Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällähän on monella käynnistynyt uus kierto, toivotaan että kuukauden päästä olis sitten plussa-aalto! :) Onko sulla Tyyne mahdollisuutta että tulis ihan luomuovis tässä kierrossa vaikka et seurantaultraan pääse, en muista enää millaiset kierrot sulla oli luomuna? On kyllä niin turhauttavaa että joutuu ihan eri tavalla järkkäilemään elämää ja miettimään kuin jos olis normikierrot...
Mä vielä odottelen menkkoja, ei edelleenkään mitään merkkejä niiden alkamisesta. Huoh. :banghead:
Mä aloitinkin letrot tänään, syön kp2-6.
Miksi noita määrätään eri päiville eri ihmisillä? Tietääkö joku? Kun jotkut syö päivät 3-7 ja jotku 4-8. Jotkut sit tuon 2-6
Minkähänlainen riski tuolla pienimmällä annoksella on monikkoraskauteen? Ihan mielenkiinnosta... mulla kun ei ollut kontrolliultraa
Miksi noita määrätään eri päiville eri ihmisillä? Tietääkö joku? Kun jotkut syö päivät 3-7 ja jotku 4-8. Jotkut sit tuon 2-6
Minä en kyllä uskaltaisi ottaa lääkkeitä ilman kontrolliultraa, koska monikkoraskaudet ovat aina riskiraskauksia, ja siinä on lapsen koko elämästä kyse. Tai siis ainakin ensimmäisessä hoitokierrossa kävisin ultrassa, koska siinä näkee, miten kroppa reagoi lääkkeisiin.Minkähänlainen riski tuolla pienimmällä annoksella on monikkoraskauteen? Ihan mielenkiinnosta... mulla kun ei ollut kontrolliultraa
Enpäs kerennyt Primoluteja aloittaakaan, koska tänään alkoi vuoto. Seurantaultra ei ole mahdollinen tässä kierrossa, koska ollaan matkoilla. Joten odotellaan sitten taas seuraavaa kiertoa.
Ärsyttää todella paljon tällä hetkellä. Miten ihmeessä muut ihmiset onnistuvat lisääntymään ja silti matkustelemaan, käymään töissä ja muutenkin elämään ”vapaasti”?
No, siinähän on mulla sitten suorituspaineita, että miten houkuttelen miehen arki-iltana petipuuhiin ilman että ovis käy ilmi. Rasittaa kun petipuuhista on tullut tällainen stressin aihe! Välillä melkeen toivoo, että siirryttäis insseihin, niin petipuuhat muuttuis taas kivaksi jutuksi ilman paineita...
Mulle Fertinovan lääkäri sanoi, että on vähän klinikkakohtaista. Hän oli ennen Väestöliitolla, ja siellä käytäntö oli kp 3-7. Nyt hän on Fertinovalla, ja siellä ajattelevat, että ei siitä odottelusta ole mitään hyötyä, ja määräävät kp 2-6.
Mä en nykysi puhu miehelle ovulaation tarkasta ajankohdasta, ilmoitan vaan milloin "seksiviikko" eli lapsentekoviikko alkaa (hämmästyttää miten pihalla mies voi vieläkin olla kierrosta ja muista jutuista), ollaan sovittu, että tuon "seksiviikon" aikana kumpikin karsii ylimääräisiä menoja ja muutenki yrittää virittäytyä tunnelmaan. Ollaan harrastettu yhessä liikuntaa, saunottu iltaisin yms, juttuja mitä ei arkiviikkoina aina ehdi tehdä, kun molemmilla työt ja muut jutut hoidettavina. Nyt olen huomannut, että mies ihan odottaa tätä ja suorituspaineet ovat vähentyneet :)
Pipsu, mä ehdotan niin tänään, että meilläkin otetaan käyttöön seksiviikko :D