Letrozolin käyttäjiä?

Nytpä löytyi aktiivinen letrokeskustelu:) Mulla on eka letrokierto menossa ja saman tien annoksella 5mg/pv. Taustalla ovulaatiohäiriö eli piiitkiä kiertoja, ovulaatioita harvoin. Varsinaista syytä tai vikaa ei oo löytyny. Ens viikolla on kp15 seurantaultra, Kp9 ei vielä näkynyt mitään vaikutusta letroista:eek: Toivotaan että alkais kuitenkin rakkula kasvaa :rolleyes: kiva lukea teidän kokemuksia! Onnea matkaan kaikille:signs003

Tervetuloa Haaveilija!

Täällä on eka letrokierto päättymässä pettymykseen, dpo 13 ja vuotoa tulee jo siteeseen asti. Katsotaan nyt miten runsaantuu, merkkaanko kp1 tänään vai huomenna... Pettymys, vitutus ja turhautuminen omaan kroppaan nyt päällimmäisenä :( Miksi näin luonnollinen asia ei vaan onnistu?! Vaan kun tässä pari päivää märehdin, ja alan taas letrot, niin toivo nostaa päätään. Seuraavassa kierrossa teen kaikki niin oikein kuin vaan voi!

Tervetuloa Haaveilija ja tsemppiä ens viikon ultraan! :)

Voi ei Hannuli... :sad001 On tää lisääntyminen kyllä vaikeaksi tehty ja ihan jo normaalit kierrotkin tuntuu joltain harvojen lottovoitolta. Mutta niinhän se on, että kierron puolivälissä mieli taas yleensä toiveikkaampi ja jaksaa taas yrittää :wink Tsemppiä kaikille tähän kiertoon, toivottavasti tuun itse pian perässä!

Tervetuloa Haaveilija! Kuulostaa kyllä siltä, että pääset tehokkaammille lääkkeille, jos ei Letrozolista tule vastetta. Maksavat huomattavasti enemmän kuin Letrozolit, mutta tosiaan tehoavatkin paremmin.

Tervetuloa haaveilija!

Hannuli :( ikävä juttu.

Ja kaikki muut, me vielä käännetään tää niin et koko letroryhmä plussaa... ;)

Kyllä vain, nyt niitä plussia ropisemaan! :) Nyt söin viimeisen letron, menkatki alkaa olemaan lopuillaan ja päänsärkykin helpottaa, tästä se taas lähtee :joyful:

Mulla huomenna viimeinen letro. Nyt siis kolmas kierto niillä. Sit mun tarvii kysyä mitä sitten. Paketti loppui ja ainakin uusia pitää sitten. Mutta auki on vielä, yritänmekö nyt vai ensi kierrossa inssiä. Riippuu saako mies niitä ylitöitä. Muuten ei ole rahaa.

Mulla huomenna viimeinen letro. Nyt siis kolmas kierto niillä. Sit mun tarvii kysyä mitä sitten. Paketti loppui ja ainakin uusia pitää sitten. Mutta auki on vielä, yritänmekö nyt vai ensi kierrossa inssiä. Riippuu saako mies niitä ylitöitä. Muuten ei ole rahaa.
Näin jonku mainoksen Inova klinikalla Kuopiossa tuo inssi ois kätilön tekemänä vain 130e + 12e toimistomaksu.. harmi, kun ei satu asumaan Kuopiossa :/

Kp1. Letrot lyhensi kierron 26 päivään, lisäksi mulla ei ole lainkaan normaaleja menkkakipuja. Liekkö hyvä vai huono asia, mutta ainakin itselleni muistiin tämä. Toinen kierros letroja lähdössä käyntiin kp3.

Mä otin letroja helmi-toukokuu. (Takana ennen tätä 2,5 v aikana kolme km). Sitten tuli ihme turhautuminen että mikään ei toimi ja annetaan olla. Muutaman kk tauon jälkeen aloitin taas elokuussa. Sovittiin että yritetään vuoden loppuun. Sitten iän ja jaksamisen takia pistetään lopullinen stoppi yritykselle. Marraskuussa sitten onnistuikin! Mä kävin vkolle 11 saakka lisäksi intralipidliuos-tiputuksessa neljä kertaa. Siis ylimääräistä ravinneliuosta, joka joidenkin (pienten ja harvojen) tutkimusten mukaan auttaa kiinnittymisessä ja pysymisessä etenkin jos taustalla on useita keskenmenoja. Kaveri kävi toisella yksityisellä ja siellä intralipidhoito ei taas ollut käytössä. Tiedä sitä sitten toimiiko, mutta ilman letroja ja intralipidiä en ole koskaan päässyt vkoa 10 pidemmälle.

Mä otin letroja helmi-toukokuu. (Takana ennen tätä 2,5 v aikana kolme km). Sitten tuli ihme turhautuminen että mikään ei toimi ja annetaan olla. Muutaman kk tauon jälkeen aloitin taas elokuussa. Sovittiin että yritetään vuoden loppuun. Sitten iän ja jaksamisen takia pistetään lopullinen stoppi yritykselle. Marraskuussa sitten onnistuikin! Mä kävin vkolle 11 saakka lisäksi intralipidliuos-tiputuksessa neljä kertaa. Siis ylimääräistä ravinneliuosta, joka joidenkin (pienten ja harvojen) tutkimusten mukaan auttaa kiinnittymisessä ja pysymisessä etenkin jos taustalla on useita keskenmenoja. Kaveri kävi toisella yksityisellä ja siellä intralipidhoito ei taas ollut käytössä. Tiedä sitä sitten toimiiko, mutta ilman letroja ja intralipidiä en ole koskaan päässyt vkoa 10 pidemmälle.

Oliko sulla letroilla säännöllinen kierto vai heittelikö paljon? Onnea ja tsemppiä raskauteen! :)

Kiitos! Kierto oli säännöllinen. Ensin kokeiltiin kierron 1-6 päiville yhtä per päivä, mutta kun ultratessa huomattiin että kaksi rakkulaa kypsyi, niin vähennettiin annosta: päiville 2,4 ja 6. Siltikin kaksi lähti tulemaan, joista toinen meni melko alussa kesken.

Täällä vihdoin kp 1... Täytyy kyllä sanoa että on tähän astisista rankin, pieni toivo raskaudesta ehti nousta eilen kun oli jo yli viikko vikasta Terolutista, huomasin haukottelevani jatkuvasti ja hengästyin helposti. Sovittiin miehen kanssa että teen tänään aamulla testin ja vuoto sit alkoi samaan aikaan ku pissasin siihen tikkuun. Eipä tarvinnut tulosta sitten katsoa ees. Tunsin itseni kyllä tosi tyhmäksi ..

Katsotaan pääsenkö Letrozolia tässä kuussa ees aloittamaan kun pääsiäsisen takia ei välttämättä oo ultra-aikoja oikealle päivälle :sad001 En tiiä miksi tää kierto nyt venyi näin paljon, turhauttaa..

Voi ei, aina ne toiveet on kummasti koholla, vaikka tietäiskin, että raskaus on epätodennäköinen :( Toivottavasti ultra ajat järjestyis :) Olitko yksityisellä vai julkisella?

Joo jos menkat olis alkaneet viikonloppuna ni olisin ollut vaan iloinen siitä että ne vihdoin alkoi, mutta nyt sit eilisen aikana ehti tosiaan just toiveet herätä.. :( Ja vaikka kuinka tiesi mahdollisuudet pieniksi, siksi sitä kai niin tyhmäksi itsensä nyt tunteekin. Mutta onneks katse kääntyy äkkiä uuteen kiertoon ja nyt tosiaan odottelen soittoa klinikalta ultra-ajasta. Pipsu, ollaan julkisella hoidoissa. :) Toivotaan että pääsen teidän kanssa letrolemaan tässä kuussa :shy: Jos en, elän sit hengessä mukana teidän kierrossa! :signs003

Onpa harmi Varpu3 että menkat alkoi! Toivottavasti pääsisit Letroilemaan jo heti tässä alkaneessa kierrossa, täällä peukut pystyssä!

Takaisin