Letrozolin käyttäjiä?

Se olis sitten Dpo8, parin kolmen päivän sisään pitäis alkaa vuodon kun ei oo luget käytössä. Toivottavasti nyt sit alkais ajallaan!

Kattelin taas flota ja se on kyllä niin siinä ja tässä että saadaanko inssi onnistumaan. Jos kuun ja tähtien asento ei oo täydellinen ni menee kyllä ohi. Ajattelin kyllä kokeilla kepillä jäätä ja rukoilla letroultrassa irroituspiikkiä. Julkinen on vissiin vähän nihkeä näissä, mutta eihän se anna jos ei yritä. Mut on nyt niin useasti ultrattu alkukierrossa ja siellä on ja varhain iso folli, vaikka plussa tulee tikkuun vasta kp15-18
 
Mitäs teillä on letrot tehneet ovulaation ajankohdalle? Mulla siis ekaa kertaa lähtee letrot kokeiluun ensikiertoon ja tähän olis tarkoitus yhdistää inssi.

Tässä on nyt vaan sellainen pieni jännitysmomentum kun tuo ukkeli lähtee 18. Päivä työmatkalle, että saadaanko kuitenkaan aikatauluja ihan natsaamaan... Mulla luomuna siis ovikset kp 15-18:dead::nailbiting: isot toiveet tietenkin olis että letrot nyt aikaistais oviksen ja ultrassa yritän kinuta irroituspiikkiä. Mutta tässä on siis iso riski että perseelleen menee aikataulu:arghh:
 
Moi pitkästä aikaa. Oon ollu masiksissa ja jättänyt kirjoittelematta tänne.

En jatkanut kolmatta letrokiertoa, vaan päätin että anti olla, päättäköön sitten julkisella puolella mitä tehdään. Julkinen käytiin, ultrattiin ja käytiin läpi mitä on tehty ja sovittiin aika erikoislääkärille. Saatiin pika-aika 3 viikon päähän, se ois nyt 11.3.

En tiedä, joku väsymys iski, en pysty enää sekstailemaan enkä katso flo:ta enkä seuraa kiertoa.. mitä nyt ihmettelen tiputtelua silloin tällöin, onko muilla ollu välikierroissa?

Tsemppiä teille muille!! Toivottavasti tulee tärppejä tässä kierrossa, ihmeellistä ettei viime kierrolla napannut kellekkään plussaa :scratch
 
Moi pitkästä aikaa. Oon ollu masiksissa ja jättänyt kirjoittelematta tänne.

En jatkanut kolmatta letrokiertoa, vaan päätin että anti olla, päättäköön sitten julkisella puolella mitä tehdään. Julkinen käytiin, ultrattiin ja käytiin läpi mitä on tehty ja sovittiin aika erikoislääkärille. Saatiin pika-aika 3 viikon päähän, se ois nyt 11.3.

En tiedä, joku väsymys iski, en pysty enää sekstailemaan enkä katso flo:ta enkä seuraa kiertoa.. mitä nyt ihmettelen tiputtelua silloin tällöin, onko muilla ollu välikierroissa?

Tsemppiä teille muille!! Toivottavasti tulee tärppejä tässä kierrossa, ihmeellistä ettei viime kierrolla napannut kellekkään plussaa :scratch

Mulla on ollut yli vuoden kestäneitä välivuotoja alkaen heti ovulaatiosta kestäen kp1. Tässä meneillään olevassa kierrossa sitä ei oo nyt ollut. Sitä on tutkittu ja selvitelty, mutta syy ei ole selvillä. Lääkärit epäilee että on jotain hormonaalista, vaikka ei näy verikokeissa. Tsempit sulle myös:Heartred
 
Kopioin oman kirjoituksenni Pulinaryhmästä:

Normi kierrosa ovis on 11-12 ja kesto 26-27, letroilla ovis 14-16 ja kierto 28-31

Syön siis 5mg kp 2-6
 
Mulla letrot aikaisti ovista parilla päivällä. Kerran kolmesta en saanu kiinni ollenkaan. Tiiä sit oliko aiemmin, menikö vaan ohi vai oliko ovuloimaton.

Muakin on masistellu..
 
Mulla ovis aikaistunut letroilla nyt molemmilla kerroilla niin että kp 12 tai 13 ovis, kun yleensä heittänyt suunnilkeen välillä kp14(hyvin harvinaista)-kp22. Muoks söin siis 2-6.

Näen haamun rtestissä, Dpo10. En voi uskoa.. Mutta pyyhittäessa äsken hyvin haalean vaaleanpunaista. :nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Näen haamun rtestissä, Dpo10. En voi uskoa.. Mutta pyyhittäessa äsken hyvin haalean vaaleanpunaista. :nailbiting:

Voi miten jännää, täällä peukut pystyssä että viiva vahvistuu!! Onko mitään oireita ilmennyt?

Mulla dpo5, aloitin Terolutit dpo3 varmuuden vuoksi. Terot tehnyt mulle välillä pahoinvointia yms oiretta niin täytyy pitää pää kylmänä jos oireiluja tulee. Yritän säästellä testaamista dpo12 asti mutta katsotaan maltanko mitenkään!
 
Mulla ovis aikaistunut letroilla nyt molemmilla kerroilla niin että kp 12 tai 13 ovis, kun yleensä heittänyt suunnilkeen välillä kp14(hyvin harvinaista)-kp22. Muoks söin siis 2-6.

Näen haamun rtestissä, Dpo10. En voi uskoa.. Mutta pyyhittäessa äsken hyvin haalean vaaleanpunaista. :nailbiting:
Hei nyt on jännää! Pidän peukkuja vahvistumiselle!!!
 
Siis ei yhtään mitään oireita ole, ainakaan mitään sellasta jota esikoisesta oli. Ihan superjännää, ekaa kertaa tässä 1v3kk yrityksen aikana näkyy rtestissä yhtään mitään haamuksi luokiteltavaa :grin received_647566616047075.jpeg
 
Takaisin
Top