Letrozolin käyttäjiä?

Mulle ei siis lääkäri määrännyt kontrolliultraa. Sanoi että voin uteliaisuudesta tulla, mutta se ei ole välttämätön. Tästä päättelin, ettei monikkoraskaus kohdallani hänen(kään) mielestä ole todennäköinen. Siinä hetkessä 200€ ultrasta tuntui pahalta, kun oli laskujakin rästissä, enkä mennyt. Nyt sitten olen lietsonut paniikkia, vaikka todennäköisesti en ole edes raskautunut :roll: Ensi kiertoon on parempi taloudellinen tilanne, joten silloin haluan ultran.

Varmaan se, minkä tyyppiset munasarjat on vaikuttaa tuohon ultran tarpeeseen, esim. mulla on monirakkulaistyyppiset munasarjat (?) ja ilmeisesti ne voi helpommin "räjähtää", kun rakkuloita on muutenkin enemmän. Aina on kypsyny kuitenki vaan yks.

Muokattu viimeksi:
Mies alkoi eilen puhumaan, että yrittää saada ylitöitä niin päästäisiin inssiä kokeileen. Pistettiin mietintään.

Hienoa! Sitten olisi taas yksi keino enemmän käytettävissä :happy: Meille on suunniteltu inssi viidenteen ovulatoriseen kiertoon jos sitä ennen ei raskaudu. Mutta kun nyt sais sen oviksenkin ensin:grin

ON. Mä edelleen odottelen menkkoja alkavaksi, tänään tuli aika reippaasti jo valkovuotoa joten toivottavasti ne pian alkaa... Neljäs teroton päivä kumminkin jo.

Hienoa! Sitten olisi taas yksi keino enemmän käytettävissä :happy: Meille on suunniteltu inssi viidenteen ovulatoriseen kiertoon jos sitä ennen ei raskaudu. Mutta kun nyt sais sen oviksenkin ensin:grin

ON. Mä edelleen odottelen menkkoja alkavaksi, tänään tuli aika reippaasti jo valkovuotoa joten toivottavasti ne pian alkaa... Neljäs teroton päivä kumminkin jo.

Toivottavasti sullakin kääntyy tää päivää kp 1.
Pidän peukkuja!

Hieno juttu Kettutyttö!:)

Mä sain eilen illalla ovistestiin plussan. Mies oli jo nukkumassa. Sinne menin sitten miehen viereen kiehnäämään ja ihme ja kumma, sain sen jopa herätettyä ja suostuvaiseksi petipuuhiin! Tuli voittajafiilis! Mut oishan se pitänyt arvata, että asiat sujui liian hyvin ollakseen totta. Nimittäin yhtäkkiä miestä rupes pyörryttämään kesken kaiken ja homma jäi kesken! Ja nyt tänään se on flunssainen. Taitaa jäädä tääkin ovis hyödyntämättä.:sad001 En ymmärrä miten tää voi nyt olla näin vaikeaa, luulisi ettei kerran kuussa tapahtuvan oviksen hyödyntäminen voi olla kovin monimutkaista. Silti kolmesta Letrokierrosta nyt jo sit ehkä kaksi jäänyt hyödyntämättä, ellen nyt jotenkin onnistu tänään saamaan miestä petipuuhiin flunssasta huolimatta. Jotenkin taas itkettää, olin asettanut niin suuria toiveita Letrojen suhteen, mut nyt ei sit päästä edes hyödyntämään näitä kiertoja.:sad001

Kuinka monta kiertoa Letroja muuten yleensä saa syödä?

Mulle määrätty 6 kiertoa, eikä välikiertoja mun tarvi pitää. Nyt menossa 2/6.

Eppula, höh, tuo on kyllä niin ärsyttävää :/ Tsemppiä, jospa se tänään vielä onnistais :)
Mun tietääkseni max 6 kiertoa ja sit pitää olla taukoa, mut sit voi taas jatkaa, jos haluaa.

3dc14c59c51f2e6344c5f53237054f2b

Miehen kanssa Haikon kartanoon hemmottelu lomalle! <3

Oi ihanaa!! Nauti! Täällä migreeni, pyykkivuori ja tyhjä jääkaappi :( Onneksi sentään nyt alkaa viikonloppu :)

Kiitos, nautin! Ja voi ei, toivottavasti helpottaa pian! Migreeni on ihan kamala! :( Mulla ollut viimeksi marraskuussa migreeni oviksen aikana. Mulla vielä lentää silloin oksennus. :#

Voi ei eppula, niin turhauttavaa jos ovis jää hyödyntämättä ja taas pitää odottaa kuukausi :sad001 Vois kyllä kaikki taudit pysyä poissa ees oviksen aikoihin! Ja miehet tsempata flunssassakin:rolleyes:

Ihanaa viikonloppua alinahille, nauttikaa! :happy:

Onko kenellekään tietoa että Letrot olis pidentäneet kiertoa tai vaikuttaneet Terolutien tehoon ? Mulla ei oo vieläkään menkat alkaneet ja vikan Teron otin jo viime viikon sunnuntaina eli nyt kuudes Teroton päivä (ennen siis alkaneet ekana tai tokana terottomana päivänä). Mietin tässä että yleensähän jos terot ei käynnistä menkkoja niin estrogeenia on kehossa liian vähän, ja Letrot pakkausselosteen mukaan vähentää kehon estrogeenipitoisuutta että johtuisikohan tää nyt siitä...? :confused: Mutta en äkkiseltään löytänyt kokemuksia että Letrot olis vienyt terojen tehon.. o_O Voi elämä et tää on turhauttavaa, haluisin jo uuteen kiertoon!

Sori omanapailu, ärsyttää vaan niin pirusti tää odottelu ja epätietoisuus :sad001

Onko kenellekään tietoa että Letrot olis pidentäneet kiertoa tai vaikuttaneet Terolutien tehoon ? Mulla ei oo vieläkään menkat alkaneet ja vikan Teron otin jo viime viikon sunnuntaina eli nyt kuudes Teroton päivä (ennen siis alkaneet ekana tai tokana terottomana päivänä). Mietin tässä että yleensähän jos terot ei käynnistä menkkoja niin estrogeenia on kehossa liian vähän, ja Letrot pakkausselosteen mukaan vähentää kehon estrogeenipitoisuutta että johtuisikohan tää nyt siitä...? :confused: Mutta en äkkiseltään löytänyt kokemuksia että Letrot olis vienyt terojen tehon.. o_O Voi elämä et tää on turhauttavaa, haluisin jo uuteen kiertoon!

Sori omanapailu, ärsyttää vaan niin pirusti tää odottelu ja epätietoisuus :sad001
Oliko sulla se tianne, että raskaus ei ole mahdollinen ?

Oliko sulla se tianne, että raskaus ei ole mahdollinen ?

Joo ultrattiin kahteen kertaan eikä selkeää johtofollia ollut, isoin folli oli 9mm kp17 ja sit aloitin terot jo kp20. Eli ovuloimaton kierto. Eikä oo kyllä minkäänlaisia raskausoireitakaan.. jos olis niin sit olisin jo testannut mutta nyt en oo jaksanut tuijotella sitä negaa tikkua.. :sad001 täytyy varmaan soittaa klinikalle ens viikolla että mitä tehdään jo eivät ala nyt viikonloppuna tai alkuviikosta.

Muistan että alinahilla terot ei toimineet mutta en muista oliko se luomukierrossa vai letrokierrossa...? :confused004 Ja Tyynellä tais Letrokierto olla aika pitkä, mikä kp sulla lopulta alkoi? Mulla menossa nyt kp35...

Muokattu viimeksi:
Joo mullahan ei teroluteilla alkanut vuoto, viikko viimeisestä terolutista soitin hoitopaikkaan että jos saisin primolutit kun ei oo menkat alkanut vaikka olin syönyt terolutia ohjeen mukaan. Lääkäri kirjoitti sitten primolutit, söin niitä taas 10 päivää ja vikasta primosta meni 3 päivää kun vuoto alkoi..

Se kierto venyi 54 päivän pituiseksi, ois ollu lyhyempi jos ne terot ois toiminut niinku aina ennenkin, mulla aiemmin niillä on vuoto alkanut seuraavana päivänä tai sitä seuraavana viimeistään..

Ja se kierto oli vielä ilman letrozolia.

Joo mullahan ei teroluteilla alkanut vuoto, viikko viimeisestä terolutista soitin hoitopaikkaan että jos saisin primolutit kun ei oo menkat alkanut vaikka olin syönyt terolutia ohjeen mukaan. Lääkäri kirjoitti sitten primolutit, söin niitä taas 10 päivää ja vikasta primosta meni 3 päivää kun vuoto alkoi..

Se kierto venyi 54 päivän pituiseksi, ois ollu lyhyempi jos ne terot ois toiminut niinku aina ennenkin, mulla aiemmin niillä on vuoto alkanut seuraavana päivänä tai sitä seuraavana viimeistään..

Ja se kierto oli vielä ilman letrozolia.

Niinhän se olikin, että oli ilman letroja... Onneks sulla toimi noi primot, täytyy itsekin pyytää ne sit ens viikolla. :)

Hassua että vaikka on tottunut niihin 80 päivänkin kiertoihin ni nyt tuntuu tosi tuskastuttavalta ajatukselta että olis joku 50 päivän kierto...:banghead:

Takaisin