Letrozolin käyttäjiä?

Mulla tänään dpo 12 ja yritän olla testaamatta. Mies haluisi että testaan tiistaina dpo 14, itse haluasisin odottaa perjantai iltapäivää dpo 15 töiden jälkeen. Kun ei ikinä tiedä miten rankasti ottaa näitä negatiivisia testituloksia niin haluaisin ottaa sen viikonlopun yhteyteen milloin saa rauhassa itkeä, surra ja olla masentunut asiasta. Mutta ilmoittelen sitten mitä testitulos näyttää.

Tiedän tunteen, aina kun olen tehnyt negan työaamuna niin olen kuin takalistoon ammuttu karhu..
 
Tiedän tunteen, aina kun olen tehnyt negan työaamuna niin olen kuin takalistoon ammuttu karhu..

Näin on! Ja kanssa kun ei ikinä tiedä miten milläkin kierolla reagoi. Välillä sitä on vähemmän surullinen asiasta ja toisinaan taas koko maailma romahtaa. Tuntuu ettei pysty ennakoimaan miten negatiiviseen tulokseen loppujen lopuksi reagoi vaikka kuinka tietää että se negatiivinen sieltä tulee.
 
Näin on! Ja kanssa kun ei ikinä tiedä miten milläkin kierolla reagoi. Välillä sitä on vähemmän surullinen asiasta ja toisinaan taas koko maailma romahtaa. Tuntuu ettei pysty ennakoimaan miten negatiiviseen tulokseen loppujen lopuksi reagoi vaikka kuinka tietää että se negatiivinen sieltä tulee.

Tää on kyllä niin totta! Viime kierrossa romahdin negasta niin, että töissä purskahdin itkuun ja jouduin lähtemään kotiin. Teen siis lasten kanssa töitä :facepalm: mä yleensä joko en testaa ollenkaan ennen kuukautisia tai sit alan testata jo dpo8... En osaa kultaista keskitietä :grin
 
Dpo11, en maltannut olla testaamatta aamulla ja äsken ja ihan täysin negaahan nuo testit näyttää. Ei edes viivanpaikkaa.
Melkein voisi jo sanoa siis että ensimmäinen inssi tulokseton. Ihmeen tyyni mieli, ehkä ei odotuksetkaan olleet ihan kamalan suuret.
 
Dpo11, en maltannut olla testaamatta aamulla ja äsken ja ihan täysin negaahan nuo testit näyttää. Ei edes viivanpaikkaa.
Melkein voisi jo sanoa siis että ensimmäinen inssi tulokseton. Ihmeen tyyni mieli, ehkä ei odotuksetkaan olleet ihan kamalan suuret.

Hyvä ettei reaktio ollut täysin järkyttävä, mutta tosi ikävä kuulla. Toki vielä on mahdollista että muuttuu mutta tiedän tunteen, tuossa vaiheessa on jo luovuttanut.
Itse en uskalla testata kun pelottaa se negatiivinen testitulos. En kestä että viimeinen inssi on negatiivinen ja menee elokuuhun ennen kun saadaan IVF hoitokierto käyntiin. Täytyy heittää hyvästit haaveille saada vauva 2020.
 
Tuskimpa itsekään saan tänä vuonna vauvaa, tulispa edes raskaaksi.. muakin pelottaa testata. Ainakin aamulla. Testaan kohta iltapissasta :hilarious:
 
Dpo11, en maltannut olla testaamatta aamulla ja äsken ja ihan täysin negaahan nuo testit näyttää. Ei edes viivanpaikkaa.
Melkein voisi jo sanoa siis että ensimmäinen inssi tulokseton. Ihmeen tyyni mieli, ehkä ei odotuksetkaan olleet ihan kamalan suuret.
Aina se silti riipaisee :sad001:Heartbigred
 
Hyvä ettei reaktio ollut täysin järkyttävä, mutta tosi ikävä kuulla. Toki vielä on mahdollista että muuttuu mutta tiedän tunteen, tuossa vaiheessa on jo luovuttanut.
Itse en uskalla testata kun pelottaa se negatiivinen testitulos. En kestä että viimeinen inssi on negatiivinen ja menee elokuuhun ennen kun saadaan IVF hoitokierto käyntiin. Täytyy heittää hyvästit haaveille saada vauva 2020.
2021 on aivan yhtä hyvä silti! Tsemppiä! Mä odotan että päästäisiin odottamaan solua, että päästäisiin odottamaan :confused2
 
Dpo11, en maltannut olla testaamatta aamulla ja äsken ja ihan täysin negaahan nuo testit näyttää. Ei edes viivanpaikkaa.
Melkein voisi jo sanoa siis että ensimmäinen inssi tulokseton. Ihmeen tyyni mieli, ehkä ei odotuksetkaan olleet ihan kamalan suuret.

Mitäs sun oireille kuuluu? Jospa kuitenki kääntyis viel plussaksi :rolleyes:
 
Täälläkin nega predictor early jonka pitäis olla alle 10 herkkyys. :smiley-angry016 vammanen mikä vammanen. Minä siis.:smiley-angry003
 
Höh, tsemppiä negan testanneille :sad001 Jospa vielä olis toivoa kuitenkin..
Ite en testannu, mutta tänään on hiipiny tuttu migreeni tyyppinen päänsärky, mikä edeltää mulla aina menkkoja.. Hoh hoi, ei nää letrot taida auttaa muutakuin, että ovulaatio on aikaisemmin..
 
2021 on aivan yhtä hyvä silti! Tsemppiä! Mä odotan että päästäisiin odottamaan solua, että päästäisiin odottamaan :confused2

Jep, kaikki käy. Olisi kumminkin kiva jos olis ennemmin kun myöhemmin. Omassa elämässä on vähän sellainen välitila käynnissä tämän takia. Ei oikeen uskalla potkaista suunniteltuja asioita eteenpäin koska sit ne pitää pistää jäihin enemmän ja vähemmän. Jotenki toivon et tulis vaan joku ratkaisu tähän hommaan. Ainakin tässä kohtaa ollaan sitä mieltä, että ei lahjasoluja. Ihan vaan koska meillä on jo yksi ihana lapsi eikä oma pää kestä pettymyksiä toisensa perään liikaa. Jos ei olis yhtään, niin varmasti kokeiltais sitä ja adoptiotakin. Kyllä näitä juttuja tuli mietittyä jo esikoisen yrityksen aikana.

Tsemppiä negoihin ja odotuksen odotukseen. Tää helvetin odottelu on kyllä niin kuluttavaa:arghh:
 
Kyllähän tää tietty kirpasee, ja veikkaan että torstaina kun on virallinen testipäivä se itku sieltä tulee. Nyt on töissä sen verran kiire alkuviikko ettei ehdi tätä pahemmin surkutella. Noh, vklp sitten märistään kunnolla :inpain:

Oireina vielä kipeät ja täyteläiset tissit, ei oikeestaan mitään muuta. Töissä tänään en edes huomannut koko kipua kun oli niin hoppu, mutta töistä lähdettyä huomasin että joka askeleella tuntuu kuin tissit olisivat tiiliskivet jotka kolahtaa lattiaan joka askeleella:hilarious:

Katselin just Flo:ta, inssi tehtiin tässä kierrossa kp16, arvatkaapa mikä viikonpäivä on ensi kierron kp16??? NO LAUANTAI JA KLINIKKA KIINNI:smiley-angry017
 
Ähhh pahoittelut kaikille negoista :Heartred Mutta toivoa on silti vielä. En oikeesti kestä jos meistä piinailijoista ei kukaan plussaa. En jaksa uskoo, et se plussaaja on minäkään. Pms oireet alkanu taas hiipiä pikkuhiljqa ja muutenkin on niin turhautunu ja toivoton fiilis. Päivä päivältä toivo hiipunu pois.. Yllätys ois jos plussa tulis. Testaan varmaan torstaina.
 
Pahoitteluni negoista :Heartred silti itse teidän puolesta ajattelen, että josko ne kuitenkin voisi vielä kääntyä plussaksi.. mutta voin kuvitella että tossa hetkessä ei jaksa uskoa. Virtuaalihalit!

Ekat letrot syötynä, pari itkukohtausta tuli ja limakalvot oli kuivat. Janotti myös ihan hulluna! Nyt kp8 eli eilen otin vikan pillerin ja tänään ollut kauhea päänsärky! Ovistestissä eilen tosi tumma viiva, tänään haaleampi. :scratch Mahassa muutama kova vihlaisu ollut. Jännityksellä odotan mitä ovistestit alkaa näyttää.
 
Tänä aamuna miehen kanssa tehtiin testi dpo14 ja negatiivinen oli niin kuin arvasin. Onneksi otin sen paremmin kun oletin, oli sen verran kiire töihin ettei kerennyt jäädä murehtimaan asiaa. Mahdollisesti testaan vielä pe tai la ellei kuukautiset ole vielä alkanut, mutta en ole kovin toiveikas.
 
Nyt kaipaisin varsinkin Naistenklinikalta kokemusta omaavilta; millä tavalla kutsu sinne tuli? Kirjeellä? Jännään onko niillä varmasti mun oikea osoite, tullu niin paljon muutettu viime vuoden puolella :hilarious:
 
Nyt kaipaisin varsinkin Naistenklinikalta kokemusta omaavilta; millä tavalla kutsu sinne tuli? Kirjeellä? Jännään onko niillä varmasti mun oikea osoite, tullu niin paljon muutettu viime vuoden puolella :hilarious:

Meille tuli sinne omapostiin se kirje sähköisenä eli tuli sähköpostiin viesti et uusi kirje tms vastaanotettu. Sit muutama pv mylhemlin tuli paperikirje. Tosin me yritettiin vähä ennen vuotta jo saada lähete ja se hylättiin mutta siitö ei saatu mitään ilmoitusta vaan lopulta soitin naistentaudeille josta lähete oli lähtenyt ja kertoivat.
 
Ääh, dpo 12 ja vähän vaaleanpunaista valkovuotoa bongattu :sad001 Ihan ministi vain, mutta kyllähän se lähestyvistä menkoista kielii.. Kerta kerralta tämä on vain masentavampaa :sad001
 
Meille tuli sinne omapostiin se kirje sähköisenä eli tuli sähköpostiin viesti et uusi kirje tms vastaanotettu. Sit muutama pv mylhemlin tuli paperikirje. Tosin me yritettiin vähä ennen vuotta jo saada lähete ja se hylättiin mutta siitö ei saatu mitään ilmoitusta vaan lopulta soitin naistentaudeille josta lähete oli lähtenyt ja kertoivat.

Kui paljon ennen ku vuos tuli täyteen ni teki ekan lähetteen? Meil nyt vähä alle 2 viikkoa et tulis vuos täyteen ni pelottaa...ja tekeekö ne sit automaattisesti uuden 2vkon päästä jos nyt ekan evää? Vai pitääkö mun soitella jonneki ettei se nyt jää sit hyväksymättä kokonaan..
 
Takaisin
Top