Letrozolin käyttäjiä?

Kp1, eli parin päivän päästä sitten aloitan letrot. Mihin vuorokauden aikaan ootte ottanut? Mietin jos tulee sivuvaikutuksia, niin onko parempi ottaa tyyliin yötä vasten:pompus:

Mä otin iltaisin, mutta ei ollut mitään haittavaikutuksia. Itseasiassa oli vaan jotenkin positiivisesti energisempi olo niiden kanssa. :cat:
 
Meen tismelleen kalenteripäivien mukaan. Mies lähtee 18. Päivällä, että siihen saakka mulla on aikaa kehittää itelleni ovulaatio:nailbiting: 18. päivä aamulla on vika tsäänssi et mies ehtis veivaa siemenet purkkiin. Muuten homma siirtyy 2kk eteenpäin:nailbiting:

Mut eiks oo iha ok mahdollisuus et onnistuu :happy: miks siirtys kahdella kuukaudella? :eek:
 
Kp1, eli parin päivän päästä sitten aloitan letrot. Mihin vuorokauden aikaan ootte ottanut? Mietin jos tulee sivuvaikutuksia, niin onko parempi ottaa tyyliin yötä vasten:pompus:

Otin ensin illalla just tämän takia, mutta mulla sivuvaikutukset tulee pitkin päivää, että ei oo väliä mihin aikaan ottaa.
 
Mut eiks oo iha ok mahdollisuus et onnistuu :happy: miks siirtys kahdella kuukaudella? :eek:

Pitäis olla jos kaikki sujuu ok. Mies on siis pois pelistä 3-5 viikkoa. Yleensä nuo niiden ulkomaanprojektit kestää ennemmim enemmän kuin vähemmän aikaa. Joten jos se lähtee just kun mulla on ovis ja on 5 viikkoa pois, ni menee se seuraavakin väistämättä sitten ohi:sorry:
 
Nipanderi, jos nyt siis alkoi uusi kierto ja 18pv asti aikaa, niin hyvin mahdollista, että ehtii ovis tulla letroilla. Toivotaan! :happy:

Viiva vahvistunut, alinna eilisaamuna, keskellä eilisillan ja ylin tän aamun. Vuoto ehkä niukkenemaan päin, nyt tullut lähinnä vaalpun /kirkasta "limaa" sori Tmi. :hilarious: odottelen klinikalta takaisinsoittoa. Poika kipeä niin hänen kanssaan kotona. received_532231297700291.jpeg
Muoks Soittivatkin äsken. Seuraan pari pv kotona testeillä mihin suuntaan kehittyy ja to aamuna labraan kattoo millä tasolla hormoni. Sillon pitäs olla jo ihan kunnolla sitä noussut jos näyttää hyvältä. On tää kyllä piinaa..:grin ja seuraavat letrot sit vasta seuraavien kuukautisten jälkeen, että tilanne varmasti selvä sit.
 
Muokattu viimeksi:
Letrojen sivuvaikutukset, otin siis aamuin illoin 12h välillä ja mitään fyysistä oiretta ei tullut. Henkisiä sit tulikin varsinkin kun loppui, ahdistusta masennusta itkuisuutta. Mutta nää on tosi yksilöllisiä.
 
Takaisin täällä! Olen kyllä lukenut teidän päivityksiä, mitä teille kuuluu.

Naffa näyttää kyllä todella lupaavalta! :)

Otin tähän kiertoon taas letrot käyttöön ja tänään sitten kp1, mutta menkat on todella
oudot.. Ei mitään merkkiä ollut että alkaisivat ja nyt vuoto on tooodella niukkaa, lähinnä ruskeaa tuhrua. Mutta enivei soitin tänään polille ja kp12 on ultra ja tähän kiertoon on tarkoitus tehdä eka inseminaatio. Ja jos tähdet on kohdillaan niin ei pitäisi oviksen vknlopulle sattua. :)

Edelleen mennään letroilla 1tabletti ja kp 3-7.
 
Ultrassa käyty! Ei ollutkaan ihan niin surkea käynti kun ounastelin. Nyt siis menossa kp9 ja ultrassa näkyi kaksi follia - 11mm ja 14mm. Lääkäri kaavaili inssiä tehtäväksi perjantaille eli kp13. Menen vielä keskiviikkona ultraan niin tsekkaillaan mikä tilanne! Outoa vaan kun aina ollut ovis about kp17 ja nyt olisi jo noin aikaisin. Pergoveris siis ilmeisesti vaikutellut hyvin.

Nyt vaan jo huolettaa huhtikuu, jos nyt ovis jo näin aikaisin ja menkat alkaa jo about kp29 niin ollaan reissussa kpt 11-15, eli silloin voi jäädä sitten inssi väliin.
 
Heippa,

Tännehän on tullu kivasti viestejä. :) Lupaavalta näyttää Naffa, tsemppiä, aika piinaava tilanne. :happy:

Ja mahtavaa Jesssu ettei menekään kierto plörinäks niinkun aiemmin ennustelit. Toivottavasti pääset inssiin, lupaavalta kuulostaa :wink Ja turha hei stressata tulevaa, ties vaikka tää kierto on se THE kierto.


Omaa napaa senverran, että mulla kp 8. Elämässä on ollut nyt kaikenlaista hässäkkää ja mieskään ei välttämättä ole inssiaikaan kotona, niin en oo syöny letroja nyt. Oon tosiaan niitä yhdeksän kiertoo nyt vedelly, niin jännittävää nähdä ovuloinko ilman. :rolleyes:
 
Ultrassa käyty! Ei ollutkaan ihan niin surkea käynti kun ounastelin. Nyt siis menossa kp9 ja ultrassa näkyi kaksi follia - 11mm ja 14mm. Lääkäri kaavaili inssiä tehtäväksi perjantaille eli kp13. Menen vielä keskiviikkona ultraan niin tsekkaillaan mikä tilanne! Outoa vaan kun aina ollut ovis about kp17 ja nyt olisi jo noin aikaisin. Pergoveris siis ilmeisesti vaikutellut hyvin.

Nyt vaan jo huolettaa huhtikuu, jos nyt ovis jo näin aikaisin ja menkat alkaa jo about kp29 niin ollaan reissussa kpt 11-15, eli silloin voi jäädä sitten inssi väliin.


Hyviä uutisia siis! Älä vielä murehdi huhtikuuta, toivotaan että nyt tärppää! :Heartred

Savonlikka, niin monesti oon lukenut tarinoita että taukokierrolla yhtäkkiä onkin tärpännyt, toivottavasti sielläkin ovis saapuis letrojen "jälkihöyryillä" :happy:

Omaa napaa, kp22, dpo7. Oireetonta elelyä muuten mutta tänään ennen lounasta iski huono olo ja viiltäviä kipuja ollut alavatsalla, kuin papakoetta ottaessa. Terolut-kuuri puolivälissä, joten voi hyvinkin olla niiden aiheuttamaa tämä oireilu. Pahoinvointia ollut terolutien aikana muutenkin. Mutta terve toiveikkuus täytyy säilyttää, hirmu suuret toiveet ei vielä ekaan letrokiertoon ole. Ettei tipu liian korkealta!:angelic:
 
Huoh huonolta taas näyttää. Viiva ei tänään vahvistunut, mun silmään jopa heikompi kun mitä eilen. Kesken taitaa mennä.. Toivottavasti vuotias nyt itsestään ulos edes. :sorry: vähän fiilis että yritykset loppuu kyllä tähän kohta. Muoks kuivuttuakin on kyllä selvästi haaleampi testi kuin eilen. Harmittaa kun toivo ehti jo nousta. Nyt jo taas vähän vuotelee.
 
Muokattu viimeksi:
Oliko tämä eka letro kierto? Vaikka jäis kemialliseksi, onhan se tosi hyvin, että jotain edes yritti tapahtua :) Joo, no eihän se varmasti lohduta tietää, että "melkein" raskautu.. Mutta vielähän ne viivat voi vahvistua :)

Mulla kp 11 ja ei minkään laisia ovulaatio oireita, vaan tämä jyskyttävä päänsärky senkun jatkuu. Saa nähdä onko tämä ovuloimaton kierto, kun eilen vuosi vertakin.. Ehdin jo itsevarmasti ajatella, et ovulaatio ois perjantaina kp14, mutta näköjään ei voi tähän kroppaan luottaa :sad001
 
Mulla tuntui vielä letrojen jälkeen ainakin yhdessä kierrossa samalta kuin letrojen kanssa. Eli kyllä niiden vaikutus jatkuu ilmankin. o_O
 
Eilen illalla testiviiva olikin taas ihan selvästi tummempi kuin aamun joten jäin kyllä löysään hirteen. Vuoto kun tyrehtyi eilen iltapäivästä mutta kipuja tuli. Tänään ihan menkkamaista vuotoa ja rompetta, jospa se ulos tuli. viivaa kyllä edelleen testissä. Toivon että huomenna viiva oisi haalistunut ja labrassa matalat arvot (varmaan ekaa kertaa toivon :grin) jotta homma menis itsekseen loppuun. Alkoi kuumottaa kun luin kohdun ulkoisen raskauden oireita, toivon todella ettei siitä ole kyse. :nailbiting:

Steffi, toinen letrokierto oli. Joo sinällään kiva tietää että mahdollista on, mutta oisin silti mieluummin ollu kokematta tän. :bag: miltä ovistestit näyttää?

Savonlikka, mun mielestä on kyllä hyvin lähellä plussaa ellei plussa!

Nyt kun syvistä vesistä vähän noussut niin toiveikkuus seuraavaan kiertoon alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään. Ois kyllä kiva jos letrot vielä vähän vaikuttaa, vaikka nyt onkin kierron tauko niistä. Kunhan tää ihme kmhomma taputeltu niin jos uskaltas taas yrittää. :happy3
 
Vähän päivittelyä ultra-ajalta! Nyt menossa siis kp11.
Suurin folli oli vain 15-16mm, eli kasvanut vain millin per päivä, ovis siis ei todennäköisesti ole vielä perjantaina.
Lääkärin piti olla ensi viikko lomalla, mutta ottaa meidät maanantaina vastaan jotta saa inssin tehtyä. Jos nyt sattuu niin että ovistesti + huomenna, niin pe inssi. Jos ovistesti + perjantaina, inssiä ei voi lauantaina tehdä, MUTTA jos ovistesti + lauantaina, niin lääkäri tekee meille SUNNUNTAINA inssin! <3
Eli nyt vaan toivotaan että ovisplus saataisiin lauantaina, tai kaikkein mieluiten vasta sunnuntaina niin maanantaina olisi inssi eikä lääkärinkään tarvitsisi sunnuntaina töitä tehdä. :smiley-angelic001
 
Vähän päivittelyä ultra-ajalta! Nyt menossa siis kp11.
Suurin folli oli vain 15-16mm, eli kasvanut vain millin per päivä, ovis siis ei todennäköisesti ole vielä perjantaina.
Lääkärin piti olla ensi viikko lomalla, mutta ottaa meidät maanantaina vastaan jotta saa inssin tehtyä. Jos nyt sattuu niin että ovistesti + huomenna, niin pe inssi. Jos ovistesti + perjantaina, inssiä ei voi lauantaina tehdä, MUTTA jos ovistesti + lauantaina, niin lääkäri tekee meille SUNNUNTAINA inssin! :Heartred
Eli nyt vaan toivotaan että ovisplus saataisiin lauantaina, tai kaikkein mieluiten vasta sunnuntaina niin maanantaina olisi inssi eikä lääkärinkään tarvitsisi sunnuntaina töitä tehdä. :smiley-angelic001

Oho ihana lääkäri! Voihan folli ottaa kasvuspurtin.

Oon taas mennyt lankaan ja tehnyt ovistestejä (ja jopa yhden rtestin :hilarious::bag:) KOSKA aivan outoa kipua oikealla puolella aina samassa kohdassa nyt kolmatta päivää! En osaa kuvailla edes sitä kipua. Välillä sykkii useemmin ja välillä tunnin välein tai harvemmin. Vähän kuin supistus/nipistys kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja nyt vasta kp11. Jännä nähdä tuleeko ovis aiemmin vai mitä. Uutena siis Inocapsit tässä kierrossa. Onko tämä sit munasolun kasvukipua? Toivotaan et ei mikään tulehdus tmv.
 
Vähän päivittelyä ultra-ajalta! Nyt menossa siis kp11.
Suurin folli oli vain 15-16mm, eli kasvanut vain millin per päivä, ovis siis ei todennäköisesti ole vielä perjantaina.
Lääkärin piti olla ensi viikko lomalla, mutta ottaa meidät maanantaina vastaan jotta saa inssin tehtyä. Jos nyt sattuu niin että ovistesti + huomenna, niin pe inssi. Jos ovistesti + perjantaina, inssiä ei voi lauantaina tehdä, MUTTA jos ovistesti + lauantaina, niin lääkäri tekee meille SUNNUNTAINA inssin! :Heartred
Eli nyt vaan toivotaan että ovisplus saataisiin lauantaina, tai kaikkein mieluiten vasta sunnuntaina niin maanantaina olisi inssi eikä lääkärinkään tarvitsisi sunnuntaina töitä tehdä. :smiley-angelic001

Ohhoh, no nyt on hyvää palvelua kyllä! Mahtavaa, että tuollaisiakin lääkäreitä vielä on! Peukut pystyssä teille.

Tällä letrot aloitettu. Eilen yhtäkkiä vähän hikoilutti vaik vaan sohvalla makas, tänään pumpissa tuntui vähän pyörryttävältä välillä, mut varmaan johtui enemmän siitä että en oo tänään ehtinyt syömään kunnolla. So far so good. 10. Päivä pitäis aloittaa ovistestailut ja 12. Päivä ultrataan. Sit toivotaan ettei ovis kuitenkaan aikaistui ainakaan liikaa, et menis viikonlopulle, jotta sais inssin suoritettua:happy:

On tää kyllä jännää puuhaa, kokoajan saa pohtia mikä menee ajoituksessa pieleen:banghead:
 
Jesssu:
Voi että, tollasia lääkäreitä on harvassa. Mahtavaa että asiat kääntyivät hyväksi. :) Tsemppiä!

Jannn: haha en kestä tota sun testi-intoa :grin Voin vaan kuvitella sen fiiliksen sitten kun sunkaltanen himotestailija tekee vihdoin sen plussatestin :Heartred Mut en osaa sanoo mitään tosta kivusta, veikkaisin minäkin kasvukipuja.

Nipanderi: tsemppiä letroiluun. Ne kyllä tekee jos jonkinmoista oiretta joo.. Toivottavasti osuu ovis hyvin ja pääset inssiin!

Ja sitten omaa napaa. Soitin polille ja huomenna inseminaatio numero 2, iik! :wideyed: toiveet on kyllä korkealla, kun eka inssi ei toivottua tulosta tuonu. Korkeelta taas tipun, jos ei tästäkään tärppiä.. Tein illalla vielä uudelleen ovistestin ja tuntuu et vielä räikeempi viiva on kun päivällä. Sain myös vinkin, että kannattaa muuttaa kuva mustavalkoiseksi niin viivojen vahvuus näkyy selkeemmin :grin et kaipa ne edellisen kierron letrot sit vielä vaikuttaa tai ovuloin jopa ilman, ken tietää :rolleyes: Vaikka jotenkin noi liuskatestit ei mua vakuuta samallalailla kun digit. Varsinkin kun viime kierrossa tein pari päivää ennen menkkoja positiivisen ovistestin ja tää pcos voi aiheuttaa virheellisiä tuloksia niin... o_O Jänskättää siis huominen et onko siellä ollenkaan follikkelia. Noh huomenna oon viisaampi.
 
Takaisin
Top