Letrozolin käyttäjiä?

Tänään alkaa toinen letro-kierto, ja varmistan nyt, että niiden kanssa ei siis mitään muuta apukeinoja saanut käyttää, pelkät letrot?

Tilasin myös ekaa kertaa kaksoishormoni-ovistestejä. Nyt kaikki keinot käyttöön! Ugh!

Tänään alkaa toinen letro-kierto, ja varmistan nyt, että niiden kanssa ei siis mitään muuta apukeinoja saanut käyttää, pelkät letrot?

Tilasin myös ekaa kertaa kaksoishormoni-ovistestejä. Nyt kaikki keinot käyttöön! Ugh!

Joo ainakin itse olen järkeillyt parhaaksi käyttää lääkekierrossa vain lääkkeitä, ei muita keinoja mahdollisten yhteisvaikutusten vuoksi :)

Niissä voi sitä testilaitetta käyttää toisenki kierroksen ajan, siinä mielessä kätevämpi, jos sattuu tikkuja jäämään yli :) Ja en saanu niillä normi cb:llä hymynaamaa ollenkaan, en tiiä oliko vika testissä vai naisessa ;)

Niissä voi sitä testilaitetta käyttää toisenki kierroksen ajan, siinä mielessä kätevämpi, jos sattuu tikkuja jäämään yli :) Ja en saanu niillä normi cb:llä hymynaamaa ollenkaan, en tiiä oliko vika testissä vai naisessa ;)

Voi vitsi, mulla jäi niitä normi cb testejä niin enkö nyt voikaan käyttää niitä enää :(
Mä ihan kuvittelin että voin ja turhaan siis säästelin.

Kp11 eikä ovis oo lähimainkaan, ei varmaan oo letroilla vieläkään vastetta.

Onko sulla alinah seurantaultra tulossa missä näkis varmuudella onko vastetta ?

Pipsu pääsette sit kohta aloittelee jo tallettelut :wink

Aloitettu jo ;) Stressaa vaan, kun nuo kipuilu tuntemukset on taas siellä leikatulla puolella, niinku viime kierrossakin :/ Jos ovis ois kp 15 näkyyköhän keltarauhanen ultrassa kp 17? En oo koskaan käyny ultrassa ovulaation jälkeen, mut nyt ois ens viikolla eka julkisen puolen aika ja aattelin, että siellä saisin selville tuon ovulaation tilanteen :)

:):):)
Aloitettu jo ;) Stressaa vaan, kun nuo kipuilu tuntemukset on taas siellä leikatulla puolella, niinku viime kierrossakin :/ Jos ovis ois kp 15 näkyyköhän keltarauhanen ultrassa kp 17? En oo koskaan käyny ultrassa ovulaation jälkeen, mut nyt ois ens viikolla eka julkisen puolen aika ja aattelin, että siellä saisin selville tuon ovulaation tilanteen :)

Mäkään en oo käynyt ultrassa ovulaation jälkeen (vaikka oon käyny siellä kahdesti kp30, ihanaa olla pitkäkiertolainen:hilarious:). Luulisin kyllä että gyne näkis ultralla keltarauhasen tai ainaki voisi veikata limakalvon rakenteesta ja munasarjojen tilasta jotain ovulaation tapahtumisesta.. Tuu sit kertomaan ensikäynnin kuulumiset!

Alinahille tsempit huomiselle, tuu säkin sit raportoimaan tänne! :)

Mulla on nyt kp 10, liuskatesti hyvin haalea.

Siinä kierrossa missä raskauduin, olin juuri ekalla käynnillä lapsettomuusklinikalla. Ensikäynnin yhteydessä tehtiin ultra ja siinä näkyi ovis olleen, juuri keltarauhasesta. Ja olin myös siis hedelmöittynyt, sitä ei tietenkään nähty siinä. Hassua, että juuri silloin kun meillä eka aika oli sinne olinkin jo tullut raskaaksi. Ikävä vain, että se ei kestänyt sitten ja meni kesken.

Haluista päätellen, ovulaatio lähenee, muut merkit on vaimeat. Eli ei mitään minkäänlaista limaa kertakaikkiaan. :(

Takaisin