Letrozolin käyttäjiä?

Täällä viimeinkin ovistestailut edennyt, viiden vilkuttelevan hymiön jälkeen tänään kp14 tuli pysyvä hymiö. Silti tuntuu ettei siihen vois luottaa koska liuskatestit ei ole positiivisia eikä mitään oireita ole. Eletään nyt kuitenkin siinä uskossa että huomenna vois olla ovis (kuten myös Flo ennustaa), talleteltu on ja jatketaan samalla meiningillä niin ei jää aikanaan siitä kiinni :grin onko muilla ollut niin että liuskatestit ei näytä ovista mutta cb näyttäis?

Tsemppiä uusiin kieroihin! :Heartred

Kyllä, vastaavanlaista kokemusta löytyy täältä. Toki kanssa oireet ovat osoittaneet ovulaation lähestyvän. Yleensä liuskat on näyttänyt aika vaaleilta kun clear blue on näyttänyt hymynaamaa. Liuskoissa kuitenkin ollut se että ennen ovista niin viiva on ollut haamujen haamu ja ovulaation aikaan sen sentään selkeästi näkee vaikka on kontrolliviivaa vaaleampi. Itsellä ei ole ollut sitä että olisi vilkkuvaa hymynaamaa vaan testi muuttuu päivässä tyhjästä ympyrästä hymynaamaksi.
 
Hah, sitä varmaan piinaillaan sit taas samoihin aikoihin. :grin Mulla menkkojen pitäs alkaa huomenna. Tänään kp 28. Sitten soittoa polille ja uuteen inssiin. Vähän tosin pelottaa, päästäänkö. Mulla kun tuo oviksen ajankohta on vaihdellu nyt niin paljon. Ja toinen murheenkryyni on nuo letrot :rolleyes:minähän oon siis vedelly niitä jo 9 kiertoa putkeen, ja lääkärin mielestä on ok niitä syödä. Mut en oo kenenkään kuullu niitä käyttävän näin pitkään. Viime kierrossahan söin vaan 1tbl kahden sijaan, ja silti tuli ovis ja ihan oikeeseen aikaan. Mutta kun en uskalla kokeilla olla ilman, en haluais että menee yhtään kiertoa hukkaan ja kun kerta lääkärikään ei oo niitä kehottanu lopettaa.

Ja joo mulla on Jesssu ihan samat fiilikset, että nyt on toiveet paljon korkeemmalla kun eka inssi takana.
 
Hah, sitä varmaan piinaillaan sit taas samoihin aikoihin. :grin Mulla menkkojen pitäs alkaa huomenna. Tänään kp 28. Sitten soittoa polille ja uuteen inssiin. Vähän tosin pelottaa, päästäänkö. Mulla kun tuo oviksen ajankohta on vaihdellu nyt niin paljon. Ja toinen murheenkryyni on nuo letrot :rolleyes:minähän oon siis vedelly niitä jo 9 kiertoa putkeen, ja lääkärin mielestä on ok niitä syödä. Mut en oo kenenkään kuullu niitä käyttävän näin pitkään. Viime kierrossahan söin vaan 1tbl kahden sijaan, ja silti tuli ovis ja ihan oikeeseen aikaan. Mutta kun en uskalla kokeilla olla ilman, en haluais että menee yhtään kiertoa hukkaan ja kun kerta lääkärikään ei oo niitä kehottanu lopettaa.

Ja joo mulla on Jesssu ihan samat fiilikset, että nyt on toiveet paljon korkeemmalla kun eka inssi takana.
Mulla on tämä kierto jo 9. letrokierto, eli ei hätää sen suhteen.
 
Nyt kyllä ketuttaa. Soitin klinikalle ja eiköhän lääkäri ole lomalla koko vko11 (9-15.3).
Ja mulla kp16 olisi juuri 9.3 maanantaina eli inssi jää tekemättä. Viime kierrossa siis inssi tehtiin kp16. Aloitin kuitenkin tänään Pergoveriksen ja meen ens maanantaina ultraan. Saakeli sentään!!!!!!
Ja pohdittiin puhelussa myös ensi inssiä, kp16 on about 9.4 torstaina eli päivä ennen pääsiäisen pyhiä, toivotaan että lääkäri silloin paikalla ja pystytään inssi tehdä.
Aaaarggghhh itketttttääääää:smiley-angry017

Muutenkin tämä aamu oli kamala. Näin unia koko lähipiirin raskautumisista ja kaikilla mun kavereilla ja sukulaisilla oli raskausmasut tai vauvat sylissä ja mä olin lapseton. Hyvä ettei aamulla itku päässyt.
 
Nyt kyllä ketuttaa. Soitin klinikalle ja eiköhän lääkäri ole lomalla koko vko11 (9-15.3).
Ja mulla kp16 olisi juuri 9.3 maanantaina eli inssi jää tekemättä. Viime kierrossa siis inssi tehtiin kp16. Aloitin kuitenkin tänään Pergoveriksen ja meen ens maanantaina ultraan. Saakeli sentään!!!!!!
Ja pohdittiin puhelussa myös ensi inssiä, kp16 on about 9.4 torstaina eli päivä ennen pääsiäisen pyhiä, toivotaan että lääkäri silloin paikalla ja pystytään inssi tehdä.
Aaaarggghhh itketttttääääää:smiley-angry017

Muutenkin tämä aamu oli kamala. Näin unia koko lähipiirin raskautumisista ja kaikilla mun kavereilla ja sukulaisilla oli raskausmasut tai vauvat sylissä ja mä olin lapseton. Hyvä ettei aamulla itku päässyt.

Voih on nää kyllä syvältä nää aikatauluhommat! :sad001 Etkö muka voisi mennä toiselle lääkärille jos sun oma lomalla? Toivotaan silti sulle nyt epäsäännöllisyyttä kiertoon, että osuisi muille päiville ovikset! Mulla ainakin vaihtelee..
 
Nyt kyllä ketuttaa. Soitin klinikalle ja eiköhän lääkäri ole lomalla koko vko11 (9-15.3).
Ja mulla kp16 olisi juuri 9.3 maanantaina eli inssi jää tekemättä. Viime kierrossa siis inssi tehtiin kp16. Aloitin kuitenkin tänään Pergoveriksen ja meen ens maanantaina ultraan. Saakeli sentään!!!!!!
Ja pohdittiin puhelussa myös ensi inssiä, kp16 on about 9.4 torstaina eli päivä ennen pääsiäisen pyhiä, toivotaan että lääkäri silloin paikalla ja pystytään inssi tehdä.
Aaaarggghhh itketttttääääää:smiley-angry017

Muutenkin tämä aamu oli kamala. Näin unia koko lähipiirin raskautumisista ja kaikilla mun kavereilla ja sukulaisilla oli raskausmasut tai vauvat sylissä ja mä olin lapseton. Hyvä ettei aamulla itku päässyt.


Eikä :sad001 Siis eikö oo kun yks ainoo lääkäri vai miten voi olla noin? Toivottavasti osuis ovis kummiskin eri aikaan ja pääsisit inssiin. Tsemppiä!

Mulla kp 1 ja soittelin tänään polille. Ohjeeksi sain tikutella ovista ja otan yhteyttä jos ja kun tulee ovis+, niin inssi sitten seuraavalle päivällä. Jos nyt ei viikonlopulle sattus.
 
Kauheita tarinoita. Mun tuurilla kävis aina just noin! Toivotaan et saisit toisen lääkärin?!? Törkeetä jos ei
 
Täällä missä asun niin vaan yksi pieni yksityinen klinikka joka inssejä tekee, ja siellä mielestäni tasan tämä 1 lääkäri joka näitä tekee :inpain:Julkisella ei tehdä ollenkaan.

Eikä oikein mahiksia että ovis sattuisi aikasemmin sillä silloin sen pitäisi olla noin kp11 että inssin pystyisi tekemään:inpain:
Ottaa päähän niiiiin paljon!!!!! :shifty:
 
Täällä missä asun niin vaan yksi pieni yksityinen klinikka joka inssejä tekee, ja siellä mielestäni tasan tämä 1 lääkäri joka näitä tekee :inpain:Julkisella ei tehdä ollenkaan.

Eikä oikein mahiksia että ovis sattuisi aikasemmin sillä silloin sen pitäisi olla noin kp11 että inssin pystyisi tekemään:inpain:
Ottaa päähän niiiiin paljon!!!!! :shifty:

Olisko julkinen sit niin kaukana? Maksatko siis yksityisen hintaa noista? Pistätkö lääkkeet kuitenkin ja seksiä?
 
Olisko julkinen sit niin kaukana? Maksatko siis yksityisen hintaa noista? Pistätkö lääkkeet kuitenkin ja seksiä?

Meillä on julkiselta maksusitoomus yksityiselle, eli maksetaan vaan se poliklinikkakäynti aina kerralta (n. 40€). Täällä kaikki saa tuon maksusitoomuksen kun ovat julkisella lapsettomuushoidoissa, kun tosiaan julkinen ei noita inseminaatioita pysty tarjoamaan.
Mä en tiedä nyt yhtään mikä suunnitelma, luulisin että noin, täytyy ensi maanantaina jutella lekurin kanssa :inpain:
 
Täällä taitaa kaikilla olla tylsä alkukierto meneillään :) Ens viikon lopulla varmaan jo ovikset kolkuttelee ja taas päästään jännäilemään porukalla :grin

Mä varasin yksityisestä labrasta sellasen kilpirauhasarvot-paketin.. Jännittää, jos ne onkin vinksallaan :bored:
 
Jeps just mietin et tylsää, yli viikko viel ovikseen. Itkut itketty, joku tai kaikki ahdistanut tän viikon. Toiv lähtisi tästä fiilis nousuun. Kai munkin täytyy joskus purkautua, aika hyvä oon patoomaan. Mieski sai osansa, varmaa iha pihalla ku kiukkuun ja väitän ettei se välitä musta.

Steffi olitteks jo hoidois? Ku eiks siel katota kilpparit. Sori hyvä muisti. Mulla noi arvot kyllä päin peetä. No ehkä ne klinikal sit reagoi. Täytyy käydä parin kk päästä ottaa uusiks yksityisellä jos ei kutsua kuulu.
 
Mulla on tänään Dpo7, mutta ei oo kyllä yhtään fiilis että olis taaskaan tärpännyt. Tsh sielä katotaan, mutta voithan ottaa asian puheeksi, jos kattoisivat ne muutkin:happy:
 
Mulla kp2, OI 4/5. Edellinen kierto jäi ovuloimattomaksi, vaikka ovuloin luomunakin. Oon tässä nyt itkeny, etten kestä, jos eivät laita meidän keskussairaalasta lähetettä eteenpäin järeämpiin hoitoihin.
 
Jeps just mietin et tylsää, yli viikko viel ovikseen. Itkut itketty, joku tai kaikki ahdistanut tän viikon. Toiv lähtisi tästä fiilis nousuun. Kai munkin täytyy joskus purkautua, aika hyvä oon patoomaan. Mieski sai osansa, varmaa iha pihalla ku kiukkuun ja väitän ettei se välitä musta.

Steffi olitteks jo hoidois? Ku eiks siel katota kilpparit. Sori hyvä muisti. Mulla noi arvot kyllä päin peetä. No ehkä ne klinikal sit reagoi. Täytyy käydä parin kk päästä ottaa uusiks yksityisellä jos ei kutsua kuulu.
Mulla on yksityiseltä noi letrot, mut sama lääkäri on kyllä siellä julkisellakin töissä. Multa on katsottu vaan se TSH ja se oli normaali, toki päälle 2, ilmeisesti ois hyvä, et se olis aikalailla sen 2. Tossa tuli joku TPOAb vasta-ainekin, mistä se labra täti sanoi, et monella voi olla ne muut arvot normaalit ja toi sit paljastaa kilpirauhassairauden..
 
Mulla on yksityiseltä noi letrot, mut sama lääkäri on kyllä siellä julkisellakin töissä. Multa on katsottu vaan se TSH ja se oli normaali, toki päälle 2, ilmeisesti ois hyvä, et se olis aikalailla sen 2. Tossa tuli joku TPOAb vasta-ainekin, mistä se labra täti sanoi, et monella voi olla ne muut arvot normaalit ja toi sit paljastaa kilpirauhassairauden..

Joo on mul seki katottu syksyl ja vissiin ok oli
 
En oo hetkeen ehtinyt kirjoitella. Täällä dpo8 ja tokan letrokierto siis. Nyt ei käytetty irrotuspiikkiä eikä ole terolutitkaan käytössä. Kp 11 oli ultra ja siellä iso folli, samana aamuna oli tullu ovisplussa hymynaama. Ovis tuli jo ehkä tuolloin illalla.. Ei oo yhtään tärppiolo.. Pms räjähdysherkkyyskin alkoi jo. Jaksasko jo huomenna testata ekan negan vai jos ei testais ollenkaan. Luteaali saletisti alle 10pv niin kuin yleensäkin jos ei teroja. :rolleyes: papassa viitteitä bakteerivaginoosiin joten söin Ab-kuurin ja jotain puikkoja pitää nyt käyttää. Jännä kun ei mitään oireita ole ollut.. Ens kierrossa kuulema parempi mahis jos ois bakteerit sit kohdillaan.
 
Täällä mahdollisesti dpo3, kp18. Pähkäilen että aloittaisko Terolutit nyt loppukiertoon varmuuden vuoksi -tukemaan mahd. alkavaa raskautta ja toisaalta käynnistämään uutta kiertoa jos ei hymynaamasta huolimatta olisikaan ovis tapahtunut. Mulla ei kyllä oo ollu mitään tiputteluvuotoja, että pitäisköhän vaan katsoa ja odotella minkä pituinen kierto pelkän letron kanssa on... Kun gyne sanoi että VOIN käyttää Teroluteja loppukiertoon oviksen jälkeen, ei kylläkään neuvonut mikä dpo ne pitäs alottaa. Kuulin sitten eräältä tutulta joka oi-hoidossa myös, että hänelle määrätty 3 päivää ovulaation jälkeen aloittamaan Terot. Eli tänään voisin aloittaa.

Olin tuntevinani oviskivut vasemmalla, ja eilen dpo2 oli järkyttävät kivut vasemmalla kyljessä/vyötärön kohdilla. Sellanen todella ahdistava puristava kipu. Meni parissa tunnissa ohi. Pelkään vaan että joku kysta muodostunut, kun kertaalleen jo vasemmassa munasarjassa oli folli muuttunut kystaksi - se oli kasvanut n. 20mm kokoiseksi, muttei ollut koskaan edennyt ovulaatioksi asti. Onko muilla ovulaation jälkeen ollut kipuja?
 
Täällä mahdollisesti dpo3, kp18. Pähkäilen että aloittaisko Terolutit nyt loppukiertoon varmuuden vuoksi -tukemaan mahd. alkavaa raskautta ja toisaalta käynnistämään uutta kiertoa jos ei hymynaamasta huolimatta olisikaan ovis tapahtunut. Mulla ei kyllä oo ollu mitään tiputteluvuotoja, että pitäisköhän vaan katsoa ja odotella minkä pituinen kierto pelkän letron kanssa on... Kun gyne sanoi että VOIN käyttää Teroluteja loppukiertoon oviksen jälkeen, ei kylläkään neuvonut mikä dpo ne pitäs alottaa. Kuulin sitten eräältä tutulta joka oi-hoidossa myös, että hänelle määrätty 3 päivää ovulaation jälkeen aloittamaan Terot. Eli tänään voisin aloittaa.

Olin tuntevinani oviskivut vasemmalla, ja eilen dpo2 oli järkyttävät kivut vasemmalla kyljessä/vyötärön kohdilla. Sellanen todella ahdistava puristava kipu. Meni parissa tunnissa ohi. Pelkään vaan että joku kysta muodostunut, kun kertaalleen jo vasemmassa munasarjassa oli folli muuttunut kystaksi - se oli kasvanut n. 20mm kokoiseksi, muttei ollut koskaan edennyt ovulaatioksi asti. Onko muilla ovulaation jälkeen ollut kipuja?

On nyt usein vielä pari päivää ovisplussan jälkeen nippaillut, jotain outoja puukkomaisia kipuja :wideyed: mut niitä saattaa tuntua silloin tällöin koko luteaalin ajan.o_O toivoisin tuntevani samanlaisen muutaman tunnin kivun mitä tunsin tärppikierrossa, mutta en ole sen jälkeen samanlaista tuntenut..:oops:
 
Takaisin
Top