin mitäkin.

Toivottavasti Pipsulla alkaa viiva tummumaan, samoin Alinahilla. Varpukin sitten ajallaan sieltä tulee mukaan :)
Kettutyttö, teillä on hyvä ja vakaa suunnitelma, pidän peukkuja että se toteutuu. Ja toisaalta on myös varmasti stressittömämpää, kun jättää tikutuksen pois.

Minustakin on kiva lukea muiden kokemuksista ja intoilusta :) Itsehän en oikeastaan edes tähän ketjuun kuulukaan enää, mut on tämä silti tarpeellista vertaistukea.

Ihmettelen nyt nuita ovistestejä, eilen siinä oli selkä viiva (ei kuitenkaan plussa), myös ovis limoja illalla, tänä aamuna testiin ei tullut viivaa lainkaan (tosin aamun tokasta pissasta, unohdin ekan :/), lämmöissä oli dippi tänä aamuna.. hmm, hämmentävää, nuo ovistestit saa mut kyllä aina hermoilemaan, kun ne on niin vaikeasti tulkittavissa :D

Mutta rentouttavaa viikonloppua kaikille! Ja tallettelu iloja myös ;)

Ihmettelen nyt nuita ovistestejä, eilen siinä oli selkä viiva (ei kuitenkaan plussa), myös ovis limoja illalla, tänä aamuna testiin ei tullut viivaa lainkaan (tosin aamun tokasta pissasta, unohdin ekan :/), lämmöissä oli dippi tänä aamuna.. hmm, hämmentävää, nuo ovistestit saa mut kyllä aina hermoilemaan, kun ne on niin vaikeasti tulkittavissa :D

Mutta rentouttavaa viikonloppua kaikille! Ja tallettelu iloja myös ;)

Muakin hermostuttaa testit, oli ne digi tai liuska. Eli oon vaan miettinyt niiden kokonaan jättämistä. Mut sit se et pelkää sitä mebiskö ohi vaikka kuinka säännöllisesti tallettelisi. Huoh

Takaisin