Letrozolin käyttäjiä?

Heh, nyt alkava kierto on toistaiseksi viimeinen letro kierto ja siihen kyllä hiotaan taktiikka kuntoon :D Nyt onneksi tuleva ovis todennäköisesti ajoittuu viikonlopulle, niin on vähän rennonpaa, pakko myöntää, että ollaan molemmat miehen kans viikolla usein työpäivän jälkeen niin väsyneitä, että saa kyllä tsempata, että jaksaa :/

Jos luteaalivaihe on liian lyhyt, niin kannattaa pyytää lääkäriltä progesteronia siihen, ettei mene hukkaan Letro-kierrot. Mulla on kanssa luteaalivaihe luomuna vain noin 10pv, ja käytän sen takia Lutinusta loppukierrosta 10pv ajan, sillä saan luteaalivaiheen venymään 14 päivään. Esikoinen sai alkunsa tokasta progesteronilla tuetusta kierrosta, joten selkeästi auttoi.

Petipuuhien määrästä: mulle lääkäri sanoi, että yksi kerta 1-2 pv ennen ovista riittää, kunhan on tosiaan oikein ajoitettu. Se tuo lohtua, kun tässä hektisessä arjessa petipuuhien järjestäminen ei ole aina niin helppoa. Mies nukuttaa taaperon, ja yleensä nukahtaa samalla itsekin. Ja tuo ilta olis ainoa mahdollisuus arkisin...

Jos luteaalivaihe on liian lyhyt, niin kannattaa pyytää lääkäriltä progesteronia siihen, ettei mene hukkaan Letro-kierrot. Mulla on kanssa luteaalivaihe luomuna vain noin 10pv, ja käytän sen takia Lutinusta loppukierrosta 10pv ajan, sillä saan luteaalivaiheen venymään 14 päivään. Esikoinen sai alkunsa tokasta progesteronilla tuetusta kierrosta, joten selkeästi auttoi.

Petipuuhien määrästä: mulle lääkäri sanoi, että yksi kerta 1-2 pv ennen ovista riittää, kunhan on tosiaan oikein ajoitettu. Se tuo lohtua, kun tässä hektisessä arjessa petipuuhien järjestäminen ei ole aina niin helppoa. Mies nukuttaa taaperon, ja yleensä nukahtaa samalla itsekin. Ja tuo ilta olis ainoa mahdollisuus arkisin...
Ens kiertoon ois tarkotus aloittaa Terolut 20mg kp 16-26, eli 11pv ajan, vähän mietin, miks mulle määrättiin tuota Terolutia, vaikka yleensä kai sitä käytetään pitkien kiertojen lyhentämiseen (?) Noh, kai ne lääkärit osaa asiansa :)

Ens kiertoon ois tarkotus aloittaa Terolut 20mg kp 16-26, eli 11pv ajan, vähän mietin, miks mulle määrättiin tuota Terolutia, vaikka yleensä kai sitä käytetään pitkien kiertojen lyhentämiseen (?) Noh, kai ne lääkärit osaa asiansa :)

Ei sillä varmaan ole niin väliä mikä progesteroni on kyseessä. Pääasia, että sen käytön aloittaa vasta kun ovulaatio on tapahtunut. Esim. mä saan alottaa sen vasta 2pv ovulaation jälkeen. Muuten kuulemma muuttaa kohdunkaulan tilan epähedelmälliseksi, ja saattaa joillain estää ovulaationkin.

Jokos täällä on päässyt moni uuteen kiertoon? :) Mä odottelen menkkoja alkavaksi tänään tai huomenna, mutta vielä ei kyllä ole mitään tuntemuksia siitä että olisivat alkamassa...

Mulla alkoi viime yönä uusi kierto, eli täällä kp1. Ja toinen letrokierto alkaa. Illalla jäi vähän paperiin pyyhkiessä ja äkkiä siitä lisääntyi vuoto.

Ei vieläkään uutta kiertoa. Tänään sain Primolut-reseptin ja nyt tuskailen, että milloin aloittaisin sen. Jos aloitan heti, niin oletettu ovis tulee juuri miehen reissun aikana.

Tsemppiä kaikille odotteluun, tää on niin turhauttavaa .. :shifty: Ja onnittelut alinahille pääsystä uuteen kiertoon! :grin

Tyyne, onpa hankala tilanne o_O Mä en varmaan malttaisi odotella kovin pitkään, mutta eihän uudesta kierrosta tietenkään oo hyötyä jos ei oviksen aikoihin pääse tallettelemaan...

Huh, täällä päästiin uuteen kiertoon, rankka treeni sai mahan kramppaamaan ja hanat aukeamaan :) Toivottavasti tässä kierrossa ois meillä kaikilla nyt piinailtavaa!
Onko sulla Tyyne koskaan aiemmin ollut nuita primoluteja käytössä?

Mulla alkanu nyt kahdessa peräkkäisessä primolut kierrossa vikasta pilleristä vuoto 3 päivän päästä.

Varpu, no niinpä. Kyllä turhauttaa. Enempi tietysti turhauttaisi jos seuraavakin kierto menisi kokonaan hukkaan, joten pakko vain malttaa odotella. Jos ei itsestään vuoto ala, niin noin viikon päästä aloitan kuurin.

Pipsu, onnea uudesta kierrosta! En ole käyttänyt näitä aiemmin, enkä mitään muutakaan keltarauhaslääkettä. Tämä letrozol on siis ensimmäinen lapsettomuushoitokierto.

Alinah, millä annoksella ja miten pitkän kuurin olet syönyt? Mulle määrättiin 10 mg ja 10 vrk ajan. Hoitaja sanoi, että 2-4 päivän päästä alkaa vuoto eli olet siinä keskivälillä sitten :)

Varpu, no niinpä. Kyllä turhauttaa. Enempi tietysti turhauttaisi jos seuraavakin kierto menisi kokonaan hukkaan, joten pakko vain malttaa odotella. Jos ei itsestään vuoto ala, niin noin viikon päästä aloitan kuurin.

Pipsu, onnea uudesta kierrosta! En ole käyttänyt näitä aiemmin, enkä mitään muutakaan keltarauhaslääkettä. Tämä letrozol on siis ensimmäinen lapsettomuushoitokierto.

Alinah, millä annoksella ja miten pitkän kuurin olet syönyt? Mulle määrättiin 10 mg ja 10 vrk ajan. Hoitaja sanoi, että 2-4 päivän päästä alkaa vuoto eli olet siinä keskivälillä sitten :)

Mulla sama ohjeistus ja määrä. :)

Enpäs kerennyt Primoluteja aloittaakaan, koska tänään alkoi vuoto. Seurantaultra ei ole mahdollinen tässä kierrossa, koska ollaan matkoilla. Joten odotellaan sitten taas seuraavaa kiertoa. :(

Ärsyttää todella paljon tällä hetkellä. Miten ihmeessä muut ihmiset onnistuvat lisääntymään ja silti matkustelemaan, käymään töissä ja muutenkin elämään ”vapaasti”?

Toivottavasti teillä muilla on menestystä tässä kierrossa!

Kp 1 täällä. Oon pettynyt mutta tyytyväinen kumminkin ettei venynyt liikaa kierto kun kerran tärppää ei tullut.
Keskiviikkona uusi letrokuuri alkaa. Kolmas. Sit mun paketti onki loppu ja tarvii neuvotella miten jatketaan. Oletan että kirjoittaa samoja lisää?

Täällähän on monella käynnistynyt uus kierto, toivotaan että kuukauden päästä olis sitten plussa-aalto! :shy::) Onko sulla Tyyne mahdollisuutta että tulis ihan luomuovis tässä kierrossa vaikka et seurantaultraan pääse, en muista enää millaiset kierrot sulla oli luomuna? On kyllä niin turhauttavaa että joutuu ihan eri tavalla järkkäilemään elämää ja miettimään kuin jos olis normikierrot...

Mä vielä odottelen menkkoja, ei edelleenkään mitään merkkejä niiden alkamisesta. Huoh. :banghead:

Täällähän on monella käynnistynyt uus kierto, toivotaan että kuukauden päästä olis sitten plussa-aalto! :shy::) Onko sulla Tyyne mahdollisuutta että tulis ihan luomuovis tässä kierrossa vaikka et seurantaultraan pääse, en muista enää millaiset kierrot sulla oli luomuna? On kyllä niin turhauttavaa että joutuu ihan eri tavalla järkkäilemään elämää ja miettimään kuin jos olis normikierrot...

Mä vielä odottelen menkkoja, ei edelleenkään mitään merkkejä niiden alkamisesta. Huoh. :banghead:

Toivottavasti sullakin alkaa pian niin oltais melkein kaikki samoissa piinoissa :D

Takaisin